Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
1 Bruger, 1759 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Verein für Bewegungsspiele Stuttgart. #7
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilken plads ender Stuttgart på?
1-3
3 (33,3%)
4-6
4 (44,4%)
7-10
0 (0%)
11-14
0 (0%)
15-18
2 (22,2%)
Antal Stemmer: 9
Sider:
[
1
]
2
3
4
Forfatter
Emne: Verein für Bewegungsspiele Stuttgart. #7 (Læst 8333 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
Verein für Bewegungsspiele Stuttgart. #7
«
:
18 Jun 2008, 06:58 »
Tak til -Benja- for topbanner
Klokken ringer "dingelingeding" og jeg vågner og der skete det sædvanlige - jeg tog tøj på og pakkede min skoletaske. Jeg gik ind i køkkenet og der var min mor, som lavede pandekager. Da hun så at jeg var kommet frem, begynder hun at synge. Jeg kunne ikke rigtig høre hvad hun sang, men til sidst vågnede jeg lidt mere op og jeg hørte "Tillykke med fødselsdagen" så kom min hjerne i gang, og jeg tænker "nå ja for fanden, det er jo min fødselsdag. I dag bliver jeg 11 år gammel".
Jeg strålede af glæde, og kiggede ind i stuen, der sad min lillebror med en gave i hånden. Jeg løb derind for at åbne den, inde i pakken var der en VFB Stuttgart pose, og inde i den var der en VFB Stuttgart fodboldtrøje, helt ny med Gomez for oven og 33 for neden, jeg begyndte at knuse min lillebror og siger "tak for gaven". Men så blev det tid til at min mor og fars, gave og så ivrig og dum jeg er, spørger jeg dem "Hvornår får jeg min gave fra jer". Min mor svarede bare at den får du senere i dag, når du har været i skole.
Da jeg kom hjem fra skole, stod min far foran døren, han havde en lille pakke i hånden, hvor der stod "Til Otto fra dine elskede mor og far". Jeg åbnede pakken langsomt, og jeg mistede papiret, da jeg så hvad der var indeni pakken, en sæsonbillet til alle VFB Stuttgart kampe.
«
Seneste Redigering: 24 Jun 2008, 16:59 af FMManutd
»
Tuxtla
Landsholdsspiller
Den nye træner er fundet. #2
«
Svar #1:
18 Jun 2008, 16:07 »
Tak til -Benja- for topbanner
d. 7. 2007
Kære dagbog.
Jeg vågnede, tog tøj på og gik ind i køkkenet for at spise morgenmed. Jeg hældte Cheerios i en skål, og så begyndte jeg at læse avisen. Jeg gik selvfølgelig hen på sport "kapitlet", hvor
der stod noget meget mærkeligt, og noget jeg simpelthen ikke kunne forstå. Overskriften lød "Armin Veh har sagt op i VFB Stuttgart", under det stod der noget tekst "Armin Veh har sagt op i VFB Stuttgart, efter en fantastisk sæson sidste år, hvor de også vandt ligaen. Grunden ville han ikke fortælle, da han blev spurgte" Der kom alle mulige mærkelig tanker i mit hoved, og jeg spurgte min far "er det her en joke", men der kom et nej svar tilbage. Jeg forstod simpelthen ikke hvorfor han sagde op i Stuttgart.
Senere den dag, da jeg var på nettet, fandt jeg noget inde på Stuttgarts hjemmeside "Den nye træner er fundet", det var den første nyhed der kom, jeg skyndte mig at gå ind på den. Det første jeg så var et billede, som jeg aldrig havde set før, det var af en eller anden der hed Ásgeir Sigurviginsson. Jeg kunne ikke engang udtale navnet. Jeg forundrede mig hvorfor de kunne finde på at ansætte en ukendt manager, og så en islænding. Men jeg var vidst for hurtig, for da jeg læste videre stod der "Han var en af de første islandske spillere der kom til udlandet - han blev nemlig hentet af Standard Liege i 1973. Han blev der i 8 sæsoner og han spillede 250 kampe og scorede 57 mål. Hans karriere var kronet med en sejr i den belgiske cup i 1981. Efter succesen, blev han hentet til den tyske stormagt Bayern Munchen, men blev der kun i en sæson, istedet kom han til VFB Stuttgart, hvor han havde stor succes i 8 sæsoner. Den største succes var Bundesliga sejren i 1984. Han spillede totalt: 211 Bundesliga kampe og han scorede 39 mål.
