home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United - Arsenal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United - Arsenal  (Læst 9255 gange)
lavritsen
Gæst

Sv: Manchester United - Arsenal
« Svar #15: 08 Apr 2006, 09:48 »

tror arsenal vinder 1-3

ManUtd7
Gæst

« Svar #16: 09 Apr 2006, 01:29 »

Håber sku på en United sejr + at de henter klamme Chelski.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17: 09 Apr 2006, 12:08 »

Så har jeg igen været ude og stjæle lidt fra vores gode ven Gooner, der er klar med optakt til dagens kamp

Hopla, vi har PL-kamp idag.

Vi skal op til den store franchise i nord The Man Bucs.
Der er kickoff kl 17 og vi er live på Canal+sport og Sky.

En kamp der på forunderligvis er forsvundet lidt fra ens radar pga vores overnaturlige indsats i CL.
(for jer Man Bucs fans må jeg hellere lige informere om at CL betyder Champions League).

Kampen savner også ganske desperat de sædvanlige ugers optakt og personfnidder i boulevardpressen, Sutten er åbenbart enten ved at blive gammel eller ligeglad, fordi vi er helt blevet forskånet for idiotiske udtalelser fra hans side denne gang, idiotiske udtalelser som idioter plejer at kalde "mindgames".

Ej heller på banen er der rigtig gang i den, der er ingen dueller som Winterburn-McClair, Keane-Vieira, Ralph-Alle eller Keown-Van Shithimself som der kan ses frem til.

Og værre endnu så er der ikke rigtig en ny duel på bedding, vi mangler tosser på vores hold. Vi har Jens men der er fanderme langt ned til Edwin i den anden ende.
Der er måske lidt med Storesøster-Neville og Reyes, men storesøsteren er simpelthen for dum og talentløs at spilde sin tid på.

Måske skal vi hænge vores hat på Flamini, der er godt en gut der kan være så øøh.. kontant i sine indgreb at selv gamle Nutty engang imellem må sige DAMN BOY!.

Mulige targets må være Rooney og van Horseface:

http://www.sparkster.net/images/shrek.jpg

Og selvfølgelig Coppell Jr:

http://www.37celsius.nl/images/cliff.gif

Nå ja, det er en fodboldkamp.

Der selvfølgelig bliver svær, vi har ikke vundet deroppe siden Wiltord sikrede os The Double på banen i 2002. Sidste sæson tabte vi 2-0 til Mike Riley, og i det hele taget har vi fået et straffe imod os i vores 56 sidste besøg.

Denne gang har Sutten fået Graham Poll som medskyldig, Phil Dowd var ellers sat på først men ham kan de ikke lide oppe nordpå.

Skadesmæssigt er der ikke meget nyt, Cole er (måske) kun en uge fra at genoptage fuld træning. Ellers er det samme trup som i onsdags plus Adebayor.
Jeg kan ikke rigtigt bestemme mig om jeg syntes vi skal stille med Adebayor eller om vi skal fastholde "europa-taktikken" idag, jeg syntes faktisk mest det sidste men sådan bliver det nok ikke.

Jens
Eboue - Kolo - Phil - Flamini
Freddie - Cesc - Gilberto - Pires
Henry - Adebayor

Vi er ved at få rigtigt mange alternativer nu.
Sol Campbell, van Persie, Reyes, Hleb, Reyes og Diaby kunne alle godt starte, men jeg tror vi venter til på onsdag med at rotere.

Man Bucs er en franchise i fin form, 8 sejre i rap og lige pludeslig er der måske en chance for at hente Rusland, der ikke får så mange mål på afrettede skud som de plejer.

Det begyndte at gå rigtigt godt da man satte Van Diver af holdet, det var som om at fodboldguderne ville belønne Sutten for at gøre noget godt for fodbolden, og det vil jeg for en enkelt gangs skyld godt rose Sutten for... men mon ikke Hesten kommer på idag, vi har nogle helt nye forsvarere han ikke har prøvet at invalidere endnu.

Ellers er det jo ikke så avanceret, Shrek og Ponyen skal stoppes på kanterne og ikke så meget andet.

Det bliver en svær kamp, men vi er jo også selv i fin form, vi er ubesejret i 7 kampe og selvtilliden må være i top efter Juve-kampene.

Jeg vil være meget tilfreds med at hive en uafgjort med hjem.

1-1 (van Diver ´pen 27)
(Henry 63)

Link: http://www.bolddk.com/snak/index.php?action=thread&id=12&start=550

God kamp! Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Svensson
Juniorspiller
**

« Svar #18: 09 Apr 2006, 12:14 »

der er ingen grund til at den sag overhoved bliver diskuteret, for der er kun en ting og sige og det er at Arsenal vinder, om det bliver 0-1, 0-2, 0-3, 0-4 eller 0-5 er for mig helt ireelvant, Arsenal  er den eneste rigtige klub i england.. Grin

Du har helt ret. Arsenal kører Man U over. Bare se alle de unge stjerner for Arsenal . som har imponeret alt og alle både i Premier League og i CL. Især i kvartfinale kampene mod Juve var de unge flyvende.. Især en lile spanier , ved navn Fabregas (HOLD godt øje med ham i fremtiden) , og deres højre back Eboue. Og så har de jo den sikre Henry. Såå stor sejr til Fabregas og CO.

blob-10
Gæst

« Svar #19: 09 Apr 2006, 12:43 »

Tror Arsenal vinder en 2-0 sejrer hjem..de har et bedre velspillende hold end man utd..

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #20: 09 Apr 2006, 13:32 »

Ville bare lige gøre folk opmærkesomme på at United vinder 3-1 Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 09 Apr 2006, 13:41 »

Ville bare lige gøre folk opmærkesomme på at United vinder 3-1 Thumbs Up

Ja, det skrev du i starten af tråden, men det er stadig forkert Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #22: 09 Apr 2006, 13:57 »

Ja det gjorde jeg.. og det bliver jo sådan.. 3-1 til united..

men enig bliver nok ikke hawk1nZ Opstemt

det er da vidst ikke lykkes i nu Hævet Øjenbryn

men god kamp når vi når der til Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #23: 09 Apr 2006, 14:43 »

men enig bliver nok ikke hawk1nZ Opstemt

det er da vidst ikke lykkes i nu Hævet Øjenbryn

men god kamp når vi når der til Smiley

Så har du da ret i 1 ting i denne tråd Wink God kamp til dig også Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #24: 09 Apr 2006, 16:17 »

Så har jeg igen været ude og stjæle lidt fra vores gode ven Gooner, der er klar med optakt til dagens kamp

Hopla, vi har PL-kamp idag.

Vi skal op til den store franchise i nord The Man Bucs.
Der er kickoff kl 17 og vi er live på Canal+sport og Sky.

En kamp der på forunderligvis er forsvundet lidt fra ens radar pga vores overnaturlige indsats i CL.
(for jer Man Bucs fans må jeg hellere lige informere om at CL betyder Champions League).

Kampen savner også ganske desperat de sædvanlige ugers optakt og personfnidder i boulevardpressen, Sutten er åbenbart enten ved at blive gammel eller ligeglad, fordi vi er helt blevet forskånet for idiotiske udtalelser fra hans side denne gang, idiotiske udtalelser som idioter plejer at kalde "mindgames".

Ej heller på banen er der rigtig gang i den, der er ingen dueller som Winterburn-McClair, Keane-Vieira, Ralph-Alle eller Keown-Van Shithimself som der kan ses frem til.

Og værre endnu så er der ikke rigtig en ny duel på bedding, vi mangler tosser på vores hold. Vi har Jens men der er fanderme langt ned til Edwin i den anden ende.
Der er måske lidt med Storesøster-Neville og Reyes, men storesøsteren er simpelthen for dum og talentløs at spilde sin tid på.

Måske skal vi hænge vores hat på Flamini, der er godt en gut der kan være så øøh.. kontant i sine indgreb at selv gamle Nutty engang imellem må sige DAMN BOY!.

Mulige targets må være Rooney og van Horseface:

http://www.sparkster.net/images/shrek.jpg

Og selvfølgelig Coppell Jr:

http://www.37celsius.nl/images/cliff.gif

Nå ja, det er en fodboldkamp.

Der selvfølgelig bliver svær, vi har ikke vundet deroppe siden Wiltord sikrede os The Double på banen i 2002. Sidste sæson tabte vi 2-0 til Mike Riley, og i det hele taget har vi fået et straffe imod os i vores 56 sidste besøg.

Denne gang har Sutten fået Graham Poll som medskyldig, Phil Dowd var ellers sat på først men ham kan de ikke lide oppe nordpå.

Skadesmæssigt er der ikke meget nyt, Cole er (måske) kun en uge fra at genoptage fuld træning. Ellers er det samme trup som i onsdags plus Adebayor.
Jeg kan ikke rigtigt bestemme mig om jeg syntes vi skal stille med Adebayor eller om vi skal fastholde "europa-taktikken" idag, jeg syntes faktisk mest det sidste men sådan bliver det nok ikke.

Jens
Eboue - Kolo - Phil - Flamini
Freddie - Cesc - Gilberto - Pires
Henry - Adebayor

Vi er ved at få rigtigt mange alternativer nu.
Sol Campbell, van Persie, Reyes, Hleb, Reyes og Diaby kunne alle godt starte, men jeg tror vi venter til på onsdag med at rotere.

Man Bucs er en franchise i fin form, 8 sejre i rap og lige pludeslig er der måske en chance for at hente Rusland, der ikke får så mange mål på afrettede skud som de plejer.

Det begyndte at gå rigtigt godt da man satte Van Diver af holdet, det var som om at fodboldguderne ville belønne Sutten for at gøre noget godt for fodbolden, og det vil jeg for en enkelt gangs skyld godt rose Sutten for... men mon ikke Hesten kommer på idag, vi har nogle helt nye forsvarere han ikke har prøvet at invalidere endnu.

Ellers er det jo ikke så avanceret, Shrek og Ponyen skal stoppes på kanterne og ikke så meget andet.

Det bliver en svær kamp, men vi er jo også selv i fin form, vi er ubesejret i 7 kampe og selvtilliden må være i top efter Juve-kampene.

Jeg vil være meget tilfreds med at hive en uafgjort med hjem.

1-1 (van Diver ´pen 27)
(Henry 63)

Link: http://www.bolddk.com/snak/index.php?action=thread&id=12&start=550

God kamp! Opstemt

Fuck han tuder Opstemt

Kampen ender 2-1 til Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #25: 09 Apr 2006, 16:28 »

Fuck han tuder Opstemt

Få dog en humoristisk sans, man kan godt drille andre klubber og deres fans uden at det er tuderi?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26: 09 Apr 2006, 16:36 »

Det skulle vist være officelt nu at Thierry Henry IKKE er med! Grunden er endnu ukendt, men det er et stort slag for Arsenal.

EDIT: Henry skulle nu være med ... Men på bænken fra start. Grunden er endnu ikke kendt.

Rooney og Van N. skulle efter sigende starte inde for United.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2006, 16:38 af Hawk1nZ » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #27: 09 Apr 2006, 16:38 »

Få dog en humoristisk sans, man kan godt drille andre klubber og deres fans uden at det er tuderi?

Derfor jeg tilføjede en smiley Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #28: 09 Apr 2006, 16:40 »

Det skulle vist være officelt nu at Thierry Henry IKKE er med! Grunden er endnu ukendt, men det er et stort slag for Arsenal.

EDIT: Henry skulle nu være med ... Men på bænken fra start. Grunden er endnu ikke kendt.

Nå okay.. hmm lyder som en skade under opvarmingen.. måske en fiber.. men lur mig om at han ikke lige når at blive klar fra start Cool

SirToby
Manager

« Svar #29: 09 Apr 2006, 16:46 »

Uniteds startopstilling:

Van der Sar, Neville, Ferdinand, Vidic, Silvestre, Ronaldo, O'Shea, Giggs, Park, Rooney, van Nistelrooy.

Arsenals startopstilling:

Lehmann, Eboue, Senderos, Toure, Flamini, Hleb, Fabregas, Silva, Pires, Van Persie, Adebayor.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2006, 16:48 af SirToby » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010