Sulo
|
|
Hej......
I lang tid here jeg tænkt og overvejet hvad der er det bedste ved FM og jeg er stadig ikke nået frem til et svar.Derfor vil jeg spørge jer om hvad I synes er det bedste ved FM.
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
det fedeste er hvis fx man slår Sevilla ud med FCM og derved kvalificere sig til CL i tredje sæson.. At jeg så spiller med en ven der er Brøndby og jeg vinder mesterskabet gør det hele endnu bedre
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
Sulo
|
|
det fedeste er hvis fx man slår Sevilla ud med FCM og derved kvalificere sig til CL i tredje sæson.. At jeg så spiller med en ven der er Brøndby og jeg vinder mesterskabet gør det hele endnu bedre
Fedt nok  .Jeg har faktisk prøvet at vinde 3-0 over Sevilla med AaB 
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Det fedeste ved FM er når man vinder. Lige meget hvad det er.
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Hehe den første kamp i CL skulle jeg så møde Ajax på udebane hvor jeg vandt 1-0 
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
Sulo
|
|
Hehe den første kamp i CL skulle jeg så møde Ajax på udebane hvor jeg vandt 1-0  Okay sejt  Hvem scorede?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Er der ikke nogen som synes at det er fedt at få en god spiller billigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Jo.. Det er sgu et lidt lamt diskussionsemne det her 
|
|
|
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Jo.. Det er sgu et lidt lamt diskussionsemne det her  Hvorfor dog det 
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Der er jo ikke en rigtig diskussion i det. Det minder mest af alt om glædestråden hvor man udtrykker sin glæde over sine præstationer i FM.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Der er jo ikke en rigtig diskussion i det. Det minder mest af alt om glædestråden hvor man udtrykker sin glæde over sine præstationer i FM.
Det synes jeg nu ikke den gør
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Nå så det synes du ikke.. Haha  Prøv at ta' et kig ind i den. Denne tråd minder utrolig meget om den, da det omhandler det samme bare du har en anden overskrift. Det er sådan set det samme man rapportere om.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Nå så det synes du ikke.. Haha  Prøv at ta' et kig ind i den. Denne tråd minder utrolig meget om den, da det omhandler det samme bare du har en anden overskrift. Det er sådan set det samme man rapportere om. Så siger vi det
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Er enig med Grønthandleren, men man kunne så diskuterer at træningen var god fx
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Så giv da din holdning om hvad der gør denne speciel lille Sulo, hvis du er så meget uenig.
|
|
|
|
|
|
|
|