home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 647 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  3/En fans beretninger.
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: 3/En fans beretninger.  (Læst 9545 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
3/En fans beretninger.
« : 10 Jul 2008, 18:06 »


En fans beretninger.
1~Farvel K.P.
The Crazy Reds.
Dato: 2. april.




"Hvor fanden bliver den globale opvarmning af" tænker jeg og løber videre hen af gaden i styrtene regnvejr.
"Forårsvejret i år har simpelthen mindet mere om regntiden i asien, end det blomstrende forår som vi plejer, at have på denne årstid, men plejer ser sku ud til at være død." Mine tanker stopper dog brat, da jeg løber forbi den lokale kiosk med det spøjse navn - Loskioskos. Det var dog ikke det jeg var faldet over, men det neongule skilt med BTs forside.


"Kim Poulsen er blevet fyret i Vejle med øjeblikkelig virkning."

Nyheden gav mig koldsved - ikke lige det fedeste når man står i regnvejr skal det lige understreges - manden som havde ført
klubben op i SAS-Ligaen igen, og ført byen, området og ikke mindst os - de trofaste og loyale fans - op i et meget højere luftlag, er nu bare væk, smidt ud som skrald, kasseret og måske snart glemt.

Min spurten var blevet forstummet til en stille slenteren i det triste vejr, og en tilstand langt væk fra den virkelig verden. ”Selvfølgelig havde manden ikke fået de bedste resultater i SAS-Ligaen, men er det nok? Kim var jo manden der kom med nøglen til succes. En succes der var kortvarig, men jeg er sikker på at ingen i TCR, har respekt for den beslutning bestyrelsen havde taget. Hr. Poulsen var manden der skulle vende den korte nedtur i klubben, og sørger for at det blev en kort returnering i Viasat Sports-divisionen, men den chance for han aldrig, selvom jeg er helt overbevist over, at han kan gøre det."

Jeg træder ind i opgangen, hvor jeg bor, driv våd som jeg er, begynder jeg langsomt opstigningen op til 4 sal, i et nedtrykt men også vredt humør. Da jeg træder ind i min lejlighed, for stilet skoene og for de gennemblødte strømper bliver smidt i vasketøjskurve, trasker jeg længere ind i hyblen. Idet jeg ser pizzabakken som lægger på gulvet fra i går - hvor jeg havde besøg af vennerne fra TCR - for den et hårdt spark, så de sidste tilbageværende krummer, og de frasortere champignoner flyver udover det hele. Underligt nok var jeg fuldstændig ligeglad, for det eneste mit hoved kun rumme nu var: Hvem skal overtage Kim Poulsens stol?
« Seneste Redigering: 14 Jul 2008, 01:37 af NichlasKirk » Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #1: 10 Jul 2008, 18:10 »

naps
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #2: 10 Jul 2008, 18:13 »

Nice start.. glæder mig til næste update Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #3: 10 Jul 2008, 18:16 »

Super start!!
Rigtig godt skrevet, og jeg kan virkelig godt lide den stil du skriver i. Den fanger mig på en måde, hvilket ikke er underligt da jeg nemt kan genkende den følelse som sådan en fan har det efter sådan en skuffelse.
Hvis du holder det niveau oppe, hvilket jeg er sikker på at du gør, bliver det enormt spændende at følge!
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #4: 10 Jul 2008, 18:25 »

En utrolig god start, og kan godt li' den måde at skrive en blog på. Altså som en fan, det er også det jeg har skrevet min blog efter.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #5: 10 Jul 2008, 20:04 »

Nice start.. glæder mig til næste update Wink
Mange tak FCK88 Smiley Jeg håber på en update i aften.
Super start!!
Rigtig godt skrevet, og jeg kan virkelig godt lide den stil du skriver i. Den fanger mig på en måde, hvilket ikke er underligt da jeg nemt kan genkende den følelse som sådan en fan har det efter sådan en skuffelse.
Hvis du holder det niveau oppe, hvilket jeg er sikker på at du gør, bliver det enormt spændende at følge!
Rigtig mange tak Morten, det betyder sq en del at få sådan en kommentar fra dig! (:
En utrolig god start, og kan godt li' den måde at skrive en blog på. Altså som en fan, det er også det jeg har skrevet min blog efter.
Tak stimo. Har lagt mærke til din blog, det irritere mig også lidt du fik din op før min hehe Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #6: 10 Jul 2008, 20:08 »

Flot start Nichlas, som sædvanlig Smiley

fc-hansen: Kan du ikke bare give en kommentar, i stedet for quote hele indlægget. Det er da for latterligt!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #7: 10 Jul 2008, 20:09 »

hvorfor skal du citere hele hans start ?! det lidt irriterende.. !
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #8: 10 Jul 2008, 20:35 »

Super start Smiley Opsætning og sprog er super godt KIU Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #9: 11 Jul 2008, 00:12 »

får vi snart en update crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #10: 11 Jul 2008, 00:22 »

får vi snart en update crazy
Jeg orker simpelthen ikke at skrive i aften pga træthed, men jeg kommer med en før tour de france starter i morgen Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #11: 11 Jul 2008, 00:25 »

Jeg orker simpelthen ikke at skrive i aften pga træthed, men jeg kommer med en før tour de france starter i morgen Smiley

Super.. så kan jeg nå at læse den inden jeg skal på arbejde fra 15-19.30 Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 1/En fans beretninger.
« Svar #12: 11 Jul 2008, 14:36 »


En fans beretninger.
2~Velkommen.
The Crazy Reds.
Dato: 4. april.




Min gamle stationære pc står stille over i hjørnet, af min lille to værelsers lejlighed, og summer faktisk rimelig højt.  Jeg hører dog ikke pc'en, da jeg er for langt væk i mine tanker, tanker der stadig går til stakkels Kim P.
"For helvede Lars Skou(red. formand) din kæmpe idiot! ARG! du forstår sku at ødelægger en klub indefra og ud" mine rasende tanker stopper dog brat, da telefonen kimer fra sin vante plads i opladerstikket. Jeg når kun lige at få præsenteret mig selv, før personen i den anden ende fuldstændig overtager samtalen.


"Har du hørt det?" råber personen i telefonen, uden at have sagt hvem han var. "Øh hvem snakker jeg egentlig med? spørger jeg forundrende. "Det er sku da Boss din klump!" Boss også bedre kendt som Jan, er en The Crazy Reds' stiftere, og er en mand der har levet en stor del af sit liv på Vejle-stadion i Nørskoven, og ikke mindst er han en god ven af mig. "Jamen hej Boss" siger jeg lidt lav. Boss har dog ikke tænkt at svare lavt igen, da han nærmest skriger, råber eller hvad fanden han nu gør. "Vejle har fandeme ansat Ove Christensen!" Mit humør lavede hurtigt en uvending. I stedet for den skuffede og vrede stemning i mig, var jeg i få sekunder fuldstændig
euforisk på tanken med et Vejle hold med Ove C placeret i trænerstolen, men også så langt væk i mine tanker, at jeg helt glemte at svare Jan tilbage. "Øh Mads er du der?" Jeg vågnede straks op fra min trancetilstand. "Det er da en okay erstatning" sagde jeg med en ikke helt prangende stemme. "Det er sku da stort!” ubrød Boss. ”Du må sku undskylde mig, bliver nød til at smutte, tror ikke min chef bliver helt tilfreds, hvis han finder ud af hvad vi snakker om, vi ses Mads" Jeg kunne næste fornemme, at hans smil rakte fra det ene øre til det andet. "Hehe ja vi ses" afsluttede jeg.

Jeg smed mig i min sovesofa, med et ordentligt læs nye indtryk, på hvordan jeg skulle tackle den her sag. Skulle man være glad for, at Ove Christensen er kommet? Eller skulle man stadig være skuffet, over bestyrelsens beslutning om at fyre Kim Poulsen? Mine tanker var fuldstændig spredt for alle vinde. 

« Seneste Redigering: 11 Jul 2008, 18:07 af NichlasKirk » Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2/En fans beretninger.
« Svar #13: 11 Jul 2008, 14:38 »

Jeg er ikk helt med.. kører du spillet som Ove Christensen(du er manager for VBK) eller lader du computeren selv køre spillet med O.C. som manager? Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 2/En fans beretninger.
« Svar #14: 11 Jul 2008, 14:39 »

Jeg er ikk helt med.. kører du spillet som Ove Christensen(du er manager for VBK) eller lader du computeren selv køre spillet med O.C. som manager? Wink
Jeg køre spillet som Ove C - jeg er manageren, men jeg skriver fra en fans synspunkt Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010