home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1463 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  '14' Barnet FC - on the road to succes
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: '14' Barnet FC - on the road to succes  (Læst 12991 gange)
Pepe
Gæst

Sv: '6' Barnet FC - on the road to succes
« Svar #45: 19 Jul 2008, 00:57 »

Meget spændende indkøb. Jeg er sikker på, du rykker op næste sæson Wink
KIU, denne blog har været en fornøjelse at følge indtil videre Smiley

N17
Manager

« Svar #46: 19 Jul 2008, 00:59 »

Er der nogen chance for, man kan få et screenshot af Scimeca? Han lyder nemlig som et interessant køb. Smiley

På forhånd tak, og keep it up, John! ;]

Det skal jeg smide med efter næste update Smiley

Og endnu engang tak for kommentarerne

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #47: 19 Jul 2008, 02:12 »

s t i l l i n g e n  |  t r u p p e n  |  p l a y e r  o f  t h e  t i m e
Resultater: 1-5 Arsenal  |  2-3 Chesterfield  |  2-1 Kidderminster  |  2-3 Peterborough  |  2-5 Plymouth(CC)  |  2-2 Notts Co
0-1 Northampton  |  0-1 Brentford  |  5-0 Brentford(JPT)  |  3-2 Grimsby  |  2-2 Morecambe  |  2-2 Rotherham  | 1-1 Port Vale

Morten Juul Hansen har været en stor overraskelse, da han med fire scoringer har været en af vores farligste spillere i en ellers elendig start på den nye sæson. Det har virkelig ikke været godt, men på det sidste har vi fået mere gang i spillet, men tiltrods for de seks point i fire kampe, så er vi langt fra de pladser vi forventede at kæmpe med om.

De eneste få lyspunkter i en mørk start må siges at være 2-5 nederlaget til Championship klubben Plymouth, hvor vi var med i kampen indtil et kvarter inden i anden halvleg. 5-0 seren over Brentford var også et lyspunkt, ligesom vores comeback, efter at være nede 2-0, mod Grimsby også er en af vores bedste kampe.

Nu skal vi ellers få rejst os, og komme lidt bedre igang, i hvert fald hvis vi vil være med i kampen om oprykning.

SS af Scimeca  |  har dog lige været skadet
« Seneste Redigering: 19 Jul 2008, 04:37 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: '7' Barnet FC - on the road to succes
« Svar #48: 19 Jul 2008, 11:13 »

Resultater: 1-1 Lincoln  |  0-0 Cheltenham  |  3-5 Swansea(JPT)  |  2-4 Hereford  |  0-3 Wrexham  |  4-1 Mansfield  |  1-1 Woking
1-2 Bournemouth  |  1-1 Hereford(FA)  |  0-1 Wycombe  |  5-6 Hereford(FA)  |  1-1 Shrewsbury  |  1-2 Accrington

ELENDIGT... Mildest talt, ELENDIGT. Der er ikke så meget at sige om vores præstationer indtil videre i denne anden sæson. Vi har skuffet. Vi har skuffet rigtig meget, og vi må vel efterhånden siges at være ude af oprykningskampen, selvom vi endnu ikke er halvvejs i turneringen.

Sølle sytten point har vi samlet sammen i sæsonens første tyve kampe, hvilket må siges at være ekstremt skuffende, ikke mindst på baggrund af, at vi inden denne sæson satsede på at spille med om oprykning. Ikke mindst i kraft af de mange penge som vi har smidt efter forstærkninger. Imidlertid er alt anderledes nu, og vores mål må i stedet være en sikker placering i midten af tabellen, lige nu er vi faretruende tæt på nedrykningsstregen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Schjelde
Førsteholdsspiller

Sv: '8' Barnet FC - on the road to succes
« Svar #49: 19 Jul 2008, 11:56 »

Håber det vænder på et tidspunkt .

Ellers godt skrevet Smiley

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 19 Jul 2008, 12:54 »

8 points afstand i nedrykningsspil skulle efter sigende været en god afstand, midterplacering denne sæson og så må vi vel se om det ikke ender højere oppe i næste sæson? Smiley Wink

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

N17
Manager

« Svar #51: 19 Jul 2008, 13:42 »

Er der nogen der ved hvad man kan gøre, når ens spil bliver ved med, at skrive at der er udført en ulovlig handling, og spillet lukker ned?
Den gør det ikke hele tiden, men den gjorde det for lidt siden, så startede jeg op igen og nåede fem kampe, så gjorde den det igen. Heldigvis var der gemt efter de fire, men er der nogen af jer, som kender grunden til dette?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

fc-hansen
Manager

« Svar #52: 19 Jul 2008, 13:47 »

Er der nogen der ved hvad man kan gøre, når ens spil bliver ved med, at skrive at der er udført en ulovlig handling, og spillet lukker ned?
Den gør det ikke hele tiden, men den gjorde det for lidt siden, så startede jeg op igen og nåede fem kampe, så gjorde den det igen. Heldigvis var der gemt efter de fire, men er der nogen af jer, som kender grunden til dette?
har du noget kørende i baggrunden? kan nogle gange godt irriterer den, en hvius du jhar en god COM. skulle det ikke være det Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #53: 19 Jul 2008, 13:49 »

Desværre ikke nej, men jeg håber da at du får det løst for jeg læser bestemt med i denne blog. Godt skrevet, godt sat op, og ikke alt for lange updates. Lige sådan jeg kan li' det.  Kys

Måske har du inspireret mig til at starte en blog selv, men det har jeg sagt længe. Men jeg er med her ihf.

