home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1230 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  '14' Barnet FC - on the road to succes
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: '14' Barnet FC - on the road to succes  (Læst 12981 gange)
Niko
Gæst

Sv: '11' Barnet FC - on the road to succes
« Svar #60: 20 Jul 2008, 13:00 »

Helt eminent kammerat! Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #61: 20 Jul 2008, 14:07 »

tilykke!
og er du gal, hvor er Mayasi sug!

Thaurat al Shabab

N17
Manager

« Svar #62: 20 Jul 2008, 14:08 »

tilykke!
og er du gal, hvor er Mayasi sug!

Tak, eller også siger det bare noget om niveauet i rækken Smiley

Helt eminent kammerat! Smiley

Takker... Der er heldigvis kommet et par forstærkninger ind, for jeg skal nok kæmpe mod nedrykning i næste sæson Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst

« Svar #63: 20 Jul 2008, 14:15 »

Ikke for at klandre dig for noget på nogen måde, men i det der modifer noget, kan man så ikke fjerne spillernes skader og lave superb i moral? Det ser meget mystisk ud, at hele din trup har 100 % i form og alle har superb i moral.. Især når man tager datoen i spillet i mente, så burde de fleste nemlig ikke have 100 % i form..

Er det noget du kan forklare?

Rossonero
Gæst

« Svar #64: 20 Jul 2008, 14:25 »

Det mystiske er, at det ikke kun er i den seneste, men næsten samtlige updates. Rullende Øjne

Men tillykke med oprykningen! Wink
« Seneste Redigering: 20 Jul 2008, 14:36 af Rossonero » Logged

N17
Manager

« Svar #65: 20 Jul 2008, 14:41 »

Ikke for at klandre dig for noget på nogen måde, men i det der modifer noget, kan man så ikke fjerne spillernes skader og lave superb i moral? Det ser meget mystisk ud, at hele din trup har 100 % i form og alle har superb i moral.. Især når man tager datoen i spillet i mente, så burde de fleste nemlig ikke have 100 % i form..

Er det noget du kan forklare?

Nej kan jeg ikke forklare... Det er ikke noget jeg har tænkt over, da det var på det tidspunkt, altså inden sæsonen overhovedet var gået igang.

Sådan her ser det ud nu

Det mystiske er, at det ikke kun er i den seneste, men næsten samtlige updates. Rullende Øjne

Men tillykke med oprykningen! Wink

Nu tager jeg altså ikke SS af truppen hver gang. Det er jo ligesom det første fra hver sæson, hvis der ikke kommer indkøb. Hvis der kommer indkøb, så tager jeg et nyt og smider op, men ellers ikke.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #66: 20 Jul 2008, 21:02 »

s t i l l i n g e n  |  t r u p p e n  |  p l a y e r  o f  t h e  t i m e
Resultater: 3-3 Shrewsbury  |  0-2 Bristol City  |  0-4 Arsenal Reserves  |  3-2 Altrincham  |  1-0 Newcastle Reserves

Forberedelserne er overstået og vi skal til at igang med ligaen. En ny liga, hvor vi ikke kender særlig meget til vores modstandere, andet end, at vi ved vi formentlig skal kæmpe med røven i vandskorben, og håbe på at holde os ovenvande. Vi vil i hvert fald fighte det bedste vi har lært.

Preseasonen blev overstået med to nederlag, en uafgjort, samt to sejre. En tilfredsstillende start, også for de nye spillere, som i den kommende sæson skal ind og vise deres bidrag. Samme med de fire nye spillere har flere trænere også underskrevet kontrakter med os.

De nye spillere er:
Thomas Raun(AM LC)  |  Hentet i Silkeborg på fri transfer
Rohan Ricketts(AM RLC)  |  Hentet i Barnsley på fri transfer
James Dayton(AM L)  |  Hentet i Crystal Palace på fri transfer
Matthew Bates(D C)  |  Hentet i Middlesbrough på fri transfer

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: '12' Barnet FC - on the road to succes
« Svar #67: 21 Jul 2008, 00:22 »

Resultater: 3-2 Northampton  |  1-2 Wolverhampton(CC)  |  0-2 Blackpool  |  3-4 Hartlepool  |  1-2 Leyton Orient  |  5-2 Peterborough(JPT)
1-1 Peterborough  |  3-5 Stockport  |  0-3 Bury  |  1-1 Sheffield Wednesday  |  3-2 MK Dons  |  0-2 Oldham

Det har været ligeså svært som forventet i League One. Efter en flot start med sejr på 3-2 over Northampton, så løb vi ind i et nederlag i Carling Cuppen til Wolverhampton. Ikke den store overraskelse. Nederlagene fortsatte mod henholdsvis Blackpool, Hartlepool og Leyton Orient, inden vi i pokalturneringen besejrede Peterborough med 5-2, blandt andet på to scoringer i overtiden af en indskiftet James Walker. 4 minutter på banen, to scoringer.

Peterborough var også modstandere i næste ligakamp, men denne gang måtte vi tage til takke med uafgjort. Herefter kom endnu to nederlag, inden vi fik skrabet fire point ind på kontoen via en uafgjort mod Sheffield Wednesday og en sejr over MK Dons. Perioden blev sluttet med et nederlag på udebane mod traditionsrige Oldham.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Yoggidk
Gæst

Sv: '13' Barnet FC - on the road to succes
« Svar #68: 21 Jul 2008, 00:29 »

Det er en fantastisk blog du har kørende, fantastisk lay-out, og dit skriftlige niveau er på et særdeles højt niveau, som ikke mange her på sitet opnær. Er helt vild med grafiken på bloggen, hvor dine banners er fantastiske.

KIU!

Cencur
Manager

« Svar #69: 21 Jul 2008, 00:30 »

Det er sgu lækkert John, håber du kan overleve i rækken og så evt rykke op næste sæson!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager

« Svar #70: 21 Jul 2008, 00:32 »

Det er en fantastisk blog du har kørende, fantastisk lay-out, og dit skriftlige niveau er på et særdeles højt niveau, som ikke mange her på sitet opnær. Er helt vild med grafiken på bloggen, hvor dine banners er fantastiske.

KIU!

Takker mange gange... Men jeg har også endelig ramt et spil, som jeg synes er virkelig sjovt at spille. Det syntes jeg også med Juventus, men det her er noget helt andet.

Det er sgu lækkert John, håber du kan overleve i rækken og så evt rykke op næste sæson!

Igen en tak... Overlevelse er klart målet, men om det kan blive til oprykning i næste sæson er jeg meget i tvivl om. Vi skal i hvert fald have nogle forstærkninger - ingen tvivl om det!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Bave
Gæst

« Svar #71: 21 Jul 2008, 00:33 »

En God Update Thumbs Up
Håber Barnet overlever Wink

Zone 43
Manager

« Svar #72: 21 Jul 2008, 00:35 »

Det ligner allerede nu en svær sæson, men jeg regner stærkt med, at du kan redde Barnet!

crazy

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Yoggidk
Gæst

« Svar #73: 21 Jul 2008, 00:40 »

Det ligner allerede nu en svær sæson, men jeg regner stærkt med, at du kan redde Barnet!

crazy

haha genialt, men det regner jeg også med  Rullende Øjne

fc-hansen
Manager

Sv: '12' Barnet FC - on the road to succes
« Svar #74: 21 Jul 2008, 01:02 »

Resultater: 3-2 Northampton  |  1-2 Wolverhampton(CC)  |  0-2 Blackpool  |  3-4 Hartlepool  |  1-2 Leyton Orient  |  5-2 Peterborough(JPT)
1-1 Peterborough  |  3-5 Stockport  |  0-3 Bury  |  1-1 Sheffield Wednesday  |  3-2 MK Dons  |  0-2 Oldham

Det har været ligeså svært som forventet i League One. Efter en flot start med sejr på 3-2 over Northampton, så løb vi ind i et nederlag i Carling Cuppen til Wolverhampton. Ikke den store overraskelse. Nederlagene fortsatte mod henholdsvis Blackpool, Hartlepool og Leyton Orient, inden vi i pokalturneringen besejrede Peterborough med 5-2, blandt andet på to scoringer i overtiden af en indskiftet James Walker. 4 minutter på banen, to scoringer.

Peterborough var også modstandere i næste ligakamp, men denne gang måtte vi tage til takke med uafgjort. Herefter kom endnu to nederlag, inden vi fik skrabet fire point ind på kontoen via en uafgjort mod Sheffield Wednesday og en sejr over MK Dons. Perioden blev sluttet med et nederlag på udebane mod traditionsrige Oldham.

Endnu en klasse update Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010