home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din skade?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange skader har du haft det seneste år?
0
1-3
4-6
7-9
10+

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Din skade?  (Læst 147811 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #240: 10 Nov 2008, 19:45 »

Springerknæ gør ondt når du går ned i knæ, og når du belaster dine knæ ved at rejse dig, plus når du laver et afsæt, og nogle gange når du går... Det føles som en irriterende smerte ude på spidsen af knæet...

Har det selv så jeg ved lidt om det Cool Wink

Det gør faktisk ikke ondt, når jeg går ned i knæ - i hvert fald ikke noget jeg registrerer. Men når jeg rejser mig kan jeg godt føle en begyndede ømhed.

Ved afsæt har jeg ikke noget smerte i øjeblikket, men når jeg derefter sætter mig så gør det ondt og også når jeg rejser mig derefter. Har kun oplevet at det gør ondt i knæet når jeg går, hvis jeg enten skal op af noget eller ned af noget.

Derudover så føles knæet ømt, hvis jeg har haft det strukket ud i længere tid.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

søgaard
Gæst
 
Sv: Din skade?
« Svar #241: 10 Nov 2008, 19:45 »

Hvis det blot er en halv uge siden, så kan det stadig godt bare være slaget. Ømheden i knæene kan måske skyldes de ujævne baner, eller en kunstbane, hvis du spiller på sådan en. De første par uger, når vi starter på vores kunstbane i Frederikshavn har jeg mange problemer med mine knæer og ben, da de lige skal vænne sig til, at spille på en noget hårdere bane. Jeg vil dog stadig gå til lægen, hvis smerterne ikke er forsvundet om en uges tid. Omkring springerknæ. så kan det selvfølgelig være det. Jeg mener dog bare, at det ikke ville være ømt så, når man ellers rører ved det? Det ville kun være ved belastninger, at man ville mærke smerter eller ømhed.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #242: 10 Nov 2008, 19:47 »

Jeg vil dog stadig gå til lægen, hvis smerterne ikke er forsvundet om en uges tid. Omkring springerknæ. så kan det selvfølgelig være det. Jeg mener dog bare, at det ikke ville være ømt så, når man ellers rører ved det? Det ville kun være ved belastninger, at man ville mærke smerter eller ømhed.

Vi spiller lidt indendørs nu!

Men springerknæ kunne det godt lyde som om på højre knæ - for der er det kun ved belastninger eller lige efter, at jeg mærker det. Udover hvis jeg skal op eller ned af noget, så kan jeg også mærke smerte.

Det er på venstre knæ, at det kun er ømt hvis jeg rører ved det!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #243: 11 Nov 2008, 19:14 »

hmm... har nu læst lidt om springerknæ, men efter hvad jeg kan læse mig til, så er det under knæet at smerten sidder, hvorimod det hos mig er lige over knæskallen. Det er fanme forvirrende, må vel tage mig sammen til at besøge doktor pille.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #244: 11 Nov 2008, 19:32 »

Hvordan under knæet ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #245: 11 Nov 2008, 19:36 »

Hvordan under knæet ?

Der står bare flere steder, at smerten føles stikkende under knæet, og at man mange gange kan dulme smerten med noget tape eller noget under knæet ved belastning. Men problemet for mig er, at smerten sidder over knæet.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #246: 11 Nov 2008, 19:37 »

Verdenskrig: Hvad fanden er det for en mærkelig grundlov du har bøffet den paragraf fra? Opstemt
Logged

MR. Baun
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Din skade?
« Svar #247: 11 Nov 2008, 19:49 »

Jeg har bøvlet med nogle problemmer med mit baglår hele sæsonen. Skuffet Selvom vi holdte pause(Omkring halvanden uge) i sommerferien gik det ikke over men blev kun værre. :s
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 19:57 af MR. Baun » Logged

dokt0r
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Din skade?
« Svar #248: 21 Nov 2008, 22:33 »

jeg er lige blevet opereret for en korsbåndskade .. det var revet over - er ude i ni månder, og skal genoptræne dagligt,
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #249: 07 Jan 2009, 13:47 »

Min lyskeskade fra efteråret '07 er desværre vendt tilbage til mig. Jeg kunne mærke lidt til den i går, men i dag er det blevet værre. Der er smerte i lysken når jeg går, sidder, undtagen med strakt ben, og når jeg skal bukke mig. Forhåbenlig kan jeg lokke lægen til at se på det i morgen.

I '07 kostede den ca. 1½ uge i sygesengen Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #250: 07 Jan 2009, 21:28 »

Der står bare flere steder, at smerten føles stikkende under knæet, og at man mange gange kan dulme smerten med noget tape eller noget under knæet ved belastning. Men problemet for mig er, at smerten sidder over knæet.

Umiddelbart lyder det som om det er din menisk der kan være betændte eller overbelastede. Der kan evt. være en rift i en af dem... Menisken er den bruskskive som tager i mod alle stød og tryk ned og opad i knæet, så hvis de føler smerte over knæet kan det sagtens være den.

Ellers sider knæskallen både under og over fast i en sene, det kan også være den du har problemer med... Men en besøg hos den kloge doktot kunne være en god idé, men jeg kan bedst anbefale at få en henvisning til en fysioterapeut. De er som regel noget mere kompetente end lægerne på det område  Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #251: 07 Jan 2009, 21:32 »

Lige pt. går det fint med den smerte over knæet, men jeg kan godt mærke en smerte, hvis jeg overbelaster knæet og kommer lidt i yderpositioner. Men ellers går det fint med det nu!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #252: 09 Jan 2009, 14:33 »

Min lyskeskade fra efteråret '07 er desværre vendt tilbage til mig. Jeg kunne mærke lidt til den i går, men i dag er det blevet værre. Der er smerte i lysken når jeg går, sidder, undtagen med strakt ben, og når jeg skal bukke mig. Forhåbenlig kan jeg lokke lægen til at se på det i morgen.

I '07 kostede den ca. 1½ uge i sygesengen Ubeslutsom

Og det viste sig så, at være tre(!!) små bylder jeg havde i lysken, så jeg måtte på det kolde bord i går aftes. Så forhåbenlig er det sidste gang, jeg har haft det eller bliver jeg sur Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #253: 09 Jan 2009, 14:39 »

Låner lige denne tråd:

I dag i idræt brækkede en fra paralel klassen sit lårben, og det så bestemt ikke godt ud. Det var i hvert fald så alvorligt at en ambulance kom og tog ham med på hospitalet.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #254: 09 Jan 2009, 14:42 »

Uha Zone! håber den ikke får hjemve igen! Skuffet

Pådrager mig nærmest dagligt en ny skade (mest småskader) Shockeret

I går smadrede jeg mine bare fødder ind i en stål-bord da jeg lige skulle lege Roberto Carlos og fyre i gennem til bolden (det gør jeg tit) crazy og i dag løb jeg med fuld fart ud af døren i skolen og så er der en spade der smasker døren i så jeg får hånden i klemme. Der kommer formentlig flere i dag. I mandags spildte min torsk af en mor varm te udover mit ben! heldigvis var den kølet lid af inden. Også i går lå jeg på maven på sofaen og vender mig og og falder med albuen og foden ind i bordet (ja det samme som før) og får "stød" i armen og små blødninger i foden!

JA! jeg er en uheldig torsk Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010