home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rooland's Update - (6) - Final Version
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Savner du en sidste opdatering?
Ja, der er stadig et par små fejl jeg vil have rettet Smiley
- 64 (54,2%)
Ja, men det går nok ikke da der vel ike er nok ændringer til at kunne udgive en helt ny update?
- 26 (22%)
Nej, den er helt perfekt.
- 28 (23,7%)
Antal Stemmer: 118

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 117 Udprint
Forfatter Emne: Rooland's Update - (6) - Final Version  (Læst 314729 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Rooland's Update (4) næste opdatering 15. august. (Beta)
« Svar #825: 14 Aug 2008, 22:43 »

Hehe,. den her måtte jeg lige fremhæve  Grin

Var det ikke dig, der ikke ville blogge videre i din "Kings Of.." blog, netop fordi du ikke vandt awarden, og der måtte sandelig mange brugere til for at overbevise dig om, at du bare skulle blogge videre?

Shhh - der leges hellig! Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #826: 14 Aug 2008, 22:44 »

Sjovt at Sunbao tilsyneladende var den eneste der fangede pointen med hele diskussionen Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #827: 14 Aug 2008, 22:45 »

Jeg ved ikke om det har været nævnt, men Hannover 96 skal stå under 'Andre rivaler' hos Werder Bremen og selvfølgelig også omvendt Smiley

Og så lige en Thumbs Up til det arbejde, du har lagt i det her.. Respekt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #828: 14 Aug 2008, 22:46 »

Nej, helt gal er den netop ikke - Ronaldo ligger på ca. det korrekte niveau i spillet som i virkeligheden, og derfor er der ingen grund til at skulle gøre ham bedre, som han bliver gjort i denne update. Og der er jo i grunden ingen (ved deres fulde fem) der tror at Ronaldo scorer 45 mål igen.

Du laver vel ikke en db, udfra hvad den enkelte TROR omkring den næste sæson? Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #829: 14 Aug 2008, 22:49 »

JG du er så pokker seriøs at debattere med!

Og jo, det er jo netop det man gør når man begynder at ændre i statsene til en update.

Ja, lev med det, du Smiley

Nej. Du skal have noget at tage udgangspunkt i, ellers kan din db forhelvede da ikke bruges til fem potter pis. Hvis jeg tror, at det her bliver sæsonen, hvor Stoke vinder det engelske mesterskab, så giver jeg sgu da ikke deres spiller stats i weltklasse - jeg vurderer da udfra det jeg har set dem spille til. Smiley

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #830: 14 Aug 2008, 22:50 »

Super god update af Rooland, glæder mig allerede til den nye kommer imorgen Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #831: 14 Aug 2008, 22:54 »

hør her boys..
jeg burde ærlig talt få månedes bruger, for min totalt ligegyldige liste, med (næsten) alle danske spillere, i udenlandske klubber...
Så rooland og Cesc, det er mig, som burde være sur. Smiley

Thaurat al Shabab

Rooland
Manager

« Svar #832: 14 Aug 2008, 22:59 »

Ronaldo er i forvejen suverænt spillets bedste spiller, så jeg ser ingen grund til at fremhæve ham yderligere, ligesom Van der Sar har vist usikkerhed og er på vej ned, så hvordan kan han blive bedre til den nye sæson? Gibbs og Thomas skal skam heller ikke gøres lige så godt som nudagens stjerner. Men at de ender med at spille League Two fodbold, ser jeg næppe som realistiskt!

Hvad ved du egentlig om hvad crewet synes, og hvad har mit svar i tråden at gøre med hvad crewet synes? Fordi at jeg er i crewet, skal jeg så ikke have lov til at give min mening? Med din logik må jeg vel heller ikke kommentere dasmessi's blog, fordi at jeg ikke mener at han bidrager til siden eftersom han ikke har fået en kåring? Det er lidt surt hvis vi som crewmedlemmer mister retten til at kommentere tråde hos folk der ikke har fået kåringer - Det bliver sgu et lille forum vi har tilbage lige pludselig!

Van der Sar er gjort bedre, fordi United åbenbart tror på han kan holde en sæson mere med højt niveau. Den kan han ikke i spillet og han blviert altid for dårlig til 2. sæson.

Desuden har det SLET SLET ikke noget at gøre med jeg ikke fik en award. Jeg har respekt for BenMusalho's gode arbejde og han fortjente den virkelig. Det er bare dette citat fra Award sektionen :

Citat
Juli har været en meget stille måned på FmFreaks.dk, hvor kun få brugere har skilt sig ud fra mængden. Den eneste bruger, som efter crewets mening har ydet en ekstra indsats, er en bruger, der oprettede sig som nr. 21.233

Der skriver i jo direkte, at han er det eneste der har lavet et godt/gennemført stykke arbejde på siden. Derfor troede jeg det var Crewets mening, da i plejer jo at diskutere sådan noget i baglokalet (?). Derfor kan jeg ikke fortstå hvorfor du alligevel havde kigget updaten igennem så.

Desuden kunne jeg ikke vide om du mente det seriøst, for du ville havde de skal være verdensklasse spillere i fremtiden. Du havde også engang skrevet til mig på FMV, at Ronaldo skulle havde 20 i alt på nær 19 i tackling og markering. Så jeg kunne ikke vide om du bare sad og gjorde grin med updaten eller for at se om jeg adlød dig og lavede de mærkelige ændringer.

Sunbao : Hehe, det har du selvfølgelig ret i Wink, men nu har jeg fået utrolig god respons på min update og derfor fortsatte jeg med det. Jeg har faktisk kun fået 2 forespørgelser på en update uden statsændringer.
Jeg ville også gerne prøve at lave en update med statsændringer, da jeg ikke havde mulighed for det.
Jeg syntes det er fedt at kunne købe Palvychenko og Roque Santa Cruz osv. til storklubber i FM, fordi de har brilleret/bevist hvad de kan i virkeligheden og andre har åbenbart samme mening. Smiley

Niko
Gæst

« Svar #833: 14 Aug 2008, 23:01 »

Ja, måske derfor jeg ikke har vundet noget?

Sådan var brugeren Cesc engang - det er nye tider nu. Jeg gider ikke græde over spildt mælk - eller spildt tid med hensyn til bloggen dér. Jeg vandt ikke, det respektere jeg den dag i dag - gjorde jeg ikke på det tidspunkt. Men at jeg kommer med ord, hvilket kommer fra erfaringer er vel kun godt.

(Ups, så snakkede man vidst i 3. person Wink)

Rooland
Manager

« Svar #834: 14 Aug 2008, 23:03 »

Du laver vel ikke en db, udfra hvad den enkelte TROR omkring den næste sæson? Smiley

Nu er Van der Sar det eneste af det tilfælde jeg har lavet med. Nu har han forlænget til 2009 og det betyder vel United satser på ham endnu en sæson. Derfor skal han være lidt bedre, for United beholder vel ikke en dårlig keeper i målet?

Men hvis i syntes jeg har sat det forkert retter jeg da bare igen.

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #835: 14 Aug 2008, 23:04 »

Hvis folk har så meget imod den update så lav jeres helt egne, hvor svært kan det være....det er en belastning at læse alt det brok.

Niko
Gæst

« Svar #836: 14 Aug 2008, 23:05 »

Et gennemført stykke arbejde, præcis. Du mangler at gøre Fàbregas til spillets bedste, fra start til slut.  Wink

Men der er vel en grund til at Santa Cruz og Pavlychenko ikke er at finde i storklubber endnu? Det er vel egentlig ikke gode nok, når det kommer til stykket. Santa Cruz gjorde det fantastisk, men var det ikke lige så meget på grund af Cuntley og Gamst, der fodrede ham?

Jeg ved ikke helt. Pavel er vel på en måde ligesom Arshavin - havde små glimt, men så ikke mere.

Niko
Gæst

« Svar #837: 14 Aug 2008, 23:06 »

Hvis folk har så meget imod den update så lav jeres helt egne, hvor svært kan det være....det er en belastning at læse alt det brok.

Det er en brøkdel som er utilfreds med arbejdet. Der er så mange der har downloadet denne fine opdatering - og selvom jeg måske ikke er enig i alt, downloader jeg den da. Men hvis jeg ikke kommer med mit kritik og forbedringer, så bliver den ikke bedre.

At der er gang i forummet på et relativt højt niveau, skal man da ikke sætte en stopper for.

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #838: 14 Aug 2008, 23:10 »

Det er en brøkdel som er utilfreds med arbejdet. Der er så mange der har downloadet denne fine opdatering - og selvom jeg måske ikke er enig i alt, downloader jeg den da. Men hvis jeg ikke kommer med mit kritik og forbedringer, så bliver den ikke bedre.

At der er gang i forummet på et relativt højt niveau, skal man da ikke sætte en stopper for.

Nej, men skal man starte med at ændre en spiller hvad ender det så ikke med....at alle hold og spillere skal gøres bedre dårligere osv...så kan Rooland jo blive ved og ved med at ændre,rette osv så tror jeg ikke den nye update er oppe imorgen ikke med alle de kriterier folk forlanger.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #839: 14 Aug 2008, 23:11 »

Lige præcis derfor det ikke er holdbart at ændre i nogen stats overhovedet Smiley

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 117 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010