home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Kør en sejr hjem ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kør en sejr hjem ?  (Læst 1125 gange)
jonjakobsen
Gæst

Kør en sejr hjem ?
« : 03 Jul 2008, 15:36 »

Hvordan kører man en sejr sikkert hjem ?
Jeg har tit gjort det at jeg sætter mine spiller til at spille "Ultra Defensivt" Og "Tidsspild = Ofte" men hver gang jeg gør det, begyder det at gå dårligt for mig, og så score modstanderne 3 mål inden for 5 min eller sådan noget.
Men hvad kan man ellers gøre ?

-KNM-
Manager

Sv: Kør en sejr hjem ?
« Svar #1: 03 Jul 2008, 15:38 »

En lidt satset metode: Lad være at gøre noget. Ofte kan du score et ekstra mål på kontraangreb.

Men ellers, så sæt mentalitet et hak ned på alle de personlige indstillinger. Kan hjælpe en del. Ofte er store ændringer i taktikken ikke vejen frem.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2: 03 Jul 2008, 15:53 »

Det bedste forsvar er selv at have bolden. Så hvis jeg har været meget mere i boldbesidelse end modstanderen, plejer jeg ikke gøre noget overhovedet. Nogen gange kan man endda være heldig, som KNM skriver, at score et mål mere på kontra.

Vuelve la ilusión

Guldbrand
Gæst

« Svar #3: 03 Jul 2008, 16:00 »

Nogle gange vil det også hjælpe at spille mere offensivt for at holde modstanderne fra at score. Jo mere du presser dem, jo mere skal de koncentrere sig om at forsvare, og dermed bliver det sværere for dem at score mod dig.. 

andersfa123
Gæst

« Svar #4: 03 Jul 2008, 16:07 »

Jeg plejer altid at sætte alle spillere ned i forsvaret og på ultra defensivt også køre det jo bare Tunge

Niko
Gæst

« Svar #5: 03 Jul 2008, 16:13 »

Nogle gange vil det også hjælpe at spille mere offensivt for at holde modstanderne fra at score. Jo mere du presser dem, jo mere skal de koncentrere sig om at forsvare, og dermed bliver det sværere for dem at score mod dig.. 

Det kan dog godt give bagslag. Smiley

Den bedste løsning er at føle sig sikker. Hvis du ikke føler dig sikker rent mentalt, skal du ændre det, for at du gør det. De fleste mangere har en idé til hvordan man holder de andre fra at lave mål, og når med har en idé plejer man at være sikker omkring den.

Mit råd er at ændre lidt i taktikken hist og pist. Det har jeg læst et sted at er smart. I kender vel alle sammen, når der står 3-1, til dig, også får de scoret. Det er fordi man ikke ændre i taktikken. Skift rundt ofte - det vil hjælpe. Hvis man bare lader taktikken stå stille, plejer de andre ofte at få et heldigt mål, som giver dem ny gejst.

Altid FCK
Manager

« Svar #6: 03 Jul 2008, 16:14 »

Jeg plejer at spille med 4 forsvarer, 1 defensiv midtbane, 4 midtbaner, og 1 angriber, til sidst i kampen. Dog plejer jeg også at spille korte afleveringer og langsomt tempo

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Guldbrand
Gæst

« Svar #7: 03 Jul 2008, 16:30 »

Det kan dog godt give bagslag. Smiley

Den bedste løsning er at føle sig sikker. Hvis du ikke føler dig sikker rent mentalt, skal du ændre det, for at du gør det. De fleste mangere har en idé til hvordan man holder de andre fra at lave mål, og når med har en idé plejer man at være sikker omkring den.

Mit råd er at ændre lidt i taktikken hist og pist. Det har jeg læst et sted at er smart. I kender vel alle sammen, når der står 3-1, til dig, også får de scoret. Det er fordi man ikke ændre i taktikken. Skift rundt ofte - det vil hjælpe. Hvis man bare lader taktikken stå stille, plejer de andre ofte at få et heldigt mål, som giver dem ny gejst.

Ja selvfølgelig kan det give bagslag.. Også derfor jeg skrev nogle gange..

Møder man f.eks. et hold der er bedre end en selv, så hjælper det ikke at storme mod hans mål, for han vil sikkert være bedre end dig, og istedet udnytte de mange huller du efterlader i forsvaret..  Møder man derimod et dårligere hold en dig selv, så vil det være en god ide at holde bolden på hans banehalvdel, og så bare sørge for at han ikke slår kontra'er mod dig.. Dette kan blandt andet gøres ved at spille med et langsomt tempo, og med korte afleveringer..

vondracek
Gæst

« Svar #8: 03 Jul 2008, 17:45 »

Hvad mener du med at man 'lade taktikken stå stille'? Hvis du mener, at man skal justere på nogle indstillinger, så er det selvfølgelig det man skal, og man skal nok bruge et par vigtigere information end bare at ændre taktikken hist og pist.

Dette har jeg gjort i en lille guide til hvordan man undgår en scoring i kampens døende minutter, jonjakobsen. Du kan læse den her.

hedengran
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 03 Jul 2008, 17:50 »

Hvad mener du med at man 'lade taktikken stå stille'? Hvis du mener, at man skal justere på nogle indstillinger, så er det selvfølgelig det man skal, og man skal nok bruge et par vigtigere information end bare at ændre taktikken hist og pist.

Dette har jeg gjort i en lille guide til hvordan man undgår en scoring i kampens døende minutter, jonjakobsen. Du kan læse den her.
Yes det undre vel ingen.. Du er altid god for en Guide.. Hvilket er lækkert..  Thumbs Up

Her kan jeg så tilføje jeg har prøvet denne Guide.. Og indtil videre virker den over alt forventning!  Thumbs Up

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 03 Jul 2008, 18:36 »

Lyt og lær ..

Hvis du fører i det omkring 80* minut, så er det altid godt at proppe en DM ind eller hvis du allerede har en, så en nummer 2. Det giver meget balance i forsvaret også for modstanderen svært ved at få deres OMC i omdrejninger.

Hvis du kører med "højt pres", så minimer det lidt og gør den mentalitet lidt mere defensivt, men husk ikke for meget. Wink

Brøndby til jeg dør !

verdenskrig
Manager

« Svar #11: 03 Jul 2008, 18:41 »

Lyt og lær ..

Hvis du fører i det omkring 80* minut, så er det altid godt at proppe en DM ind eller hvis du allerede har en, så en nummer 2. Det giver meget balance i forsvaret også for modstanderen svært ved at få deres OMC i omdrejninger.

Hvis du kører med "højt pres", så minimer det lidt og gør den mentalitet lidt mere defensivt, men husk ikke for meget. Wink
Specielt den med den defensive midt, skriver jeg under på... Det tager gerne det værste pres af dem Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 03 Jul 2008, 19:10 »

Præcis. Det hjælper virkelig forsvaret meget.

Brøndby til jeg dør !

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010