Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23458
0 Brugere, 772 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
oxoberyt
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Sætter vi pris på livet?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
Forfatter
Emne: Sætter vi pris på livet? (Læst 17451 gange)
Cencur
Manager
Sv: Sætter vi pris på livet?
«
Svar #45:
28 Jul 2008, 00:52 »
Citat af: John Spurs 28 Jul 2008, 00:47
Jamen kan godt se hvad du mener, og selvfølgelig skal der være plads til at brokke sig, men hvorfor er der ikke plads til at tænke på dine medmennesker omkring dig? Nu tænker jeg ikke kun på de personer du møder gennem medierne. Men hvad hvis du så en person få tæsk i byen - ville du så blande dig? Ville andre blande sig? Nej - for vi har nok i os selv, vi skal ikke risikere noget. Men det er da en vattet holdning, som vi efterhånden har fået oparbejdet. Hvis nu alle i stedet sagde, at det vil vi fanme ikke acceptere, og så hjalp den svage person(eller bare stoppede det, for ofte skal der jo to personer til), så kunne vi sgu kommer langt.
Kan godt se hvad du mener og hvordan du generaliserer, for jeg går sgu gerne ind i et slagsmål for en ven og eller ringer 112 hvis en mand har fået tæv. Men kan godt se hvad du mener med dit indlæg - Men som Schytte også udtrykker, så hvordan ville verden eller bare Danmark se ud hvis verden var perfekt? Ingen ville kunne nosse sig sammen nok til at gå op og prøve at styre et land, for han ved at alle mennesker er lige så gode som ham og så ville vi ligne en mælkehylde i Fakta. Homogent og stillestående.
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
N17
Manager
«
Svar #46:
28 Jul 2008, 00:53 »
Citat af: Cencur 28 Jul 2008, 00:39
Nu nævner du det med at stoppe op og tænke "Jeg har det faktisk skidegodt" og sende en varm tanke til de som ikke har det så godt, men gælder det ikke om at udnytte den glæde og de muligheder man end har, for så at vise at man værdsætter livet?
Vi har alle forskellige måder at vise, at vi værdsætter livet på. Men du mener ikke, at der er mange mennesker der brokker sig over småting, som man slet ikke burde bruge sin tid på i den tid vi lever i, og med de muligheder vi har.
Jeg er bestemt ikke hellig, og skriver også i starten, at jeg selv er sådan, men derfor har jeg alligevel følelsen af, at man indimellem burde tage noget tid ud, og tænke over tingene.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Chakana
Manager
«
Svar #47:
28 Jul 2008, 00:54 »
Citat af: Schytte 28 Jul 2008, 00:48
Desuden synes jeg lige, at i skal tænke på, hvordan verden ville se ud, hvis alle lande var perfekte, super rige og magtfulde som USA. Det ville jo være det rene kaos. Måske er der en grund til, at verden er, som den er. Ved godt det er ret ondt sagt, og det er da heller ikke noget jeg går helt vldt og tænker over, men den her tråd har sat gang i tankerne.
De mennersker som er i Danmark og bliver kaldt "fattige", kan gå ind på en varmestue og få en portion varm aftensmad, og noget at drikke for 10-15 kr.
De fattige i Afrika har ikke varmestuer, eller nogen andre form for hjælpemidler, bortset fra hvis de er heldige at nogle ikke egoistiske mennesker kommer med nogle ting, eller kommer med et bidrag, som kan gøre gavn i hverdagen..
Arsenal Football Club
Cencur
Manager
«
Svar #48:
28 Jul 2008, 00:56 »
Citat af: NicolasFelipe 28 Jul 2008, 00:51
Django1337, du har skrevet det bedste indlæg indtil videre, det er SÅ rigtigt det du skriver.
Cencur, nu skal du heller ikke skrive til Django1337, at han lyder som en fra Røde Kors, for det kan ikke bliver mere rigtigt!
Så bare fordi han udtrykker sig bedre, så må jeg ikke have en holdning om det han siger?
Django nævner nogle vitale ting, men alle de ting vidste man jo godt i forvejen. Det er jo ikke første gang vi hører at vi har en stor rolle og hvis vi rydder op efter os selv og er miljøbevidste. så bliver verden et bedre sted. Men hvad så med dem der ikke kan tage vare på sig selv? Skal vi udrydde dem? Benytte Holocaust? Hvis jeg støtter de fattige, hvem støtter så mig?
Django1337
Reserveholdsspiller
«
Svar #49:
28 Jul 2008, 00:56 »
Citat af: Schytte 28 Jul 2008, 00:51
Hvordan kan du skrive, du har en følelse af at være magtløs, og så nedenunder skrive ... DU har også en STOR rolle....
?
Man har en stor rolle, hvis hver eneste person tænkte med sig selv at man skulle gøre sit optimale for at være miljøvenlig på alle måder så ville vi måske stadig have en mulighed for at undgå global opvarmning. Det er desværre for sent og spørgsmålet er bare hvor meget vi kan sænke det og hvad mon konsekvenserne bliver? Livet har betydning i alle retninger.
Grunden til at man føler sig magtesløs, er jo at du ved det er for sent og kun gøre dit bedste nu for at rette op på den fejl dig og dine medmennesker har gjort overfor moder natur og det liv som befinder sig derpå. Men kan nemt følge dig i at jeg måske modsiger mig selv
Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen
N17
Manager
«
Svar #50:
28 Jul 2008, 00:57 »
Citat af: Cencur 28 Jul 2008, 00:45
Så tænker jeg bare at folk virker så selvtilfredse og selvfede hvis de sender to J&J t-shirts og et par brugte LEO boxershorts ned til Afrika! "Se mig, jeg støtter hele verden, giv mig en medalje, lav en statue af mig!" - Enten så gør man det fordi man har lyst til at gøre det og virkelig skænker det nogle tanker, ellers så gør man det ikke.
Der så jeg så heller omvendt, at man gør det fordi man ved det vil hjælpe andre. For hvorfor smide det ud?
Ja jeg er dobbeltmoralsk lige her - ved det godt - for jeg gør selv det samme. Altså smider tingene ud, i stedet for at sende det afsted. Jeg tager mig simpelthen ikke sammen til det, og der kan jeg da godt blive skuffet over mig selv indimellem.
Men jeg synes generelt, at det vigtigste er, at vi værdsætter vores eget liv, men stadig har en tanke på, hvordan vi kunne have haft det, hvis vi var født et andet sted - eller med en eller anden form for handicap.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Chakana
Manager
«
Svar #51:
28 Jul 2008, 00:58 »
Citat af: Cencur 28 Jul 2008, 00:56
Så bare fordi han udtrykker sig bedre, så må jeg ikke have en holdning om det han siger?
Django nævner nogle vitale ting, men alle de ting vidste man jo godt i forvejen. Det er jo ikke første gang vi hører at vi har en stor rolle og hvis vi rydder op efter os selv og er miljøbevidste. så bliver verden et bedre sted. Men hvad så med dem der ikke kan tage vare på sig selv? Skal vi udrydde dem? Benytte Holocaust? Hvis jeg støtter de fattige, hvem støtter så mig?
Du bliver støttet af at Danmark er et rigt, moderne land, som har gode sygehuse, børnehaver, arbejdspladser osv. osv.
Du tjener mange, mange gange flere penge end dem, og derfor kan du roligt støtte dem, uden du behøver at få det samme igen, for dét er egoistisk..
Arsenal Football Club
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #52:
28 Jul 2008, 00:59 »
Citat af: John Spurs 28 Jul 2008, 00:47
Jamen kan godt se hvad du mener, og selvfølgelig skal der være plads til at brokke sig, men hvorfor er der ikke plads til at tænke på dine medmennesker omkring dig? Nu tænker jeg ikke kun på de personer du møder gennem medierne. Men hvad hvis du så en person få tæsk i byen - ville du så blande dig? Ville andre blande sig? Nej - for vi har nok i os selv, vi skal ikke risikere noget. Men det er da en vattet holdning, som vi efterhånden har fået oparbejdet. Hvis nu alle i stedet sagde, at det vil vi fanme ikke acceptere, og så hjalp den svage person(eller bare stoppede det, for ofte skal der jo to personer til), så kunne vi sgu kommer langt.
Synes det er lidt for dårligt sagt. For det med at hjælpe en der får tæsk i byen, hvis ham der får tæsk er helt ukendt, og der står 4-5 gorillaer og tæsker ham, ville du så ofre, måske dit liv, på det? Derimod, hvis det er dine venner, eller nogen du har hørt om eller what ever, og du ved du kan gøre noget, så ville du da også blande dig, og hjælpe personen. Det kommer jo fuldstændig an på situationen. Og nu synes jeg du får det til at lyde som om vi er nogle gråde svin, men der er da mange i DK der donerer og sådan noget. Men tænk lige på, måske kan fattigdom og sådan noget ikke bekæmpes, ligemeget hvor mange personer der er. Og der er da også plads til at tænke på dine medmennesker, det er jo naturligt. ALLE ville få det dårligt af, at se billeder fra afrika eller sådan noget, og hvis man ikke gør det, skal man sgu søge ind på den intensive. Det jeg mener er bare, at selvom der er så mange der har det dårligt, skal vi måske, ikke bare, men være glade for det, vi nu har, og komme videre, og der er selvfølgelig plads til at hjælpe andre mennesker i nød, og det tror jeg også størstedelen af os mennesker gør.
