home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1458 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #5# The Citizens - Fortsætter The Citizens den dårlige stime?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #5# The Citizens - Fortsætter The Citizens den dårlige stime?  (Læst 15411 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: #1# The Citizens
« Svar #15: 14 Jul 2008, 23:44 »

en update hvor du bliver ansat eventuelt. men du bestemmer

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #16: 14 Jul 2008, 23:45 »

en update med hvad? tror ikke jeg kan nå at spille ret mange kampe

Med truppen eller transfer Smiley

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #17: 14 Jul 2008, 23:46 »

Kan vi ikke bare komme til bloggens handling, og ikke så meget OT??

God start, og håber du får det til at køre i City.

stimo92
Gæst

« Svar #18: 14 Jul 2008, 23:47 »

en update hvor du bliver ansat eventuelt. men du bestemmer
det bliver det ikke, da jeg synes det er urealistisk at en ukendt manager overtager en storklub.
Med truppen eller transfer Smiley
tror måske godt jeg kan nå at gennemgå truppen og transfers  Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #19: 14 Jul 2008, 23:47 »

Under cl klassen? Man kan sagtens vinde både premier league og cl med det hold i første sæson Wink

Edit: det jeg mente med en tidslinje var, at nogle skriver jo en stil om klubben. Synes det er meget bedre med nogle få linjer og så bare komme igang med holdet Wink

Det gør det fadnme ikke bedre!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #20: 14 Jul 2008, 23:52 »

Det gør det fadnme ikke bedre!

Må jeg gerne have min egen mening? Personligt gider jeg ikke læse alt hvis der står helt vildt meget. Hver mand, hver sin mening

stimo92
Gæst

« Svar #21: 15 Jul 2008, 00:56 »

er der stemning for en update mere snart?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #22: 15 Jul 2008, 01:00 »

Må jeg gerne have min egen mening? Personligt gider jeg ikke læse alt hvis der står helt vildt meget. Hver mand, hver sin mening

Har jeg sagt andet?

Det eneste jeg har sagt, er, at jeg er lidt småtræt af de der blogs med top5 hold Smiley

Bave
Gæst

« Svar #23: 15 Jul 2008, 01:02 »

er der stemning for en update mere snart?

Det er der da kom med den  Smiley

stimo92
Gæst

Sv: #2# The Citizens - Transfers
« Svar #24: 15 Jul 2008, 01:16 »

Jeg vidste det ville blive et travlt transfervindue, for hvis vi skulle til tops i år, så skulle der bruges penge på forstærkninger. Før vinduet begyndte havde jeg tænkt over de vigtigste pladser at forstærke, og blev enig med mig selv om, at det måtte være målmandsposten hvor vi kun havde unge Joe Hart, midterforsvaret som en stærk mand sammen med Richard Dunne, og så lige midtbanen hvor en ung Gelson Fernandes var for ung og urutineret til at styre.

Efter få dage af transfervinduet havde jeg min målmand, jeg ville hente rivalernes unge engelske målmand Ben Foster. Ben var meget bedre end vores 2 nuværende keepere, og ville blive bedre med tiden. Jeg fik Ben Fosters underskrift for knap 200 milioner kroner, desværre var jeg nødt til at smide lidt mere end jeg havde regnet med, men grunden til dette var nok, at sælgerne var vores ærkerivaler Manchester United. Midterforsvaret skulle også forstærkes, og den nye spiller skulle også findes i Premier League, nærmere Newcastle. Det var den 21-årige englænder jeg fik øjnene op for, og han har styrke og teknik til at gå direkte i forsvaret med Richard Dunne. Steven var den billigste af vores 3 nyindkøb, og det blev til en samlet sum på 150 milioner kroner. Den sidste plads jeg mente vi skulle forstærkes på, var den defensive midtbane, her havde vi kun Gelson Fernandes som var for urutineret og ikke god nok til at husere på midtbanen. Her var det en ung slovak som skulle erstatte Gelson, hans navn er måske ikke så kendt endnu, men han bliver kommende verdensstjerne. Hans navn er Marek Hamsik og blev hentet i Napoli for hele 280 milioner kroner. Det er en dreng, men jeg tror helt sikkert han kommer til at vise sit vær.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2008, 01:30 af stimo92 » Logged

Rooland
Manager

« Svar #25: 15 Jul 2008, 01:20 »

Hehe, du skriver at Hamsik er for urutineret og så køber du en der er en måned ældre Wink
Et par småfejl, men det er faktisk rigtig godt  Thumbs Up

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #26: 15 Jul 2008, 01:23 »

Du skriver ret okay, men jeg bryder mig ikke om selve grafikken. Smiley

stimo92
Gæst

« Svar #27: 15 Jul 2008, 01:24 »

jo tak. skal lige høre, mit keyboard er skiftet til at skrive som det engelske keyboard. Hvordan får jeg det tilbage til dansk?

Bave
Gæst

« Svar #28: 15 Jul 2008, 01:25 »

Hehe, du skriver at Hamsik er for urutineret og så køber du en der er en måned ældre Wink
Et par småfejl, men det er faktisk rigtig godt  Thumbs Up

Du mener vel at han skriver Gelson Fernandes er for urutineretog køber derefter Hamsik som er en Måned ældre Wink

En rigtig god update Thumbs Up

Rooland
Manager

« Svar #29: 15 Jul 2008, 01:27 »

jo tak. skal lige høre, mit keyboard er skiftet til at skrive som det engelske keyboard. Hvordan får jeg det tilbage til dansk?

Kan du se der hvor der står EN nede i højre? Klik på den skift skift til Dansk Smiley
Du mener vel at han skriver Gelson Fernandes er for urutineretog køber derefter Hamsik som er en Måned ældre Wink

En rigtig god update Thumbs Up

Jeps Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010