Efter han gik på pension i 1990 var han spejder i VFB Stuttgart i 3 år. Han forlod dem så og blev manager i Fram Reykjavik imellem April og November 1993. Derefter holdte han en lang pause fra fodboldverdenen, men nu er han tilbage i Stuttgart, denne gang som Manager. Desuden spillede han 45 landskampe og scorede 5 mål for det Islandske landshold" Nu begyndte jeg at tænke, om han kunne være god nok.
«
Seneste Redigering: 18 Jun 2008, 16:26 af FMManutd
»
Manniche
Landsholdsspiller
Sv: Verein für Bewegungsspiele Stuttgart.
«
Svar #2:
18 Jun 2008, 16:12 »
God start og gode detaljer! Good Work
Liverpool
- You'll never walk alone <3
Citat af: NikolajH 03 Jan 2010, 20:05
Self. Alt for verdens rigeste freak
Tuxtla
Landsholdsspiller
«
Svar #3:
18 Jun 2008, 16:13 »
Citat af: Sej007 18 Jun 2008, 16:12
God start og gode detaljer! Good Work
Tak
Manniche
Landsholdsspiller
«
Svar #4:
18 Jun 2008, 16:15 »
Citat af: FMManutd 18 Jun 2008, 16:13
Tak
Så lidt
Jeg elsker selv når folk kommentere på min Alavés blog (som også lige er blevet opdateret) Så tænkte på jeg lige ville give dig en kommentar for det gode arbejde
Liverpool
- You'll never walk alone <3
Citat af: NikolajH 03 Jan 2010, 20:05
Self. Alt for verdens rigeste freak
BenMusalho
Gæst
«
Svar #5:
18 Jun 2008, 16:17 »
Ok start på denne blog. Kan dog ikke lide starten på de to updates. Det er lidt underligt med "I morges skete der det sædvanlige med at jeg tog tøj på...."
Lyder ikke så godt. Derudover er der lidt for mange kommaer. Ikke fordi det gør så meget, men det er også lidt irriterende. F.eks. denne linje: "I morges
,
skete der det sædvanlige
,
med at jeg vågnede
,
tog tøj på og gik ind i køkkenet for at spise morgenmed."
Ellers er det en rigtig god start. Fed idé med et barns dagbog
KIU
-Benja-
Gæst
«
Svar #6:
18 Jun 2008, 16:25 »
Lækkert start, det er en rigtig spændende synsvinkel
Det lover godt det her. Sæsonbillietter til Stuttgart og en Gomez trøje, lækkert.
Men en 11 årige som læser avis ?
Tuxtla
Landsholdsspiller
«
Svar #7:
18 Jun 2008, 16:27 »
Tak for det
Men han læser den kun, for at se nyheder om Stuttgart
BM: Jeg har kigget på teksten, og ændret lidt i teksten
Men tak.
Tuxtla
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
19 Jun 2008, 15:40 »
Tak til -Benja- for topbanner.
d. 24.7.2007.
Kære dagbog
Truppen
Raphael Schäfer
Alexander Tolz
Mathieu Delpierre
Dubravko Kollinger
Ricardo Osorio
Arthur Boka
Ludovic Magnin
Joachim Schwabe
Silvio Meissner
Pavel Pardo
Julian Schuster
Alexander Farnerud
Sebastian Hoffman
Antônio da Silva
Andreas Hindelang
Thomas Hitzlsperger
Yildiray Bastürk
Ëlson
Sergio Radu
Cacau
Mario Gómez
Johannes Rahn
De sidste par uger har været rigtig gode, jeg har været inde og se 4 kampe. Det var ikke ligakampe, men det var venskabskampe. Det der er så godt ved venskabskampe - det er at man ser nogen nye ansigter, som jeg aldrig har set i kamp før. Og nu kender jeg de fleste spillere meget bedre, end jeg gjorde før. For nu har jeg set dem i kamp.
Den første kamp jeg så var mod Genk, og det må siges at være den eneste kamp, jeg var lidt skuffet over. Det var ikke kun på grund af at vi ikke vandt kampen, men også at den var kedelig, der skete simpelthen ingenting. Genk spillede kedeligt defensivt spil, imens Stuttgart spillede en eller anden ny taktik, Ásgeir ville prøve. Kampen endte 2-2 men en oplevelse blev det dog til. De tre andre kampe, var mod nogen hold, jeg aldrig havde hørt navnet på før. Og vi vandt dem alle 2-0 eller 3-0. På et tidspunkt, da jeg vågnede en dag, fik jeg en ufattelig stor lyst til at se truppen. Så jeg gik ind på wikipedia, og søgte på Stuttgart. Jeg så hvilke spillere der var og jeg kendte også mange, men der var et par stykker, som jeg ikke kendte.
