home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1133 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din skade?
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange skader har du haft det seneste år?
0
1-3
4-6
7-9
10+

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Din skade?  (Læst 165577 gange)
niller122
Landsholdsspiller

Sv: Din skade?
« Svar #210: 29 Aug 2008, 15:59 »

jeg var på vej til næstved's førstehold, og skulle til SM med dem ( selv om jeg ikke var skiftet til dem, havde været på foldbold skole der, og de ville have mig) men 1 uge før jeg skulle skifte, faktisk min afskeds kamp, var der en der kom bagfra og stemplede mig med knopperne først..  har ikk' kunne spille foldbold i 2½ år nu.. kan næsten ikke en gang spille for sjovt uden at kan mærke det (ved ikke hvad der skete, men har fået videre det er fra den kamp) =(
« Seneste Redigering: 29 Aug 2008, 16:03 af niller122 » Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #211: 29 Aug 2008, 17:15 »

Revet din akillesene over? Men hvad mener du med at du skulle til SM?

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #212: 29 Aug 2008, 17:25 »

Vil skyde på Sjællandsmesterskab erne Smiley

Føler med dig niller122, jeg har selv fået revet nogle ledbånd over i det ene knæ efter en nedsavning..

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #213: 29 Aug 2008, 17:28 »

Det er rent faktisk noget svineri, man burde få erstatning.

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #214: 29 Aug 2008, 18:42 »

er ikke akillesenen, så ville man kunne se det.. har vidst fået noget betændelse i hælene, på en eller anden måde.. men ja er sjællandsmesterskab erne

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Zone 43
Manager

« Svar #215: 13 Okt 2008, 02:52 »

De sidste par dage har haft ondt i mit venstre knæ, jeg har oftest kunne mærke til det, når jeg har haft det 'normalt bøjet' (= som når man sidder på en stol) i et par minutter. Skuffet

Har jeg mit venstre ben strakt ud, kan jeg ligeledes mærke smerten. Har haft det et par dage efterhånden.. Ubeslutsom

Vil skyde på Sjællandsmesterskab erne Smiley

Det andet kunne ellers være ret så frækt Wink
« Seneste Redigering: 13 Okt 2008, 03:29 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chakana
Manager

« Svar #216: 13 Okt 2008, 03:06 »

Har haft ondt i min højre ankel de seneste dage. Ved ikke hvordan det er kommet, men det kan mærkes næsten hele tiden og jeg halter ufrivilligt. Til folkeskolernes motionsdag i fredags skulle vi løbe 10 km, og jeg havde ikke varmet op eller noget så lagde jeg ud med sprint og efter 10 meter var jeg ved at få fiber i begge lår. Jeg turde næsten ikke at gå bagefter, men så satte jeg stille og roligt tempoet op, så gik det fint. :-)

Arsenal Football Club

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #217: 13 Okt 2008, 03:14 »

Har haft ondt i min højre ankel de seneste dage. Ved ikke hvordan det er kommet, men det kan mærkes næsten hele tiden og jeg halter ufrivilligt. Til folkeskolernes motionsdag i fredags skulle vi løbe 10 km, og jeg havde ikke varmet op eller noget så lagde jeg ud med sprint og efter 10 meter var jeg ved at få fiber i begge lår. Jeg turde næsten ikke at gå bagefter, men så satte jeg stille og roligt tempoet op, så gik det fint. :-)

Haha den er jo osse vild at lave !! Ikke at varme op .. Heldigvis har vi ikke motions fis mere når man rammer gym Opstemt
Vi har en idrætsdag istedet haha ...
Jaa min skade var en uheldig en af slagsen.. Peace Fik en knæskade af at være på druk .. Peace Pga. jeg var helt væk også løb jeg hen til en af mine venner, havde bare lige overset der var en bænk så jeg nærmest blev "fældet" af den og fløj hen over, så ramte jeg selvf lige med knæet i jorden.. AV AV .. Det er osse super dumt .. Har lige betydet en lille pause for mig !

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #218: 13 Okt 2008, 03:17 »

Haha den er jo osse vild at lave !! Ikke at varme op .. Heldigvis har vi ikke motions fis mere når man rammer gym Opstemt
Vi har en idrætsdag istedet haha ...
Jaa min skade var en uheldig en af slagsen.. Peace Fik en knæskade af at være på druk .. Peace Pga. jeg var helt væk også løb jeg hen til en af mine venner, havde bare lige overset der var en bænk så jeg nærmest blev "fældet" af den og fløj hen over, så ramte jeg selvf lige med knæet i jorden.. AV AV .. Det er osse super dumt .. Har lige betydet en lille pause for mig !

En lille pause med hvad ? Bænk-hop eller druk ?  funny

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #219: 13 Okt 2008, 03:19 »

En lille pause med hvad ? Bænk-hop eller druk ?  funny

Haha ik druk i hvert fald.. Med sport - håndbold .. hehe den er bare umulig at forklare sin træner .. I hvert fald hvis det er sandheden man ska komme med Wink

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #220: 13 Okt 2008, 03:21 »

Haha ik druk i hvert fald.. Med sport - håndbold .. hehe den er bare umulig at forklare sin træner .. I hvert fald hvis det er sandheden man ska komme med Wink

Jah okay.. Jeg kan forstår hvis du tænkte, "jeg drikker ikk igen", li da det skete.. Men det er jo sagt i "fulde-skab"... Opstemt

Jah, det blir en sjov affære med sandheden...  funny

- Jeg gik da i klasse med en der ødelagde sin fod fordi han sparkede op i en ribbe i gym-salen...  funny

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #221: 13 Okt 2008, 03:28 »

Jah okay.. Jeg kan forstår hvis du tænkte, "jeg drikker ikk igen", li da det skete.. Men det er jo sagt i "fulde-skab"... Opstemt

Jah, det blir en sjov affære med sandheden...  funny

- Jeg gik da i klasse med en der ødelagde sin fod fordi han sparkede op i en ribbe i gym-salen...  funny

Hah er du syg aldrig at drikke igen HuhShockeret Never gonna happen Opstemt haha
Det er nærmest blevet mere på det sidste iforhold til før i tiden hahaha
Jaa sandheden kom heller ikke .. Eller jo men kun til nogle af mine gode venner på holdet hehe
Bliver jo smidt af holdet engang for alle hvis sandheden kom frem ... hehe
Det er osse vildt hvordan fanden kan man sparke op i en ribbe ? :O

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #222: 13 Okt 2008, 10:34 »

Hah er du syg aldrig at drikke igen HuhShockeret Never gonna happen Opstemt haha
Det er nærmest blevet mere på det sidste iforhold til før i tiden hahaha
Jaa sandheden kom heller ikke .. Eller jo men kun til nogle af mine gode venner på holdet hehe
Bliver jo smidt af holdet engang for alle hvis sandheden kom frem ... hehe
Det er osse vildt hvordan fanden kan man sparke op i en ribbe ? :O

Vi spillede fodbold derinde.. Det er mange år siden, så vi var ikk så gamle... Han spillede i bare fødder, og ramte så ikk bolden, men rippen(*^^) istedet... Og av.. Opstemt Haha...

Min nuværende "skade" sidder i hele kroppen.. Sku aldrig ha spillet 2 timers fodbold uden at være i noget der bare rimer på "form", og når man så samtidig ikk strækker ud bagefter, så er det jo godt dagen efter, MEN især 2 dage efter.. Opstemt

Dasmessi
Gæst

« Svar #223: 14 Okt 2008, 19:59 »

Jeg har gået og haft lidt ondt i foden. Ved ikke om det er et led, eller noget. Halter meget.

coKey
Ynglingespiller

« Svar #224: 14 Okt 2008, 20:05 »

så beder man også selv om en fiber ... heldig er du ihvertfald .. og lidt dum Opstemt

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010