home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1306 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Nordjyllands Stolthed - tidl. Auxerre
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken opsætning kan i bedst li'?
Den Nye
Den Gamle
En helt tredje (skriv evt forslag)

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Nordjyllands Stolthed - tidl. Auxerre  (Læst 17853 gange)
stimo92
Gæst

Sv: AJ Auxerre
« Svar #45: 30 Jul 2008, 18:21 »

L'Equipe.fr
November - December 2007

To kolde måneder med blandet resultater.

Auxerre - Monaco
8' Moussa Narry 1-0
34' Frédéric Piquionne 1-1
54' Rene Mihelic 2-1

Lyon - Auxerre
2' Daniel Niculae 0-1
6' Cris 1-1
41' Mathieu Bodmer 2-1
87' Kader Keita 3-1

Auxerre - Lorient
69' Daniel Niculae 1-0

Nancy - Auxerre
30' Benjamin Gavanon 1-0
40' Kim 2-0
45' Gastón Curbelo 3-0
64' Julien Quercia 3-1
66' Youssouf Hadji 4-1

Auxerre - Nantes
14' Christian Wilhelmsson 0-1
59' Malik Mouath Al-Hawasawi 1-1

November var der kun 2 kampe der skulle spilles for Auxerre's vedkommende. To svære kampe mod henholdsvis Monaco på hjemmebane, og så den sværeste, Lyon på udebane. Første kamp mod Monaco var en sand fornøjelse at være vidne til. Allerede efter otte minutter kunne Narry score kampens første mål. Resten af kampen var spækket med godt spil, og hvert hold fik scoret en enkelt gang mere. Det var henholdsvis Frédéric Piquionne for Monaco og Rene Mihelic for Auxerre. Næste kamp var den måske sværeste kamp man kunne komme til at spille i ligaen. Nu var det Auxerre's tur til at gæste Stade de Gerland, hvor Lyon indtil nu kun har tabt fire point på 11 kampe. Auxerre skulle også få den uovervindelig Lyon hær at mærke. Trods en hurtig 0-1 føring til Auxerre, vandt Lyon 3-1. Auxerre's eneste mål blev scoret af Daniel Niculae, og Lyon's mål blev scoret af Cris, Mathieu Bodmer og Kader Keita sluttede målfesten af.

December var med noget mere overkommelige modstandere for Auxerre. Første kamp var mod Lorient, som lå side om side med Auxerre. Det var da også en meget lige kamp mellem de to mandskaber, og i sidste ende var det Auxerre der kunne trække sig sejrsrigt ud af kampen, dog kun med et enkelt mål som blev scoret af Daniel Niculae.  Så var det mod sæsonens måske største overraskelse fra Nancy. Det skulle også vise sig at blive noget af en opgave for Auxerre som tabte hele 4-1. Dog lyver resultatet lidt i forhold til statistikkerne, som fortæller at Auxerre havde flest skud, og mest boldbesiddelse. Den sidste kamp i de to koldeste vintermåneder var mod Nantes. Nantes som ligger til nedrykning, men det var også et Nantes hold som besejrede netop Auxerre 2-1 i starten af sæsonen. Denne gang blev det også et tæt affære mellem de to hold. Det var Nantes der først kom foran på et mål af Christian Wilhelson. Senere var det Malik Mouath Al-Hawasawi der kunne udligne for Auxerre.

« Seneste Redigering: 30 Jul 2008, 18:24 af stimo92 » Logged

Chakana
Manager

« Svar #46: 30 Jul 2008, 18:33 »

Okay resultater med det kunne blive bedre, og endnu engang flot opsætning. Thumbs Up

Flot facepack Shockeret

Arsenal Football Club

stimo92
Gæst

« Svar #47: 30 Jul 2008, 19:52 »

jo tak NF. Er der ikke andre der har nogle kommentarer?

stimo92
Gæst

« Svar #48: 30 Jul 2008, 21:58 »

hvad er det der er galt når folk ikke kommentere. Jeg er trods alt snart oppe på en 5-6 updates.

Chakana
Manager

« Svar #49: 30 Jul 2008, 22:15 »

Ja, det er lidt skuffende..

Arsenal Football Club

stimo92
Gæst

« Svar #50: 01 Aug 2008, 13:30 »

har fået et tilbud om at komme til AaB. Skal jeg skifte frankrig ud med danmark? eller skal jeg blive hvor jeg er? Stem i afstemningen.

N.Bendtner
Ynglingespiller

« Svar #51: 01 Aug 2008, 13:34 »

ja tag til AAB Dansk Beste Klub

fc-hansen
Manager

« Svar #52: 01 Aug 2008, 13:39 »

har fået et tilbud om at komme til AaB. Skal jeg skifte frankrig ud med danmark? eller skal jeg blive hvor jeg er? Stem i afstemningen.
Jeg har stemt at du skal hjem til DK Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 01 Aug 2008, 13:43 »

hvad er det der er galt når folk ikke kommentere. Jeg er trods alt snart oppe på en 5-6 updates.

