Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23458
0 Brugere, 1248 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
oxoberyt
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Sætter vi pris på livet?
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Forfatter
Emne: Sætter vi pris på livet? (Læst 17478 gange)
Cencur
Manager
Sv: Sætter vi pris på livet?
«
Svar #60:
28 Jul 2008, 01:07 »
Citat af: Django1337 28 Jul 2008, 00:56
Man har en stor rolle, hvis hver eneste person tænkte med sig selv at man skulle gøre sit optimale for at være miljøvenlig på alle måder så ville vi måske stadig have en mulighed for at undgå global opvarmning. Det er desværre for sent og spørgsmålet er bare hvor meget vi kan sænke det og hvad mon konsekvenserne bliver? Livet har betydning i alle retninger.
Grunden til at man føler sig magtesløs, er jo at du ved det er for sent og kun gøre dit bedste nu for at rette op på den fejl dig og dine medmennesker har gjort overfor moder natur og det liv som befinder sig derpå. Men kan nemt følge dig i at jeg måske modsiger mig selv
Hvem skal så hjælpe dem der ikke har mulighed for at gøre alt dette? Hvis alle gør det optimale for at feje for egen dør, hvem skal så feje de andre steder? Det er få meget som gider gøre dobbelt arbejde, og især for folk de ikke kender. Så dem der hjælper de andre, gør lidt mindre ud af sit eget og så kører hele bussen igen.
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
N17
Manager
«
Svar #61:
28 Jul 2008, 01:07 »
Citat af: Cencur 28 Jul 2008, 00:52
Kan godt se hvad du mener og hvordan du generaliserer, for jeg går sgu gerne ind i et slagsmål for en ven og eller ringer 112 hvis en mand har fået tæv. Men kan godt se hvad du mener med dit indlæg - Men som Schytte også udtrykker, så hvordan ville verden eller bare Danmark se ud hvis verden var perfekt? Ingen ville kunne nosse sig sammen nok til at gå op og prøve at styre et land, for han ved at alle mennesker er lige så gode som ham og så ville vi ligne en mælkehylde i Fakta. Homogent og stillestående.
Ved ikke hvordan verden ville se ud, hvis den var perfekt - hov det virkede forkert, for hvis den var perfekt, så kunne vi også nosse os sammen til at gøre tingene. Men alle mennesker behøver ikke, at være lige gode, men kan ikke se hvorfor folk der har mere end andre, ikke kan tage sig sammen og give af det. Dele ud af sine ting, og dermed vise sig som et mennesker, der tænker på sine medmennesker - og ikke kun sine nærmeste.
Det er jo efterhånden ved at være sådan, at hvis du har mange penge mellem hænderne, så får du en masse penge fra tv-stationerne, som så vil lave et program om dig. Personligt synes jeg, at et program som "den hemmelige millionær" er et rigtig godt program, men får millionæren noget for at gøre det, eller tager de bare tiden ud af deres kalender. Får de penge, så vil det være sådanne folk, som må have meget svært ved at se sig selv i øjnene bagefter.
Hvis én får tæv, hvorfor rejser man sig så ikke samlet, som tidligere, og får stoppet det. I stedet for bare at sidde på sin flade og drikke videre, og så ellers håbe at en anden tager initiativ til at stoppe det?
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #62:
28 Jul 2008, 01:09 »
Citat af: United-styrer 28 Jul 2008, 01:06
Jeg besidder empati, og man skal være ualmindelig følelseskold for ikke at blive rørt af den historie, du, JS, omtaler i dit første indlæg.
Men for mig stopper det dér.
Jeg har aldrig givet meget for det overdiplomatiske Røde Kors-pladder, som har til formål at få os til at føle skyldfølelse, så vi skyder vores penge i velgørenhed. Det kan ikke få mig til at skamme mig over, at jeg er født med de privilegier, jeg nu engang er. Det er ikke min skyld. Nogle er heldigere end andre, sådan er det; livet er uretfærdigt, lev med det.
Jeg er på bølgelængde med Cencur og synes faktisk, han rammer hovedet på sømmet med sætningen ” hvis man skal gå rundt og ha' ondt af alle som oplever grumme ting, hvordan værdsætter man så sit eget liv?”
Jeg vil have lov at brokke mig over banaliteter. Irritationsmomenter
ne i min hverdag er ikke hungersnød og pengemangel; det er en dyr T-Shirt, jeg spilder cola på, DVD-skiver, der ikke kan læses, regnvejr i min sommerferie eller en blog, jeg ikke får kommentarer i. Og jeg kan garantere, at hvis en fattig mand fra Afrika var vokset op i mit sted, så ville han brokke sig over lignende småting. Det er dybt naturligt. Skal det være forbudt at ærgre over, at man taber 100 kroner i et væddemål, fordi folk sulter i den tredje verden? Selvfølgelig ikke. Man er ikke et dårligt menneske, fordi man frustreres over de ting, der vedkommer en og ens hverdag. Hvor banale de end måtte være.