Når der sker gode ting, sker der næsten altid også dårlige ting - for da jeg vågnede d. 17 juni. Der vågnede jeg og skyndte mig frem i køkkenet, for at få noget at spise, for jeg var hundesulten. Så jeg hælde Corn Flakes i en skål - efter det skulle der mælk i og så for at pudre det lidt, en teskefuld sukker. Men midt i det hele når jeg åbner avisen, skynder jeg mig at bladre over på sport, selvfølgelig, men så når jeg læser den artikel der hedder "Transfers indtil videre", så ser jeg at der står dette på et tidspunkt "Fernando Meira, har indtil videre været den spiller der blev solgt for flest penge. Han blev solgt til Newcastle for 55 millioner. Han blev solgt fra hans gamle klub Stuttgart..." Der stoppede jeg med at læse artiklen og begyndte at tænkte, "hvordan kan nogen sælge vores Meira?" Men så begyndte jeg at læse videre igen "... Han mente at han havde brug for nye udfprdringer, da han havde opnået alt i hans gamle klub Stuttgart. Der rygtes et par spillere til Stuttgart, bl.a Per Mertesacker, Vincent Kompany og Joris Mathijsen og de har noget alle til fælles, de er alle midtforsvarer." Da jeg læste Per Mertesackers navn i denne artikel, blev jeg glad igen. Da jeg mente at han helt sikkert, kunne gøre det ligeså godt som Fernando Meira.
- Otto Schäfer
«
Seneste Redigering: 19 Jun 2008, 19:28 af FMManutd
»
BenMusalho
Gæst
Sv: Verein für Bewegungsspiele Stuttgart. #3
«
Svar #9:
19 Jun 2008, 16:23 »
Rigtig god update. Lagde dog mærke til at der stadig er alt for mange kommaer. Nu behøves du ikke at gøre det her, men bare et lille trick. Den måde jeg lærte (er dog heller ikke så god til det) det på er at hvis der er et ord man kan sætte "jeg" (også kaldet udsagnsled) for an, så sæt en bolle under det. Og så et x under grundleddet (ham der "gør det"). Det er det man gør. F.eks. "Han(x) løber(o) meget hurtigt om mandagen."
Løber kan man sætte "jeg" foran: Jeg løber. Og så spørger man: Hvem eller hvad løber? det gør "han".. Så Han(x) løber(o) meget hur....."
Hvis man så kan sætte 2 boller og 2 X i en sætning SKAL der et komma ind og skille de to "par".. Jeg kan sgu ikke forklare det og du skal ikke bruge det.
Vent til du får det forklaret af en lærer. Rettere sagt lad vær med at tænk på det for jeg er sgu elendig til at forklare
Der skal bare knap så mange kommaer. Men ellers er det en rigtig god update og synsvinklen er jo rigtig god.
KUTGW!
Tuxtla
Landsholdsspiller
«
Svar #10:
19 Jun 2008, 19:26 »
Min lærer må nok være den lærer i hele verden, der prøver at lære os den der ting man kalder tegnsætning. Man jeg forstod intet af hvad du sagde
Kun den sidste, men skal nok kigge på kommaerne.
Tak
BenMusalho
Gæst
«
Svar #11:
19 Jun 2008, 19:28 »
Citat af: FMManutd 19 Jun 2008, 19:26
Min lærer må nok være den lærer i hele verden, der prøver at lære os den der ting man kalder tegnsætning. Man jeg forstod intet af hvad du sagde
Kun den sidste, men skal nok kigge på kommaerne.
Tak
Nej, det var sgu også skide dårligt forklaret. Til mit forsvar skal det siges at det er svært at skrive sådan noget over internettet. Det ville være nemmere hvis jeg kunne sige det til dig
Men det lyder godt, for det er lidt irriterende at se på at der er komma efter hver andet ord
Tuxtla
Landsholdsspiller
«
Svar #12:
19 Jun 2008, 19:29 »
Citat af: BenMusalho 19 Jun 2008, 19:28
Nej, det var sgu også skide dårligt forklaret. Til mit forsvar skal det siges at det er svært at skrive sådan noget over internettet. Det ville være nemmere hvis jeg kunne sige det til dig
Men det lyder godt, for det er lidt irriterende at se på at der er komma efter hver andet ord
Så har jeg rettet det meste
Men fandt også en masse stavefejl, så dem rettede jeg også lige
Tuxtla
Landsholdsspiller
«
Svar #13:
20 Jun 2008, 15:19 »
Tak til -Benja- for topbanner.
d. 29.7.2007.