Hvis du er nået op på side 4 i løbet af bare 6 updates, så har du fået mange flere kommentarer end så mange andre blogskrivere. Mange skal skrive op til flere updates, for bare at få en eneste kommentar, så jeg synes da ikke at du er i kommentar-underskud.

Men for at komme med en kort vurdering på din seneste update, så synes jeg da det ser ganske fornuftigt ud. Hvis du fortsætter det gode arbejde med din blog, så vil læserne komme af sig selv. Siden bloggen er blevet læst af over 600 læsere, så burde der da alligvel være en del der har læst din blog.

Angående din situation, så mener jeg faktisk at du skal blive i Auxerre. Jeg syntes bare at det er mere spændende at høre om et fransk hold, end AaB.

Men fortsæt i den rytme du er i gang med, og så skal det hele såmænd nok ende succesfuldt Thumbs Up

stimo92
Gæst

« Svar #54: 01 Aug 2008, 14:29 »

L'Equipe.fr
Chok går gennem Auxerre.

Deschamps forlader Auxerre før tid.

Rygterne på det seneste er gået på at Auxerre manageren Didier Deschamps skulle til Danmark. Deschamps selv og Lynge Jakobsen bekræfter at en kontrakt er underskrevet. Kontrakten gælder dog først fra juli 2008, og AaB direktøren vil ikke ud med beløbet.
Det har tilsyneladende irreteret Auxerre's bestyrelse så meget, at den efterhånden meget udskældte manager, er blevet fyret. Efter fyringen har vi snakket med Auxerre's formand Jean-Claude Hamel, om hvad grunden til fyringen af Deschamps skyldtes.

Vi vidste godt at vi ikke kunne gå op og vinde Ligue 1 i år, men en 12 plads efter 21 spillerunder er simpelthen ikke acceptabelt. Og efter vi har hørt at Didier har underskrevet en kontrakt med Aalborg BK, så så vi ingen fordele ved at beholde ham.

Vi har også snakket med hovedpersonen om den pludselige fyring, og grunden til skiftet til Aalborg BK.

Selvfølgelig kommer det bag på mig. Ingen managere i verden forventer vel en fyring. Jeg har underskrevet en kontrakt med AaB fra juli 2008, og grunden til at jeg først tiltræder der, er fordi jeg gerne vil afslutte sæsonen i Auxerre. Efter fyringen har jeg snakket med Lynge Jakobsen omkring øjeblikkelig tiltrædelse, og vi er blevet enige om at jeg tiltræder øjeblikkeligt. Min familie og jeg rejser til Aalborg en af de kommende dage, for at hilse på spillerne, men også for at flytte ind i vores hus. Det bliver selvfølgelig spændende med nye udfordringer i en helt anderledes liga, men også med anden type fodbold. Jeg glæder mig, og tror på at jeg kan føre AaB til mesterskab, og måske international succes. Den største grund til at jeg underskrev en kontrakt med AaB, var mest af alt for min families sikkerhed. Vi har haft enkelte indbrud, og går min familie på gaden, bliver der råbt adskillige skældsord efter dem.

AaB som i øjeblikket har vinterpause, ligger nummer 7 i den danske liga. Deschamps første rigtige test bliver mod Esbjerg FB i Pokalturneringens kvartfinale. En svær kamp for AaB, men med Deschamps manager erfaring kan de gå hen og vinde.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #55: 01 Aug 2008, 14:33 »

Fin update. Spændende skifte men ville have foretrukket at du blev i Auxerre. Det bliver spændende at følge Deschamps i DK.

Hvis du fortsætter sådan skal kommentarerne nok komme  Thumbs Up

stimo92
Gæst

« Svar #56: 01 Aug 2008, 14:36 »

jo tak. var simpelthen blevet træt af Auxerre, og så så jeg at Bruce Rioch var blevet fyret. Da AaB er min ynglings klub var det ideelt at vælge dem.

Chakana
Manager

« Svar #57: 01 Aug 2008, 14:44 »

Bliver spændende at følge Didier i Danmark.. Thumbs Up
Men du skriver "efter vi har hørt at Didier har underskrevet en kontrakt med Aalborg BK, så så vi ingen fordele ved at beholde ham."
Nej, det er da logisk.. Grin

Arsenal Football Club

stimo92
Gæst

« Svar #58: 01 Aug 2008, 14:50 »

v1.

v2.

Mine 2 foreslag til et topbanner. Synes ikke selv de er særligt gode, så ville være pragtfuldt hvis der var en som gad lave et til mig Opstemt

Chakana
Manager

« Svar #59: 01 Aug 2008, 15:01 »

Jeg er igang med at lave et Wink

Arsenal Football Club

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010