home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1070 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De sjællandske tigere #13#
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: De sjællandske tigere #13#  (Læst 12355 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: De sjællandske tigere #3#
« Svar #15: 06 Jul 2008, 00:03 »

Virker til gode køb, og fine resultater Smiley... Det sidste trækker dog ned i den samlede bedømmelse Cool Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

Sv: De sjællandske tigere #4#
« Svar #16: 06 Jul 2008, 17:27 »

fcnfodbold.dk | 18.7.07
FCN banker AGF
FC Nordsjælland til tops efter udklaskning af AGF!

FC Nordsjælland viste i dagens SAS-Liga premiere klasse, da AGF blev sendt hjem med et 3-0 nederlag som sagtens kunne have været større. Torben Jensen kunne ikke have drømt om en bedre start.

- Jeg er mere end glad for denne start, jeg har fået med Nordsjælland. Vi bliver bakket flot op af omkring 4.000 fans og jeg er glad for, at vi kunne give dem og os selv en rigtig god start på denne sæson, siger cheftræneren efter kampen.

Der var blot spillet tre minutter før Nicklas Pedersen fik bolden i nettet, men han blev korrekt dømt offside. Han tog dog revanche allerede minuttet senere, og så var Nordsjælland i gang. Hjemmeholdet var bedst i første halvleg, men jo længere man kom frem, jo bedre blev AGF. De blev dog aldrig for alvor farlige foran målet, og efter pausen blev det udnyttet.

For indenfor godt fem minutter øgede først debutanten Kalle Ljungberg og senere lejesvenden, Lasse Qvist, til 3-0, som kampen da også spille blive. Den svenske fløjspiller, Kalle Ljungberg, utrykte da også glæde efter dagens sejr.

- Jeg tog hertil for at udvikle mig og spille godt. Det gjorde vi i dag, og det udløste en stor sejr. Jeg ser gode muligheder i dette hold, hvis det her er vores standart, lød det fra den glade svensker.

Foruden Kalle Ljungberg, så fik også Brad Guzan fuld spilletid, men Arthur Sorin blev skiftet ud efter godt en times spil. Ved samme lejlighed blev Michael Lumb og Lasse Qvist pillet ind. Dermed har de fem førsteholds nyindkøb alle fået deres debut.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

Sv: De sjællandske tigere #5#
« Svar #17: 06 Jul 2008, 23:46 »

lokaltnyt.dk | 26.8.07
FCN forbliver i toppen.
Efter syv runder i SAS-Ligaen er FCN fortsat i toppen. Formen dog nedad gående.

Kun Brøndby, Esbjerg og Horsens har formodet at tage point fra FC Nordsjælland, mens ligaens førerhold, Randers, smed en 0-2 føring væk på Farum Park, som er kommet godt fra start. De indtager en tredjeplads efter de første syv spillerunder i SAS-Ligaen, hvilket glæder den nye træner, Torben Jensen.

- Man kunne frygte det værste, men det er godt rigtig godt fra start, hvilket vi kun kan glæde os over, lyder det fra den 42-årige træner, som samtidig frygter det værste i de næste par kampe, hvor modstandere som FCK, FCM, OB og AaB venter.

En af Nordsjællænders bedste spillere hidtil har været midtbane banen, Thomas Kristensen, som har gjort sig positivt bemærket i begge ender af banen. Således har han leveret nogen fantatiske indsatser og tilmed har han været på måltavlen hele fire gange, hvilket gør ham til intern topscorer. Det har holdkammerat Patrice Bernier bemærket.

- Han er helt fantatisk i sit spil og utrolig vigtig for holdet, hvilket han har bevist indtil videre. Fortsætter han sådan kan vi meget vel risikere at miste ham til vinter, hvilket vil ærge mig meget, fortæller canadieren som er i gang med sin første sæson i Farum klubben.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #18: 06 Jul 2008, 23:47 »

En lovende start og underligt at du ikke får kommentare.. KIU!!!

