home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Superhoops
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan skal jeg beskrive kampene?
Bliv som det er
længere og mere detaljeret
kortere og mindre detaljeret
drop at skriv om kampene
skriv bare hvad de endte

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: The Superhoops  (Læst 6573 gange)
Yoggidk
Gæst
 
The Superhoops
« : 16 Jun 2008, 15:35 »

Reserveret til pokalskab!
« Seneste Redigering: 18 Jun 2008, 15:19 af Yoggidk » Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: the Superhoops
« Svar #1: 16 Jun 2008, 15:36 »



Q.P.R ansætter ukendt herre

En stilling hvor det normalt er erfarne mænd der sidder ved magten, har den penge stærke klub Q.P.R alligevel valgt at ansætte en yngre, og helt uerfaren manager fra lille Danmark, nærmere Nordjylland.
Manden hedder Joakim Dybro, og siger dette om ansættelsen:
"Dette er en drøm som går i opfyldelse, en drøm som har været inde i mig i mange år. Q.P.R er en klub med store målsætninger, og jeg vil derfor forsøge at opbygge et ungt men samtidigt erfarent hold, vi har allerede et helt udmærket hold, og vi har derfor ikke brug for helt vildt mange forstærkninger"
En af de nok sikre startere på Q.P.Rs hold Fitz Hall siger dette om ansættelsen:

"Vi har kun mødt Dybro en gang, og for den sags skyld kun hørt om ham en gang, det var der vi fik afvide han skulle lede os de næste to år.
Da han kom ind i omklædningsrummet før en af vores træninger kunne man virkelig mærke hans vindermentalitet, hans engagement strålede ud af hans øjne, og jeg føler han virkeligt tror på os, han virker super!"

Klubbens chairman Paladini siger dette:
"Jeg er fandme stolt, Dybro har kvalitet! Og med ham kan vi udrette mere end alle andre hold i verden, men er nødt til at smutte, kan mærke Chelsea og de andre store klubber gerne vil have Dybro, så skal jo lige lokke ham til at blive" og ler.

Næste update vil bestå af indkøb mm.

« Seneste Redigering: 16 Jun 2008, 15:38 af Yoggidk » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: the Superhoops
« Svar #2: 16 Jun 2008, 15:39 »

Hm okay intro, men kan ikke rigtigt tage kommentarerne seriøst.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: the Superhoops
« Svar #3: 16 Jun 2008, 15:40 »

Hm okay intro, men kan ikke rigtigt tage kommentarerne seriøst.

Var ikke ment komisk, men okay  Rullende Øjne tak.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The Superhoops
« Svar #4: 16 Jun 2008, 15:41 »

Det er rimelig urealistisk at eks. Fitz Hall efter at have mødt sin ukendte nye træner 1 gang så udtaler at han overhovedet ikke er skeptisk. Eller at Paladini er stolt over at hente ham?
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: The Superhoops
« Svar #5: 16 Jun 2008, 15:48 »

Vil springe med på vognen og sige at jeg heller ikke mener at din indledning er specielt god, eller realistisk..  Men du får næste update til at fange mig i. Så må vi se om du er mand for opgaven   Thumbs Up
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: The Superhoops
« Svar #6: 16 Jun 2008, 16:24 »



Sæsonens indkøb, Q.P.R i spotlyset

I Q.P.R valgte man at sætte en hel masse penge til indkøb frem til sæsonen, men det forlyder at manager Dybro ikke brugte nær så mange penge som det var planlagt, men indkøbene har alligevel intet fejlet. Man har valgt at forstærke målmandspladsen med 2 spillere (Kasper Schmeichel og Cristiano Lupatelli) hvor Kasper Schmeichel formodes at blive førstevalg. Kasper Schmeichel er en ekstremt talentfuld og det formodes at han kostede oppe imod de 30 mio dkk.
På midtbanen har man kun valgt at forstærke sig på en plads med øjeblikkelig virkning mens man har sikret sig en frem til næste sæson. Det øjeblikkelige indkøb er venstrefløjen Dave van den Bergh som regnes for en rutineret og angrebsivrig kant, som forventes at blive en af stjernerne på Q.P.Rs mandskab. Den anden man har valgt at kaste penge efter på midtbanen er Luis Jiménez, som dog først kommer til næste sæson, en spiller som kommer til at spille på den centrale midtbane, når han kommer.
I angrebet han man valgt at forstærke sig med ialt 2 spillere, en gammel og en ung. Den første er Steve Marlet som der altid har scoret en hel masse mål, men kritiken af dette indkøb var hurtigt over Dybro, da man sagde at han var for gammel, men om han finder målnæsen frem i Q.P.R vil tiden vise, selvom han i første omgang er udset som 3. valg, da det andet angrebs indkøb Bogdan Stancu forventes at gå lige ind i tilskuernes hjerter, og derfor også ind i start 11'eren sammen med den så lovende Rowan Wine.

Opsummering af indkøbene:
Steve Marlet, på fri transfer.
Håvard Nordveit, på leje fra Arsenal.
Kasper Schmeichel, fra Man. City for ca. 30 mio dkk.
Bogdan Stancu, fra Unirea Urzeceni for ca. 10 mio dkk.
Dave van den Bergh, fra New York for ca. 1,5 mio dkk.
Cristiano Lupatelli, fra Fiorentina for ca. 3 mio dkk.




Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Superhoops
« Svar #7: 16 Jun 2008, 16:26 »

Først og fremmest: Flot topbanner samt billede. Jeg ved heller ikke hvor realistiske de er, men man kan stadig argumentere for Friz Hall's eksemplariske medieoptræden. Måske vil han bare vise sin manager støtte, og skjuler sin skepsis? Den sidste er nok ment som en joke Wink
Så kom den anden lige op, og jeg vil rose dig for dine indkøb! Det skal nok blive et godt hold Thumbs Up
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: The Superhoops
« Svar #8: 16 Jun 2008, 16:28 »

Først og fremmest: Flot topbanner samt billede. Jeg ved heller ikke hvor realistiske de er, men man kan stadig argumentere for Friz Hall's eksemplariske medieoptræden. Måske vil han bare vise sin manager støtte, og skjuler sin skepsis? Den sidste er nok ment som en joke Wink
Så kom den anden lige op, og jeg vil rose dig for dine indkøb! Det skal nok blive et godt hold Thumbs Up

tak tak tak, søren91  Thumbs Up
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: The Superhoops
« Svar #9: 16 Jun 2008, 19:22 »



Sæsonstarten

Så er sæsonen skudt igang, og Q.P.R har fået en fin start på sæsonen, de ligger på en flot 2. plads efter 8 flotte kampe fra Q.P.Rs side.

Kamp 1:
Første ligakamp i sæsonen var mod Scunthorpe, debutanten Stancu kom hurtigt i scene da han scorede til 1-0 efter blot 5. minutter, men efter 12. minutter skete der noget underligt, nemlig en misforståelse i Q.P.Rs forsvar, og det endte med et selvmål af Fitz Hall. Men den offensive midtbane Buzsáky ville det anderledes og scorede til 2-1 efter 19. minutter. Og efter 85. minutter ville endnu en debutant score, det var nemlig Dave van den Bergh der scorede på et fortrineligt langskud. Kampen endte 3-1 til Q.P.R.

Kamp 2:
Kamp 2. var mod Cardiff, som på papiret var en tand stærkere end Q.P.R, men det kom ikke til at sætte sit præg på starten af kampen. Men efter 58. minutter scorede Robbie Fowler, og efter 64. minutter scorede han igen, denne gang på straffe. Men Buzsáky scorede som i første kamp, og gjorde resultatet en lille smule bedre for Q.P.R. Kampen endte 2-1 til Cardiff.

Kamp 3:
Kampen mod Stoke var ikke betegnet som en walk-over for Q.P.R, men det gik det hen og blev, Stancu scorede efter 56. minutter, van den Bergh efter 65. minutter, og Rowan Vine efter 70. og 86. minutter. Kampen endte 4-0 til Q.P.R.

Kamp 4:
Så skulle Q.P.R møde Watford, en kamp hvor højdepunkterne var "kamp fløjtet igang" og "kamp fløjtet af". Kampen endte 0-0 mod Watford.

Kamp 5:
Så var det Barnsley's tur til at møde Q.P.R, og det gav ingen point til Barnsley, Martin Rowlands fik et straffe efter 40. minutter som han selv tog, men han brændte, og blev nødt til at score sikkert på riposten. Rowan Vine scorede efter 73. minutter på et fantastisk løb med bolden fra midten. Kampen endte 2-0 til Q.P.R.

Kamp 6:
Q.P.R mod Leicester var Marlet's debut, og det gjorde han godt med 2 scoringer, et efter 10. minutter, og et efter 47. minutter, før Rowan Vine udbyggede føringen efter 78. minutter. Kampen endte 3-0 til Q.P.R.

Kamp 7:
Så skulle Q.P.R møde Norwich, som gik hen og blev en meget jævnbyrdig affære, hvor begge hold dækkede godt af i bagerste kæde, men alligevel lykkedes det Rowan Vine at slippe igennem efter 59. minutter, før Luke Chadwick fra Norwich scorede til 1-1 efter 63. minutter, Stancu blev sat ind istedet for Marlet, og scorede et perlemål efter 73. minutter. Kampen endte 2-1 til Q.P.R.

Kamp 8:
Preston havde hørt om Q.P.Rs gode offensiv, og gik derfor efter at lukke af nedefra, men efter 40 minutter kom en herrer de ikke havde troet ville score, nemlig 4. valget til midtbanen som Q.P.R havde været nødt til at sætte i spil, han løb lige igennem hele Prestons forsvar og scorede. Det fik Preston lidt længere frem, og de pressede også Q.P.R, men forsvaret svigtede ikke, bortset fra i overtiden hvor Q.P.Rs venstreback Barker laver en hjernedød spilning ind mod Schmeichel, hvor Schmeichel ikke har en chance. Simon Whaley tager bolden og sender den sikkert ind bag Kasper. Kampen endte 1-1 mod Preston.



Logged

Niko
Gæst
 
Sv: The Superhoops
« Svar #10: 16 Jun 2008, 19:30 »

Flot blog - og dejligt at du endelig kommer med en. Wink

Jeg håber flere end mig bærer samme holdning, og håber på en god blog fra din side. Det tegner hvert fald sådan, men som de andre siger - husk at skriv lidt mere realistisk. Det gør bloggen endnu bedre end den er nu.

KUTGW!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: The Superhoops
« Svar #11: 16 Jun 2008, 19:33 »

Flot blog - og dejligt at du endelig kommer med en. Wink

Jeg håber flere end mig bærer samme holdning, og håber på en god blog fra din side. Det tegner hvert fald sådan, men som de andre siger - husk at skriv lidt mere realistisk. Det gør bloggen endnu bedre end den er nu.

KUTGW!

Tak Cesc, og ja det var nok lidt urealistisk i første update, det beklager jeg!  Forseglede Læber
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Superhoops
« Svar #12: 16 Jun 2008, 22:01 »

Rigtig god og detaljeret update! Husker stadig da du startede på siden (der blev spammet lidt hist og her Wink ) Men du har udviklet dig eksplosivt, og du har forbedret dig voldsomt. Dette kan meget let blive en rigtig god og interessant blog Thumbs Up

Også en ros for det grafiske Wink
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: The Superhoops
« Svar #13: 16 Jun 2008, 22:03 »

Rigtig god og detaljeret update! Husker stadig da du startede på siden (der blev spammet lidt hist og her Wink ) Men du har udviklet dig eksplosivt, og du har forbedret dig voldsomt. Dette kan meget let blive en rigtig god og interessant blog Thumbs Up

Også en ros for det grafiske Wink

ja, jeg har vel forbedret mig lidt, og undskylder min opførsel da jeg startede herinde, men tak Søren Smiley
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Superhoops
« Svar #14: 16 Jun 2008, 22:06 »

super blog gode køb og nice resultater  Thumbs Up
Logged


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010