home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed  (Læst 36710 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #30: 06 Aug 2008, 08:43 »

Materialet er desværre langt fra de øvrige hold i Super League, men vi skaber ligeså mange chancer som de andre hold, men bolden vil bare ikke i kassen. Nu vil jeg i starten af 2. halvdel af sæsonen fortsat forsøge at forblive i rækken, men hvis det fortsat ser ligeså sort ud, så vil jeg begynde at spille med de unge spillere, som har potentiale til at blive gode. Heldigvis er bestyrelsen realistiske og bakker fortsat op om træneren Smiley
Logged


Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #31: 06 Aug 2008, 11:20 »

Vigtigt at vi beholder jobbet! Opstemt
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #32: 09 Aug 2008, 06:30 »

Fået spillet noget mere? Smiley
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #33: 10 Aug 2008, 23:53 »

Så er sæsonen færdigspillet, desværre med den ventede nedrykning til følge. Selvom det blev til en meget klar nedrykning sidder jeg med en følelse at det er manglende marginaler der sender os tilbage i den næstbedste række. Spilmæssigt var vi på højde med flere af mandskaberne i Super League, men desværre var det ikke nok til at forblive i rækken. Odirlei de Souza var klart en nøglespiller, men også Agron Bequiri ligner en spiller der kan udvikle sig til en rigtig målsluger. Nu får trippen ansvaret for Vaduz, og jeg håber på en tilbagevenden til Super League

Ligastilling

Fixtures

Spillerstats
Logged


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #34: 10 Aug 2008, 23:56 »

Det ikke ligefrem de bedste gennemsnitter dine spillere har.  Ubeslutsom
Logged

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #35: 11 Aug 2008, 00:20 »

forventet m8, tbh håber jeg på at vi bliver mindst 2 sæsoner i challenge league i denne omgang Wink
godt kæmpet ellers Smiley
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #36: 11 Aug 2008, 17:47 »

Efter at have modtaget spillet fra sheriffen87, har jeg nu kigget truppen igennem og de spillere det er muligt at købe.

Truppen er bred og egentlig stærk nok til at udfri sæsonens mål, som lyder en topplacering i Challenge League og da der kun er 16 mulige spillere at købe/hente regner jeg ikke med nye ansigter andre end dem der kommer fra Parent klubben. Jeg går ikke efter en oprykning denne sæson, da jeg umiddelbart vil mene at vi skal bruge et par sæsoner til at modne og udvikle nogle af de unge spillere i truppen.

Følgende spillere udgør startopstillingen pt.:

D. Steuble - P. Cerrone F. Pettineo M. Polverino M. Vögeli - F. Clemente Alex Alves M. Salihu c. Wieczorek - A. Bequiri O. de Souza

FC Vaduz havde ingen parent klub, men efter en hurtig søgning har vi fået Young Boys Bern som parent klub og hurtigt lejede vi følgende tre spillere:

Ante Pekas
Luís Pimenta
Christian Schneuwly

Tre spillere har forladt klubben.

Gabriel Wüthrich
Martin Büchel
Sokol Maliqi

Martin Büchel var den eneste vi fik penge for, nemlig £16000, men han blev ikke solgt for pengenes skyld.

I UEFA-cuppen starter vi hjemme mod walisiske Llanelli, et hold vi skal slå.
Logged

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #37: 11 Aug 2008, 19:18 »

GL trippen!
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #38: 11 Aug 2008, 19:30 »

Et hurtigt spørgsmål:

De tre spillere jeg har lejet fra parent klub er kun lejet for et halvt år. Når deres lejeaftale udløber er det vel tilladt at leje tre nye spillere ?
« Seneste Redigering: 11 Aug 2008, 23:57 af trippen » Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #39: 11 Aug 2008, 19:55 »

En lille hurtig update.

Efter at have slået Llanelli 2-1 hjemme og vundet efter straffe ude er vi klar til portugisiske Belenenses, hvilket må siges at være en rimelig lodtrækning. Og efter at have tabt udekampen med 2-3 virker det ikke umuligt at opnå videre avancement.

I ligaen er det blevet til 2 sejre, 1 uafgjort og et enkelt nederlag, dog til topholdet Grasshoppers (1-4 ude)

Problemet i øjeblikket er som sidste sæson udnyttelse af de chancer vi tilspiller os, hvilket især blev udstillet i de to kampe mod Llanelli, hvor vi over de to kampe havde 35 skud på mål for at score de tre kasser.

Og som Django1337 i første sæson er flere spillere begyndt at blive utilfredse med manglende spilletid, da vi oftest benytter os af den samme stamme spillerer.
Logged

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #40: 12 Aug 2008, 06:14 »

Sejr over beleneses ville måle sig med færøernes sejr over østrig Wink Næsten Smiley
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #41: 13 Aug 2008, 22:07 »

Her næsten halvvejs i turneringen ligger vi godt til i ligaen. Det blev som ventet et samlet nederlag til Belenenses, men dog kun til endnu et 2-3 nederlag hjemme, hvor især D'Elia viste sit potentiale. Ærgeligt at vi ikke lige kunne overraske, for næste runde bød på en kamp mod selveste Manchester United (som måtte igennem Toto-cup turneringen for at indtræde i UEFA-cuppen  Shockeret).

Fixtures
League Table

Ante Pekas, Christian Schneuwly og Luís Pimenta har alle ophør af lejekontrakt her i januar måned og umiddelbart har jeg tænkt mig IKKE at leje nogle nye fra parent klub og samtidig give spilletid til masse af de unge spillere under 20 år, da det er dem vi skal videreudvikle nu. Jeg kan ikke forestille mig at der i de næste par år dukker ret mange megatalenter op med Liechensteinsk blod i årene og de spillere vi kan købe virker ikke imponerende. Det vil så betyde at vi "sælger" en eventuelt oprykning, men det virker umiddelbart som den bedste plan. Er I uenige må I lige give lyd fra jer.

Og tilsidst kan det lige nævnes at Odirley de Souza ikke overraskende er klart bedste spiller på alle punkter: Mål, assists og Average Rating. Og vi har lige forlænget hans kontrakt med yderligere et par år, så den nu løber til 2013.
Logged

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #42: 13 Aug 2008, 23:35 »

Super nice placering i ligaen, fin indsats i uefa cuppen og god plan efter min mening med udviklingen af spillerne fra Liechtenstein. Thumps up på forlængelsen af Odirley De Souza's kontrakt.

Et eller andet sted kan man blot fundere over hvordan det var gået uden udlændingene som var i klubben fra starten...Smiley
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #43: 13 Aug 2008, 23:42 »

Med 14 dages pause i Challenge League rev Rainer Hasler et par dage ud af kalenderen og tog til Georgien for at se de fleste af Vaduz's spillerer i aktion for Liechenstein.

Og her gjorde især Philippe Herne, som ikke har spillet en eneste kamp for FC Vaduz i hans tre sæsoner i klubben, sig positivt bemærket på en venstre fløj, med et mål og faktisk var han også tæt på en udligning i 1-2 nederlaget.

Philippe er i Vaduz tredjevalg på venstre midt efter Bruno Sutter og Francesco Clemente, men med de bebudede udskiftninger i startelleveren kan hans gode præstation for landsholdet bringe ham tættere på en startplads.
Logged

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Vaduz - Liechtenstein's stolthed
« Svar #44: 13 Aug 2008, 23:51 »

Bruno Sutter er vel ved at være en del oppe i årene eller hvordan? Smiley Clemente virkede som mig en mand med talent i!

Btw: hvordan ser økonomien ud?
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010