|
AaronLennon
Gæst
|
|
Hej alle sammen. Jeg har et stort problem.. Når jeg går ind i Data Editoren kommer et skilt hvor der står ”Unable to load resources! Couldn’t find the data folder!”  Det ville være en utrolig stor hjælp og lettelse hvis i kunne hjælpe.. På forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Vil også gerne have hjælp til dette
Da der står det samme hos mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Prøv at vise et SS af hvad der sker  .. kan være jeg muligvis kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
AaronLennon
Gæst
|
|
Gør du det Bave? Mit internet er RØV! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Nej desværre skal i skole i morgen så ligger mig til at sove 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AaronLennon
Gæst
|
|
Så kom tilbage imorgen ikk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AaronLennon
Gæst
|
|
Prøv at vise et SS af hvad der sker  .. kan være jeg muligvis kan hjælpe   Måske lige en anelse mindre en det der! ^ 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Jun 2008, 00:09 af Lagotolio »
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Jeg tænkte mere på hva du går ind i når du har åbnet editoren.. prøv at vise det 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
AaronLennon
Gæst
|
|
Jeg tænkte mere på hva du går ind i når du har åbnet editoren.. prøv at vise det  Altså den kan ikke åbne, netop pga. det skide skilt. Men altså jeg trykker bare Start -> Alle programmer -> Sports Interactive -> Data Editor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AaronLennon
Gæst
|
|
Jeg smutter i seng, men bare skriv alligevel. Så tjekker jeg imorgen tidlig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
okay.. skal lige se hva jeg kan gøre  .. men vil intet love 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Det sker for mig nu!?!  Hvad skal jeg gøre?  Altså bare når i åbner editoren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Ja, når man trykker på "Data Editor", kommer det skilt der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Ja, når man trykker på "Data Editor", kommer det skilt der  Har du fjernet den fra Football Manager 2008 hovedmappen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|