home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2008
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2008  (Læst 68539 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #285: 14 Jul 2008, 11:50 »

Det var da noget af en påstand.. hvad med dem, der altid ender sidst?

Det er ofte også dem der sidder forrest i feltet i starten, og bruger alt deres energi på fx at hente et udbrud Smiley
Ved godt det er en hård påstand, men er næsten sikker på de allesammen på den ene eller den anden måde tager en form for doping.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #286: 14 Jul 2008, 11:52 »

Det er ofte også dem der sidder forrest i feltet i starten, og bruger alt deres energi på fx at hente et udbrud Smiley
Ved godt det er en hård påstand, men er næsten sikker på de allesammen på den ene eller den anden måde tager en form for doping.

Det tror jeg slet ikke du har ret i. Hvis vi går tilbage til midt/slut 90'erne så havde du sikkert ret, men i dag hvor der er ekstra meget fokus på doping og store konsekvenser så tror jeg ikke største delen af dopet.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #287: 14 Jul 2008, 11:54 »

Det tror jeg slet ikke du har ret i. Hvis vi går tilbage til midt/slut 90'erne så havde du sikkert ret, men i dag hvor der er ekstra meget fokus på doping og store konsekvenser så tror jeg ikke største delen af dopet.

Tja, det er vel en subjektiv holdning, men er nu stadig af den overbevisning at der findes doping som ikke kan spores.
Jeg siger ikke at de inden hver etape stikker sig med store doser af EPO, men at de tager en svag form der kun forbedrer dem en lille smule og ikke kan opdages.
Logged

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #288: 14 Jul 2008, 11:56 »

Det tror jeg slet ikke du har ret i. Hvis vi går tilbage til midt/slut 90'erne så havde du sikkert ret, men i dag hvor der er ekstra meget fokus på doping og store konsekvenser så tror jeg ikke største delen af dopet.

Tror ikke du husker godt nok. Der har været fokus på doping i årevis. Dem der tog doping var bare langt foran dem der skulle opdage dem. Da Bjarne Riis vandt i 95 var alle i toppen dopet. Det vidste man ikke dengang - mange formodede det, men Riis er aldrig testet positiv. Og har jo siden indrømmet doping.

Så hvem ved.. måske om 10 år indrømmer alle de store i dag? Man kan håbe at sporten er mere ren, men man kan aldrig være helt sikker på noget som helst.. Desværre.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #289: 14 Jul 2008, 11:57 »

Tror ikke du husker godt nok. Der har været fokus på doping i årevis. Dem der tog doping var bare langt foran dem der skulle opdage dem. Da Bjarne Riis vandt i 95 var alle i toppen dopet. Det vidste man ikke dengang - mange formodede det, men Riis er aldrig testet positiv. Og har jo siden indrømmet doping.

Så hvem ved.. måske om 10 år indrømmer alle de store i dag? Man kan håbe at sporten er mere ren, men man kan aldrig være helt sikker på noget som helst.. Desværre.

Lige præcis, jeg går personligt bare og venter på at Armstrong træder frem. Djævel
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #290: 14 Jul 2008, 11:57 »

Tja, det er vel en subjektiv holdning, men er nu stadig af den overbevisning at der findes doping som ikke kan spores.
Jeg siger ikke at de inden hver etape stikker sig med store doser af EPO, men at de tager en svag form der kun forbedrer dem en lille smule og ikke kan opdages.

Jeg tror det simpelthen ikke. Selvfølgelig er der nogen der doper sig det er klart, men jeg tror simpelthen det er begrænset i dagen cykel verden.
Hvis Beltran er skyld i at liquigas ikke kommer med i Vueltaen, så tror jeg det skaber en meget negativ stemning over for doping, når det ikke kun går udover den enkelte rytter, men hele holdet.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #291: 14 Jul 2008, 11:58 »

Tror ikke du husker godt nok. Der har været fokus på doping i årevis. Dem der tog doping var bare langt foran dem der skulle opdage dem. Da Bjarne Riis vandt i 95 var alle i toppen dopet. Det vidste man ikke dengang - mange formodede det, men Riis er aldrig testet positiv. Og har jo siden indrømmet doping.

Så hvem ved.. måske om 10 år indrømmer alle de store i dag? Man kan håbe at sporten er mere ren, men man kan aldrig være helt sikker på noget som helst.. Desværre.

En positiv doping prøve fik ikke samme konsekvenser dengang som det får i dag, for hele holdet og organisationen bagved.
Selvfølgelig var der fokus med Festina sagen osv. Men tror det var en helt anden holdning rytterne havde til doping dengang end i dag.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #292: 14 Jul 2008, 11:59 »

Hvis Beltran er skyld i at liquigas ikke kommer med i Vueltaen, så tror jeg det skaber en meget negativ stemning over for doping, når det ikke kun går udover den enkelte rytter, men hele holdet.

Helt sikkert, det vil bare skabe endnu en skandale, hvis endnu et af de største hold bliver udelukket fra et af de store etapeløb.
Men er det bare mig eller virker organisationen bag "Vueltaen" mere large en fx "Touren"?
Jeg mener, deltager Contador ikke i "Vueltaen" fx?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #293: 14 Jul 2008, 12:01 »

Helt sikkert, det vil bare skabe endnu en skandale, hvis endnu et af de største hold bliver udelukket fra et af de store etapeløb.
Men er det bare mig eller virker organisationen bag "Vueltaen" mere large en fx "Touren"?

Tja både og vil jeg sige, altså tour ledelsen havde jo lovet bål og brænd hvis der kom en positiv prøve, men indtil videre har liquigas vidst ikke mærket noget.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #294: 14 Jul 2008, 12:03 »

Det selvfølgelig et holdningsspørgsmål. Jeg er lidt pessimistisk omkring den doping-optimisme der hersker. Men jeg håber at optimisterne får ret. Det er nu engang sjovere, hvis der er konkurrence på lige vilkår.

Men som jeg ser det, så har cykelsporten et kæmpe problem i sin organisation. Altså der bør være lige regler i alle forbund og i alle løb. Det skæg at en dopingprøve kan koste et helt hold pladsen i et andet løb, men ikke i et 3. løb..
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #295: 16 Jul 2008, 11:28 »

Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #296: 16 Jul 2008, 18:08 »

Hvor var det nice af Kurt Asle i dag. Jeg ved det er lidt sent at jeg skriver det, men har ikke været ved computeren før nu.
Det var virkelig konge at se ham. Utrolig godt kørt af Kurt!
Logged

Mini-slask
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #297: 17 Jul 2008, 13:13 »

Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #298: 17 Jul 2008, 13:14 »

SKANDALE!
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #299: 17 Jul 2008, 13:15 »

Ikke overraskende
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010