home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din skade?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange skader har du haft det seneste år?
0
1-3
4-6
7-9
10+

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Din skade?  (Læst 141589 gange)
jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #285: 01 Apr 2009, 13:52 »

En fiber sidder i låret.. Det der kan være galt, kan være en forstrækning, og kan klares med laser eller ultralyd.. Ved ikke om du får hjælp af fysio i din klub??

Men hvordan er det sket? kom der et smæld/knæklyd? Løb du? standsede du? så er det nemmere at finde ud af

Jeg er lidt i tvivl om hvordan skaden kom, men tror at det har været i en tackling, jeg mærkede først til den lidt efter, Efter jeg var til træning igår for at se om det var noget der kunne løbes væk (kunne det overhovedet ikKE) kan jeg faktisk næsten ikke gå, og regner med at tage til lægen senere idag, for at få et par krykker eller noget.
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Din skade?
« Svar #286: 16 Apr 2009, 15:14 »

Hey.. Wink

Jeg spillede kamp for 12 dage siden, og efter at have været inde i en nærkamp, fik jeg ondt i ryggen. Mit gæt er, at jeg lavede en forkert bevægelse. Det gør ondt nede i højre side af ryggen, så jeg kan også mærke det lidt lige over ballen og så bare op ad højre side.. I dag sparkede jeg så lidt til en bold, og nu gør det også ondt i venstre side. Smerten i højre side er dog forsvundet lidt, heldigvis. I starten kunne jeg kun mærke det, når jeg løb eller motionerede, men efter fodboldtræning i går, har jeg kunne mærke det hele dagen i dag.. Det er mest, når jeg vender og drejer kroppen, at smerten tager til, men som sagt kan jeg hele tiden mærke det. Er der nogen, der har en idé om, hvad jeg skal gøre, og hvad det er?
Smiley
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Din skade?
« Svar #287: 16 Apr 2009, 15:27 »

Her sidste år spillede jeg kamp hvor mig og en en modstander stødte ind i hinanden i en nærkamp. Herefter vidste jeg ikke rigtig hvad der var sket men havde utrolig ondt i min højre storetå og min tå var vel stødt ind i hans hæl eller noget i den retning. Har aldrig før haft en så stor smerte i min tå, men så dum som jeg var, spillede jeg kampen færdig med en tå der efter kampen var blevet blå og hævet. Vi tog så op til lægen, og jeg frygtede det værste eftersom jeg næsten ikke kunne støtte på min højre fod. Lægen var meget i tvivl om, om den var forstuet eller brækket, så skulle have den røntgen fotograferet. Det endte så ud i at lægen sagde at den var meget kraftig forstuet. Tæt på at være brækket, men heldigvis var det ikke gået så galt, som det jo let kunne have gjort eftersom jeg spillede hele kampen færdig. Skulle så have en krykke til at støtte på mit højre ben derefter og var vel ude fra fodbolden i et par uger. Men det værste ved det hele var at jeg ikke rigtig selv kunne styre hvornår min tå bevægede sig (Huh), så en gang i mellem gav det sådan nogle små ryk i den og det gjorde bare så utrolig ondt og det var næsten værre end efter selve uheldet.

Selv et halvt år efter kan jeg huske at det stadig gjorde mere end normalt ondt hvis jeg slog min højre tå, men det er ikke noget jeg mærker til mere.

Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #288: 16 Apr 2009, 15:52 »

Har revet et korsbånd over i en kamp. så sidder ude i 3 månedeer mere..
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

sindsygt
Gæst
 
Sv: Din skade?
« Svar #289: 16 Apr 2009, 16:03 »

Jeg har en skade i min ryg.
Jeg synes det mærkes som om den går ned i min venstre ben, men jeg ved det ikke helt rigtig.
Når jeg løber og kaster (hvilket primært er det man gør i håndbold), gør det specilt ondt.
Jeg skal på håndboldtur her i weekenden, så jeg håber bare det går godt med ryggen Wink
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #290: 02 Sep 2010, 17:57 »

Hola

Jeg har i et stykke tid haft ømhed under knæet.
I starten troede jeg selvfølgelig det var den klassiske springerknæ skade, men var i dag til læge, og ømheden er placeret for langt under knæet, til han tror det kan være det.
Har en lille bule på øvre del af skinnebenet samt ømhed under løb, hop, cykling osv.

Nogle erfaringer?
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #291: 20 Jan 2011, 13:57 »

Fik en fibersprængning i min højre læg i dag... Vi spillede fodbold til idræt i cirka 80 minutter og efter 5 minutters spil kunne jeg mærke at det var galt. Spillede dog videre i de resterende 75 minutter og det gik egentlig fint Smiley

Men nu her nogle timer efter kan jeg slet ikke strække mit ben eller gå på den uden at halte som en sindssyg. Det værste er, at jeg skal nå en masse ting i dag og i løbet af weekenden, så den bliver nok belastet en del Tunge
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Din skade?
« Svar #292: 20 Jan 2011, 14:24 »

Hola

Jeg har i et stykke tid haft ømhed under knæet.
I starten troede jeg selvfølgelig det var den klassiske springerknæ skade, men var i dag til læge, og ømheden er placeret for langt under knæet, til han tror det kan være det.
Har en lille bule på øvre del af skinnebenet samt ømhed under løb, hop, cykling osv.

Nogle erfaringer?
Det lyder som schlatter-knæ! Hvis det er det, kan det variere meget med hensyn til hvor lang tid det tager. En fra mit fodboldhold har haft det i 2 år, det ligner nærmest at han har 2 knæ Opstemt men det er også det værste jeg har set... Med mig selv tog det 5 måneder før jeg kunne træne, og så gik der meget lang tid hvor det kom og gik Smiley håber det kan hjælpe.
Logged

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #293: 20 Jan 2011, 14:28 »

Haha det lyder jo super Hamza. Mon ikke noget afkølende og lidt massage vil hjælpe lidt på det, så den kan holde weekends strabadser?

Men altså det med, at man bare spiller videre har jeg også selv gjort. DET DUMT! Det resulterede i at jeg blev fodboldinvalid som 12 årige. Det var vist noget med at jeg havde slået hul på noget brusk i knæet og derfor var mit knæ fyldt med vand. Efter en operation, 10 uger på krykker, mange måneders genoptræning og 3-4 år i stilhed og cheeseburgers, er knæet stadigvæk for følsomt til en fodboldbane, og nu er jeg så keeper på en håndboldbane og mestre golfens 18 huller.. Så noget godt har det vel bragt med sig. Smiley
Logged


lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Din skade?
« Svar #294: 20 Jan 2011, 14:47 »

har lige haft forstuvet min storetå i godt en måned efter en fodboldtackling i idræt ticked off
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #295: 20 Jan 2011, 14:49 »

Mine knæ(er), er så irriterende.
Når jeg laver en akavet bevægelse, har det en tendens til bare at sig en lille 'klik' lyd, hvorefter jeg ikke kan støtte på benet.
Nogle der ved hvad det er? - springerknæ maybe?
Logged

Hala Madrid!

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Din skade?
« Svar #296: 20 Jan 2011, 14:53 »

Mine knæ(er), er så irriterende.
Når jeg laver en akavet bevægelse, har det en tendens til bare at sig en lille 'klik' lyd, hvorefter jeg ikke kan støtte på benet.
Nogle der ved hvad det er? - springerknæ maybe?
har også prøvet det rigtig mange gange. Dog noget tid siden sidst. Mit det kom bare lige pludselig og ikke sådan altid. Hvordan er det med dit? Smiley
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #297: 20 Jan 2011, 14:54 »

Mit kom da jeg var til kamp som 7 årig, og da jeg skulle sparke med det kolde venstre, så skete det..
Håber der er nogle der ved hvad det er. Smiley
Logged

Hala Madrid!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din skade?
« Svar #298: 20 Jan 2011, 14:57 »

Det er hvertfald ikke springerknæ. Har haft det i et år og det har intet med det at gøre Smiley - det skal du være glad for det ikke er.

Men det lyder sjovt. Prøv at få nogle til at kigge på det.
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #299: 20 Jan 2011, 15:01 »

Okay. Smiley
Det kan være at jeg skal have det tjekket. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010