home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Albion
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Albion  (Læst 6994 gange)
Ben92
Gæst

Sv: Albion
« Svar #15: 31 Jul 2008, 17:07 »

Absoulut godkendt start i Premier League, nogle flotte resultater, dog er de store hold for stærke.
Men opsætningen og skriftligt er super. Dog er der nogle små fejl, et ord der skal stå i et ord, men hvor du har gjort det til to ord. Men det er ikke store fejl, og jeg kan sagtens leve med det, jeg forstår det jo alligevel. :-)

Savner dog et topbanner.
Tak skal du have.

Der kommer update lige om lidt!!! Opstemt Opstemt

Ben92
Gæst

« Svar #16: 31 Jul 2008, 17:20 »

West Bromwich Albion Football Club

Oktober måned har været en let måned, hvor det kun er blevet til tre kampe, alle sammen i ligaen. Måneden blev startet imod Wigan på JJB Stadium. Wigan lagde godt fra start da den store jamaicaner Merlon King headede læderkuglen i kassen, efter blot 10 minutters spil. Trods den hurtige scoring viste Albion god vilje og kæmpede sig tilbage i opgøret, ved Ishmael Miller udlignede til 1-1 efter et flot langskud. West Brom kom også på 2-1 da Teixeira scorede efter Tom Soares erobrede bolden. Den unge Tom Soares har gjort det rigtig godt siden skiftet og han er allerede blevet en fast del af det succesrige Albion mandskab. En anden som har stordel af succesen, er det andet nyindkøb, Malik. Malik kørte rundt med Wigan forsvaret og det resulterede i at målmanden måtte hente bolden to gange ud af målet, efter Malik havde været på spil. Wigan fik dog reducerede til 4-2, hvilket blev kampens sidste mål, i en kamp som var præget af Maliks enmandsshow.

Oktober måned har også budt på derby, da man skulle møde Birmingham-klubben, Aston Villa. Man kunne tydelig se at det var et rivalopgør, flot fodbold var der ikke at finde, men gået til stålet blev der. Mange chancer kom der heller ikke, og det første mål faldt også på en dødbold. Gareth Barry sendte et perfekt indadskruet frispark ind i hoved på Martin Laursen og Villa kunne gå til pause med en 1-0 føring. Malik led under det fysiskespil, og det var ikke meget man så til ham. Men en spiller af hans kaliber behøver for det meste kun at vise sig en enkel gang i løbet af en kamp, hvilket han også gjorder. Malik modtog bolden på midten, hvor efter han satte tempo. Først vrag han uden om Berry, der efter Laursen og udplacerede Villa-keeperen. Et flot mål, som lukkede et spændende derby, og begge hold kunne gå fra banen med et enkelt point.

Sidste dag i måned bød på et ude opgør mod Blackburn. Et kedeligt opgør, hvor begge hold kunne se sig tilfredse med 0-0. Endnu en flot måned for Albion, hvilket nu bringer dem en enkel plads længere op i tabellen.

« Seneste Redigering: 31 Jul 2008, 17:21 af Ben92 » Logged

Ben92
Gæst

« Svar #17: 31 Jul 2008, 17:26 »

Er billederne bedre nu, med en gang "Sherpen"? Smiley

Chakana
Manager

« Svar #18: 31 Jul 2008, 17:28 »

God update, med meget bedre billeder. Hvor mange mål har Malik efterhånden scoret.
Flotte resultater også, når man tænker på at du er oprykker!

KUTGW Ben..

Arsenal Football Club

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #19: 31 Jul 2008, 17:30 »

Er billederne bedre nu, med en gang "Sherpen"? Smiley

Ret meget bedre vil jeg sige, da vi får mere ud af billederne nu! Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #20: 31 Jul 2008, 17:32 »

God update, med meget bedre billeder. Hvor mange mål har Malik efterhånden scoret.
Flotte resultater også, når man tænker på at du er oprykker!

KUTGW Ben..
Han er oppe på 9. Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #21: 31 Jul 2008, 17:38 »

Et andet råd... når du har et billede som:

kunne det være en idé at lyse det en lille smule op Peace

Ben92
Gæst

« Svar #22: 31 Jul 2008, 17:40 »

Et andet råd... når du har et billede som:

kunne det være en idé at lyse det en lille smule op Peace
Er det dig eller mig der laver en blog?  ticked off Ej, skal nok overveje det Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #23: 31 Jul 2008, 17:42 »

Er det dig eller mig der laver en blog?  ticked off Ej, skal nok overveje det Thumbs Up

Hehe, prøver skam kun at hjælpe, som du jo nok ved Wink

Ben92
Gæst

« Svar #24: 31 Jul 2008, 17:43 »

Hehe, prøver skam kun at hjælpe, som du jo nok ved Wink
Hehe, ved jeg godt, det var nu bare for sjov Thumbs Up

Ben92
Gæst

« Svar #25: 01 Aug 2008, 19:58 »

Af en eller anden grund har bestyrelsen valgt at fyre mig. Jeg nåede at spille hvaldelen af sæsonen - 19 kampe - hvor jeg lå på en ottende plads, så det kan ikke være resultaternes skyld. Økonomien er kun steget, så det kan heller ikke være derfor... Huh
Bloggen vil hermed blive lukket, da jeg gider at spille videre uden nogen klub. Jeg har allerede overvejet at starte en ny op, men jeg ved ikke helt om jeg gider. Tak til alle dem der følte med Smiley

Chakana
Manager

« Svar #26: 01 Aug 2008, 20:04 »

Det har jeg også oplevet med Birmingham..
Fandme surt! ticked off Græder

Arsenal Football Club

Ben92
Gæst

« Svar #27: 01 Aug 2008, 20:15 »

Det har jeg også oplevet med Birmingham..
Fandme surt! ticked off Græder
Ja, det er F**king irriterende da jeg selv synes at det lige kørte så godt. ticked off
Overvejer lidt at starte en ny med Villarreal Rullende Øjne

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #28: 01 Aug 2008, 20:17 »

Lyder fandeme surt Shockeret

Chakana
Manager

« Svar #29: 01 Aug 2008, 20:36 »

Ja, det er F**king irriterende da jeg selv synes at det lige kørte så godt. ticked off
Overvejer lidt at starte en ny med Villarreal Rullende Øjne

Ja, start med Villarreal! Thumbs Up

Arsenal Football Club

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010