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #19: 07 Jul 2008, 01:26 »

Takker, og mon ikke at de kommer med tiden? :-)

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #20: 08 Jul 2008, 17:29 »

tipsbladet.dk | 7.10.07
FCN stadig i toppen
Kun ét enkelt nederlag til FCN i svær periode - til gengæld masser af uafgjorte

- Vi kunne sagtens have fået flere point i de kampe, men alt i alt er jeg tilfreds, fortæller den 42-årige Torben Jensen om den periode, som mange på forhånd havde frygtet ville ende negativt for klubben.

Sådan skulle det dog ikke gå, selvom den første kamp i perioden blev til endnu et 2-0 nederlag, og det var et ventet et af slagsen. Parken i København lagde nemlig græs til den kamp, som FCK vandt med 2-0 på mål af Michael Gravgaard og Lubos Kalouda. Begge mål faldt efter pausen. Nordsjællænderne startede kampen bedst, men var uskarpe, hvilket altså blev straffet.

- Vi kunne og burde have fået mindst et point i dag, men vi var ikke effektive nok foran mål. Det var nærmest en identisk kamp, som den mod Brøndby, lød det fra målmand Brad Guzan efter den kamp.

Lejesvenden fra FCK, Lasse Qvist, har i denne periode gjort sig positivt bemærket med fire mål, og han banker for alvor på til en startplads helt i front hos FCN på bekostning af en tidligere FCK'er, Martin Bernburg. Det er da heller ikke gå ubemærket hen.

- At han laver mål for tiden er kun positivt, og hvis han fortsætter vil han få mere spilletid i fremtiden, lyder det fra Torben Jensen, som dog ikke vil kommentere om man skrive kontrakt med Qvist, hvis hans kontrakt med FCK ikke forlænges.

- Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: De sjællandske tigere #6#
« Svar #21: 09 Jul 2008, 00:06 »

Det kører jo fint i Farum!

Godt at se Lasse Qvist komme i gang. Ærgeligt nederlag mod guderne inde i Parken, men hvad kan man forvente Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #22: 09 Jul 2008, 00:07 »

Det var da ikke godt, Zone med et nederlag til guderne fra FCK. Wink. Men god sæsonstart og fin blog.

Zone 43
Manager

« Svar #23: 09 Jul 2008, 00:26 »

Takker.. Jeg havde håbet på et enkelt point inden kampene mod Brøndby og FCK, men sådan skulle det ikke gå Skuffet

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

Sv: De sjællandske tigere #7#
« Svar #24: 10 Jul 2008, 02:33 »

lokaltnyt.dk/nordsjælland | 6.12.07
FCN overvinter som førerhold.
FCN topper noget overraskende ved vinterpausen. OB ligner en nedrykninger.

Efter et flot efterår, som kun har budt på to nederlag, kan FC Nordsjælland se sig selv som førerhold ved vinterpausen, men FCK, Randers, Brøndby, Midtjylland og Esbjerg puster i nakken til forårets kampe. Det kan man takke sig selv for, da holdet fra Farum har spillet masser af uafgjorte kampe, som man sagtens kunne havde vundet.

Mange af de uafgjorte kampe har som oftest være imod hold, som man i øjeblikket kæmper med om pladserne i toppen. Således har fem ud af de syv uafgjorte været mod øvrige hold fra top 6, og det "problem" er man da også klar over i FC Nordsjælland

- I sidste ende kan det selvfølgelig betyde forskellen med den ene eller anden plads, men lige her og nu kan vi kun arbejde hårdt på, at vendt kampenes udfald til vores fordel i fremtiden, og det vil vi også gøre, fortæller Torben Jensen.

Pokalturneringen, som man satser på at vinde hos FCN, har man haft problemer, selvom man har mødt overkommelige modstandere. I 2. runde skulle man ude i 2 x 15 minutter ekstra før FC Fyn blev besejret med 0-2, og mod Ølstykke, i tredje runde, lukkede man først kampen sent. I 4. runde mod Vejle skulle man, ligesom i FC Fyn kampen, ud i 2 x 15 minutter ekstra før man sikrede sig videre adgang. I forårets kvartfinale møder man AaB på hjemmebane.

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #25: 10 Jul 2008, 05:49 »

7-4 over Horsens?? Grin Fedt forår og dejligt at se dig på toppen.. KIU.. glæder mig til at høre mere Peace

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #26: 10 Jul 2008, 15:50 »

Ja, det var sgu en vild kamp. Måtte bruge min tredjekeeper ved den lejlighed.. Opstemt
Takker Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

Sv: De sjællandske tigere #8#
« Svar #27: 10 Jul 2008, 22:53 »

bold.dk | 28.12.07
FC Nordsjælland kan ende med ny midtbane
FCN kan meget vel gå på jagt efter erstatninger for Patrice Bernier og Thomas Kristensen, som der er interesse i. Flere spillere rygtes ligeledes væk

Ifølge den portugiske avis A Bola kan Braga præsentere Thomas Kristensen i starten af januar måned, efter at have holdt øje med ham gennem det meste af efteråret. Og han er ikke den eneste, som kan ende med at få en ny arbejdsgiver efter nytår.

Således skulle Viking være villig til, at sende et beløb i omegnen af 10 millioner kroner til Farum klubben for den canadiske midtbane spiller, Patrice Bernier. Men de er ikke de eneste, som kan være på vej væk. De to tidligere Brøndby spillere, Dennis Cagara og Michael Ribers, skulle efter godt spil i efteråret have vagt interesset i deres gamle arbejdsgiver ude på Vestegnen.

- Reelt set er alle vores spillere til salg, bare den rette pris kommer. Jo bedre en spiller har gjort det for os, jo dyrere vil han være, at han hente for interessede hold, siger FC Nordsjælland chefen, Torben Jensen.

På indkøbssiden har fået tilgang med Kalmar talentet, Viktor Elm, som havde første arbejdsdag for FCN kort før jul. Elm skrev under med Nordsjællænderne i sommers, og da hans kontrakt udløn kunne han altså præsenteres. Samtidig skulle man i Farum klubben være tæt på, at kunne offenliggøre yderligere to indkøb indenfor kort tid.

- Jeg håber på, at kunne præsentere to-tre nye spillere inden vi tager på træningslejr i Italien mod slutningen af januar måned. Jeg kan afslører, at vi er tætte på, at kunne gøre et scoop. Mere kan, og vil, jeg sige før det bliver en realitet, slutter Nordsjælland bossen af.

- Daniel Agger.

Niko
Gæst

« Svar #28: 10 Jul 2008, 23:24 »

Hey Zoney, nu har jeg ikke givet en kommentar til dig, til trods for at jeg har læst med. Nu er det vel på tide?

Elsker dit layout, kort sagt. Så enkelt, men stadig så funktionelt. Det er meget godt sat op, og du kan godt blære dig med det. Synes dog ikke at du skal kalde det for bold.dk, find på noget mere FC Nordsjælland. Fx: nyhedstigeren.dk eller sådan noget. I øvrigt, så fandt jeg en fejl i din anden sidste update, faktisk i overskriften: "FCN overvinter som førerhold." skal ændres til "FCN overvintre som førerhold."

Men fuck det, det er sådan en lille fejl at kun jeg har lagt mærke til den. Flot blog, men den kan stadig forbedres. Der skal ikke mere grafik på, da det ville ødelægge dit flotte layout, men måske en lille bitte ændring ville kunne pynte.

KIU! Glæder mig til næste update!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #29: 10 Jul 2008, 23:27 »

så fandt jeg en fejl i din anden sidste update, faktisk i overskriften: "FCN overvinter som førerhold." skal ændres til "FCN overvintre som førerhold."

Nej, overvintrer, er jeg da ret sikker Wink
Faktisk en af de fejl du tit laver, Cesc Wink
Man kan overvintre
Han overvintrer
Man kan spise
Han spiser

C? Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010