home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1010 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 3!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 3!  (Læst 137401 gange)
Henry T
Ynglingespiller

Sv: Diablo 3!
« Svar #480: 11 Jun 2012, 08:36 »

Er der nogen der har en oversigt over hvilket lvl Blizzard mener man bør være forskellige steder i spillet?

Jeg spiller selv act 2 i Hell som lvl 50, og jeg får INTET XP fra mobs, kun fra quests. Derudover skal det siges at jeg synes det er ualmindelig let. Vi spiller 2 mand sammen, begge lvl 50, og vi blæser igennem det hele. Vi skal nu til act 3 og regner med at det bliver en del sværre.

Hvad er jeres erfaringer?

Jeg solo'er det meste med mit nykøbte våben som Barbarian. Jeg er selv nået til Act 3 på Hell som level 58, så det må siges at være en ret stor forskel. Derudover burde I vel egentlig modtage forholdsvis mere XP, da mobs'ne er svære, når I er flere.

blomvikings
Manager

« Svar #481: 11 Jun 2012, 09:23 »

Jeg solo'er det meste med mit nykøbte våben som Barbarian. Jeg er selv nået til Act 3 på Hell som level 58, så det må siges at være en ret stor forskel. Derudover burde I vel egentlig modtage forholdsvis mere XP, da mobs'ne er svære, når I er flere.

Forstår det heller ikke selv... Det virker meget underligt. Vi havde det da lidt svært act 4 på NM, men vi klarede det og siden vi er kommet til Hell har vi kørt act 1 og 2 igennem uden det mindste problem.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #482: 11 Jun 2012, 09:50 »

Lyder godt nok mærkeligt :S

Jeg har ikke gennemført det på normal endnu Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #483: 11 Jun 2012, 11:36 »

Er der nogen der har en oversigt over hvilket lvl Blizzard mener man bør være forskellige steder i spillet?

Jeg spiller selv act 2 i Hell som lvl 50, og jeg får INTET XP fra mobs, kun fra quests. Derudover skal det siges at jeg synes det er ualmindelig let. Vi spiller 2 mand sammen, begge lvl 50, og vi blæser igennem det hele. Vi skal nu til act 3 og regner med at det bliver en del sværre.

Hvad er jeres erfaringer?

Hvis du går ud i menuen og trykker på public games, så skal du trykke på en tilfældig quest og så skulle der gerne lidt over hvor der står join game, stå f.eks. "Allowed Levels 58-60" Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

blomvikings
Manager

« Svar #484: 11 Jun 2012, 12:56 »

Nu har jeg forhørt mig lidt andre steder, og der får jeg den samme besked fra alle; Vi er i for lavt lvl til at få XP fra mobs, men ingen kan svare på hvorfor vi har det så "let". Eneste begrundelse jeg får mht. det er, at vi må have så godt gear og et godt "skill-setup". Men det gir jeg ikke meget for. For så gode items har vi slet ikke, og mere har vi heller ikke sat os ind i spillet.
Altså jeg har spillet rigtig meget D2, men det betyder jo ikke at jeg ved alt om D3, så den køber jeg ikke.

Enged
Gæst

« Svar #485: 11 Jun 2012, 15:27 »

Det er ikke muligt det der, blomvikings. Du kan ikke klare hele act 1 på Hell uden at stige et eneste level. Du SKAL være level 50 for at kunne gå på Hell. Er du sikker på, at I ikke stadig spiller på Nigthmare, fordi I klarede Diablo på Nightmare før I var level 50?

blomvikings
Manager

« Svar #486: 11 Jun 2012, 15:42 »

Det er ikke muligt det der, blomvikings. Du kan ikke klare hele act 1 på Hell uden at stige et eneste level. Du SKAL være level 50 for at kunne gå på Hell. Er du sikker på, at I ikke stadig spiller på Nigthmare, fordi I klarede Diablo på Nightmare før I var level 50?

Det er også det jeg selv er igang med at undersøge, dog er jeg på job nu, så det bliver i aften.
Men det kan næsten ikke være andet der ligger til grund for det!
Jeg mener bare at vi begge nåede at blive lvl 50 inden Diablo!

Thore
Manager

« Svar #487: 13 Jun 2012, 15:23 »

I starten havde jeg store problemer med elites, så der tog jeg kun dem, der ikke havde offensive spills, hvilket var meget sjældent. Men det tog ikke så lang tid før jeg havde godt nok gear til at kunne klare mig. Et tip til at klare dem er, at du bruger Ignore Pain med life on hit runen, Revenge med den rune, der giver større chance for at få den aktiv og så Wrath of the Berserker med 100% dmg rune. Derudover går jeg ud fra, at du bruger War Cry (tror jeg det hedder, i hvert fald den der giver armor) med den rune, der giver dig 50% mere res.
Det kan også have ret stor betydning, hvilken passive du bruger. Jeg bruger Tough as Nails, den der giver armor af din vit og så den, der giver 25% til dmg med fuld fury.

Jeg takker for rådene  Thumbs Up
Er selv gået i gang med at køre butcher runs. Prøvede et hit'n run build af som jeg fandt på nettet, og det har virket rigtig godt.
http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#aeXYVk!bVU!ZZaZcc

Hvor gode skal ens stats være før man giver sig i kast med act 2?
Har selvfølgelig prøvet at tage til act 2, men de slår sku hårdt  Wink

Min barb har følgende stats nu:
HP: 50361
Strength: 908
Vitality: 1431
Armor: 7067
Damage: 6391
Mine resistances ligger fra 114 til 193 uden brug af war cry.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

blomvikings
Manager

« Svar #488: 13 Jun 2012, 15:28 »

Hvad jeg har læst mig frem til på diverse forums, skal din res ihf. være 400+, samtidig skal du give 8k+ i dmg, dit liv virker fornuftigt.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #489: 13 Jun 2012, 15:50 »

Hvad der virkelig er træls for mig som Monk, er hele den der stigning der er i sværhedsgrad fra akt 1 til akt 2, for akt 1 kan jeg tage med lukkede øjne, kan reelt set stå i alt muligt skrammel på jorden, uden at det rører mig, samme med bosser jeg står bare og glor dumt på Butcher eller skeleton king, mengår jeg op på akt 2 så skal man lige pludselig til at kite helt håbløst meget, det virker som om den gear gab der simpelthen er for står, så stor så da jeg nåede akt 4 inferno, besluttede jeg mig for at levle en Demon Hunter til at farme på, de har meget højere DPS, dog svagere survivability, men det er fint nok til at farme bosser som eksempelvis Ghom.

Syntes det er helt fair der er udfordring, føles bare forkert at det gear som man kan stå stille og lade sin Mystic ally og Enchantress slå ting ihjel for en i, ikke kan holde til mere end 2-3 sek uden serenity på akt 2 og frem. Er fair nok at man ikke kan stå stille, og det syntes jeg heller ikke man burde kunne, men at gå fra at man kan køre hvilket spec, til at man er afhængelig af ranged abilities og at holde sin follower i live, virker lidt grotesk.

Monks har imo for meget survivability, men for lidt ranged capability til at kunne modstå mosten, syntes egentlig det er fair nok vi halter efter på DPS i forhold til alle andre, fordi vi har så meget utlity, men der mangler enten noget mere ranged, eller 1-2 burst damage cooldowns. Syntes det er meget at skulle have 5 abilities på baren til at tage elites med, fordi der stadig er ting som man gerne vil have med mod eksempelvis store grupper af hvide eller bosser. Jeg føler mig bundet til altid at have heal for 15% damage og selvfølgelig en lille heal, serenity for 4 sekunders immunity (total win), 7 sided kick for en ekstra godt 2 sekunders immunity og en teleport samt 2 spirit generators (en der giver 18% damage og en der laver let AOE (35% weapon damage) + short range teleport).. det giver i bund og grund kun plads til variation på en plads på min bar, og det er mantra, hvor det hedder enten life per second med 20% mere resistance eller 15% dodge + 20% armor, og selv det er ikke specielt varieret.

Mine stats med Enchantress:
267 str
1165 dex
67 int
886 vitality
13% block (1960-2850 dmg)
31.6% dodge
67.15% reduction (6132 armor)
788 all res (stacker arcane)
11.53% MDR
+32% life (41,298 hp)
1011 LPS
0 LOH
1.43 As
6% Crit
67% crit dmg
12221.44 DPS (yderligere 4151.55 fra enchantress)
samt 63.9 life per spirit spent fra våben.

Jeg ved godt de kloge hoveder vil foreslå attackspeed og LoH, men det er ikke specielt meget mere tid jeg kan tåle at blive i melee range, selv med 1000-1500 LoH og 2 attacks/sec, i forhold til hvad jeg mister i resistance/armor.

Mit fokus lige nu er at nå 1k resistance og 9k armor samt 2 attacks/second med enchantress, uden at miste stats, men jeg kan ikke se hvordan 3k armor og 212 resistance skal gøre SÅ STOR en forskel i forhold til niveauet på akt 1.

Jeg kan ikke replace mit weapon med mindre jeg finder et med 50+ life per spirit spent og minimum 300 LoH + en socket eller 700+ LoH og en socket hvis jeg ligger over de 2 Attacks i sekundet.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Thore
Manager

« Svar #490: 13 Jun 2012, 21:06 »

Hvad jeg har læst mig frem til på diverse forums, skal din res ihf. være 400+, samtidig skal du give 8k+ i dmg, dit liv virker fornuftigt.

Er det med eller uden sit war cry buff? Smiley
Uanset hvad virker det til at være overkommeligt. Hvad jeg lige kan se, så er det vist kun ringe og amuletter der koster kassen på AH

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #491: 13 Jun 2012, 22:06 »

Kan man spille med det samme spil på 2 forskellige PC'er?

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #492: 13 Jun 2012, 22:10 »

nej

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #493: 13 Jun 2012, 23:00 »

@Belthazor
Jeg står i mere eller mindre identisk situation med min monk, dine stats er lige en tand bedre med 12k istedet for 10k dps, og lidt mere hp, mens jeg til gengæld har mere block og LOH. Min løsning har også været det samme, at starte en Demon Hunter, som jeg nu er i Act IV på Hell med, efter en 18 spiltimer. Normal og Nightmare flyver afsted hvis man køber et par gode buer, og act IV blev begge gange nuppet på under en time.

Jeg synes at endgame pt. er voldsomt ubalanceret ift. melee klasserne. Selv med fuld defensive build og defensive stats på alle items, kan man stort set ikke klare noget som helst, og damage er så gimped at alle elite grupper tager år at cleare.

Jeg værdsætter også at det er svært, men 2-3 corpse runs for hvert elite pack virker mere dumt end som noget der kræver færdigheder, bevares i nogle områder kan man bruge skills ift. at kite, positionere sig selv, udnytte arkitektur, etc.. men i ørkenen er det mest af alt bare at bruge cooldowns så du kan overleve at gå i nærkamp et par sekunder, og så ellers løbe væk og vente på cooldowns igen, ikke en voldsomt ophidsende oplevelse. Jeg tror nok Blizzard skal få bedre styr på det, WoWs endgame fejlede også i starten, jeg tror dog først det sker når jeg er stoppet med spillet.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

blomvikings
Manager

« Svar #494: 14 Jun 2012, 08:05 »

LOH = Life on hit eller hvad?

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 40 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010