home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  arbejdstiladelse
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: arbejdstiladelse  (Læst 1167 gange)
Kezman
Landsholdsspiller

arbejdstiladelse
« : 11 Jul 2008, 20:24 »

jeg har købt nogen brasilianere med tottenham og de er i min spiller trup  men jeg kan ikke bruge dem pga manglende arbejdstilladelse.. . hvordan får de det nu hvor de er i klubben det er ret irriterende da det var vígtige spillere. fred købte jeg men måtte sælger igen da han blev ked af manglende spilletid... hvordan kan jeg give dem en arbejdstilladelse

maaahhh-h-h-h

Yessir
Manager

Sv: arbejdstiladelse
« Svar #1: 11 Jul 2008, 20:25 »

Udlåner dem til lande hvor det tager 2-3 år at få sekundær nationalitet.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #2: 11 Jul 2008, 20:27 »

bliver man nødt til det... har købt guilherme han er 19 år så jeg skal vente 3 år på at få ham til at spille det ødelægger da deres talent hvorfor for jeg dem så i klubben-. en spiller som kerlon som jeg købte i førwste år kan godt spille

maaahhh-h-h-h

JKJ
Gæst

« Svar #3: 11 Jul 2008, 20:33 »

Yessir
Manager

« Svar #4: 11 Jul 2008, 20:34 »

bliver man nødt til det... har købt guilherme han er 19 år så jeg skal vente 3 år på at få ham til at spille det ødelægger da deres talent hvorfor for jeg dem så i klubben-. en spiller som kerlon som jeg købte i førwste år kan godt spille

Jeg finder det faktisk meget profitabelt at udlåne mine talenter. Min erfaring siger de udvikler sig mere end at rende rundt på 2 holdet. Tror ikke der er andre måder at gøre det på desværre. Det skulle lige være hvis han samlede en masse landskampe op lige pludselig, men er ikke sikker på det virker når du har signet ham

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #5: 11 Jul 2008, 20:46 »

det er trist men jeg har en venne klub i polen... kerlon er hans gode kammerat men en vigtig spiller på mit hold synes i han skal dertil sammen med ham.. gider han overhovede hvor han er så godf guilherme han er et rigtig rigtig stort angrebstalent!

maaahhh-h-h-h

Yessir
Manager

« Svar #6: 11 Jul 2008, 20:50 »

det er trist men jeg har en venne klub i polen... kerlon er hans gode kammerat men en vigtig spiller på mit hold synes i han skal dertil sammen med ham.. gider han overhovede hvor han er så godf guilherme han er et rigtig rigtig stort angrebstalent!

Jeg har aldrig oplevet at spillere uden arbejdstilladelse ikke har sagt ja til at smutte til venskabsklubber hvor han kan få anden nationalitet på 3 år. Om Kerlon gider, er mere tvivlsomt.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #7: 11 Jul 2008, 22:24 »

okay men ihvertfald tusind tak for hjælpen. begge to

maaahhh-h-h-h

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #8: 13 Jul 2008, 23:07 »

Det værste er når man har udlejet en dygtig spiller ud til Polen / Belgien i et par år... og så det 3e år der har spilleren "absolut ingen interesse" i at blive lånt ud Skuffet

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010