home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1190 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din skade?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange skader har du haft det seneste år?
0
1-3
4-6
7-9
10+

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Din skade?  (Læst 165284 gange)
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

Sv: Din skade?
« Svar #75: 21 Jun 2008, 13:33 »

- Brækket arm
- Muskel skade i læggen
- Lysken-skade (knuderne i lysken var faldet ud fra deres plads - ja, det lyder mærkeligt, men det er ret alvorligt:))
- 2 x Sene-påhæftninger der er revet af i knæet
- Brækket ydersiden af foden (wierd Opstemt)

.. Tror det var det Smiley .. Og nu spiller jeg så U18 Drenge Liga.

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #76: 21 Jun 2008, 13:36 »

Jeg har faktisk stadig en skade men spiller stadig kampe på mit fodbold hold Tunge.
Jeg har en lille fibersprænging i lysken som går op nogle gange efter kampene .. Men det er også kun hvis jeg ikke strækker ud før kampen ..

Det er faktisk bevist, at udstrækning nedsætter din performance Smiley .. Så helst ikk udstrækning før kampene Smiley .. til gengæld er det bedst at gøre det efter, da det øger restitutionen Smiley ..
Hvad angår opvarmning er det også noget opreklameret fis at man skal gøre det uden bold! Man bør faktisk køre en kort opvarmning uden bold og så spille kant (Til dem der ikke kender "kant": folk på kanterne af en firkant der spiller hinanden med 1-2 berøringer, mens 1-2 mand jagter bolden)

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

søgaard
Gæst

« Svar #77: 21 Jun 2008, 13:42 »

Det er faktisk bevist, at udstrækning nedsætter din performance Smiley .. Så helst ikk udstrækning før kampene Smiley .. til gengæld er det bedst at gøre det efter, da det øger restitutionen Smiley ..
Hvad angår opvarmning er det også noget opreklameret fis at man skal gøre det uden bold! Man bør faktisk køre en kort opvarmning uden bold og så spille kant (Til dem der ikke kender "kant": folk på kanterne af en firkant der spiller hinanden med 1-2 berøringer, mens 1-2 mand jagter bolden)
også kaldt 4 mod 2 Wink

GudenEricsson
Gæst

« Svar #78: 21 Jun 2008, 14:57 »

Alt det sport er sgu farligt for kroppen gutter!

Men døjer selv med problemer i lysken nogle gange.. Specielt da jeg spillede fodbold Wink

Guldbrand
Gæst

« Svar #79: 21 Jun 2008, 15:07 »

Jeg fik engang for nogle år siden et vrid i mit knæ til træning, og det har forfulgt mig lige siden.. Selv efter 1½ års pause hvor jeg stort set ikke rørte en bold, fik jeg smerter i knæet igen da jeg røg ind i min første lille tackling til noget hyggebold..  Så min fodbold karriere er vist overstået..  Ubeslutsom

Har dog overvejet at begynde som noget Serie 6 keeper agtigt noget.. For at stå med en øl i hånden, mens man læner sig op af den ene stolpe burde ikke giver problemer i knæet..   Thumbs Up

motZ
Gæst

« Svar #80: 21 Jun 2008, 22:37 »

Er lige blevet klar igen efter en hårdt forstuvet storetå.

Det er den eneste gang jeg har været sådan rigtig skadet, så har altid været heldig.

Alt andet har bare været små skavanker. Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #81: 21 Jun 2008, 22:44 »

Jeg fik engang for nogle år siden et vrid i mit knæ til træning, og det har forfulgt mig lige siden.. Selv efter 1½ års pause hvor jeg stort set ikke rørte en bold, fik jeg smerter i knæet igen da jeg røg ind i min første lille tackling til noget hyggebold..  Så min fodbold karriere er vist overstået..  Ubeslutsom

Har dog overvejet at begynde som noget Serie 6 keeper agtigt noget.. For at stå med en øl i hånden, mens man læner sig op af den ene stolpe burde ikke giver problemer i knæet..   Thumbs Up

Næh, men det kan så til gengæld betyde at du bliver bortvist fra banen af dommeren, såfremt den union forbyder "bajer-drikning" før, under og efter kampe. Smiley

Grønthandleren
Gæst

« Svar #82: 28 Jun 2008, 15:14 »

Så er jeg igen skadet. 2 gang i denne måned Skuffet
Som nogle af jer nok ved har jeg haft store problemer med mit venstre skinneben, men det er heldigvis gået væk nu. Faktisk gik det væk i torsdag hvor jeg efterhånden havde båret rundt på det i to uger.
Men så nu for mindre end én time siden har jeg, hvis den ikke er forstuvet, forstrukket en række sener i min venstre fod. GREAT. Endnu mere tid på sidelinjen...
« Seneste Redigering: 28 Jun 2008, 16:04 af Grønthandleren » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #83: 28 Jun 2008, 15:34 »

Jeg har prøvet at få skader 2 gange. Begge overbelastningsskad er, den første var i låret, der var jeg ude i 4 uger og nåede lige at spille den sidste kamp i sæsonen. Den anden fik jeg til en træning lige inden en turnering, jeg tog med men var halvskadet hele weekenden og ugen efter.

søgaard
Gæst

« Svar #84: 28 Jun 2008, 16:02 »

Så er jeg igen skadet. 2 gang i denne måned Skuffet
Som nogle af jer nok ved har jeg haft store problemer med mit venstre skinneben, men det er heldigvis gået væk nu. Faktisk gik det væk i torsdag hvor jeg efterhånden havde båret rundt på det i to uger.
Men så nu for mindre end én time siden har jeg, hvis den ikke er forstuvet, forstrukket en række scener i min venstre fod. GREAT. Endnu mere tid på sidelinjen...
Du må godt nok have et stort skinneben, hvis du har forstrukket nogle scener Wink Jeg håber, for dig, at det bare er dine sener, du har forstrukken Wink

Grønthandleren
Gæst

« Svar #85: 28 Jun 2008, 16:04 »

Du mener vel at jeg har en stor fod Wink Men okay. Tak for din opmærksomhed.

søgaard
Gæst

« Svar #86: 28 Jun 2008, 16:11 »

Du mener vel at jeg har en stor fod Wink Men okay. Tak for din opmærksomhed.
ahh.. damn Wink Kan siges, jeg har fået hold i ryggen, da jeg har været for meget på arbejde på det sidste Wink I det jeg løfter nogle rimelig tunge ting derude, og det kunne ryggen ikke helt holde til, så går som en gammel mand der har lavet i bukserne Tunge

Grønthandleren
Gæst

« Svar #87: 28 Jun 2008, 18:26 »

Nu skal jeg til vagtlægen med den. Det er helt galt Skuffet

Pollebolle
Gæst

« Svar #88: 28 Jun 2008, 18:37 »

Prøv at stil op til "Danmarks uheldigste fodboldspiller" Grønthandler... Jeg tror du har en chance Wink Men god bedring.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #89: 28 Jun 2008, 19:10 »

Haha ja, det tror jeg gerne Opstemt Men jeg er kommet hjem og foden var forstuvet. Det lægen var mest bange for var om jeg havde sprunget min akillesene i venstre fod. Men efter hvad han kunne mærke mente han ikke den var sprunget. Heldigvis.

Grønthandleren i version 2.0 - Nu med KRYKKER! Grin

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010