home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1118 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 3!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 3!  (Læst 137534 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Diablo 3!
« Svar #420: 30 Maj 2012, 17:22 »

Du er ikke den eneste, Diablo 3 er igen en katastrofe på serverområdet.. Det er til grin de ikke kan få det til at fungere !!

Okay.. PIS!!! nu havde jeg ellers lige tid.. vil gerne smadre nogen flere Prime Evils.. er lige kommet forbi Izual..  Wink Nåh, men jeg venter bare i spænding så.. Grin

så må jeg jo "nøjes" med FM crazy

- Veni, vidi, vici -

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #421: 30 Maj 2012, 17:23 »

Du er ikke den eneste, Diablo 3 er igen en katastrofe på serverområdet.. Det er til grin de ikke kan få det til at fungere !!

Jeg købte spillet i fredags og har ik haft serverproblemer før idag, men temmelig belastende

JimmyGP
Manager

« Svar #422: 30 Maj 2012, 17:23 »

Jeg købte spillet i fredags og har ik haft serverproblemer før idag, men temmelig belastende

Jeg har haft i dag og de første par dage pga rigtig mange gamere.. men håber da snart de har styr på det.. Græder

- Veni, vidi, vici -

blomvikings
Manager

« Svar #423: 30 Maj 2012, 18:15 »

skriv li når i kommer på Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #424: 30 Maj 2012, 18:29 »

Har samme problemer. Men nu når vi alle står stille, er der så ikke nogen der kan skrive lidt om hvad level de er i?

Jeg selv er omkring levet 26 så vidt jeg husker. Jeg købte ligeledes spillet i fredags, men fordi jeg er startet senere end næsten alle jer andre, så føler jeg at jeg er håbløst bagud, og derfor ikke rigtigt kan spille sammen med jer andre - trods det at jeg faktisk gerne vil prøve multiplayerdelen af spillet. Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

blomvikings
Manager

« Svar #425: 30 Maj 2012, 18:43 »

Har samme problemer. Men nu når vi alle står stille, er der så ikke nogen der kan skrive lidt om hvad level de er i?

Jeg selv er omkring levet 26 så vidt jeg husker. Jeg købte ligeledes spillet i fredags, men fordi jeg er startet senere end næsten alle jer andre, så føler jeg at jeg er håbløst bagud, og derfor ikke rigtigt kan spille sammen med jer andre - trods det at jeg faktisk gerne vil prøve multiplayerdelen af spillet. Smiley

Du er skam ikke bagud Smiley

Jeg har en Wizard i lvl 22 og en Barbar i lvl 36. Smiley

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #426: 30 Maj 2012, 18:46 »

Min højeste er 28 så n oworry Swizz Smiley

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #427: 30 Maj 2012, 18:57 »

Jeg er level 46 wizard, når nu de ik laver en sorc måtte det jo være en Wizzie, er i act 3 på Nightmare

Enged
Gæst

« Svar #428: 30 Maj 2012, 18:59 »

skriv li når i kommer på Smiley
I kan bare copy/paste jeres pw. Bare skriv det ind i jeres browser og kopier. Så kommer I på, på et tidspunkt. Jeg kunne ikke komme på tidligere, men gjorde bare sådan. Det tog en 10 forsøg, men så har det også kørt uden problemer hele dagen.

Jeg er selv level 60 Barbarian. Jeg er lige gået i gang med Inferno, men jeg kan sgu mærke, at jeg har brug for noget mere all res. Jeg har kun 150 pt.

Thore
Manager

« Svar #429: 30 Maj 2012, 19:45 »

I kan bare copy/paste jeres pw. Bare skriv det ind i jeres browser og kopier. Så kommer I på, på et tidspunkt. Jeg kunne ikke komme på tidligere, men gjorde bare sådan. Det tog en 10 forsøg, men så har det også kørt uden problemer hele dagen.

Jeg er selv level 60 Barbarian. Jeg er lige gået i gang med Inferno, men jeg kan sgu mærke, at jeg har brug for noget mere all res. Jeg har kun 150 pt.

Du har også været heldig hvis det kun tog dig en ti forsøg..  Smiley Jeg har de sidste ti minutter sidde og forsøgt.. og man kan altså smide den adgangskode ind en del gange på 10 min.

Det er sku et godt spil Diablo 3, men fandme ærligt at man skal connecte til deres servere (som om det stopper piraterne), endnu mere ærligt er det dog at deres servere ikke køre optimalt

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #430: 30 Maj 2012, 20:29 »

Jge tror jeg har forsøgt 20+ gange og ka ikke komme på, dropper det bare for i dag

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #431: 30 Maj 2012, 20:37 »

Nu står der jo også når man logger ind at serverne er nede og man ikke kan spille, så er der vel ikke den store pointe i at blive ved med at forsøge at logge ind. Det var noget andet de første par dage, da der simpelthen var for mange spillere, der loggede på, hvorfor serverne ikke kunne klare så mange ad gangen og man med et par login forsøg og lidt held ville komme på før eller senere.

@Swizz
Du kan jo til hver en tid bare spille med tilfældige, det er bare at trykke på public games knappen og så er du i gang. Det er selvfølgelig sjovere med venner, men langt de fleste har mere end en character, så der burde det heller ikke være umuligt.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Thore
Manager

« Svar #432: 30 Maj 2012, 20:43 »

Det er bare underligt, for har to venner der sidder og spiller lige nu..

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #433: 30 Maj 2012, 20:47 »

Ja det er ustabile servere, nogle ka komme på,andre ka ikke

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #434: 30 Maj 2012, 20:55 »

Det er bare underligt, for har to venner der sidder og spiller lige nu..
Fair nok, havde en forventning om at alt var nede ud fra det de skrev.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 40 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010