Veni, vidi, vici

N17
Manager

« Svar #54: 19 Jul 2008, 13:50 »

har du noget kørende i baggrunden? kan nogle gange godt irriterer den, en hvius du jhar en god COM. skulle det ikke være det Smiley

Har kun oplevet det én gang tidligere at spillet lukker ned midt inde i et spil, og det var i et af mine tidligere Spurs spil mener jeg. Måske har jeg oplevet det flere gange, som jeg bare ikke kan huske.

Men altså, det eneste jeg har kørende i baggrunden er Firefox - altså internet Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #55: 19 Jul 2008, 13:51 »

Desværre ikke nej, men jeg håber da at du får det løst for jeg læser bestemt med i denne blog. Godt skrevet, godt sat op, og ikke alt for lange updates. Lige sådan jeg kan li' det.  Kys

Måske har du inspireret mig til at starte en blog selv, men det har jeg sagt længe. Men jeg er med her ihf.

Jamen jeg takker da for kommentaren, regner bestemt ikke med denne blog er slut. Jeg skal bare lige have fundet en løsning Smiley

Det er sjovt at spille dernede i rækkerne, men hold da mund hvor er det svært at bygge et godt hold op Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #56: 19 Jul 2008, 14:36 »

Resultater: 1-1 Dag & Red  |  2-4 Darlington  |  2-2 Chesterfield  |  6-0 Kidderminster  |  5-4 Rochdale
3-0 Peterborough  |  4-1 Notts Co  |  2-1 Northampton  |  4-0 Brentford  |  2-1 Grimsby

Jimmi Mayasi har været vores vigtigste spiller i tilbagekomsten til toppen af rækken. Efter en periode med hele syv kampe uden sejr, så er vi kommet i gang, for alvor, og med sejre i de seneste syv kampe, så er vi kravlet op til en placering som nummer tolv, men stadig med ni point til playoff pladserne.

Med 26 mål i 30 kampe, i ligaen, har Jimmi Mayasi for alvor vist sig som Ebanks-Blakes afløser som holdet goalgetter. En kæmpe overraskelse, da de fleste så ham som et talent, men ikke en spiller, som skulle være holdets dominerende angriber allerede. Samtidig med at Mayasi er kommet i gang, så er de to andre offensive kræfter(læs Hübertz og Walker) også kommet i gang, og det har altså nu givet syv sejre på stribe.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

stimo92
Gæst

Sv: '9' Barnet FC - on the road to succes
« Svar #57: 19 Jul 2008, 14:40 »

Super god blog. Kan god li' din opsætning, det er kort, men man får alt det at vide man har brug for. Også et godt køb af Mayasi  Cool KIU

fc-hansen
Manager

« Svar #58: 19 Jul 2008, 14:42 »

Har kun oplevet det én gang tidligere at spillet lukker ned midt inde i et spil, og det var i et af mine tidligere Spurs spil mener jeg. Måske har jeg oplevet det flere gange, som jeg bare ikke kan huske.

Men altså, det eneste jeg har kørende i baggrunden er Firefox - altså internet Opstemt
så burde det ikke være det. Men skide god blog du har gang i. kanon opsætning, godt skirftligt og lækkert at læse KIU Wink
« Seneste Redigering: 19 Jul 2008, 14:43 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager

Sv: '9' Barnet FC - on the road to succes
« Svar #59: 19 Jul 2008, 17:26 »

Resultater: 5-2 Morecambe  |  1-1 Lincoln  |  6-3 Port Vale  |  2-0 Rotherham  |  2-2 Cheltenham
2-3 Hereford  |  7-3 Wrexham  |  6-4 Mansfield  |  5-2 Bournemouth  |  4-2 Wycombe

Fjorten kampe uden nederlag nåede vi op på, inden vi på udebane mod Hereford måtte se os besejret med 3-2 efter en lige kamp. Det har virkelig været en opblomstring af holdet, og pludselig har vi meldt os ind i kampen om playoff billetter igen.

I perioden efter nederlaget kom vi igen i gang med sejrene, og fire sejre er det blevet til efter nederlaget indtil videre. Vi håber på det fortsætter, da der nu kun er.to point op til playoff pladserne, som allerede før sæsonen var et af succeskriterierne.

Det er fortsat Jimmi Mayasi der styrer showet i front, men generelt set er hele holdet blevet mere målfarlige, og der arbejdes hårdt bagude for at holde modstanderne væk fra målet, hvilket dog ikke lykkedes helt ligeså godt som den offensive del af spillet.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010