home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1483 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  8# Fodboldlegenden, uden job > Halmstad BK
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 8# Fodboldlegenden, uden job > Halmstad BK  (Læst 5308 gange)
andersfa123
Gæst

8# Fodboldlegenden, uden job > Halmstad BK
« : 26 Jul 2008, 01:59 »

Fodboldlegenden uden job

Navnet er Michael Laudrup. Den danske fodboldlegende som har spillet i store klubber i sin karriere står pt. uden et trænerjob. Bloggen her vil blive skrevet som en slags dagbog, altså i jeg-person hvor vi vil følge Michael Laudrups træner karriere til enden.

D. 1/07-07
Idag er det søndag og imorgen er det mandag. Jeg sidder og følger med på diverse hjemmesider og venter på at få et opkald eller en mail om et tilbud om trænerjob. Jeg har nu ventet længe på et tilbud, jeg har ventet siden jeg forlod Brøndby som var en succes. Jeg savner at være i fodboldsverden. Savner fansnes larm, spillernes kæmpen og ikke mindste at se fodbold. Jeg har ikke noget arbejde pt. men søger efter noget deltid så jeg kan tjene lidt flere penge til føden.
Senere idag skal jeg hjem til en af mine bedste venner og spise og en tur i byen for at hygge lidt.
Vi ses en anden dag!
« Seneste Redigering: 03 Aug 2008, 16:50 af andersfa123 » Logged

jemil
Landsholdsspiller

Sv: Fodboldlegende uden job
« Svar #1: 26 Jul 2008, 02:11 »

Jeg ville ikke tro, at Laudrup har brug for  deltids job for at tjene til føden Wink

Men det  ser godt ud det her. Du er jobløs, så det bliver ikke noget tophold eller noget, nej det bliver en udfording. Og jeg har også savnet de her dagbog blogs lidt, så du kommer i rette tid. Men prøv også at få lidt dybde i historien ved at måske skrive om privatliver og sådan noget, så det ikke altid bliver så resultat baseret. Vis du forstår hvad jeg mener Smiley

19-18!

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #2: 26 Jul 2008, 02:11 »

Jeg er ked af at sige det, men jeg er allerede hægtet af. Det er for mærkelige ting, fx:

"Idag er det søndag og imorgen er det mandag." - Ja, jeg tror godt de fleste er klar over at mandag kommer efter søndag.

"Jeg har nu ventet længe på et tilbud, jeg har ventet siden jeg forlod Brøndby sin var en succes." - Den her, forstår jeg ganske enkelt ikke?

"Jeg har ikke noget arbejde pt. men søger efter noget deltid så jeg kan tjene lidt flere penge til føden." - Jeg tror ikke at det er penge han mangler, når man tænker på han har en stor villa osv.

"Senere idag skal jeg hjem til en af mine bedste venner og spise og en tur i byen for at hygge lidt." - det er de færreste voksne mennesker, der siger "bedste venner".

Derudover, er der billedet! Du fokuser på logo'et tiltrods for de ikke handler om nogen klub og det er ansigtet der er hovedpersonen.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

FCK88
Manager

« Svar #3: 26 Jul 2008, 02:27 »

Kunne ikke være mere enig med Nibali.. Der er alt for mange løse ender og det skal du have ændret.. Men når det er blevet ændret så tror jeg du får en god blog ud af det.. Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

andersfa123
Gæst

« Svar #4: 26 Jul 2008, 13:13 »

"Idag er det søndag og imorgen er det mandag." - Ja, jeg tror godt de fleste er klar over at mandag kommer efter søndag.
Ved ik rigtig hvor jeg skrev den Opstemt

"Jeg har nu ventet længe på et tilbud, jeg har ventet siden jeg forlod Brøndby sin var en succes." - Den her, forstår jeg ganske enkelt ikke?
Fejlen er rettet nu.

"Jeg har ikke noget arbejde pt. men søger efter noget deltid så jeg kan tjene lidt flere penge til føden." - Jeg tror ikke at det er penge han mangler, når man tænker på han har en stor villa osv.
Nej men for at få tiden til at gå Wink

"Senere idag skal jeg hjem til en af mine bedste venner og spise og en tur i byen for at hygge lidt." - det er de færreste voksne mennesker, der siger "bedste venner".
Hvad siger de så?

