home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League i aften
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Champions League i aften  (Læst 5085 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: Champions League i aften
« Svar #15: 04 Apr 2006, 22:50 »

Nej Nej Og atter NEEEEJ   Græder Jeg havde oddset på resultatet!! Villarreal-Inter, 1-0, (1-0)  Thumbs Up Jeg havde også oddset på AC Milan-Lyon, 1-1, (3-1) Jer der så det ved jo hvor forbandet tæt på det var! Det havde været 1000 kr. i lommen  ticked off
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Champions League i aften
« Svar #16: 05 Apr 2006, 08:09 »

Nej Nej Og atter NEEEEJ   Græder Jeg havde oddset på resultatet!! Villarreal-Inter, 1-0, (1-0)  Thumbs Up Jeg havde også oddset på AC Milan-Lyon, 1-1, (3-1) Jer der så det ved jo hvor forbandet tæt på det var! Det havde været 1000 kr. i lommen  ticked off

Hehe, det er surt. Kom først ind efter en god halv time, da Jack Bauer tog tiden inden. Synd for Lyon, men de var også skræmmende ringe i højresiden, og intet under at det var Clerc, som spillede elendigt, der satte det sidste søm. Milan pressede, og sejren kunne have gået begge veje. Synd for Lyon, men klasse af Milan.

Villarreal - Inter er der ikke meget at sige til. Jeg så ikke kampen, men flot af Villarreal, som tilsyneladende bliver årets overraskelse.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Champions League i aften
« Svar #17: 05 Apr 2006, 13:55 »

Så mangler vi aftenens kampe, Barcelona - Benfica og Juventus - Arsenal. Der burde ikke være nogen tvivl om at Barca løber med sejren hjemme på Nou Camp, på trods af "kun" 0-0 i Benfica. Så det bliver ihf. 2-0 sejr til Barca, hvis ikke mere. Kampen i Italien er straks værre. Seneste melding går på at Fabulous Fabregas er klar til kampen, og det samme er Eboue der holdte styr på Mutu i første kamp. Kampen bliver nok meget lige, og det første mål (hvis nogen) vil gøre forskellen. Hvis Juve får scoret hurtigt, bliver det en meget spændende kamp, men hvis Arsenal holder 0-0 længe eller får scoret det første mål, er den kamp så godt som overstået... Jeg tror dog på en god defensiv og et kontramål, så 0-1 til The Gunners.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Champions League i aften
« Svar #18: 05 Apr 2006, 14:03 »

Hawk1nZ! Du er helt ude og skide mht. Barcelona-Benfica!  Cool
Luisäo scorer ved en heldig dødbold efter 11 min.... Barcelona udligner i 61 min ved Ronaldinho  Hævet Øjenbryn
Men i slut minutterne sikrer Benfica sig deres noget så ufortjente sejr med en scoring af den altid idiotiske Fabrizio Miccoli!  Opstemt Som i øvrigt var en afgørende faktor i Liverpools CL-exit!  ticked off
Men altså.. Faktum er : 1-2 til Benfica.. Mht- Juve-Gunners tror jeg du har helt ret  Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Champions League i aften
« Svar #19: 05 Apr 2006, 14:06 »

Hawk1nZ! Du er helt ude og skide mht. Barcelona-Benfica!  Cool
Luisäo scorer ved en heldig dødbold efter 11 min.... Barcelona udligner i 61 min ved Ronaldinho  Hævet Øjenbryn
Men i slut minutterne sikrer Benfica sig deres noget så ufortjente sejr med en scoring af den altid idiotiske Fabrizio Miccoli!  Opstemt Som i øvrigt var en afgørende faktor i Liverpools CL-exit!  ticked off
Men altså.. Faktum er : 1-2 til Benfica.. Mht- Juve-Gunners tror jeg du har helt ret  Smiley


Haha, du skulle vel aldrig være Real fan? Opstemt Jeg ville nu også hellere have at Benfica ville gå videre, men kun fordi at der så var en chance for at vi skulle møde dem i finalen, i stedet for Barca, som det jo bliver... Årets CL finale: Barcelona - Arsenal.. For vi går videre mod Juve og Villareal er en walkover.. Tvivler også på at Milan kan slå Barca ud.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Champions League i aften
« Svar #20: 05 Apr 2006, 14:11 »

Jeg er helt bestemt ikke REAL fan!  ticked off Getafe er det eneste hold i spanien der er noget værd  Thumbs Up Og hvis Arsenal betragter Villarreal på samme måde som du må Arsenal nok desværre vinke farvel til CL-titlen  Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Champions League i aften
« Svar #21: 05 Apr 2006, 14:14 »

Jeg er helt bestemt ikke REAL fan!  ticked off Getafe er det eneste hold i spanien der er noget værd  Thumbs Up Og hvis Arsenal betragter Villarreal på samme måde som du må Arsenal nok desværre vinke farvel til CL-titlen  Wink

Hvorfor skal Barca så ryge ud? Er du så underdogs fan Smiley Tvivler også på at Arsenal betragter Villareal sådan, og derfor går vi videre.. Holdet skal nok finde storspillet frem igen, og så burde Villareal ikke være noget problem. Og med det spil som vi har vist på det sidste, ville Inter heller ikke have været noget problem Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Champions League i aften
« Svar #22: 05 Apr 2006, 14:33 »

Ja jeg elsker "The Underdogs"  Opstemt Og ja, jeg tror også Arsenal vinder CL nu hvor Lyon ikke er med  Thumbs Up Men jeg skulle jo komme op med et eller andet når du nu kommer med sådan en smart kommentar om Villarreal   Djævel
Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Champions League i aften
« Svar #23: 05 Apr 2006, 14:46 »

Havde gerne set både Villareal og Lyon videre... Så ville vi bare mangle at Benfica og Arsenal også gik videre..

Bare at Barcelona, Arsenal eller Juventus ikke vinder, så er jeg glad...
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Champions League i aften
« Svar #24: 05 Apr 2006, 15:31 »

Jeg er helt sikker på, at Arsenal kommer videre i dag. Manglen på Vieira, Camoranesi og til dels Zebina, som ellers ikke var meget værd sidst, er for stort et tab for dem, tror jeg, og Arsenal har virkelig været imponerende på det seneste.

Til gengæld er jeg mere i tvivl ang. Barcelona - Benfica. På papiret ligger det selvsagt til Barcelona, men jeg kan alligevel sagtens forestille mig, at Benfica hiver en 1-1 hjem. De er meget, meget kyniske og effektive, og efter min mening ligger den i 55-45 i Barcas favør. Hvem jeg håber, går videre, er jeg heller ikke helt sikker på. Jeg har det tit med at holde med underdogs, men på den anden side er jeg fascineret af Barcelonas måde at spille fodbold på. I sidste ende må min stemme nok gå til Spanien.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League i aften
« Svar #25: 05 Apr 2006, 16:05 »

Jeg er helt sikker på, at Arsenal kommer videre i dag. Manglen på Vieira, Camoranesi og til dels Zebina, som ellers ikke var meget værd sidst, er for stort et tab for dem, tror jeg, og Arsenal har virkelig været imponerende på det seneste.

Del Piero skulle vidst heller ikke være klar  Græder

Jeg tror dog godt at Juve kan gå videre. Jeg tror den ender 2-0 også bliver det afgjort på straffe konkurrence, til Juve's fordel.

Benfica tror jeg på (selv om Nuno ikke er med!) Jeg tror godt at de kan klare 1-1 og tæller reglen om udebanemål  Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League i aften
« Svar #26: 05 Apr 2006, 17:23 »

Håber ikke det ender som Zone 43 spår, i hvert fald ikke hvad angår Arsenal. Barcelona måtte gerne ryge ud for min skyld, ville være dejligt at have de tumper ude af ChL Opstemt
Logged

Go you Gunners!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League i aften
« Svar #27: 05 Apr 2006, 21:00 »

Håber ikke det ender som Zone 43 spår, i hvert fald ikke hvad angår Arsenal. Barcelona måtte gerne ryge ud for min skyld, ville være dejligt at have de tumper ude af ChL Opstemt

Det er jeg ked af at hører, men stemmerne i mit hoved fortalte mig det Wink

selv om det er lidt sent så vil jeg da juble over dino'en's brændte straffe Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League i aften
« Svar #28: 05 Apr 2006, 21:27 »

Barcelona måtte gerne ryge ud for min skyld, ville være dejligt at have de tumper ude af ChL Opstemt

Kan man ane en smule nervøsitet...
Logged

Mudski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Champions League i aften
« Svar #29: 05 Apr 2006, 21:33 »

Kan man ane en smule nervøsitet...


Nu skal i da holde op Super Barca er da helt sikkert videre, Benfica har ikk haft et skud på mål endnu Grin
og mon Eto'o og Ronaldinho er færdige med at levere lækkerier?? tror jeg næppe
Logged

Barcelona

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010