N17
Manager
«
Svar #53:
28 Jul 2008, 01:02 »
Citat af: Django1337 28 Jul 2008, 00:47
Alt for få mennesker i dagens rige danmark tænker for lidt over deres bidrag til co2 udslippet, fattige mennesker, truede dyrearter og andre essentielle spørgsmål. Det eskalerer for livet her på jorden en dag og jeg ved at jeg ikke har det godt med mig selv for jeg synes aldrig at jeg gør en god nok indsats og har gjort en forskel. Min kæreste har fået mig til at begynde at donere 100 om måneden hvilket er mange penge med den meget pressede økonomi vi har imellem hænderne. Jeg græmmer mig over mit absurde forbrug på guderne ved hvad da jeg var teenager eller for den sags skyld da jeg boede alene.
De følelser jeg har over at være så heldig og bo i Danmark, er taknemmelighed, skyldfølelse og en følelse af at være magtesløs.
Jeg har også følelsen af magtløshed indimellem, men alligevel er jeg ikke selv god nok til, at få gjort tingene. Jeg har ofte overvejet at give penge til noget velgørende, for ellers bruger jeg bare pengene på øl, sodavand eller andet, som jeg uden tvivl kunne leve uden. Så hvorfor gør jeg det ikke bare. Det er et par klik på internettet, når jeg alligevel er online. Jeg tror et af mine problemer er, at jeg ikke er sikker på om pengene nu går til det de lover, eller om det kun er en brøkdel af det man giver, som går dertil. Jeg vil derudover gerne være sikker på, at mine penge kommer frem, hvis jeg skulle give til dem.
Men ingen tvivl om, at jeg selv mener, at jeg bruger nogle penge på ting, som jeg simpelthen ikke har behov for, men jeg kan ikke lade være.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Chakana
Manager
«
Svar #54:
28 Jul 2008, 01:03 »
Citat af: Schytte 28 Jul 2008, 00:59
Synes det er lidt for dårligt sagt. For det med at hjælpe en der får tæsk i byen, hvis ham der får tæsk er helt ukendt, og der står 4-5 gorillaer og tæsker ham, ville du så ofre, måske dit liv, på det? Derimod, hvis det er dine venner, eller nogen du har hørt om eller what ever, og du ved du kan gøre noget, så ville du da også blande dig, og hjælpe personen. Det kommer jo fuldstændig an på situationen. Og nu synes jeg du får det til at lyde som om vi er nogle gråde svin, men der er da mange i DK der donerer og sådan noget. Men tænk lige på, måske kan fattigdom og sådan noget ikke bekæmpes, ligemeget hvor mange personer der er. Og der er da også plads til at tænke på dine medmennesker, det er jo naturligt. ALLE ville få det dårligt af, at se billeder fra afrika eller sådan noget, og hvis man ikke gør det, skal man sgu søge ind på den intensive. Det jeg mener er bare, at selvom der er så mange der har det dårligt, skal vi måske, ikke bare, men være glade for det, vi nu har, og komme videre, og der er selvfølgelig plads til at hjælpe andre mennesker i nød, og det tror jeg også størstedelen af os mennesker gør.
"4-5 gorillaer", dét er dårligt sagt! Han mener jo også hvis en svag, upopulær dreng fik tæsk i skolen, og man selv er populær, så skal man hjælpe den svage.. Det er det samme som at donerer ting til Afrika, vi har hvad vi behøver og lidt til, og derfor skal vi hjælpe de svage/fattige!
Arsenal Football Club
Cencur
Manager
«
Svar #55:
28 Jul 2008, 01:03 »
Citat af: NicolasFelipe 28 Jul 2008, 00:58
Du bliver støttet af at Danmark er et rigt, moderne land, som har gode sygehuse, børnehaver, arbejdspladser osv. osv.
Du tjener mange, mange gange flere penge end dem, og derfor kan du roligt støtte dem, uden du behøver at få det samme igen, for dét er egoistisk..
Jeg har boet selv siden jeg var 14, plus at jeg ikke er dansk statsborger, så nej, jeg bliver ikke støttet af et rigt Danmark - Jeg har slet ikke råd til at støtte dem, da jeg tjener penge til mig selv, så jeg kan overleve. Vil ikke overgive mit liv for at støtte nogle mennesker som jeg ingen forbindelse har til overhovedet. Egoistiskt, ja. Men nu snakker vi om at sætte pris på livet og det gør jeg ved at passe på mig selv, få noget at spise og få en uddannelse, så jeg kan passe på mine nærmeste. Jeg får det ikke bedre af at give penge til Mumiafe, ikke engang et stik af glæde. Jeg ærger mig hver gang jeg smider penge i et raslebæger, fordi jeg ved at pengene kunne bruges på noget som kunne mit liv bedre.