Derudover, er der billedet! Du fokuser på logo'et tiltrods for de ikke handler om nogen klub og det er ansigtet der er hovedpersonen.
Nej men det er for at vise den store klub...

andersfa123
Gæst

« Svar #5: 26 Jul 2008, 13:15 »

Fodboldlegenden uden job
D.8/07-07
Nu er der så gået 1 uge hvor der kun er startet et nyt rygte. Der er kommet et rygte om at spanske Almería er intresseret i at få fat i mig som træner. Jeg ved ikke helt rigtigt med Almería nu hvor jeg har gået og drømt om Barcelona. Det kunne da være meget sjovt i Almería men jeg har intet hørt fra dem endnu så intet er sikkert så jeg venter stadig spændt på at se hvilken klub jeg ryger til. Nå men i aften skal jeg så ind at se dansk fodbold, holdet er FCK som skal møde Randers FC. Det skal nok blive en god og spændene kamp.

Vi ses når jeg har mer nyt.

Pepe
Gæst

Sv: 2# Fodboldlegende uden job
« Svar #6: 26 Jul 2008, 14:46 »

Ja, altså når jeg læser din blog, synes jeg ikke, det virker som Michael Laudrup, der skriver. Mere som en teenager. "Det kunne da være meget sjovt i Almeria" for eksempel. Det tror jeg ikke, Laudrup sagde, da han i sin tid blev rygtet til Getafe Wink

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #7: 26 Jul 2008, 14:48 »

Skift til OB Opstemt

andersfa123
Gæst

« Svar #8: 26 Jul 2008, 16:06 »

Ja, altså når jeg læser din blog, synes jeg ikke, det virker som Michael Laudrup, der skriver. Mere som en teenager. "Det kunne da være meget sjovt i Almeria" for eksempel. Det tror jeg ikke, Laudrup sagde, da han i sin tid blev rygtet til Getafe Wink
Skal prøve at forbedre det...

andersfa123
Gæst

3# Fodboldlegende uden job
« Svar #9: 26 Jul 2008, 18:00 »

Fodboldlegenden uden job

D. 11/07-07
Rygterne omkring Almería spredte sig meget hurtigt og efter nogle dage havde næsten hele Europa hørt om det. Jeg valgte så selv at sende en ansøgning ind til Almería og jeg fik først svaret idag. Mailen jeg fik tilbage lød sådan:
"Hej Michael.
Jeg vil er ked af at sige det, men bestyrelsen i Almería har holdt et møde og har fundet frem til at du ikke var den manager vi ledte efter.
Held og lykke i fremtiden.
Alfonso García."
Jeg var selvfølgelig ked af at høre at de ikke gad at have mig, men hvis de havde fundet en anden træner før jeg sendte min ansøgning ind, så må jeg jo finde mig i det.
Jeg venter stadig, jeg vender tilbage når der er mere nyt.

andersfa123
Gæst

4# Fodboldlegende uden job
« Svar #10: 26 Jul 2008, 19:05 »

Fodboldlegenden uden job

D. 18/07-08
Jeg er begyndt at kede mig lidt. Der er ingen klubber som har tilbudt mig et job, så nu må jeg og min agent selv ud af lede. Jeg har ledt rundt omkring og har fundet ud af at Southampton fra Coca-Cola Championship i England og Eupen fra Div. II Nationale Afd. i Belgien.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af me mig selv hvad for en klub jeg skal vælge. Derfor har jeg fået min agent til at sætte en annonce i avisen hvor folk kan skrive en mail til mig om hvad for en klub de vil se mig i. Efter nogle dage vil min agent tælle svarene sammen og sende en ansøgning til klubben.
Vi ses når der er nyt!

andersfa123
Gæst

Sv: 4# Fodboldlegende uden job
« Svar #11: 26 Jul 2008, 19:09 »

Afstemning oppe!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12: 26 Jul 2008, 19:32 »

Jeg tror ikke man sætter en annonce i avisen, om at blive træner et sted.
Jeg synes, at du bør gå væk fra den her skrivestil, for den passer dig ikke. Prøv som journalist i stedet.

Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #13: 26 Jul 2008, 20:00 »

Jeg synes heller ikke det passer dig. Der mangler kød på updatesne (stav?). Alt for korte efter min mening. Det tager 10 sekunder at læse, og det er virkelig for lidt. Men det er bare blevet bedre og bedre siden starten. Som sagt lidt mere kød på updatsene, og så vil det blive godt. Og så tror jeg (som Ghert) ikke at man putter annoncer i avisen. Wink

KIU!

andersfa123
Gæst

« Svar #14: 26 Jul 2008, 22:43 »

Jeg synes heller ikke det passer dig. Der mangler kød på updatesne (stav?). Alt for korte efter min mening. Det tager 10 sekunder at læse, og det er virkelig for lidt. Men det er bare blevet bedre og bedre siden starten. Som sagt lidt mere kød på updatsene, og så vil det blive godt. Og så tror jeg (som Ghert) ikke at man putter annoncer i avisen. Wink

KIU!
Ved godt jeg stinker til at lave blogs, men self. vil jeg tage jeres kritik i brug....
Skal prøve at forbedre det!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010