home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 291 Gæster Online.

Indlæg: 1132723 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din skade?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange skader har du haft det seneste år?
0
1-3
4-6
7-9
10+

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Din skade?  (Læst 147766 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #255: 14 Jan 2009, 14:41 »

Tja i dag kom jeg igen (som hver dag) til skade. Denne gang skulle jeg dog på skadestuen da det var lidt alvorligere. Det begyndte med at mig og Altid FCK og en af vores venner gav hinanden det vi kalder Bankok/Bangcock! (Slag i testiklerne) Grin gav så ham vennen en hård en som derefter blev sur og smadrede mig ind i døren som uheldigvis blev det også til væggen hvor jeg smadrede albuen ind og havde store smerter. Og som om det ikke skulle være nok var der bare 1-2 minutter efter en i klassen hvis mobil mig og Altid FCK og en anden ven havet taget og læst beskederne hvor der var en besked hvor hans mor kaldte ham "Bassen" som vi lige skulle drille ham med Grin derefter kom vi op at slå og mig med en skadet arm. Så var det skadestuen Skuffet har fået et slag på min et eller andet i armen så det er i halvdelen af min krop og sidder lige nu og skriver med en arm med en slynge på armen Grin
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #256: 14 Jan 2009, 14:59 »

Du lyder som en utrolig flink fyr, altid brøndby Peace
Logged


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #257: 14 Jan 2009, 15:02 »

Ja ikk'? Grin

Nå men glemte lige at skrive før at der var et eller andet mærkeligt noget der var blevet slået at led i albuen så hun skulle sætte det på plads Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #258: 14 Jan 2009, 15:02 »

Der var du heldig, for da jeg brækkede min arm for 10 år siden kunne de ikke sætte den "rigtig på" Opstemt
Logged


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #259: 14 Jan 2009, 15:05 »

Hehe.. hun er også skide dum! så siger hun: "Hvis du stadig har ondt om 2-3 dage er den nok brækket" hold kæft en idiot! funny
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #260: 14 Jan 2009, 15:08 »

så er det ikke svært at arbejde på et hospital haha... "gør det ondt??" "så er der sikkert noget galt" Opstemt
Logged


Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din skade?
« Svar #261: 23 Feb 2009, 19:51 »

Hej alle. Skal havde råd til min lyske som jeg har fået en mindre skade i. Det startede på skiferien da jeg faldt og nu når jeg spiller fodbold til træning kan jeg ikke sparke ordenligt. Hver gang jeg skyder og aflevere gør det virkelig ondt. Håber i kan hjælpe mig men jeg håber ikke jeg skal tage end pause nu
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #262: 20 Mar 2009, 13:51 »

I for i gårs:

Jeg rulle med fuld fart på en stol og ind i kanten af et bord - har stadig ondt i ryggen

i går:

Vi spiller fodbold og får fyrret en bold i hovedet. Kan ikke ligge ned uden det gør SINDSSYG ondt i øret!

I dag:

Vi ruller på stole IGEN! og jeg gnider så min hån mod noget glas som ligger på bordet og får et 2-3 cm langt og 6-7 mm dybt hul i min finger og huden hænger løst og jeg bløder stadig selvom det skete ve 9.30 tiden!


Gad vide hvad der sker i morgen? Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Gungner
Gæst
 
Sv: Din skade?
« Svar #263: 20 Mar 2009, 13:57 »

jeg brækkede engang halebenet under wrestling træning... det gør sq nas
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #264: 31 Mar 2009, 21:40 »

Lige et spørgsmål....

Én af mine fodbolddrenge kom til skade til træning i mandags. Han fik selvfølgelig is på med det samme, men jeg overvejer lidt hvad det kan være, så håber I evt. har prøvet det og har nogle bud. Jeg vil ikke sige hvad mine formodninger går på, da jeg gerne vil hører jeres først.

Til træningen gjorde det ondt over knæskallen. I dag er det så "bare" ømt når han går og når han rører det, gør ikke decideret ondt - siger han.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Vernerlund
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Din skade?
« Svar #265: 31 Mar 2009, 21:49 »

Jeg har prøvet at blive trådt på knæet af en fodboldstøvle (under en kamp) jeg fik en flænge på ca 6 cm og det var så dybt at man kunne se ind til knoglen. Jeg lå på banen i 30 minutter indtil der kan en ambulance der kørte mig til hospitalet, hvor jeg blev syet med 7 sting.
Det gjorde fandme ondt!
Logged

"Når man kan, så kan man!"

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din skade?
« Svar #266: 31 Mar 2009, 21:56 »

Lige et spørgsmål....

Én af mine fodbolddrenge kom til skade til træning i mandags. Han fik selvfølgelig is på med det samme, men jeg overvejer lidt hvad det kan være, så håber I evt. har prøvet det og har nogle bud. Jeg vil ikke sige hvad mine formodninger går på, da jeg gerne vil hører jeres først.

Til træningen gjorde det ondt over knæskallen. I dag er det så "bare" ømt når han går og når han rører det, gør ikke decideret ondt - siger han.

Er der noget at se på knæskallen overhovedet?
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #267: 31 Mar 2009, 21:56 »

i går:

Vi spiller fodbold og får fyrret en bold i hovedet. Kan ikke ligge ned uden det gør SINDSSYG ondt i øret!
Arh, det kender jeg godt. Fik engang en bold skudt mega hårdt lige på siden af mit hoved, det gjorde så lige nas i cirka 2 døgn. Det blev da ikke bedre af at det var vinter og boldene var mega hårde pga. det.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #268: 31 Mar 2009, 21:59 »

Lige et spørgsmål....

Én af mine fodbolddrenge kom til skade til træning i mandags. Han fik selvfølgelig is på med det samme, men jeg overvejer lidt hvad det kan være, så håber I evt. har prøvet det og har nogle bud. Jeg vil ikke sige hvad mine formodninger går på, da jeg gerne vil hører jeres først.

Til træningen gjorde det ondt over knæskallen. I dag er det så "bare" ømt når han går og når han rører det, gør ikke decideret ondt - siger han.
Kan det muligvis være noget betændelse inde i knæskallen? Og har han prøvet at gå til lægen? For det lyder bestemt ikke rart!
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #269: 31 Mar 2009, 22:02 »

Det er lykkes mig at få seneskinnehindebetæ ngelse - eller hvad det nu hedder - i venstre ben

Ikke fordi jeg dyrkede sport. Det er kommet uden jeg har lagt mærke til det. Det har indtil nu kostet mig 2 ugers sygemelding fra job, fordi jeg ikke kan gå længe ad gangen  Skuffet
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010