home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  4# - Siden 1885
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 4# - Siden 1885  (Læst 4052 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: 3# - Siden 1885
« Svar #15: 21 Jun 2008, 17:23 »

Update i aften Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #16: 22 Jun 2008, 01:30 »

Hvor blev den update af ?   Huh

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #17: 22 Jun 2008, 01:47 »

Jeg tror den røg med i køkkenvasken Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #18: 22 Jun 2008, 19:52 »

Thanks Benja!

Endnu en spildt pige, endnu en spildt date og endnu en spildt aften.

Det hele startede ellers hyggeligt i biografen, hvor vi var inde og se Indiana Jones; en fed film med masser af action. Efter filmkiggeriet gik vi på restaurant, hvorfra jeg vil undlade yderligere detaljer. For at gøre en lang historie kort, drak vi os fulde hvorefter vi tog hjem til mig. Min date er pigen fra den seneste gymnasiefest, som jeg har skrevet lidt med derefter. Jeg får åbnet døren til vores villa og til problemer. "Guuuuud! Er du AaB-fan?!" udbryder den flotte pige, og jeg svarer hende uforstående, og snakken ledes mod den ædle sport. "Jeg er da Brøndby-fan!". Ordene ryger ud af hendes mund, og pludselig er min lyst til hende væk. Jeg smider hende ud på gaden, og smækker døren i. What a turn of! At hun så er hamrende lækker, er der ikke noget at gøre ved.

Man må tage det sure med det søde. AaB har i den grad været skarpe i dette efterår, og det er satme længe siden, at vi har overvintret på førstepladsen. Sidste kamp inden vinterpausen var en yderst afgørende en af slagsen; topkampen mod Randers FC var således en kamp om førstepladsen.

Jeg var taget den korte tur til Randers, hvorfra vi var vidne til en kedelig, chancefattig kamp med få lyspunkter. Som sædvanligt var jeg godt beruset, da jeg nåede stadion, og det skulle da også lykkes mig at dumme mig voldsomt. Den vender vi tilbage til!
Efter en kedelig første halvleg var De Røde klar til underholdning, og spillerne virkede aggressive og blodtørstige. Tacklingerne var benhårde, og duellerne intense; en topkamp værdig. Den nyindkøbte Diogo nåede højst på en lang aflevering, sendte den ud til Enevoldsen, der kunne sætte en forstenet Jan Frederiksen af, og banke bolden direkte i panden på Diogo, der hermed sendte AaB på førstepladsen.

Da bussen kørte hjemad blev det uden mig! I min brandert fik jeg lyst til saltstænger, og gik derefter mod Randers-Centrum. En kontrollør stoppede mig dog, og fik mig sendt mod parkeringspladsen, som - til min store ærgelse - var tom. En taxa fra Randers til Aalborg tærer godt på SU'en!

/Jonas

Søren91
Landsholdsspiller

Sv: 4# - Siden 1885
« Svar #19: 22 Jun 2008, 20:18 »

Nice blog, men din sidste kamp mod Randers var da på hjemmebane? Opstemt
Keep it up. Jeg læser med.
Haha Opstemt Det er fanme lidt af en bommert af mig, håber i kan overse min lille fejl.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #20: 23 Jun 2008, 21:15 »

Nice update som altid! Du holder dit skriftlige niveau med nogle dejlige afvekslende detaljer - Og respekt til Jonas, lige meget hvor lækker en pige er, går det bare ikke hun er Brøndby-fan Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 30 Jun 2008, 18:05 »

Kommer der snart mere?? Opstemt

Lang tid siden sidst! Peace

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #22: 30 Jun 2008, 18:21 »

Beklager, men har frygteligt travlt med fodboldskoler for tiden (: Jeg vil forsøge at klemme en guldUpdate ind en af dagene Smiley

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 30 Jun 2008, 18:29 »

Beklager, men har frygteligt travlt med fodboldskoler for tiden (: Jeg vil forsøge at klemme en guldUpdate ind en af dagene Smiley

ok, dejligt Wink

Lang tid siden sidst! Peace

Newton Heath
Manager

« Svar #24: 30 Jun 2008, 18:30 »

Simpelthen genialt. Når først man er begyndt at læse, kan man ikke stoppe.  Thumbs Up
Fantastisk læsning !

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010