home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1251 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  4 2 3 1;
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: 4 2 3 1;  (Læst 9750 gange)
mullebabz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #15: 17 Jun 2008, 16:28 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/K8U12855.jpg

@Zulue.
Kan kun sige tak. Porto kampen er jeg ikke tilfreds med, men når man spiller med reserve hold imod et velspillende Porto mandskab, kan det kun gå galt.
Logged

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #16: 17 Jun 2008, 16:44 »

Så siger jeg også tak - har lige lånt det til første indlæg. Smiley
Logged

mullebabz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #17: 17 Jun 2008, 16:49 »

Det er også mere end iorden(:
Har du ellers prøvet den med et andet hold end Portugal.
Logged

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

mallebee
Gæst
 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #18: 17 Jun 2008, 18:38 »

(skal den bedste header placeres til venstre)   Den bedste angriber eller midtbane til at heade???
« Seneste Redigering: 17 Jun 2008, 18:47 af mallebee » Logged

mallebee
Gæst
 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #19: 17 Jun 2008, 18:44 »

kan man godt bruge Javier Mascherano som spil fordeler, eller er han ung???
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #20: 22 Jun 2008, 19:33 »

Hej Zulue!

Først og fremmest, rigtig godt arbejde, og detaljeret beskrivelse af taktikken Wink
Jeg vil teste den med mit Arsenal-hold 08/09.
Men der er lige et par ting:
- Skal Huntelaar eller Adebayor være targetman?
- Får man ikke for mange kort med tacklinger sat op på (hård)?

Vil bruge Fabregas og Flamini på Central Midt, van der Vaart på Offensiv, van Persie og Ribery på kanterne Smiley

/NicolasFelipe

Logged


Arsenal Football Club


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #21: 22 Jun 2008, 19:36 »

Jeg vil sige, at det er ligemeget, hvem du bruger som targetman. Tror nok Adebayor ville virke bedst, men ved det ikke rigtigt. Wink
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #22: 22 Jun 2008, 19:38 »

Jeg vil sige, at det er ligemeget, hvem du bruger som targetman. Tror nok Adebayor ville virke bedst, men ved det ikke rigtigt. Wink

Hvad med de tacklinger dér?
Logged


Arsenal Football Club


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #23: 22 Jun 2008, 19:40 »

Nej, har jeg overhovedet ikke oplevet - det gør bare at jeg fanger modstanderen mere, og de sjældnere kommer forbi mig .. Det virker rigtig godt for mig, men meld tilbage hvis du får for mange kort. Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #24: 22 Jun 2008, 19:43 »

Nej, har jeg overhovedet ikke oplevet - det gør bare at jeg fanger modstanderen mere, og de sjældnere kommer forbi mig .. Det virker rigtig godt for mig, men meld tilbage hvis du får for mange kort. Smiley

Selvfølgelig.. Melder tilbage uanset hvad Wink
Logged


Arsenal Football Club


100%cardel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #25: 23 Jun 2008, 19:55 »

har brugt taktikken med Real Madrid og ved ikke helt hvad jeg syntes om den. den virker jo godt defensivt, men har scoret de fleste af mine mål på enten straffe og hjørnespark, og enkelte langskud og heldige mål. Og ved virkelig ikke om jeg kan gøre det over for mine fans.. vil jo gerne score nogle mål.. men har samtidigt ikke haft en taktik der er så god defensiv, så klager ikke over det defensive.

Desuden tænkte jeg også på noget andet, hvis vi nu siger man er kommet bagud og skal score! skal man så til at lave hele taktiken om eller kan man godt bare sige lange afleveringer og angreb fuldt ud.?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #26: 23 Jun 2008, 20:00 »

Jeg har testet taktikken med Arsenal, og jeg synes ikke den er vildt god. Jeg lukker alt for mange mål ind, og scorer mest på kontra og hjørne (som ikke sker så tit). Men kunne godt tænke mig at prøve den med Portugal eller Kroatien.
Logged


Arsenal Football Club


100%cardel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #27: 23 Jun 2008, 20:18 »

har også tænkt på arsenal, men der har man bare det samme problem som med Real, man har nemlig ikke rigtig nogen højrekant.. hos mig bruger jeg Snejider, men altså syntes alligevel det er dumt at spilde hans evner ude på kanten...
tænkte på om man kunne sætte f.eks. sin højrekant ind ved siden af sin offensive midt? Så man har trykket opstillingen skæv..?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #28: 23 Jun 2008, 20:26 »

har også tænkt på arsenal, men der har man bare det samme problem som med Real, man har nemlig ikke rigtig nogen højrekant.. hos mig bruger jeg Snejider, men altså syntes alligevel det er dumt at spilde hans evner ude på kanten...
tænkte på om man kunne sætte f.eks. sin højrekant ind ved siden af sin offensive midt? Så man har trykket opstillingen skæv..?

Jeg har brugt Fabregas og Denilson på CM, men nu har jeg købt Veloso  Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4 2 3 1;
« Svar #29: 23 Jun 2008, 20:32 »

Ked af at høre, at I ikke scorer nok (eller for lidt). Jeg har selv oplevet en særdeles stærk defensiv, der så blev krydret med NOK mål. Ikke overbevisende fodbold med 4-5 basser i hver kamp (sådan en taktik skal jeg bare have brygget sammen Wink), men en kontrollerende taktik, der hentede resultater hjem. Smiley

Prøv med din bedste hjørefløj. Selv er jeg mest til en normal højrefløj, men ellers tilpas Sneijders spillerindstillinge r, så de minder lidt mere om den centrale midtbanespillers. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010