Nu bliver jeg måske stemplet som en følelseskold kyniker, men sådan ser jeg ikke på det. Jeg ser pragmatisk på tingene og må erkende, at jeg betragter mange af de indlæg, jeg ser i denne tråd, som romantik af værste skuffe.
Jeg funderer meget over livet. Men ikke fordi du, JS, eller Røde Kors siger, at jeg skal.
Kan ikke være mere enig. Ved ikke hvad der mere skal skrives, tænker på fuldstændig samme måde.
Chakana
Manager
«
Svar #63:
Citat af: Cencur 28 Jul 2008, 01:05
Igen, så er det lidt "She's the one" over dig. Hvis du var den mest populære dreng på skolen og taberen var klassen under dig fik høvl, så ville du ikke blande dig i frygt for at miste din respekt og status. Sådan tænker de fleste mennesker, for det skal man næsten for at kunne klare sig i verden. Det kan være de har Geværkrige i Zambia, men vi har karrierekrige i Danmark og det kan næsten få lige så fatale følger som de andre krige.
Selvfølgelig tænker de fleste mennesker sådan, men det jeg mener med det er, man burde gøre det på den måde, og man burde hjælpe de fattige..
Problemet er bare at der er næsten ingen der gør det i Danmark, hvor for mange glemmer de fattige mennesker..
Arsenal Football Club
Cencur
Manager
«
Svar #64:
Citat af: United-styrer 28 Jul 2008, 01:06
Jeg besidder empati, og man skal være ualmindelig følelseskold for ikke at blive rørt af den historie, du, JS, omtaler i dit første indlæg.
Men for mig stopper det dér.
Jeg har aldrig givet meget for det overdiplomatiske Røde Kors-pladder, som har til formål at få os til at føle skyldfølelse, så vi skyder vores penge i velgørenhed. Det kan ikke få mig til at skamme mig over, at jeg er født med de privilegier, jeg nu engang er. Det er ikke min skyld. Nogle er heldigere end andre, sådan er det; livet er uretfærdigt, lev med det.
Jeg er på bølgelængde med Cencur og synes faktisk, han rammer hovedet på sømmet med sætningen ” hvis man skal gå rundt og ha' ondt af alle som oplever grumme ting, hvordan værdsætter man så sit eget liv?”
Jeg vil have lov at brokke mig over banaliteter. Irritationsmomenter
ne i min hverdag er ikke hungersnød og pengemangel; det er en dyr T-Shirt, jeg spilder cola på, DVD-skiver, der ikke kan læses, regnvejr i min sommerferie eller en blog, jeg ikke får kommentarer i. Og jeg kan garantere, at hvis en fattig mand fra Afrika var vokset op i mit sted, så ville han brokke sig over lignende småting. Det er dybt naturligt. Skal det være forbudt at ærgre over, at man taber 100 kroner i et væddemål, fordi folk sulter i den tredje verden? Selvfølgelig ikke. Man er ikke et dårligt menneske, fordi man frustreres over de ting, der vedkommer en og ens hverdag. Hvor banale de end måtte være.
Nu bliver jeg måske stemplet som en følelseskold kyniker, men sådan ser jeg ikke på det. Jeg ser pragmatisk på tingene og må erkende, at jeg betragter mange af de indlæg, jeg ser i denne tråd, som romantik af værste skuffe.
Jeg funderer meget over livet. Men ikke fordi du, JS, eller Røde Kors siger, at jeg skal.
Er glad for at mine meninger ikke er helt ude i hegnet, selvom det måske ikke er den største støtte af få
Spøg til side, kan læse samtlige af mine indlæg forkortet ned i denne længde og vil bare erklære mig enig.
Cencur
Manager
«
Svar #65:
28 Jul 2008, 01:11 »
Citat af: John Spurs 28 Jul 2008, 01:07
Ved ikke hvordan verden ville se ud, hvis den var perfekt - hov det virkede forkert, for hvis den var perfekt, så kunne vi også nosse os sammen til at gøre tingene. Men alle mennesker behøver ikke, at være lige gode, men kan ikke se hvorfor folk der har mere end andre, ikke kan tage sig sammen og give af det. Dele ud af sine ting, og dermed vise sig som et mennesker, der tænker på sine medmennesker - og ikke kun sine nærmeste.
