home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 681 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Azzurri
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Azzurri  (Læst 7359 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri
« Svar #30: 14 Jun 2008, 22:39 »

Ja, den er ikke særlig populær, men det bliver den nok en dag Peace

Jeg ved ikke rigtig, hvor bloggen tager mig hen og omvendt. Pt. står Azzurri dog for og så må vi tage den derfra.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Azzurri
« Svar #31: 14 Jun 2008, 22:41 »

Fantastisk blog igen Hafiz! Dog ville jeg klart foretrække, at du genoptog "Mig, dem og de 7 andre" fremfor, at du fortsatte denne efter EM! Peace
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri
« Svar #32: 14 Jun 2008, 22:47 »

Tak tak.
Det game har jeg ikke spillet på i et stykke tid og hvis bloggen bliver genoptaget, kommer looket til at være ganske anderledes. Det andet var for krævende Smiley

Men det er taget til efterretning Smiley
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri
« Svar #33: 14 Jun 2008, 23:10 »

Italien klar til kvartfinalen

12.06.2008

GK: Buffon
-----
DR: Zambrotta
DC: Cannavaro
DC: Barzagli
DL: Chiellini
-----
MR: Camoranesi
MC: Pirlo
MC: Gattuso
ML: Cassano
-----
ST: Pazzini
ST: Toni



Italien 1-0 England
-----
1-0: Barzagli (67')
-----
MoM: Cannavaro

Med ryggen mod muren kom englænderne til kampen i dag. For de havde sat sig selv i lidt af en knibe med et rungende 3-1-nederlag til Spanien og kunne ikke tåle et nederlag.
Det gjorde, at Capello havde valgt en overraskende offensiv opstilling til sit mandskab. Noget der mest af alt kunne betegnes som 4-2-3-1 var hvad de kom med. Italien, der kunne leve med uafgjort, havde taget Del Piero ud og puttet målscorer Pazzini fra start, ligesom at Cassano fik chancen på venstrekanten.

Det hele startede som lyn og torden for England, da Wright-Phillips snød Chiellini og brød igennem i højre side. Han skar hurtigt ind i feltet og afsluttede med stor kraft. Kun en pragtredning af Buffon forhindrede et tidligt føringsmål. Englænderne fortsatte presset og Lampard spillede fremragende, alt imens han kontrollerede tempoet. Det var kun en velspillende italiensk anfører i Cannavaro, der forhindrede Rooney at omsætte de mange chancer, han blev tildelt.
Derfor kunne italienerne lidt heldigt krybe til pausen med en nullert og kom bedre ud efter pausen.

Her fik man igen sat De Rossi på banen og med ham kom der bedre styr på Lampard og co. Faktisk så meget at der for første gang i en times spil blev etableret et italiensk pres. Pazzini fik chancen med hovedet, men forsøget blev parreret over mål. Det efterfølgende hjørnespark ramte Cannavaro, der smart headede den ind i det lille felt, hvor Barzagli stod helt udækket og bragte sit land en smule ufortjent foran.
Med målet kom der endnu mere selvtillid over de azurblå samtidig med englændernes frustration og nervøsitet steg. De skulle score for ikke at blive knockoutet sensationelt hurtigt. Det udlignende mål udeblev, og da Spanien samtidig slog Serbien 2-0 var sagen klar: Italien og Spanien er begge klar til kvartfinalen og skal i sidste kamp kæmpe om førstepladsen og samtidig også om at undgå Frankrig. Spanien kan qua en bedre målscorer leve med uafgjort, mens Italien må søge sejren for ikke at få en alt for svær kvartfinalekamp.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri
« Svar #34: 15 Jun 2008, 00:27 »

Azzurri suværen vinder af Gruppe C

16.06.2008

GK: Buffon
-----
DR: Zambrotta
DC: Cannavaro
DC: Barzagli
DL: Chiellini
-----
MR: Rosina
MC: Pirlo
MC: Montolivo
ML: Cassano
-----
ST: Pazzini
ST: Amauri
Italien 2-0 Spanien
-----
1-0: Barzagli (35')
-----
2-0: Montolivo (64')
-----
MoM: Montolivo
Med begge hold på 6 point var der her til aften kamp om hvem der skulle vinde Gruppe C. Spanien kunne pga. en bedre målscorer klare sig med uafgjort, mens Italien var nødsaget til at vinde for at møde Sverige i kvartfinalen og derved undgå Frankrig. Donadoni tog da også opgaven seriøst, men havde alligevel fundet frem til flere justeringer på sit mandskab. Blandt andet blev både Camoranesi, Gattuso og Toni bænket. Om dette var på grund af dårligt spil eller bare af fysiske årsager, melder udtalelserne ikke noget om.

Det var da også italienerne, der startede bedst trods de mange udskiftninger. Ganske vist var de i starten presset af Spaniens hurtige pasningsspil, men de tiltvang sig hurtigt overtaget og styrede begivenhederne. Det gav pote efter 35 minutter, hvor Barzagli for anden kamp i træk åbnede målscoringen. Denne gang steg han op over Ramos og headede bolden fremragende ind bag Casillas.

Med det favorable udgangspunkt kom italienerne stærkt ud til anden halvleg. Specielt Fiorentina-spillerne Montolivo og Pazzini spillede en fremragende kamp. Førstnævnte, der også blev kåret til kampens spiller, lukkede den italienske fest med en 2-0-scoring på et langskud, der blev rettet af og snød Casillas. "Vi styrer kampen totalt og vores nye spillere viser virkelig deres værd. Jeg er meget tilfreds og ser meget frem til kampen imod Sverige," udtalte Donadoni efter kampen.
Netop Sverige venter altså om godt 5 dage, hvor Italien må tage favoritværdigheden på sin kappe.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Azzurri
« Svar #35: 15 Jun 2008, 02:06 »

Suverænt, men du har skrevet Capello istedet for Donadoni i den første update.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Azzurri
« Svar #36: 15 Jun 2008, 23:26 »

Flot blog, Flotte resultater Peace

Sverige bliver forhåbentlig en Walk Over Peace
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri
« Svar #37: 16 Jun 2008, 09:16 »

LFC: Der står Capello, men det er ikke en fejl Smiley Det handler om Englands træner.

Nemeth: Tak Smiley - Jeg håber også på det!

Update coming up.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri
« Svar #38: 16 Jun 2008, 09:42 »

Azzurri finaleklar efter drama

25.06.2008

GK: Buffon
-----
DR: Zambrotta
DC: Cannavaro
DC: Barzagli
DL: Chiellini
-----
MR: Camoranesi
MC: Pirlo
MC: Gattuso
ML: Cassano
-----
ST: Pazzini
ST: Toni



Italien 2-1 Tyskland
1-0: Gattuso (43')
1-1: Klose (87')
2-1: Gattuso (90')
-----
MoM: Gattuso

Et helt enormt drama var hvad tilskuerne i Schweiz i dag var vidne til. Italien slog Tyskland ud i et drama, der sjældent er set større. Afgørelsen faldt i de sidste sekunder af kampen, men forud for det var gået et slag fyldt med hårdt spil, gule kort og flere vitale skader. Italien stillede op uden Montolivo, der stadig var påvirket af den tackling, han fik i kvartfinalen. I stedet blev Gattuso sat ind og fik chancen. En disposition der skulle vise sig perfekt.
For Donadonis overraskelse kvitterede i slutningen af første halvleg, da et hjørnespark blev sparket ind. Jansen fik den clearet halvt, men på kanten af feltet ventede en klar Gattuso, der snød alle med et skruet skud, der gik op i målhjørnet og derved uden for Lehmanns rækkevidde.

En perfekt måde at gå til pause på for italienerne. Førerholdet pakkede sig længere tilbage efter pausen og det gjorde de tamme tyskere frustrerede. Det gjorde, at de inden for 25 minutter pådrog sig intet mindre end 5 gule kort, men desværre for italienerne var det ikke omkostningsfrit. Zambrotta rev et ledbånd over, hvilket satte Oddo på banen. Desuden fik holdets spilstyrer, Pirlo, en hård medfart, da Ballack klippede ham bagfra. Også han måtte udgå og De Rossi tog over.
De tunge tacklinger og dertilhørende ændringer gav usikkerhed hos Italien og det udnyttede tyskerne i deres pres kort før tid. En lang bold blev forlænget ned for fødderne af Klose, der køligt udplacerede Buffon. Dermed kunne Buffon se det første mål gå ind på ham i løbet af hele turneringen. Tyskerne ville gerne afgøre det uden forlænget spilletid og forøgede presset efter udligningen. 3 minutter inde i overtiden var de da også tæt på, men Podolskis afslutning havnede i maven på Buffon, der satte et hurtigt kontraangreb i gang. Gattuso førte bolden frem med De Rossi som makker, og Gattuso tog igen chancen ude fra. Et lille hop gjorde bolden og snød Lehmann fuldstændigt, hvilket sendte Italien i finalen!
En fortjent sejr til de dominerende italienere, der dog er hårdt sårede. Zambrotta og Pirlo er definitivt ude af finalen, mens Montolivo kæmper for at blive klar. Modstanderen bliver Spanien, der let slog Tyrkiet med 3-1. Netop Spanien var også modstanderen i gruppespillet, hvor Italien som bekendt vandt med 2-0.
« Seneste Redigering: 16 Jun 2008, 10:19 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri
« Svar #39: 16 Jun 2008, 10:20 »

Shit!

Jeg er kommet til at slette min kvartfinaleupdate.

Men jeg kan fortælle, at Sverige let blev slået 2-0.
Jeg har ikke updaten og har ikke tænkt mig at genskrive den desværre.

Jeg har bare dummet mig, men nu må I altså bare se frem imod finalen.

Håber I klarer jer, dem der læser med Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Azzurri
« Svar #40: 16 Jun 2008, 10:53 »

Man kigger væk i to dage, og så er du i finalen. Godt klaret og fortsat høj kvalitet i opdateringerne.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Azzurri
« Svar #41: 16 Jun 2008, 11:31 »

Den her blog er suveræn, håber virkelig du fortsætter efter EM Peace

Og surt med alle de skader  Skuffet Dog ligner Gattuso en mand i form  Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Azzurri
« Svar #42: 16 Jun 2008, 13:58 »

Mange tak for kommentarerne.

Er Folket klar til finalen?
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Azzurri
« Svar #43: 16 Jun 2008, 14:02 »

Født klar Peace
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Azzurri
« Svar #44: 16 Jun 2008, 14:10 »

Mange tak for kommentarerne.

Er Folket klar til finalen?
Ja.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010