home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1205 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks FM2009
| | | | |-+  Vis dit grafik(blandet) #2
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 223 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet) #2  (Læst 466188 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1470: 03 Nov 2008, 23:37 »

Et bette wallpaper Thumbs Up
Det er meget simpelt og sådan, og det er meget fedt .. men hold kæft hvor er det irriterende at se på.. Mine øjne bliver jo helt forvirrede Opstemt

Men dejlig simpelt, flotte farver og flotte navne.. Ikke så meget at kommentere på, når nu det er så simpelt, som det er.. ;-)

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1471: 04 Nov 2008, 16:21 »

Odense Boldklub wallpaper:

EDIT: Ændrede lige lidt i den Wink!
« Seneste Redigering: 09 Nov 2008, 08:57 af Krellz » Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #1472: 04 Nov 2008, 19:12 »

Klik
Jeg prøver igen.
Kommentarer er velkomne.

Jeg har set meget flot grafik, men må godt nok indrømme at det du disker op med slår det meste!
- Det er nogle utrolig flotte effekter du får lavet med lyset, det er næsten på nivaeu med noget af det 3D College eleverne i Grenaa laver  Thumbs Up

KUTGW!

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1473: 04 Nov 2008, 20:28 »

Ikke nok med at det er super godt lavet. Det er også et utroligt smukt billede! Shockeret
KIU!
Jeg har set meget flot grafik, men må godt nok indrømme at det du disker op med slår det meste!
- Det er nogle utrolig flotte effekter du får lavet med lyset, det er næsten på nivaeu med noget af det 3D College eleverne i Grenaa laver  Thumbs Up

KUTGW!

Mange tak begge to, virkelig fed feedback må man sige!
- Bliver sku helt stolt når man bliver sammenlignet med kommende grafikere. (Måske skulle man satse på det?)

Kan så os tilføj at et billede er ikke bare noget jeg finder, kan nemt og sidde i en time til to timer og lede efter et billede. Er meget kræsen, men det kommer der os bare bedre ting ud af. Fx. sad jeg fra kl 20.00 til 21.30 og ledede efter et nyt billede, men der var ingen der var gode nok til at slippe gennem nåleøjet.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1474: 04 Nov 2008, 20:32 »

Mange tak begge to, virkelig fed feedback må man sige!
- Bliver sku helt stolt når man bliver sammenlignet med kommende grafikere. (Måske skulle man satse på det?)

Kan så os tilføj at et billede er ikke bare noget jeg finder, kan nemt og sidde i en time til to timer og lede efter et billede. Er meget kræsen, men det kommer der os bare bedre ting ud af. Fx. sad jeg fra kl 20.00 til 21.30 og ledede efter et nyt billede, men der var ingen der var gode nok til at slippe gennem nåleøjet.

Det er lidt svært at bedømme en manipulation, hvis man ikke har det originale billede, så kan vi ikke se det? Smiley

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1475: 04 Nov 2008, 21:07 »

Jo selvfølgelig.
Her er det.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1476: 04 Nov 2008, 21:17 »

Jo selvfølgelig.
Her er det.

Så vil jeg sige, at jeg er mindre imponeret, for jeg troede du havde lavet det der hvide lys selv. Synes nu billedets farver var lidt smukkere før, hvorimod at der er en spændende kontrast i dit billede mellem lys og mørke Smiley

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1477: 04 Nov 2008, 21:24 »

Hehe nej, jeg har arbejdet videre med lyset, hvilket jeg selv synes der blev rigtig fedt, i sidste ende. Farverne er jo selvfølgelig en smagsmag, jeg kan godt lide at der bliver skruet ned for farverne og op for kontrasten.
Sammentid er det os vigtigt at få de "interessante" ting fremhævet. :-)

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1478: 04 Nov 2008, 21:56 »

Hehe nej, jeg har arbejdet videre med lyset, hvilket jeg selv synes der blev rigtig fedt, i sidste ende. Farverne er jo selvfølgelig en smagsmag, jeg kan godt lide at der bliver skruet ned for farverne og op for kontrasten.
Sammentid er det os vigtigt at få de "interessante" ting fremhævet. :-)

Du har ihvertfald lavet én kæmpe fejl, og det er, at du har forstørret billedet i dit manip, iforhold til, hvor stort det var før, og det gør, at billedet bliver i dårligere kvalitet. Det ødelægger lidt for mig Skuffet

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1479: 04 Nov 2008, 22:00 »

Du har ihvertfald lavet én kæmpe fejl, og det er, at du har forstørret billedet i dit manip, iforhold til, hvor stort det var før, og det gør, at billedet bliver i dårligere kvalitet. Det ødelægger lidt for mig Skuffet
Det er nu ikke helt rigtig, da der faktisk findes en større vision af billedet :-)

Omkring 1024*7XX

Så manipulationen er i den kvalitet billedet er i.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1480: 04 Nov 2008, 22:02 »

Det er nu ikke helt rigtig, da der faktisk findes en større vision af billedet :-)

Omkring 1024*7XX

Så manipulationen er i den kvalitet billedet er i.

Ok, det beklager jeg så. Wink
Hvor finder du egentlig dine billeder henne? Smiley

Gosser
Manager

« Svar #1481: 04 Nov 2008, 22:06 »

Selve billedet er ikke særlig HQ, og synes ikke de lyseffekter du har valgt at bruge, er noget prangende. Lidt ærgerligt at du leder efter et billede i så lang tid, og så det ligner noget (næsten) enhver kunne lave på 15-20 minutter.

Tag ikke min kommentar for ilde op, for vi ved jo at du er god (har set andre af dine 'værker') - imo har du bare ikke ramt noget i dit seneste, som jeg beundrer eller finder flot.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1482: 04 Nov 2008, 22:20 »

Ok, det beklager jeg så. Wink
Hvor finder du egentlig dine billeder henne? Smiley
Jeg finder dem på www.flickr.com
Selve billedet er ikke særlig HQ, og synes ikke de lyseffekter du har valgt at bruge, er noget prangende. Lidt ærgerligt at du leder efter et billede i så lang tid, og så det ligner noget (næsten) enhver kunne lave på 15-20 minutter.

Tag ikke min kommentar for ilde op, for vi ved jo at du er god (har set andre af dine 'værker') - imo har du bare ikke ramt noget i dit seneste, som jeg beundrer eller finder flot.
Jeg beklager.
Dog er jeg helt vild med det selv, men selvfølgelig det kan ikke falde i alles smag. Endten kan man lide det eller så kan man ikke.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Gosser
Manager

« Svar #1483: 04 Nov 2008, 22:23 »

Det vigtigste er, at man selv kan lide det! Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1484: 05 Nov 2008, 15:40 »

Vil du lave sådan en med Ailton, Santin eller Nordstrand.

Så tror jeg da lige du selv skal diske op med et billede, for store gode billeder af FCK spilelre hænger ikke på træerne Wink

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 223 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010