home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 690 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  3/En fans beretninger.
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: 3/En fans beretninger.  (Læst 9560 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 2/En fans beretninger.
« Svar #30: 13 Jul 2008, 23:26 »

de to der skulle komme i dag - kommer de?

Der kommer desværre kun en og den kommer om 40min ca, tidspres og ferieforberedelser har fyldt lidt mere i dag.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 2/En fans beretninger.
« Svar #31: 13 Jul 2008, 23:27 »

Der kommer desværre kun en og den kommer om 40min ca, tidspres og ferieforberedelser har fyldt lidt mere i dag.

om 40 min.... sagde du ikke idag  funny funny funny
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 2/En fans beretninger.
« Svar #32: 14 Jul 2008, 00:03 »

Der går lidt ekstra tid da jeg har valgt at skrive to updates sammen til en Smiley
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 2/En fans beretninger.
« Svar #33: 14 Jul 2008, 00:05 »

Det' heeeeeelt i orden Opstemt
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 2/En fans beretninger.
« Svar #34: 14 Jul 2008, 00:08 »

Kom så med den update !! Peace
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 2/En fans beretninger.
« Svar #35: 14 Jul 2008, 00:12 »

Kom så med den update !! Peace

Hastværk er lastværk! ticked off funny
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 2/En fans beretninger.
« Svar #36: 14 Jul 2008, 00:45 »

Så skal det bare rettes Smiley
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 2/En fans beretninger.
« Svar #37: 14 Jul 2008, 01:37 »


En fans beretninger.
3~Transfer & Venskabskampe
The Crazy Reds.
Dato: 1 august.




Jeg sidder irriteret og tripper i lufthavnen på La Santa, hvor jeg har været på ferie i tre uger - lækkert, men alligevel ikke helt paradis, da jeg har været afskåret fra omverdenen i alt den tid, og det har betydet ingen og jeg mener absolut ingen viden har jeg om hvad der er sket i "The Champions Club." Har de skuffet i opstarten? Har de solgt klubbens profiler? Hvilke handler har de foretaget? Det er lidt som en livstruende sygdom, at være så uvidende. Man kender ikke til forandringerne, det kan gå op og ned, selvom man ikke fornemme det, det kan komme som en spand kold vand fra ingenting! Det er fandeme frygteligt” tænker jeg.

4 timer senere, kunne jeg endelig kysse den dansk jord velkommen i Billund, men det er ikke et glædeligt gensyn regnvejr og 16 grader, er ikke lige det bedste førstegangs indtryk af Danmark, når man har været vant til en hel anden slags vejr på La Santa.

Den lille Vejle-røde Renault Clio fik da også en ordentlig spand kul på vej hjem mod Vejle, så selv Ferraris tophoveder bag deres formel 1 vogn, ville se respektfulde ud i hovedet, hvis de så Clio'ens fart.

Aldrig havde jeg været så glad for min gamle lorte computer, som jeg var, da jeg fik tændt den. Jeg var som en afhængig ryger, der ikke havde fået en cigaret de sidste 3 uger, bare jeg var afhængning af fodboldklubben Vejle, selvom det lyder fuldstændig hjernedødt, var det sku rigtigt nok. Aldrig havde computerens opstart taget så lang tid, blev jeg enig med mig selv om, og vente tiden var umenskelig. www.vejle-boldklub.dk - aldrig havde mine fingre løbet så hurtigt og dansende let henover tastaturet som de gjorde i disse sekunder, og aldrig havde hungeren været større efter at læse – min dansklære ville havde været stolt - og selv den mindst langsomme uploading af en side føltes som flere hundrede år.

Det første mine øjne flakkede hen på, var en nyhed med overskriften "Vejle henter ung profil i Esbjerg og rutine i Sverige" Min fugtige højre lab, greb straks fat i musen igen, og fik med en hvis fart trykket sig ind på nyheden.
"Martin Vingaard er ny mand i Vejle trøjen." Det tog ikke lang tid for at det ikke kun var hånden som var fugtig, nu var det også over og underlæben der var blevet fugtet, dog ikke af sved, men tungen som havde slået en cirkel uden for kæften. Per Johansson, 29 år, fra Halmstad, ja det fik mig sku ikke til at hoppe op og ned i stolen af glæde, da jeg må indrømme jeg aldrig havde hørt om ham før, men man havde heller aldrig hørt om Pablo (red. Piñones Arce) før han kom til Vejle. Så hvorfor skulle han ikke blive en ligeså vigtig person som ham, hvis klubben havde fundet endnu en usleben diamant, var det jo bare fantastisk, men jeg har min tvivl.

Venskabskampe
FC Nordsjælland - Vejle Boldklub 2-0
Vejle Boldklub - AC Horsens 3-3
Albertslund - Vejle Boldklub 1-4
Vejle Boldklub - FC Roskilde 4-0
Vejle Boldklub - Bolton Wanderers 1-1

 
Jeg sad længe og studsede lidt over de blandede resultater i venskabskampene, mit humør vidste heller ikke hvordan den skulle tackle den her sag. Jeg sad simpelthen fast i et hak, hvor jeg ikke kunne væk fra. Jeg er splittet og så er den ikke længere. Jeg kunne jo umuligt være glad over de resultater, men på den anden side havde holdet jo heller ikke skuffet. Et 1-1 resultat mod Boltons førstehold, er jo også fuldt ud acceptabel, og selvom en Pablo Piñones Arce havde scoret 5 mål i opstarten, var det stadig svært at forholde sig til. Spørgsmålet nu er bare, om det kan holde i ligaen?


« Seneste Redigering: 14 Jul 2008, 02:31 af NichlasKirk » Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3/En fans beretninger.
« Svar #38: 14 Jul 2008, 01:54 »

Fandeme lækkert.. dog har du stadig nogle slåfejl så jeg vil bede dig om at læse din update igennem igen og SÅ poste den rettede version Wink .. Ellers en fin update og glæder mig allerede til den næste crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 3/En fans beretninger.
« Svar #39: 14 Jul 2008, 02:23 »

God update.
Godt køb af Vingaard :O
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 3/En fans beretninger.
« Svar #40: 14 Jul 2008, 12:35 »

Fandeme lækkert.. dog har du stadig nogle slåfejl så jeg vil bede dig om at læse din update igennem igen og SÅ poste den rettede version Wink .. Ellers en fin update og glæder mig allerede til den næste crazy
Mange tak, det var lidt sent i går så det bliev ikke rettet optimalt, men det vigtigste for mig er at fejlene blive reduceret fra update til update Smiley
God update.
Godt køb af Vingaard :O
Jo tak.
Er også meget glad for ham Smiley
« Seneste Redigering: 14 Jul 2008, 12:38 af NichlasKirk » Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 3/En fans beretninger.
« Svar #41: 14 Jul 2008, 18:46 »

Hejsa Nichlas!

Rigtig god update igen fra din side af. Dejlig nem, at læse.

Rigtig godt indkøb af Vingaard, og så bliver det spændende at følge den nye svensker. Kender ikke til ham.
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3/En fans beretninger.
« Svar #42: 21 Jul 2008, 20:36 »

Er du kørt lidt død i det Nichlas? Det gik nu ellers meget godt...
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 3/En fans beretninger.
« Svar #43: 22 Jul 2008, 17:12 »

Jeg er langt fra kørt død, manglene updates skyldes ferie i Spanien, hvor jeg befinder mig lige nu.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3/En fans beretninger.
« Svar #44: 22 Aug 2008, 07:40 »

Jeg går ud fra at vi ikk hører mere fra VBK eftersom du "bare" har startet en ny blog med Elche C.F. .. Græder ticked off
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010