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #56:
28 Jul 2008, 01:04 »
Citat af: Django1337 28 Jul 2008, 00:56
Man har en stor rolle, hvis hver eneste person tænkte med sig selv at man skulle gøre sit optimale for at være miljøvenlig på alle måder så ville vi måske stadig have en mulighed for at undgå global opvarmning. Det er desværre for sent og spørgsmålet er bare hvor meget vi kan sænke det og hvad mon konsekvenserne bliver? Livet har betydning i alle retninger.
Grunden til at man føler sig magtesløs, er jo at du ved det er for sent og kun gøre dit bedste nu for at rette op på den fejl dig og dine medmennesker har gjort overfor moder natur og det liv som befinder sig derpå. Men kan nemt følge dig i at jeg måske modsiger mig selv
hehe det var bare for sjov
Men angående det med at sende tøj og sådan noget til fattige lande, synes jeg vel er lidt af en selvfølge. Og jeg vil hverken have en medalje eller tænke helt vildt på dem. Jeg tænker bare, at nu når jeg ikke kan bruge det, kunne andre lige så godt bruge det.
Cencur
Manager
«
Svar #57:
28 Jul 2008, 01:05 »
Citat af: NicolasFelipe 28 Jul 2008, 01:03
"4-5 gorillaer", dét er dårligt sagt! Han mener jo også hvis en svag, upopulær dreng fik tæsk i skolen, og man selv er populær, så skal man hjælpe den svage.. Det er det samme som at donerer ting til Afrika, vi har hvad vi behøver og lidt til, og derfor skal vi hjælpe de svage/fattige!
Igen, så er det lidt "She's the one" over dig. Hvis du var den mest populære dreng på skolen og taberen var klassen under dig fik høvl, så ville du ikke blande dig i frygt for at miste din respekt og status. Sådan tænker de fleste mennesker, for det skal man næsten for at kunne klare sig i verden. Det kan være de har Geværkrige i Zambia, men vi har karrierekrige i Danmark og det kan næsten få lige så fatale følger som de andre krige.
United-styrer
Gæst
«
Svar #58:
28 Jul 2008, 01:06 »
Jeg besidder empati, og man skal være ualmindelig følelseskold for ikke at blive rørt af den historie, du, JS, omtaler i dit første indlæg.
Men for mig stopper det dér.
Jeg har aldrig givet meget for det overdiplomatiske Røde Kors-pladder, som har til formål at få os til at føle skyldfølelse, så vi skyder vores penge i velgørenhed. Det kan ikke få mig til at skamme mig over, at jeg er født med de privilegier, jeg nu engang er. Det er ikke min skyld. Nogle er heldigere end andre, sådan er det; livet er uretfærdigt, lev med det.
Jeg er på bølgelængde med Cencur og synes faktisk, han rammer hovedet på sømmet med sætningen ” hvis man skal gå rundt og ha' ondt af alle som oplever grumme ting, hvordan værdsætter man så sit eget liv?”
Jeg vil have lov at brokke mig over banaliteter. Irritationsmomenter
ne i min hverdag er ikke hungersnød og pengemangel; det er en dyr T-Shirt, jeg spilder cola på, DVD-skiver, der ikke kan læses, regnvejr i min sommerferie eller en blog, jeg ikke får kommentarer i. Og jeg kan garantere, at hvis en fattig mand fra Afrika var vokset op i mit sted, så ville han brokke sig over lignende småting. Det er dybt naturligt. Skal det være forbudt at ærgre sig over, at man taber 100 kroner i et væddemål, fordi folk sulter i den tredje verden? Selvfølgelig ikke. Man er ikke et dårligt menneske, fordi man frustreres over de ting, der vedkommer en og ens hverdag. Hvor banale de end måtte være.
Nu bliver jeg måske stemplet som en følelseskold kyniker, men sådan ser jeg ikke på det. Jeg ser pragmatisk på tingene og må erkende, at jeg betragter mange af de indlæg, jeg ser i denne tråd, som romantik af værste skuffe.
Jeg funderer meget over livet. Men ikke fordi du, JS, eller Røde Kors siger, at jeg skal.
«
Seneste Redigering: 28 Jul 2008, 01:11 af United-styrer
»
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #59:
28 Jul 2008, 01:06 »
Citat af: NicolasFelipe 28 Jul 2008, 01:03
Han mener jo også hvis en svag, upopulær dreng fik tæsk i skolen, og man selv er populær, så skal man hjælpe den svage.. Det er det samme som at donerer ting til Afrika, vi har hvad vi behøver og lidt til, og derfor skal vi hjælpe de svage/fattige!
Det kan man da slet ikke sammenligne.
Men thumps up til John, rigtig god tråd som har fået mig til at tænke utrolig meget... hvilket er meget svært
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »