home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rooland's Update - (6) - Final Version
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Savner du en sidste opdatering?
Ja, der er stadig et par små fejl jeg vil have rettet Smiley
- 64 (54,2%)
Ja, men det går nok ikke da der vel ike er nok ændringer til at kunne udgive en helt ny update?
- 26 (22%)
Nej, den er helt perfekt.
- 28 (23,7%)
Antal Stemmer: 118

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 117 Udprint
Forfatter Emne: Rooland's Update - (6) - Final Version  (Læst 314787 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Rooland's Update (4) næste opdatering 15. august. (Beta)
« Svar #810: 14 Aug 2008, 22:21 »

Ronaldo spillet bedste spiller? Synes nu at han ikke plejer at være så utrolig suværen. Han plejer at være god, men ikke spillets bedste. David Villa, Zlatan Ibrahimovic, Sergio Aguero, Wayne Rooney, Emmanuel Adebayor synes jeg nu er bedre i spillet.

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #811: 14 Aug 2008, 22:23 »

Det kommer vel an på om du tæller mål som værende bedre? Ronaldo scorer altid et 8 eller 9 tal, hvilket er totalt urealistiskt, eftersom han spiller meget svingende.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #812: 14 Aug 2008, 22:26 »

De spillere som jeg nævnte, ender altid med et højt gennemsnit, og så scorer de enda rigtig mange mål som Ronaldo ikke gør.

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #813: 14 Aug 2008, 22:28 »

De er også angribere, hvor man blot skal score et mål for at få et 8 tal, så selvfølgelig får de en høj karakter samt scorer mange mål. Det er sværere for fløjspillere at score høje karakterer, og derfor er det jo over al forventning at Ronaldo scorer så høj karakter i hver kamp.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #814: 14 Aug 2008, 22:29 »

Vis ne fløjspiller laver én assit, så får han også ofte et 8 tal. Men Ronaldo har jo scoret sindyskt meget irl, så han har sikkert fået nogle 8 og 9 styskt hen ad vejen. Så helt gal er den da ikke.

19-18!

Niko
Gæst

« Svar #815: 14 Aug 2008, 22:30 »

Jeg har heller aldrig fået en kåring på FmFreaks - og jeg er enig med Hawk1nZ. Ja, bare sig, jeg slikker røv på ham for at komme i Crewet.

Hvis en bruger/crew vil give sin mening til kende, skal han have lov til det. Hvis Hawk mener at Arsenals ungdomsspillere skal gøres bedre, skal de gøres bedre. Men at folk kommer med hjælp til din update, vil du åbenbart ikke tage imod? Du er United-fan kan jeg forstå på det hele, og det er jo fint nok, men det skal ikke vises i din update. Hvis United er klasser bedre end andre er spillet jo hammer urealistisk. Arsenal har mindst en lige så god startopstilling, hvis ikke bedre. United vinder næsten altid Premier League på at have de bedste reserver.

Hver eneste sæson kommer Park ind i en periode, og han er jo en fantastisk sub at have, men han skal ikke gøres bedre end han allerede er i spillet. Bredden i United er god, og som jeg ser det, har de ikke brug for at blive forbedret noget overhovedet. Ronaldo skal forbedres i sine frispark, ja, men så heller ikke mere, da han ikke er 'bedre' end det. Han er fantastisk, den bedste, men det er han jo allerede i FM.

Walcott skal forbedres en masse, Ramsey skal forbedres en masse, Gavin Hoyte skal forbedres en masse, Randall skal forbedres en smule, Fabianski skal blive spillets måske bedste keeper. Altså Arsenal har verdens bedste unge spillere - og det må i United fans sige ja til. Arsenal er bedst i ungdomsholdene, men det kan ikke passe at kun 2-3 spillere skal blive topspillere i Premier League. Måske ikke engang nogen af dem. Lansbury havner i toppen af CCC, Walcott i midten af PL og Fabianski bliver ofte solgt til mindre klubber. At fantastiske spillere, der har potentiale til at vinde titler i fremtiden skal ende sådan, er jo hammer urealistisk.

Om du vil tage imod råd og sådan bestemmer du selv. Men du skal tage imod dem på en ordentlig måde. At du ikke laver noget er jo en spøj, du laver én ting, men det gør dig ikke hævet over de andre. BenM laver én ting, og det gør ham ikke hævet over de andre. Men i crewets øjne, er han mere værdi til sidste måneds bruger. Laver du egentlig kun denne update for at få en kåring på siden? For så vil jeg da hvert fald ikke støtte dig i det.

At blive fornærmet over ikke at vinde noget - gør vel bare at du aldrig vinder noget.

Niko
Gæst

« Svar #816: 14 Aug 2008, 22:31 »

Vis ne fløjspiller laver én assit, så får han også ofte et 8 tal. Men Ronaldo har jo scoret sindyskt meget irl, så han har sikkert fået nogle 8 og 9 styskt hen ad vejen. Så helt gal er den da ikke.

Du kan godt få Ronaldo til at bombe i spillet. Ikke ved at give ham bedre stats, men ved at lave en taktik som er bygget op om hans ego. Ligesom den er i virkeligheden.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #817: 14 Aug 2008, 22:32 »

Ja, selvfølgelig skal Arsenal være fyldt med supertalenter - Det er jo sådan at det er i virkeligheden, og FM skal vel afspejle virkeligheden? Jeg vil ikke til at skrive hvilke stats der skal forbedres, da deres PA sådanset blot skal sættes op.. De fleste stats burde sættes op med 3-4, men nogen konkrete vil jeg ikke til at lede efter for hver spiller.

Du er godt klar over, at en PA på 180-195 = spillets bedste spillere, ikke? Der findes i den grad langt større talenter i både Spanien og Italien, end dem der render rundt i Arsenal - Gai Assulin, Iago i Spanien fx. En spiller som Leo Messi skulle så pludselig have PA på 230, for at følge det niveau \o/

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #818: 14 Aug 2008, 22:33 »

Lige netop den her diskussion er et fint eksempel, på hvorfor vi her på freaks ikke vil udgive updates med ændrede stats. Det skaber intet andet end sure miner og splid, hvis man går ud og leger "gud" og ændre på stats i vores elskede spil.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #819: 14 Aug 2008, 22:34 »

Nej, helt gal er den netop ikke - Ronaldo ligger på ca. det korrekte niveau i spillet som i virkeligheden, og derfor er der ingen grund til at skulle gøre ham bedre, som han bliver gjort i denne update. Og der er jo i grunden ingen (ved deres fulde fem) der tror at Ronaldo scorer 45 mål igen.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #820: 14 Aug 2008, 22:34 »

Godt Sunbao!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #821: 14 Aug 2008, 22:38 »

Nej, helt gal er den netop ikke - Ronaldo ligger på ca. det korrekte niveau i spillet som i virkeligheden, og derfor er der ingen grund til at skulle gøre ham bedre, som han bliver gjort i denne update. Og der er jo i grunden ingen (ved deres fulde fem) der tror at Ronaldo scorer 45 mål igen.
Hvordan ligger han på det cirka rigtige niveau i spillet, når han højst scorer 20 mål, og så scorer han 45 i virkeligheden? Forstår jeg ærlig talt ikke  Smiley

Men det kan godt være at han ikke scorer 45 igen, men ejg tror heller ikke at han falder totalt sammen eller noget, eller bare bliver ne almindelig fløjspiller set på hans mål rate.

19-18!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #822: 14 Aug 2008, 22:39 »

At blive fornærmet over ikke at vinde noget - gør vel bare at du aldrig vinder noget.

Hehe,. den her måtte jeg lige fremhæve  Grin

Var det ikke dig, der ikke ville blogge videre i din "Kings Of.." blog, netop fordi du ikke vandt awarden, og der måtte sandelig mange brugere til for at overbevise dig om, at du bare skulle blogge videre?

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #823: 14 Aug 2008, 22:41 »

Så kan vi jo gå ind i en diskussion om hvorvidt 20 mål er realistiskt for en fløjspiller? Han scorer ihf. flere mål end andre fløjspillere i mit spil, og det må jo kun være fordi at han er bedre end de andre? Men jeg tror vist at jeg har fået min pointe frem i mine langt ude argumenter, om at det er dumt at ændre stats i spillet, eftersom de forskellige fans aldrig vil være tilfredse med deres eget hold.

Var det ikke dig, der ikke ville blogge videre i din "Kings Of.." blog, netop fordi du ikke vandt awarden, og der måtte sandelig mange brugere til for at overbevise dig om, at du bare skulle blogge videre?

Jeg tror bestemt heller ikke at nogen vil modsige dig i at Cesc er en dårlig taber Grin Lidt ligesom Rooland åbenbart Wink Det er lidt ærgerligt at der er noget fundamentalt galt i at kåre 10 brugere til den bedste bruger Wink *indsæt samme eksempel med blog her*

vesperGT
Manager

« Svar #824: 14 Aug 2008, 22:42 »

Hehe,. den her måtte jeg lige fremhæve  Grin

jemil: Der ramte du hovedet på sømmet så at sige Thumbs Up Fantastisk Kys

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 117 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010