|
Philli
|
|
det da helt til grin at skjule sin taktik. Der er INGEN der kan lurer noget ud fra at se hvor spillerne står. Der bygger mere under
Det kan da godt være, men folk må da finde deres eget. Jeg gider bare ikke vise hvordan de står. Du kan vel også være fuldstænig ligeglad? Jeg giver jo bare en grund til at jeg har skjult det. Og BTW, hvem siger ikke at den er på holdinstukser? Altså ude til højre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Og BTW, hvem siger ikke at den er på holdinstukser? Altså ude til højre.
Det kunne du jo så have ændret!?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
ER FRISK  Starter imorgen når jeg står op, omkring 16 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Rusland 3-0 Makedonien 1-0 (6.) R. Nakhushev 2-0 (12.) V. Bystrov 3-0 (50.) P. Pobrebnyak
Sikker sejr til os. Vi spillede dem ud af banen, og de havde ét skud på mål. Så ingen problemer i den kamp. Nu kommer Englænderne, to kampe i træk. Det bliver spændende!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
England 1-1 Rusland 1-0 (26.) M. Owen 1-1 (40.) A.Kerzhakov
England spillede fantastisk! 16 skud på mål, men inde i målet stod Akinfeev. 15 bolde nåede han at plukke. Bl.a. 4-5 langskud af Gerrard. Kerzhakov, scorede endnu en gang. Han spiller fantastisk for os. Nu skal vi så møde Englænderne hjemme i Moskva.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
det da helt til grin at skjule sin taktik. Der er INGEN der kan lurer noget ud fra at se hvor spillerne står. Der bygger mere under
Præcis, og hvis der er nogen der ser den er det ikke sikkert den virker ordenligt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Sikker 1-3 sejr ude over Estland 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarl
|
|
Så giver jeg mig også i kast med denne challenge som et lille sideprojekt.
Russerne spiller hurtigt og offensivt så det gør jeg også. Opstillingen hedder 3-4-1-2.
Første kamp blev vundet 3-0 over Makedonien og skudstatistiken sagde 17-3 til os. Arshavin var kampens store oplevelse i sin kreatørrolle og scorede da også et mål.
Nu skal den offensive taktik stå sin prøve på Wembley..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarl
|
|
2-3 nederlag på Wembley efter at have været nede med 0-3... England lagde hårdt ud og bragte sig foran på et hattrick af Rooney..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
Dejlig challenge, men har desværre ikke tid lige nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jimmi90
|
|
hvad for en dato er bedst at starte på ? for vis man kun tag ruslands liga med er det februar 07 eller 08
|
|
|
|
|
|
Brøndby Real Madrid Liverpool
|
|
|
|
|
Sarl
|
|
hvad for en dato er bedst at starte på ? for vis man kun tag ruslands liga med er det februar 07 eller 08
Hvis du starter 08 er kvalen til EM jo overstået...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jimmi90
|
|
jamen mener bare skal jeg tag en liga med så jeg starter sommer 07? hvornår starer kvalen
|
|
|
|
|
|
Brøndby Real Madrid Liverpool
|
|
|
|