home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 1232 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2008
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2008  (Læst 70908 gange)
Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #75: 05 Jul 2008, 17:14 »

Så vandt Valverde sq 1. etape :O Overraskende for mig. Hold kæft hvor er han dog hurtig på afslutningerne Opstemt
Logged


Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #76: 05 Jul 2008, 17:15 »

Er jeg den eneste der ser en sammenligning mellem Alberto Contador og Alejandro Valverde?
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #77: 05 Jul 2008, 17:16 »

Damn it. Jeg havde både Feillu og Schumacher på mit hold. Havde sku ikke regnet med at Valverde ville køre fra start. Jeg havde dog Gilbert og Pozzato som vist sluttede ok.
Logged

It's gonna be legendary

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #78: 05 Jul 2008, 17:17 »

Er jeg den eneste der ser en sammenligning mellem Alberto Contador og Alejandro Valverde?

Ja? Synes ikke at de er særligt ens.
Contador er noget mere rendyrket bjergrytter. valverde er ogsåm en fremragende bakkerytter, som vi så idag. Valverde er meget hurtigere i en afslutning og Contador er en bedre tidskører.
Logged

It's gonna be legendary

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #79: 05 Jul 2008, 17:17 »

ja og rundt i det sving der mand!! det så helt vildt sjovt for Kim Kirchen vidste slet ikke han kom så da han kom stod han op på cyklen og bare kiggede efter ham
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #80: 05 Jul 2008, 17:20 »

jeg havde på mit tour hold på tv2 skiftet Kirchen ud med soler :S  ved  godt det er skidt.

Men jeg havde Valverde , Evans , Wegmann og Cancelarra , De la fuente som var i udbrud Opstemt

Jeg tror jeg får en del point Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #81: 05 Jul 2008, 17:22 »

Ja? Synes ikke at de er særligt ens.
Contador er noget mere rendyrket bjergrytter. valverde er ogsåm en fremragende bakkerytter, som vi så idag. Valverde er meget hurtigere i en afslutning og Contador er en bedre tidskører.
Den vil jeg så ikke give dig ret i. Contador er da en fremragende afslutter, ihvertfald opad, og Valverde ligeså. Jeg syntes da sagtens man kan drage pareller mellem disse to Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

njandersen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #82: 05 Jul 2008, 18:05 »

jeg havde på mit tour hold på tv2 skiftet Kirchen ud med soler :S  ved  godt det er skidt.

Men jeg havde Valverde , Evans , Wegmann og Cancelarra , De la fuente som var i udbrud Opstemt

Jeg tror jeg får en del point Opstemt

Du får point for Valverde og Evans.

Wegmann og Cancellara sluttede begge uden for top 15, så der får du ikke noget. Det er minimalt hvad du får af point for De la Fuente.

Men skal vi ikke holde managerspiller til tråden omkring netop managerspillet Wink
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #83: 05 Jul 2008, 18:18 »

Den vil jeg så ikke give dig ret i. Contador er da en fremragende afslutter, ihvertfald opad, og Valverde ligeså. Jeg syntes da sagtens man kan drage pareller mellem disse to Smiley
Ja, de er begge fra Spanien, men derudover synes jeg ikke lighederne mellem de to er noget specielt i forhold til at sammenligne dem.

Valverde er enormt hurtig og blander sig nogen gang i de store spurter i vueltaen. Så hurtig er Contador langt langt fra. han var i sidste års tour meget angribende, men slet ikke godt afsluttende på samme måde som Valverde.
Logged

It's gonna be legendary

søgaard
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #84: 06 Jul 2008, 08:55 »

Jeps, endnu en gang står den på en svær etape, som også ender med en lille bakke op mod mål.. Valverde har mere eller mindre sagt, at han vil stå med trøjen i Paris og ikke nu, hvilket må være et tegn på udbrydere kan køre hjem i dag, dog har flere af de andre hold fordele i at holde det samlet, da de vil kunne angribe på den sidste bakke, og tage tid fra en Valverde og de andre favoritter. Så jeg tror vi vil se en Kurt-Alse eller Voigt i udbrud i dag, da CSC så ville være fri for, at arbejde på at hente udbruddet. Samtidig vil samtlige franske hold stille med en-to mand, da en franskmand i trøjen vil være en sensation. Hvis dette sker, vil det næsten være Voeckler om igen, da Lance næsten gav ham trøjen, og han så forsvarede den langt ind i bjergene Tunge
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #85: 06 Jul 2008, 09:58 »

Jeg tror mere på en gentagelse af etapen i går. Det er meget sjældent, at udbrud holder hjem så tidligt i løbet. Dertil har sprinterholdene for mange kræfter tilbage. Jeg tror, at Credit Agricole og kompagni vil køre udbryderne hjem, men på grund af den afsluttende stigning vil det være spildt arbejde, for jeg kan sagtens se Valverde vinde igen i dag. Ellers tror jeg på Pozzato, hvis han kan komme med over. Men det gjorde jeg også i går, og da var han ikke i nærheden af noget som helst. Så det kunne sagtens gå hen og blive bakkeryttere såsom Valverde og Kirchen, der skal køre om sejren. Cancellara er heller ikke uden chance.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #86: 06 Jul 2008, 10:24 »

Nu kunne jeg pga. arbejde ikke se etapen igår, men havde Pozzato problemer med at sidde med? I såfald skal jeg da overveje 1-tallet i denne H2H:
Jerome Pineau - Filippo Pozzato 2,25 - 1,58

Som sagt så jeg ikke etapen igår, så vil meget gerne høre, hvad I siger til det.. :-)
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #87: 06 Jul 2008, 10:28 »

Pineau sad jo godt med i spurten igår, men spørgsmålet er om han fortsætter med at sidde i front?
« Seneste Redigering: 06 Jul 2008, 10:32 af Grønthandleren » Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #88: 06 Jul 2008, 10:38 »

Jeg vil tro på Pozzato. Bakken i dag  ligger længere før mål, så muligheden for en halvstor sprint er til stede, og i sådån en vil Pozzato nok være et bedre bud end Pineau. Men det kommer helt an på hvor stærkt der bliver kørt op af bakkerne undervejs.  Selvom Valverde er klar til at smide trøjen, tror je det ender samlet, da flere sprinterhold godt kan se en chance.  F.eks Rabobank eller Milram.
Logged

It's gonna be legendary

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #89: 06 Jul 2008, 10:39 »

Nu kunne jeg pga. arbejde ikke se etapen igår, men havde Pozzato problemer med at sidde med? I såfald skal jeg da overveje 1-tallet i denne H2H:
Jerome Pineau - Filippo Pozzato 2,25 - 1,58

Pozzato blev nummer otte i går, så nej, han havde ikke problemer. Han var dog heller ikke tæt på sejren. Men jeg tror, at Pozzato ender højere end Pineau i dag.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010