Det er jo efterhånden ved at være sådan, at hvis du har mange penge mellem hænderne, så får du en masse penge fra tv-stationerne, som så vil lave et program om dig. Personligt synes jeg, at et program som "den hemmelige millionær" er et rigtig godt program, men får millionæren noget for at gøre det, eller tager de bare tiden ud af deres kalender. Får de penge, så vil det være sådanne folk, som må have meget svært ved at se sig selv i øjnene bagefter.
Hvis én får tæv, hvorfor rejser man sig så ikke samlet, som tidligere, og får stoppet det. I stedet for bare at sidde på sin flade og drikke videre, og så ellers håbe at en anden tager initiativ til at stoppe det?
Hvis verden var perfekt, så ville ingen få tæsk... Altså jeg kan ikke helt forklare det, men har ikke den mening at hvis alle folk var lige gode, så ville verden være perfekt. Der skal være et slags hiraki som mennesker kan indfinde sig under, ellers bliver det kaos.
N17
Manager
«
Svar #66:
28 Jul 2008, 01:13 »
Citat af: Schytte 28 Jul 2008, 00:59
Synes det er lidt for dårligt sagt. For det med at hjælpe en der får tæsk i byen, hvis ham der får tæsk er helt ukendt, og der står 4-5 gorillaer og tæsker ham, ville du så ofre, måske dit liv, på det? Derimod, hvis det er dine venner, eller nogen du har hørt om eller what ever, og du ved du kan gøre noget, så ville du da også blande dig, og hjælpe personen. Det kommer jo fuldstændig an på situationen.
Jeg er selv en kujon i denne henseende, og vil da nok også springe over hvor gærdet er lavet, og blande mig udenom. Men derfor går jeg stadig med tanken om det. Da jeg startede med at gå i byen for snart ti år siden, der hjalp flere hinanden, hvis der skete noget. Der oplevede jeg ikke på samme måde, at flere gik sammen om at tæske en, nej så gik man sgu udenfor og ordnede det. Det var i hvert fald sådan jeg opfattede det, og så har jeg intet problem med det.
Men derfor, hvis flere tog sig sammen, så kunne vi generelt får en bedre nattekultur i Danmark også, hvor grupperne ikke fik lov til at have samme overtag, som de desværre har nutildags. Ja, nu endte vi så inde på en side, hvor vi kommer på andre spor i debatten
Citat
Og nu synes jeg du får det til at lyde som om vi er nogle gråde svin, men der er da mange i DK der donerer og sådan noget. Men tænk lige på, måske kan fattigdom og sådan noget ikke bekæmpes, ligemeget hvor mange personer der er. Og der er da også plads til at tænke på dine medmennesker, det er jo naturligt. ALLE ville få det dårligt af, at se billeder fra afrika eller sådan noget, og hvis man ikke gør det, skal man sgu søge ind på den intensive. Det jeg mener er bare, at selvom der er så mange der har det dårligt, skal vi måske, ikke bare, men være glade for det, vi nu har, og komme videre, og der er selvfølgelig plads til at hjælpe andre mennesker i nød, og det tror jeg også størstedelen af os mennesker gør.
Ja der er heldigvis en del der giver, og formentlig kan fattigdom ikke bekæmpes. Men hvis du kan gøre andre menneskers liv bedre ved, at donerere et par fodbold eller noget tøj - er det så ikke værd at tage med?
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #67:
Cencur, du er den første brøndby fan, som jeg har været enig med
Men er ret overrasket over, at der er så få med meninger som Cencur og United-styrer.
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #68:
Synes det er et meget uoverskueligt emne vi er kommet ind på.
Som Birkedahl har sagt: Ingen mennesker har overskud til at gå og tænke på folk, som ikke har det så godt som en selv.
Django1337
Reserveholdsspiller
«
Svar #69:
28 Jul 2008, 01:16 »
Citat af: Cencur 28 Jul 2008, 01:07
Hvem skal så hjælpe dem der ikke har mulighed for at gøre alt dette? Hvis alle gør det optimale for at feje for egen dør, hvem skal så feje de andre steder? Det er få meget som gider gøre dobbelt arbejde, og især for folk de ikke kender. Så dem der hjælper de andre, gør lidt mindre ud af sit eget og så kører hele bussen igen.
Forstå mig ret, jeg ser man skal feje for sin egen dør og gøre en indsats hvis man har muligheden for det. Kan ikke se jeg siger andet, kan nemt være jeg overser noget. Er træt
Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #70:
28 Jul 2008, 01:17 »
Citat af: John Spurs 28 Jul 2008, 01:13
Jeg er selv en kujon i denne henseende, og vil da nok også springe over hvor gærdet er lavet, og blande mig udenom. Men derfor går jeg stadig med tanken om det. Da jeg startede med at gå i byen for snart ti år siden, der hjalp flere hinanden, hvis der skete noget. Der oplevede jeg ikke på samme måde, at flere gik sammen om at tæske en, nej så gik man sgu udenfor og ordnede det. Det var i hvert fald sådan jeg opfattede det, og så har jeg intet problem med det.
Men derfor, hvis flere tog sig sammen, så kunne vi generelt får en bedre nattekultur i Danmark også, hvor grupperne ikke fik lov til at have samme overtag, som de desværre har nutildags. Ja, nu endte vi så inde på en side, hvor vi kommer på andre spor i debatten
Forstår godt hvad du mener, selvom jeg ikke ved hvordan nattelivet er. Men måske er det ikke så simpelt som du giver udtryk for. Ved ikke rigtigt hvad det er for nogle grupper du snakker om, men så har vi jo politiet
Cencur
Manager
«
Svar #71:
28 Jul 2008, 01:18 »
Citat af: Schytte 28 Jul 2008, 01:13
Cencur, du er den første brøndby fan, som jeg har været enig med
Men er ret overrasket over, at der er så få med meninger som Cencur og United-styrer.
Så er det jo bare endnu bedre at United-styrer også er Brøndby fan.
Altså, jeg forventer ikke at folk ændrer holdning bare fordi de læser nogle indlæg på et debatforum, men det kunne da være fedt hvis folk tog det op til eftertanke og måske tænker en ekstra gang før de snakker om f.eks dette spørgsmål.
Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
«
Svar #72:
28 Jul 2008, 01:19 »
Nu har jeg ikke lige læst tråden, men jeg har nok en ufattelig egoistisk til gang til tingene, eller det vil folk helt klart mene jeg har.
Jeg finder det helt i orden at brokke sig over sit liv, uden omtanke for andre mennesker. Man skal naturligvis ikke lade det komme til ekstremerne, hvor du brokker dig over, at du skal betale 22,5 halv ekstra, end ham med den pressede økonomi nede på hjørnet. Vi er så privilligerede her i vesten og specielt i Danmark, at vi har ret til brokke os over, noget der kan gøre vores hverdag lettere. For har vores forfædre og vi ikke kæmpet for, at vi skal have det så godt? Jeg kan sagtens finde på, at give 100 kr. til en eller nødhjælpsorganisati
on, men jeg holder mest på, at fonder er det mest fornuftige. For er der noget jeg tænker over, hvis jeg tænker over noget skidt i hverdagen, så er det sygdomme og specielt penge til Kræftens Bekæmpelse, synes jeg er givet godt ud.
Hvis vi bare affandt os med alt, hvad der foregår, selvom det måske er et lille problem i det store verdensbillede, synes jeg ville være dumt, for glæder det afrikanerne at vi går heroppe og har ondt af dem, og dermed glemmer vores egne problemer? Selvfølgelig ikke.. Vil vi virkelig gøre noget, skal vi være glade, brokke os når det er nødvendigt og så ellers bare høvle penge hjem, der kan bruges til at bringe verdensøkonomien på fogde og dermed hjælpe Afrika og hvem der ellers har brug for hjælp, bedst muligt.
Build Me Up Buttercup!
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #73:
28 Jul 2008, 01:20 »
Citat af: Cencur 28 Jul 2008, 01:18
Så er det jo bare endnu bedre at United-styrer også er Brøndby fan.
Altså, jeg forventer ikke at folk ændrer holdning bare fordi de læser nogle indlæg på et debatforum, men det kunne da være fedt hvis folk tog det op til eftertanke og måske tænker en ekstra gang før de snakker om f.eks dette spørgsmål.
Okay, ja. Det er ved at blive underligt det her, enig med 2 bif fans. Ej, Men måske lidt dumt tidspunkt du har oprettet tråden på, svært at debattere når man er sådan lidt træt
Synes bare, sort på hvidt, at vi kan tænke på dem der har hjælp, men selv komme videre... ellers ville verden jo gå i stå
Cencur
Manager
«
Svar #74:
28 Jul 2008, 01:21 »
Citat af: Django1337 28 Jul 2008, 01:16
Forstå mig ret, jeg ser man skal feje for sin egen dør og gøre en indsats hvis man har muligheden for det. Kan ikke se jeg siger andet, kan nemt være jeg overser noget. Er træt
Tror heller ikke at du sagde andet, men mener bare at hvad gør en person som f.eks er handicappet så? Han kan ikke passe sig selv eller på miljøet, som en person med normale gener kan. Dem der så skal hjælpe dem, skal gøre dobbeltarbejde og så minsker man indsatsen på sit eget område og så er det nogen som skal gøre noget som for som hjælper nogen... Det er en ond cirkel, og det eneste som ville gøre at verden så blev "perfekt" ville være Hitler's idé: Holocaust.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »