home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 3!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] Udprint
Forfatter Emne: Diablo 3!  (Læst 128657 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #585: 19 Apr 2015, 21:03 »

Nydeligt. Jeg lavede 41 tidligere med 6 min igen og forsøgte senere hen også med en 44'er, men jeg proccer ganske enkelt for hurtigt, hvilket gør jeg umuligt kan nå det til tiden.
Er det på hc?
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #586: 19 Apr 2015, 21:05 »

Er det på hc?
Yes. Så jeg tager ingen chancer, når først jeg proc'er. Så det svarer lige til en 1 minuts straf hvergang, og det er ikke nemt, når så meget kan one-shotte en.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #587: 19 Apr 2015, 21:27 »

Yes. Så jeg tager ingen chancer, når først jeg proc'er. Så det svarer lige til en 1 minuts straf hvergang, og det er ikke nemt, når så meget kan one-shotte en.
Kan jeg godt forstrå. Hvad class spiller du?
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #588: 19 Apr 2015, 21:40 »

Kan jeg godt forstrå. Hvad class spiller du?
DH med UE, så det er også rimelig class canon.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #589: 19 Apr 2015, 22:33 »

DH med UE, så det er også rimelig class canon.
Det er det samme jeg spiller. Ville ikke turde at gå særligt højt på HC. Oplever flere gange i rigtig høje rift at min awerness ikke proccer. Ved du hvordan den fungere? Er det noget med hvis man tager for meget damage så virker den ikke?
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #590: 19 Apr 2015, 23:16 »

Det er det samme jeg spiller. Ville ikke turde at gå særligt højt på HC. Oplever flere gange i rigtig høje rift at min awerness ikke proccer. Ved du hvordan den fungere? Er det noget med hvis man tager for meget damage så virker den ikke?
Puha. Det lyder ubehageligt. Du dør altså uden dit proc? Jeg ved den virker sådan, at når du proccer, så er du udødelig i 2 sekunder, hvor den virker som smokescreen, så det lyder altså højest mærkværdigt.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #591: 19 Apr 2015, 23:21 »

Puha. Det lyder ubehageligt. Du dør altså uden dit proc? Jeg ved den virker sådan, at når du proccer, så er du udødelig i 2 sekunder, hvor den virker som smokescreen, så det lyder altså højest mærkværdigt.
Det sker engang i mellem og det er ret irritrende. Men har læst andre også har problemer med den, så tænker måske hvis der er en bestemt mængde overkill. Jeg har dog ikke særlig meget toughness..
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #592: 19 Apr 2015, 23:26 »

Det sker engang i mellem og det er ret irritrende. Men har læst andre også har problemer med den, så tænker måske hvis der er en bestemt mængde overkill. Jeg har dog ikke særlig meget toughness..
Hold da op. Det vil jeg helst ikke opleve på hc, men har godt nok heller aldrig hørt om den bug. Forhåbentlig noget der kun er på sc, men det ville da være mærkeligt hvis det var tilfældet.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #593: 20 Apr 2015, 02:03 »

Hold da op. Det vil jeg helst ikke opleve på hc, men har godt nok heller aldrig hørt om den bug. Forhåbentlig noget der kun er på sc, men det ville da være mærkeligt hvis det var tilfældet.
Har læst at det måske kan være et latency problem, men har ikke særlig høj lantency.. Så, pas på HC! :-)
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #594: 20 Apr 2015, 08:49 »

Har læst at det måske kan være et latency problem, men har ikke særlig høj lantency.. Så, pas på HC! :-)
Det må jeg gøre. Jeg har dog aldrig prøvet fejlet selv, og jeg skal da hilse og sige at jeg er proccet en helt del gange efterhånden - men ja, det bliver naturligvis ikke det fedeste, hvis først det sker.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #595: 29 Maj 2015, 13:39 »

For et par dage siden har der været ladder reset i D2. Nogle der kunne være frisk på at starte på det igen?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #596: 12 Jan 2016, 10:32 »

Det er ved at være længe siden der har været aktivitet i denne tråd kan jeg se, men nu er sæson 5 på trapperne og patch 2.4 som jo bringer en masse nye items og ændrede sets, som forhåbentligt vil bringe mere variation til spillet (selvom, der skal sku nok opstå et meta som gud og hver mand hovedløst følger alligevel-.-).

Er der nogle andre der har planer om at vende tilbage til D3 fredag aften af denne årsag? og i givetfald, hvad er målet med sæson 5 for jer? personligt satser jeg igen på en top 200 på minimum et leaderboard, og for at forbedre chancen for dette, har jeg denne gang valgt ikke at starte ud på SC først med de vanlige, men i stedet gå all in på HC.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 38 39 [40] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010