Kære dagbog
Olé olé olé,
olé olé olé ola
Olé olé olé, wir sind immer
für Dich da
Oooooohhh,
VfB Stuttgart
Bist unser Leben
Gibst uns so viel!!!
d. 25.7 var en god dag - en fabelagtig dag - en vidunderlig dag - en nervepirrende dag - en spændende dag - og en smuk dag.
Dagen startede med at jeg spiste morgenmad, som altid, men jeg glædede mig helt vildt til det der skulle ske den aften. Jeg skulle ind og se min første "store" kamp. Det var mod Bayern Munchen i den tyske liga cup semi-finale. Det var selvfølgelig ærgelig at vi skulle møde Bayern München i semi-finalen, da vi havde en chance for at møde FC Nürnberg eller Schalke. Men det ville blive en større oplevelse, hvis vi skulle møde Bayern Munchen, og det skulle vi så. Men jeg skulle i skole, før jeg kunne se kampen. Jeg gik i skole kl. 8 om morgenen til kl. 15.15. Jeg snakkede med alle om at jeg skulle ind og se kampen. Jeg havde også min nye Stuttgart trøje på, med stjernespileren Gomez.
Jeg kom hjem ved 4 tiden, da jeg skulle hjem til en ven og hente nogen ting, men det ændrede ikke noget, og det gjorde ikke så vi blev forskindede. Men nu var der kun 4 timer til kampen og jeg kunne ikke vente, så jeg gik ind på nettet, for at finde info om kampen. Jeg fandt begge holds startopstilinger, og jeg startede med at læse: "Stuttgart vil starte med en 4-1-2-1-2. Ásgeir har valgt at sætte Schäfer på
mål..." "sejt han har det samme navn som mig" tænkte jeg. men så begyndte jeg at læse videre: "og i forsvaret, stiller han meget stærkt op, med Ridardo Osorio på højreback, Mathieu Delpierre og Dubravko Kollinger kommer til at blive makkere i midterforsvaret, til venstre for dem har vi Arthur Boka. På den defensive midtbane har Ásgeir placeret Pavel Pardo og meget højere end ham, ligger Yildirey Bastürk. På kanterne har vi Thomas Hitlzperger på venstrekant og Roberto Hilbert på højrekanten. Helt oppe på toppen der har vi Mario Goméz og Cacau som angrebsmakkere..." Efter det kom Bayerns opstilling, den gad jeg ikke og læse - og jeg havde heller ikke tid. Min far kaldte på mig, og vi skulle ind til byen og se kampen. Jeg boede nemlig i en lille by, lidt udenfor Stuttgart der hed: Pforzheim. Det tog os ca. 20 minutter at køre ind i byen. Vi gik ind på en restaurant, for at få noget at spise før kampen. Jeg bestilte en stor Wienerschnitzel.
Nu var der kun en halv time til kampen og vi gik ind på stadion. Det var fantastisk og stemningen var helt i top. Vi sad rimelig tæt på banen - det var rigtig gode sæder. Kampen blev fløjtet i gang af en eller anden tysk dommer, og det var Bayern der skulle give bolden op. Jeg sang helt vildt på stadion, lige fra Olé olé olé, olé olé olé ola til Stuttgart Kommt. Det var sindssyg sjovt, og i det 41 minut var jeg tæt på at miste stemmen, jeg skreg så højt da Cacau scorede til 1-0. Jeg var så mega lykkelig. Men det sluttede i det 77 minut, hvor Luca Toni scorer til 1-1, men jeg sang stadig, jeg ville ikke give op. Den ordinære spilletid var slut, og de skulle ud i straffesparkskonkur
rence. Vi vandt konkurrencen 8-7, jeg skreg og råbte. Jeg var glad. Vi havde vundet mod Bayern München.
Da jeg kom hjem den samme aften, så kunne jeg ikke tale, jeg var blevet meget hæs. Den næste dag, fik jeg at vide at vi skulle spille finalen mod FC Nürnberg. Jeg tænkte: "Den vinder vi." Denne kamp kunne jeg bare ikke se inde på stadion, og vi ville heller ikke købe billeter, da det blev spillet i den anden del af landet. Så jeg måtte nøjes med at se den foran fjernsyn. Og hvilken kamp det blev. 2-2 i den ordinære spilletid. Men denne gang vandt vi ikke, vi tabte i straffesparkskonkur
rencen. Men man kan ikke altid være heldig.
- Otto Schäfer
Tuxtla
Landsholdsspiller
Sv: Verein für Bewegungsspiele Stuttgart. #4
«
Svar #14:
21 Jun 2008, 11:55 »
Synes i at jeg skal fortsætte i denne synsvinkel?
Sider:
[
1
]
2
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »