home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2008  (Læst 68099 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #15: 12 Jun 2008, 10:10 »

Jeg vil omvendt sige:

Den realististke:
1) A. Valverde
2) C. Evans
3) R. Ricco

En realistisk liste med Ricco som nummer tre? Det tror jeg altså ikke, at han er nær god nok til endnu. Og Cunego er slet, slet ikke.

Det kan blive ekstremt spændende med et veritabelt anarki i bjergene, fordi mange af de store favoritter som nævnt ikke er med. Desværre tror jeg, at mange vil køre forsigtigt, og at Evans vil lukrere på dette med sin defensive kørestil. Suppleret med en god enkeltstart, hvor han tager tid til konkurrenterne, kunne han nemt stå med den gule trøje i Paris.

Jeg tror også, at Valverde har en chance i år, og vil heller ikke afskrive Sastre, som jeg naturligvis håber på.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #16: 12 Jun 2008, 11:28 »

Jeg tror ikke folk som Cuengo, Sastre, F. Schelck har chance for at komme i top 3.. Desværre for de 2 sidste, da der er 2 tidskørsler, og ingen af dem går ind under bjergenkeltstarter, så med mindre Sastre og Schelck har trænet meget i det, så vil deres chancer blive væsentlig formindsket.. Jeg har mere en fidus til Valverde som viser storform for tiden i Dauphiné, hvor også Evans viser han er en stor udfordrer til den gule trøje. Og i netop det løb har viste Sastre ikke storform på enkeltstarten..
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #17: 14 Jun 2008, 17:10 »

Har netop været tv-vidne til Chris Anker, der cyklede Dauphine Liberes kongeetape hjem i CSC's stald - såååå fedt!
Valverde, Evans og Leipheimer sidder på den samlede stilling. Og Valverde ligner bestemt en, der kunne vinde TdF.
Så 1. Valverde 2. Evans 3. (og med den prikkede også) Chris Anker  Hævet Øjenbryn Rullende Øjne
Logged


Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #18: 15 Jun 2008, 13:07 »

Jeg tror det bliver en kamp mellem Cadel Evans og Alejandro Valverde.
Cadel Evans er som sagt en meget stabil rytter. Han er ikke særlig eksplosiv, men han køre som regel en fremragende enkelstart.
Alejandro Valverde er også en stærk enkelstartsrytter. Jeg synes han er bedre til at eksplodere i bjergene, end Evans er. Han er dog langt fra så stabil som Cadel Evans er.

Jeg tror ikke på Carlos Sastre, som jeg heller ikke har gjort de andre år. Hans enkelstart er blevet bedre, men den er stadig alt for dårlig til han kan blive tour-vinder. Enkelstart fylder utrolig meget. Han har heller ingen eksplosivitet, som man har set andre tour-vindere har haft. Jeg tror dog at det kan være realistisk med en podieplads i år. Andy Schleck kunne være en spændene fyr, men han lider under at han skal hjælpe Sastre. Frank Schleck kan nærme sig en podieplads, men jeg tror ikke han får en.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #19: 15 Jun 2008, 13:16 »

Totalt enig med Fredi!!

Jeg tror helt klart at det bliver Cadel Evans. Han er sindsyg stabil. Han viste sidste år at han kan følge med de fleste i bjergene.. Og med hans niveau på enkeltstarter er han jo perfekt. Alejandro Valverde føler jeg mangler stabilitet. Ofte kan han køre som en drøm, og så er han jo også ret god til at sprinte faktisk, men nogen gange falder han også helt ud! Tror det var en etape sidste år hvor han falt fra feltet. Det kan han slet ikke tillade sig hvis han skal være med i toppen.

Og så synes jeg det er skide ærgeligt Tom Boonen ikke er med i år. Virkelig for nederen han er blevet taget for kokain. Han er min absolutte favorit rytter, og tror at han kunne være gået hen og have taget Den Grønne Trøje. Men når han nu ikke er med så tror jeg at det som så mange andre gange bliver McCewen der tager den. Han er sgu også en rigtig god sprinter!!
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #20: 15 Jun 2008, 13:20 »

Den realististke:
1) C. Evans
2) D. Menchov
3) K. Kirschen

Drømme top 3:

1) A. Schleck
2) C. Sastre
3) T. Hushovd

Logged

Vi skal alle være her.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #21: 15 Jun 2008, 13:24 »

Den realististke:
1) C. Evans
2) D. Menchov
3) K. Kirschen

Drømme top 3:

1) A. Schleck
2) C. Sastre
3) T. Hushovd



Hushovd - WTF?!?!?! Grin Top 3 er umuligt for ham (stortset) Grin Tunge
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #22: 15 Jun 2008, 13:45 »

Ikke engang stortset. DET ER UMULIGT. Han er jo alt for stor, og han plejer at ende sidst på bjergetaperne. Grin funny
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #23: 15 Jun 2008, 13:48 »

Nårh ja, men der bliver jo også bare sagt at det er en drømme top 3... Peace

Man har vel lov at drømme? Wink
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #24: 15 Jun 2008, 13:48 »

Soler vinder forresten. Den mand er for sej! Peace
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #25: 15 Jun 2008, 13:49 »

jamen det var jo drømme top 3 Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #26: 15 Jun 2008, 13:50 »

er i nogle som skal have det nye pcm ?
Logged

Vi skal alle være her.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #27: 15 Jun 2008, 13:51 »

Jeg skal da helt sikkert ha' det. I kan forresten bestille det til 268 DKK inde på www.pcmgeeks.dk. Peace
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #28: 15 Jun 2008, 13:53 »

Jeg skal da helt sikkert ha' det. I kan forresten bestille det til 268 DKK inde på www.pcmgeeks.dk. Peace

tænkte på noget netspil ?
Logged

Vi skal alle være her.

JonasP3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #29: 24 Jun 2008, 12:49 »

Fuck jeg glæder mig til det starter Smiley . Bliver sgu nice at se igen . Så lige i mit tourmagasin at en af etaperne sluttes på Alpe D'huez .. Det bliver virkelige kongeetapen må man sige .. Den tager Frank Slech lige Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010