Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
1 Bruger, 1121 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: DesignerFreaks FM2009
Vis dit grafik(blandet) #2
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
87
88
[
89
]
90
91
...
223
Forfatter
Emne: Vis dit grafik(blandet) #2 (Læst 465509 gange)
Mathié
Landsholdsspiller
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
«
Svar #1320:
20 Okt 2008, 17:01 »
Citat af: Nyysted 07 Okt 2008, 20:19
Kommenter gerne
Kan godt lide det, især teksten. Det er simpelt som det også skal være, en gang i mellem.
«
Seneste Redigering: 20 Okt 2008, 17:03 af Mathié
»
Cesc
Gæst
«
Svar #1321:
20 Okt 2008, 17:03 »
Citat af: superpew 20 Okt 2008, 16:54
Jeg ville ønske du lavede din egen side, så du ikke skulle sidde og tro du var så bedrevidende end alle andre.
Jamen du må da gerne uddybe..
Roxer
Landsholdsspiller
«
Svar #1322:
20 Okt 2008, 17:32 »
Citat af: superpew 20 Okt 2008, 16:54
Jeg ville ønske du lavede din egen side, så du ikke skulle sidde og tro du var så bedrevidende end alle andre.
Som Cesc så klogt siger er det jo ikke en grafik side, SGFX spørger jo heller direkte efter comments, men prøver bare at vise frem hvad han har lavet?
- desuden er Cesc efter min mening en af de bedste debatører på hele fmfreaks.dk, og plejer for det meste at have ret når han blander sig i en diskussion som denne, og den sag støtter jeg ham 110 % i!
Nyysted
Landsholdsspiller
«
Svar #1323:
20 Okt 2008, 17:40 »
Tag en chill pill alle sammen det skal blive en heftig diskussion om hvorvidt mit indlæg var dumt eller godt, som tidligere.
Desuden mener jeg, at jeg er i min fulde ret til at skrive det, og det var hermed mit sidste ord i denne diskussion.
I ain't playin', nigga
Mlarsen
Landsholdsspiller
«
Svar #1324:
20 Okt 2008, 17:40 »
Citat af: Nyysted 07 Okt 2008, 20:19
Kommenter gerne
Jeg kunne godt tænke mig at teksten var i venstre bund. IMO er det lidt rodet på midten, med alt smækket derind. Måske er jeg den eneste, men jeg har faktisk lidt svært ved at se teksten, qua benene.
Ellers er den rigtig flot!
Echoes, Silence, Patience and Grace
superpew
Landsholdsspiller
«
Svar #1325:
20 Okt 2008, 17:51 »
Citat af: Roxer 20 Okt 2008, 17:32
Som Cesc så klogt siger er det jo ikke en grafik side, SGFX spørger jo heller direkte efter comments, men prøver bare at vise frem hvad han har lavet?
- desuden er Cesc efter min mening en af de bedste debatører på hele fmfreaks.dk, og plejer for det meste at have ret når han blander sig i en diskussion som denne, og den sag støtter jeg ham 110 % i!
Det kan godt være? Like I care altså? Synes bare hans måde at forsvare sig på, eller skrive til andre folk på - er så nedladende som det overhovedet kan være.. Støt ham..
Jeg er fuldstændig ligeglad, så højt går jeg heller ikke op i det.. Oh lord
superpew
Landsholdsspiller
«
Svar #1326:
20 Okt 2008, 17:56 »
Citat af: Cesc 20 Okt 2008, 17:03
Jamen du må da gerne uddybe..
Det egentlig udfra mange forskellige tråde. Ikke blot her, men bare den måde du skriver til andre folk på, som om du har 21år mere på bagen end de fleste andre. Det er noget af det mest nedladende man overhovedet kan gøre. Om du så er Månedens Bruger eller ej, det skider jeg på.
Det kan godt være du er super god til at skrive blogs, det kan godt være du er super god til at lave design, men come on. Selvom du er god til dette, synes jeg ikke du kan tillade dig at "kritisere" andres måde at lave tingene på.
