home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Job I Sønderjyske
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Job I Sønderjyske  (Læst 8319 gange)
Nelzpn
Reserveholdsspiller

Job I Sønderjyske
« : 21 Jul 2008, 19:03 »

Jeg er en erfaren fodboldspiller, som nu vil prøve livet som træner. Efter de mange år som professionel har jeg nu vendt blikket som trænerposten. Efter de mange år som professionel vil forsøge at finde et job som træner. Der er mange klubber som er uden. Så jeg tager et forsøg og ansøger i Viking FK. Det dog uden held. Imellemtiden er Hans Backe blevet træner i IFK Göteborg. Efter at jeg har ventede svar fra Viking FK er nogle af de andre trænerposter blevet besat og nu efter jeg har fået en nej fra Viking FK er der kun valgmuligheden imellem Canada og DR Congo.

Jeg er ny til det her så kunne ikke skrive så meget.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 21:15 af Nelzpn » Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller

Sv: Jobløs
« Svar #1: 21 Jul 2008, 20:18 »

Efter at jeg ikke valgt hverken Canada eller DR Congo er der gået 3 mdr. Nu har jeg fået nogle flere valg blandt andet Sønderjysk og Norwich dog er  DR Congo ikke en mulighed mere. Jeg har valgt at chance med at ansøge om jobt som træner for Sønderjysk hvis dette ikke lykkes vil jeg gå videre til Norwich hvis dette heller ikke virker må jeg vente lidt længere til den rigtige klub kommer Grin. En ugen efter jeg fik disse muligheder at Oldham og Nürnberg kommet med muligheden for at blive træner i den tyskeklub som ligger omkring nedrykingspladsen så de ville være en stor mulighed hvis jeg vælger at søge der hen.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 20:51 af Nelzpn » Logged

MLL
Manager

« Svar #2: 21 Jul 2008, 20:20 »

Det hedder nu Canada og ikke Candan.

Tilbage på FmF Opstemt

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 21 Jul 2008, 20:51 »

jojo

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #4: 21 Jul 2008, 21:01 »

lidt grafik på . eller bliver den meget kedelig at se på . hvis det hele bare står skrevet ned .

-Benja-
Gæst

« Svar #5: 21 Jul 2008, 21:06 »

Synes dette ville passe mere end i 'Blog light - for de dovne'. Synes du skal kigge rundt i de andre blogs, og søg lidt inspiration. Mere fyld på og nogle billeder, og du er godt på vej. (:

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 21 Jul 2008, 21:11 »

Efter at jeg sendt en ansøgning til Sønderjys sagde klubben ja til at de ville tage at forsøg med mig med som styrmand. Vi kunne ikke rigtig blive enige om min kontrakt. Vi diskuterede min løn og kontraktens længe i uge. Vi fandt frem til enighed at jeg ville få 7.250 om ugen og Sønderjysk vil ha mig som træner i 2 år det ville jeg ikke gå med til. Ville kun gå med til et halvt år og det gik de med til. Så nu er skal jeg til at tjekke holdt ud og se hvad der skal gøres og se om jeg kan leve op til klubbens forventinger

« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 22:27 af Nelzpn » Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller

Sv: Job I Sønderjyske
« Svar #7: 21 Jul 2008, 22:23 »

Nu sker det den første kamp for Sønderjyske. Den første kamp imod Hillerød. Jeg har alt spillet. Efter 11 min. får jeg straffespark og det er min anfører Stefan Bidstrup der skal sparke straffesparket. Og han scorer sikkert. Efter 21min kommer den næste chance til mig. Det er min angriber Kenneth Fabricius dog brænder han. 3 min senere får Kenneth Fabricius en chance igen. Chancen opstår ved en gode aflevering fra Michael Larsen. Bare 2 min senere kommer Hillerøds første chance den kommer til Michael Furbo. Han rammer overliggeren. Og så kommer kommer den anden scorering. Målscoreren er . Kenneth Fabricius får bolden ude på kanten og han sparker den indover og der sparker Anders Clausen den ind. Dette sker efter 30min. Så bliver der Straffenspark igen i det 34min og det er igen Stefan Bidstrup og han scorer endnu engang. Kenneth Fabricius har imellemtiden fået en mindre skade og må skriftes ud. Med Simon Elbæk. Så kommer scorering nr. 4 fra Bosun Ayeni fra et flot oplæg af den tidligere FCK spiller Jeppe Brandrup. Kampe spille slutter 0-4 til mig. Så man må sige jeg fik en god debut

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 21 Jul 2008, 22:35 »

En ugen efter kampen fandt jeg ude af at jeg behøver en venstremidtbane. Og den første der kom til mig var Thomas
Lindrup. Denne ide var ikke vel lykket. Han ville ikke takke ja til mit kontrakt forslag. Så jeg må på jeg må jagt igen Smiley

Efter et stykke tid fandt jeg så nogen andre. Jeg fandt Alex Nørlund og Thomas Røll(ses på billedet). Og Thomas Røll skrifer til Sønderjysk fra d. 1. Juni 2007.

Vi har fanget Jakob Nielsen efter vi havde fået at vide at de havde købt Thomas Røll og håber på at få en udtalelse fra ham og det var vi heldige at få.

Jeg er selvfølgelig glad for at få en spiller som Thomas Røll til som tidligere at spillet for FCK og FCM bland andet. Klubben er også tilfreds med denne handle. Jeg kan forsikre jer om at han vil får masser af spille tid.

Tiden går og dagen kommer hvor det første rigtige test kommer i sæson. Den første kamp i ligaen er imod AB og det er der at klubben vil se om de valgt ved at har Jakob Nielsen som styrmand.

« Seneste Redigering: 22 Jul 2008, 14:57 af Nelzpn » Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 22 Jul 2008, 15:13 »

Så er dagen kommet. Kampe er igang, men bare efter 2 min scorer ABs Casper Andersen til 1-0. I det 36min får jeg uheldigvis en skadet spiller. Det er Jonhny Thomsen. I Det 86min får jeg endnu en skade. Denne gang er det min angriber Kenneth Fabricius så jeg må sætte Henrik Ipsen i angribet. Jeg taber 1-0 dette tegner ikke godt for fremtiden.

Efter denne kampe har jeg tænkt over min jobsikkerhed i Sønderjysk og har tænkt at tage til Tyske Mainz med Mohammed Zidan på holdet Grin
« Seneste Redigering: 22 Jul 2008, 15:17 af Nelzpn » Logged

Møller
Gæst

« Svar #10: 22 Jul 2008, 15:27 »

1. Alt for store billeder.
2. For mange gramatiske fejl, fejl pga du ikke kigger updates igennem.
3. Ikke brug "smileyer" i en blog.

Det var de 3 årsager til,at jeg ikke gider følge denne blog.
Men held og lykke.

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #11: 22 Jul 2008, 15:30 »

Er det virkelig noget du mener seriøst det her, Nelzpn?

Djævlen
Gæst

« Svar #12: 22 Jul 2008, 15:31 »

Men held og lykke.

Glashuset  Grin

Vinokourov
Manager

« Svar #13: 22 Jul 2008, 15:31 »

Men held og lykke.
Hvis grammatiske fejl er det, der gør, at du ikke gider at læse med, hvorfor skriver du så overhovedet selv?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 22 Jul 2008, 16:33 »

jer der ikke gider at læse denne blog det må du jo bare selv om.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010