Jeg ved godt du sikkert siger "Jamen det jo konstruktiv kritik". Op i røven med det. Det kan godt være det er det du prøver at skrive, men så skriv det dog forhelvede på en anden måde eller lad helt vær'. Har slet ikke forstået pointen i din arrogance, og det irriterer mig så grænseløst - men lad det nu ligge. Du har fået min mening, og jeg går udfra du kommer med en eller anden lang forklaring, men det behøver du egentlig ikke. Det her er min mening, og du har din mening. Så lad os som voksne mennesker stoppe den der.
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #1327:
20 Okt 2008, 18:01 »
Citat af: superpew 20 Okt 2008, 17:56
Det egentlig udfra mange forskellige tråde. Ikke blot her, men bare den måde du skriver til andre folk på, som om du har 21år mere på bagen end de fleste andre. Det er noget af det mest nedladende man overhovedet kan gøre. Om du så er Månedens Bruger eller ej, det skider jeg på.
Det kan godt være du er super god til at skrive blogs, det kan godt være du er super god til at lave design, men come on. Selvom du er god til dette, synes jeg ikke du kan tillade dig at "kritisere" andres måde at lave tingene på.
Jeg ved godt du sikkert siger "Jamen det jo konstruktiv kritik". Op i røven med det. Det kan godt være det er det du prøver at skrive, men så skriv det dog forhelvede på en anden måde eller lad helt vær'. Har slet ikke forstået pointen i din arrogance, og det irriterer mig så grænseløst - men lad det nu ligge. Du har fået min mening, og jeg går udfra du kommer med en eller anden lang forklaring, men det behøver du egentlig ikke. Det her er min mening, og du har din mening. Så lad os som voksne mennesker stoppe den der.
Hvorfor er han så pisse arrogant som du nærmest skriver? Det eneste han gør er at hjælpe, og han er en af de få brugere her på sitet der faktist tør at sige sin mening. Respekt for det mand, fordi det er der generelt ikke mange der tør. Hvad nytter det at skrive " God blog", " wonderfull" osv osv hele tiden? Det kan blogskriveren, ham der spørger efter råd til en spiller eller klub osv ikke bruge til en skid. Man skal helst altid have en begrundelse for sine valg hele tiden, og det er jo det Cesc har. Godt nok, så kommer der noglegange lidt "hårde" beskeder, men hey! alt er ikke perfekt. Det er ikke negativt han skriver hele tiden, dog bare præcis sådan som han mener det.
Og jeg må lige spørge. Er du virkelig 21 år? Det virker ihvertfald ikke somom pågrund af dit sprog, din holdning til Cesc osv.
19-18!
superpew
Landsholdsspiller
«
Svar #1328:
20 Okt 2008, 18:05 »
Citat af: jemil 20 Okt 2008, 18:01
Hvorfor er han så pisse arrogant som du nærmest skriver? Det eneste han gør er at hjælpe, og han er en af de få brugere her på sitet der faktist tør at sige sin mening. Respekt for det mand, fordi det er der generelt ikke mange der tør. Hvad nytter det at skrive " God blog", " wonderfull" osv osv hele tiden? Det kan blogskriveren, ham der spørger efter råd til en spiller eller klub osv ikke bruge til en skid. Man skal helst altid have en begrundelse for sine valg hele tiden, og det er jo det Cesc har. Godt nok, så kommer der noglegange lidt "hårde" beskeder, men hey! alt er ikke perfekt. Det er ikke negativt han skriver hele tiden, dog bare præcis sådan som han mener det.
Og jeg må lige spørge. Er du virkelig 21 år? Det virker ihvertfald ikke somom pågrund af dit sprog, din holdning til Cesc osv.
Jeg kan godt li' du blander dig. Så lad os da endelig køre diskussionen videre.
Fair nok at komme med sin mening - det er præcis hvad jeg gør nu? Så hvorfor er det så ikke lige du har respekt for det? Forstår ikke den dobbetmoralske måde du prædiker på.
Og det at du skriver "Er du virkelig 21 år? Det virker ihvertfald ikke somom pågrund af dit sprog, din holdning til Cesc osv."
Hvad kan jeg bruge ovenstående til Jemill? Er det ikke lige dig der har sagt at man ikke kan bruge de ligegyldige kommentarer til noget?
Ps. Det fedt han prøver at hjælpe "Men ville da aldrig tage imod hjælp på den hårde måde, det er det jo absolut ingen grund til"
«
Seneste Redigering: 20 Okt 2008, 18:07 af superpew
»
Cesc
Gæst
«
Svar #1329:
20 Okt 2008, 18:07 »
Voksne mennesker stopper vel ikke rigtig en diskussion? Du skal vel lade mig svare tilbage på din hetz, og jeg ved godt hvilket indlæg du snakker om. Det er det i Yoggi's blog, hvor jeg jo bare kommer med min ærlige mening. Jeg føler ikke jeg er arrogant på nogen måde, har været - det vil jeg gerne indrømme - men er jeg overhovedet ikke mere. Jeg kommer med konstruktiv kritik, måske ikke på den bedste måde, men come on, jeg er kun 14 år gammel.
Jeg er også ligeglad med om månedens bruger sidder under mit navn eller under en andens, og dette har ikke ændret min måde at færdes på siden på overhovedet. Jeg er ikke nedladende, måske var jeg en smule overfor Yoggi - og det vil jeg da gerne undskylde, men normalt er jeg da en fin person som stille og roligt prøver at hjælpe med det jeg kan hist og her.
Jeg ved ikke om du er kold i røven over et eller andet, men det er sådan set også noget jeg er fuldstændig ligeglad med. Jeg kritisere ikke ret meget, jeg hjælper - og du har sikkert ændret din mening omkring min person 100 % efter jeg skrev indlægget i Yoggi's blog. Men som sagt er jeg ked af det måske blev nedladende - for sådan prøver jeg ikke at være overfor folk. Du siger selv at det er noget af det værste man kan gøre, og den er jeg helt enig med dig i.
Men ja, du må synes om mig hvad du vil. Det behøver man bare ikke ytre sig offentlig omkring - og slet ikke når personen du sviner selv kan læse det.
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #1330:
20 Okt 2008, 18:13 »
Citat af: superpew 20 Okt 2008, 18:05
Og det at du skriver "Er du virkelig 21 år? Det virker ihvertfald ikke somom pågrund af dit sprog, din holdning til Cesc osv."
Hvad kan jeg bruge ovenstående til Jemill? Er det ikke lige dig der har sagt at man ikke kan bruge de ligegyldige kommentarer til noget?
Du sød
Måtte lige fremhæve det der. Det første kan du vel ikke bruge til noget særligt, var vel bare et almindeligt spørgsmål. Jeg spørger bare for dit sprog er ikke særlig pænt nogle gange. Har også lagt mærke til ,at du næsten kun skriver onlinenere. Det plejer mere at være de unge, nye brugere på sitet ( Dog udelukker jeg ikke, at jeg ikke selv gør det, men jeg er jo trodsalt bare 14 år selv, hehe
)
Og så det sidste som du skriver. Kan se at du har fjernet det, men helt ærligt. se DÈT er at være arrogant, og opføre sig som om at man er hævet over alle andre..
19-18!
superpew
Landsholdsspiller
«
Svar #1331:
20 Okt 2008, 18:14 »
Citat af: Cesc 20 Okt 2008, 18:07
Voksne mennesker stopper vel ikke rigtig en diskussion? Du skal vel lade mig svare tilbage på din hetz, og jeg ved godt hvilket indlæg du snakker om. Det er det i Yoggi's blog, hvor jeg jo bare kommer med min ærlige mening. Jeg føler ikke jeg er arrogant på nogen måde, har været - det vil jeg gerne indrømme - men er jeg overhovedet ikke mere. Jeg kommer med konstruktiv kritik, måske ikke på den bedste måde, men come on, jeg er kun 14 år gammel.
Jeg er også ligeglad med om månedens bruger sidder under mit navn eller under en andens, og dette har ikke ændret min måde at færdes på siden på overhovedet. Jeg er ikke nedladende, måske var jeg en smule overfor Yoggi - og det vil jeg da gerne undskylde, men normalt er jeg da en fin person som stille og roligt prøver at hjælpe med det jeg kan hist og her.
Jeg ved ikke om du er kold i røven over et eller andet, men det er sådan set også noget jeg er fuldstændig ligeglad med. Jeg kritisere ikke ret meget, jeg hjælper - og du har sikkert ændret din mening omkring min person 100 % efter jeg skrev indlægget i Yoggi's blog. Men som sagt er jeg ked af det måske blev nedladende - for sådan prøver jeg ikke at være overfor folk. Du siger selv at det er noget af det værste man kan gøre, og den er jeg helt enig med dig i.
Men ja, du må synes om mig hvad du vil. Det behøver man bare ikke ytre sig offentlig omkring - og slet ikke når personen du sviner selv kan læse det.
Jeg vil da gerne indrømme at jeg også overdramatisere end smule, men sådan vil det jo altid være. Det korte af det lange var bare at jeg fik for meget af det. Nu har jeg ikke været så aktiv herinde som bruger, men blev det først her for 1-2 måneder siden, da jeg fandt Football Manager meget mere interessant end jeg førhen gjorde hvor jeg bare havde profilen for at se taktikker og diverse.
Så jeg har nok heller ikke kendt dig så lang tid. Det der så gjorde at jeg fik et udbrød var nok, at de få gange jeg har set dig skrive noget har det stort set været nedladende, og det fik jeg for meget af, og blev derfor nød til at skride ind.
Men nej Cesc, man skal netop sige det offentligt, for at få en person til at forstå. Sendte du en mail til Anders Fogh Rasmussen om at skatten var for høj ville du få intet ud af det. Hvorimod hvis du skrev det som overskrift i BT ville det være noget helt andet.
Jeg håber du forstår hvad jeg mener, og du må også undskylde hvis jeg har været en bitch.
/Peace?
verdenskrig
Manager
«
Svar #1332:
20 Okt 2008, 18:17 »
Hva drenge ikke fordi jeg er crew eller noget, men tror i ikke i burde tage den over pb
Det slog mig bare lige
... Syntes dog personligt at kritikken er for hård.. Cesc kan godt virke nedladende nogle gange, men så længe der ikke er noget ondt i det, burde der ikke gøres mere ved den sag..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
superpew
Landsholdsspiller
«
Svar #1333:
20 Okt 2008, 18:18 »
Citat af: jemil 20 Okt 2008, 18:13
Måtte lige fremhæve det der. Det første kan du vel ikke bruge til noget særligt, var vel bare et almindeligt spørgsmål. Jeg spørger bare for dit sprog er ikke særlig pænt nogle gange. Har også lagt mærke til ,at du næsten kun skriver onlinenere. Det plejer mere at være de unge, nye brugere på sitet ( Dog udelukker jeg ikke, at jeg ikke selv gør det, men jeg er jo trodsalt bare 14 år selv, hehe
)
Og så det sidste som du skriver. Kan se at du har fjernet det, men helt ærligt. se DÈT er at være arrogant, og opføre sig som om at man er hævet over alle andre..
Jemil jeg gider ikke diskutere mere, og please drop nu alderen. Det hjælper dig sku ikke frem i livet.
Jeg skrev egentlig for at diskutere med Cesc (hvilket jeg måske ikke skulle have gjort her, men det skete, og sådan er det nu engang), og du havde egentlig ikke noget med sagen at gøre.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #1334:
20 Okt 2008, 18:20 »
Citat af: verdenskrig 20 Okt 2008, 18:17
Hva drenge ikke fordi jeg er crew eller noget, men tror i ikke i burde tage den over pb
Det slog mig bare lige
... Syntes dog personligt at kritikken er for hård.. Cesc kan godt virke nedladende nogle gange, men så længe der ikke er noget ondt i det, burde der ikke gøres mere ved den sag..
Du kandiderer ellers kraftigt!
Men jo - Jeg har holdt øje med diskussionen da den i og for sig var både nyttig og konstruktiv, men nu er det moment vist overstået, så hvis I vil fortsætte den, så fortsæt over PB
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Sider:
1
...
87
88
[
89
]
90
91
...
223
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »