Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
1 Bruger, 1805 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
SK Slavia Praha - Jiný príbeh [8# UEFA Cup Postupující]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
Forfatter
Emne: SK Slavia Praha - Jiný príbeh [8# UEFA Cup Postupující] (Læst 11530 gange)
FCK88
Manager
Sv: SK Slavia Praha - Jiný příběh [2# Tým - Truppen]
«
Svar #15:
10 Jun 2008, 23:04 »
Tak for updaten(Du LOVEDE den ville være komplet på tjekkisk
)
... Fin trup og glæder mig næste update
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
Batigol
Manager
3# SK Slavia Praha - Jiný příběh
«
Svar #16:
11 Jun 2008, 01:16 »
Analýza tým –
Analyse af truppen
Martin Vaniak
Brankář -
Målmænd
Den bageste position på banen har Slavia faktisk ret godt besat. Først og fremmest har de to rutinerede målmænd, og desuden besidder de et par unge talenter. De to rutinerede herrer findes i form af 36-årige Martin Vaniak og 32-årige Michal Vorel. Førstnævnte er noteret for 7 landsholdskampe og har desuden masser af kluberfaring efter at have spillet siden 1988. Han har blandt andet været på ophold i Grækenland, hvor han i 2006 var med til at redde Panionios fra nedrykning. Herefter fulgte et kort ophold hos tjekkiske FK Siad Most, før Slavia hentede ham til klubben. Udover disse to rutinerede mænd, har Slavia Praha Martin Bohac, 18; Josef Kubasek, 22; Michal Gottwald, 15, som alle spåes en lys fremtid.
Obránce -
Forsvaret
Præcis som med målmændende er Slavia ganske godt besat i den bageste kæde, dog med plads til forbedring, som man forventer Karel Poborský vil bringe. Hvis vi ser på midterforsvaret er der gode og mange muligheder. Det forventes at blive 22-årige Martin Latka og 30 årige Erich Brabec der tager sig af denne opgave. Det giver en god blanding af talent og rutine, som forhåbentlig vil give pote. Som alternativer er der dog også 24-årige Ondrej Sourek, som har vist glimrende takter de seneste år. Ligesom på målmandsposten besidder Slavia også flere unge talenter, blandt andet Marek Suchy, 19; og Theodor Gebre Selassie, 20, der også begge kan spille på den defensive midtbane. Hvis vi ser på backpladserne er der stor rutine hos de to spillere, der forventes at blive brugt. På højrebacken forventes det at blive 29-årige Matej Krajcik, mens det på venstrebacken sandsynligvis bliver den et år yngre Frantisek Drizdal. Her mangler Poborský dog nogle reserver, hvilket der dog forventes at blive hentet.
Záložník -
Midtbanen
Den midterste kæde forventes at komme til at bestå af 4 spillere. Poborský har 9 spillere at vælge og vrage i mellem – altså masser af muligheder og optioner. Det forventes at Vladimir Smicer, Dusan Svento, David Kalivoda og Mickaël Tavares vil blive brugt her. Slavias kanter er en af deres stærkeste sider, og man forventer at Dusan Svento kommer til at husere på venstrekanten, mens David Kalivoda vil boltre sig på højrekanten. Desuden forventer man at der vil blive brugt en defensiv og en offensiv midtbanespiller, og således vil Tavares udgøre den defensive, mens Smicer vil udgøre den offensive. I denne kæde har Poborský masser af muligheder og reserver, og man forventer ikke de store forstærkninger på netop disse pladser.
Milan Ivani
Útočník -
Angrebet
Sidst er der angrebet som ser forholdsvist godt ud, hos Slavia. Der er 4 spillere for Karel at vælge i mellem, så det forventes at Poborský henter en ekstra mand ind til at varme bænken. Det er en ret ung angrebskæde Poborský har til rådighed, og man forventer at de to spillere der skal lægge på toppen bliver Jan Blazek og Milan Ivana, på henholdsvis 19 og 23 år. På bænken kan Poborský dog finde lidt rutine, i form af 30-årige makedonske Goce Toleski. Sidst er der 24-årige David Strihavka, som man dog ikke forventer det store fra.
Na Taktika -
Taktikken
De fleste forventer at Poborský vil have Slavia til at spille offensivt, kreativt og underholdende fodbold, da det var det Poborský hovedsageligt stod for som spiller. Der er stor sandsynlighed for at der vil blive spillet med en 4-4-2 opstilling, med en diamant på midtbanen. Desuden mener man at der vil blive spillet meget på dødbolde, især hjørnespark, da Slavia er i besiddelse af nogle ganske hovedstødsstærke spillere. Man forventer også forholdsvist meget spil over fløjene, og en stor satsning på omstillings- og kontrafasen.
Potenciálu Pojednává -
Potentielle transfers
Der er en vis sandsynlighed for at Poborský går ud og henter en håndfuld spillere op til den nye sæson. Ledelsen har tildelt ham et rekord højt transferbudget på 126 millioner kroner, hvilket giver ham gode muligheder. Han mangler først og fremmest reserver til backpladserne. Derudover er der stor sandsynlighed for at en ekstra angriber skulle være på vej. Poborský skulle efter sigende allerede have udsendt bud på fire spillere. Det drejer sig i første omgang Frankfurts tjekkiske U21 landsholdsspiller, angriberen Martin Fenin. Desuden menes det at Poborský har udsendt bud på den serbiske U19 landsholdsmålmand Budimir Janosevic, 19-årige ukrainske Vyachelsav Goncharuk og jævnaldrende Ivan Matyazh, også fra Ukraine.
I næste update afsløres sommerens transfers!
«
Seneste Redigering: 11 Jun 2008, 03:26 af FC Barcelona
»
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
Batigol
Manager
Sv: SK Slavia Praha - Jiný príbeh [3# Analýza Tým - Analyse af truppen]
«
Svar #17:
11 Jun 2008, 04:00 »
De næste updates er snart klar. Til læserne kan jeg allerede nu afsløre at der er to glædelige nyheder, hvad angår transfers
Batigol
Manager
Sv: SK Slavia Praha - Jiný příběh [2# Tým - Truppen]
«
Svar #18:
11 Jun 2008, 04:20 »
Citat af: FCK88 10 Jun 2008, 23:04
Tak for updaten(Du LOVEDE den ville være komplet på tjekkisk
)
... Fin trup og glæder mig næste update
Haha, ja, jeg glemte det fuldstændigt
Og næste update kommer SNART!
Søren91
Landsholdsspiller
«
Svar #19:
11 Jun 2008, 09:35 »
Jeg er helt fanget af den her blog
Håber virkelig du holder dette fantastiske niveau, og måske skriver om byen oveni?
Grasshoppers
Landsholdsspiller
«
Svar #20:
11 Jun 2008, 10:56 »
Rigtig god blog!
Batigol
Manager
«
Svar #21:
11 Jun 2008, 11:48 »
Citat af: Søren91 11 Jun 2008, 09:35
Jeg er helt fanget af den her blog
Håber virkelig du holder dette fantastiske niveau, og måske skriver om byen oveni?
Citat af: Grasshoppers 11 Jun 2008, 10:56
Rigtig god blog!
Mange tak
Og det var faktisk en god idé, med at skrive lidt om byen
Skal jeg forsøge at gøre
Jeg har allerede skrevet de næste to updates, og regner med at lægge den første op nu her
Batigol
Manager
4# SK Slavia Praha - Jiný příběh
«
Svar #22:
11 Jun 2008, 12:12 »
Senzaci se Zabývá –
Sensationelle transfers
Čtyři, Nikdo z -
Fire ind, ingen ud
Nicolas Fauvergue
Som sagt er Poborský blevet tildelt et rekord højt transferbudget på hele 127 millioner kroner. Poborský fejrede da også sin ansættelse med at lave to helt sensationelle transfers. To franskmænd er således blevet hentet, og det er ikke hvilke som helst.
Først var det 22-årige
Nicolas Fauvergue
, der blev hentet fra barndomsklubben Lille, for næsten halvdelen af transferbudget, nemlig 55 millioner kroner. Fauverguet er især kendt for sit hovedsspil og sin styrke, og er desuden i besiddelse af et måløje som han godt kan tillade sig at prale med. Man forventer nu at Fauvergue kommer til at danne frontduo med Milan Ivana, mens Jan Blazek sandsynligvis bliver skubbet ud på bænken.
Jérémy Mathieu
Den anden transfer er nok endnu mere sensationel end den førstnævnte. Her drejer det sig nemlig om 23-årige
Jérémy Mathieu
, som Poborský har hentet fra franske Toulouse til præcis samme beløb som Fauvergue, altså 55 millioner danske kroner. Mathieu er en utroligt alsidig spiller, der er kendt for lidt af hvert. Først og fremmest har han en uset styrke og et flot hovedspil, præcis som Fauvergue. Derudover besidder han evnen til at sparke læderkuglen ind fra lang distance, samt en sådan acceleration og hastighed, at han let kan bryde gennem et forsvar, via blot et træk. Det forventes dog at han skal slå sine folder på den defensive midtbane, i stedet for Mickaël Tavares.
Udover de to førnævnte, Slavia Prag også benyttet en option i den lejede slovak
Milan Ivana's
lejekontrakt, og således skrevet kontrakt med ham for 1.5 millioner kroner, hvilket gør ham til permanent Slavia spiller.
Sidst har Karel Poborský hentet den 25-årige polak
Adrian Napierala
, som skal fungere som back-up for højrebacken Matej Krajcik og den defensive midtbanespiller Jérémy Mathieu. Napierala er hentet i den polske klub Jagiellonia for blot 1.7 millioner kroner, og han blev således den 3. nye spiller i Slavia's trup.
Altså er 3 spillere blevet hentet indtil videre. Dog er det også bekræftet at
Budimir Janosevic
, Serbien, og
Ivan Matyazh
, Ukraine, også er købt. Begge spiller for deres respektive U19 landshold, og mens Budimir Janosevic har til opgave at vogte målet, er Ivan Matyazh opgave den stik modsatte, nemlig at score. Begge spåes en meget lys fremtid, og de kan derfor betragtes som langsigtede løsninger, da Janosevic og Matyazh er henholdsvis 17 og 19 år. Janosevic og Matyazh vil dog først tiltræde op til næste sæson, og transfersummen kendes derfor endnu ikke.
Altså ser det samlede overblik af Slavia's transfers således ud:
Ind:
Nicolas Fauvergue
fra Lille
Jérémy Mathieu
fra Toulouse
Adrian Napierala
fra Jagiellonia
Milan Ivana
fra Slovacko*
* Lejekontrakt blevet gjort permanent!
I næste update ser vi, hvordan det er gået Slavia Prag i deres optakt til den ny sæson!
«
Seneste Redigering: 11 Jun 2008, 12:19 af FC Barcelona
»
FCK88
Manager
Sv: SK Slavia Praha - Jiný príbeh [4# Senzaci se Zabývá - Transfers]
«
Svar #23:
11 Jun 2008, 12:27 »
Come on .. give me an update.. og så VIL jeg have den næste på tjekkisk
.. KIU
Say what?!
Batigol
Manager
«
Svar #24:
11 Jun 2008, 12:29 »
Citat af: FCK88 11 Jun 2008, 12:27
Come on .. give me an update.. og så VIL jeg have den næste på tjekkisk
.. KIU
Haha, du fik en for 15 minutter siden
Ja, jeg skal nok huske at lave den næste helt på tjekkisk
Og tak
Søren91
Landsholdsspiller
«
Svar #25:
11 Jun 2008, 20:27 »
Det er fanme nogle vigtige indkøb du har samlet ind her! Jeg er sikker på at mesterskabet kommer hjem
Længe siden jeg er så fanget af en blog, håber dog ikke på en ren tjekkisk update, da det ikke ville være spor forståeligt; kan kun 0,001 % tjekkisk efter et par ferier i Prag
Rigtig god update, hvor du holder det skriftlige dejligt højt! KIU
Batigol
Manager
«
Svar #26:
11 Jun 2008, 20:47 »
Citat af: Søren91 11 Jun 2008, 20:27
Det er fanme nogle vigtige indkøb du har samlet ind her! Jeg er sikker på at mesterskabet kommer hjem
Længe siden jeg er så fanget af en blog, håber dog ikke på en ren tjekkisk update, da det ikke ville være spor forståeligt; kan kun 0,001 % tjekkisk efter et par ferier i Prag
Rigtig god update, hvor du holder det skriftlige dejligt højt! KIU
Tusind tak!
Dejligt at høre, specielt fra en garvet og god blogskriver som dig!
0,001% er også sådan cirka den sandsynlighed der er for at jeg laver en ren tjekkisk update
Update lige om hjørnet med Poborskýs første resultater!
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #27:
11 Jun 2008, 21:04 »
Jeg er fandme imponeret! Denne blog holder høj standard over hele linjen, og virker gennemtænkt og gennemarbejdet. Dine updates er en fryd at læse ogen fryd at se på. Dit sprog er flydende og yderst interessant at læse. Dine indkøb er gode og faktisk tildels realistiske hvilket er dejligt.
Meget imponeret!
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
Batigol
Manager
5# SK Slavia Praha - Jiný příběh
«
Svar #28:
11 Jun 2008, 21:11 »
Srpen 2007 –
August 2007
Přátelské –
Venskabskampe
vs. Vlasina -> 6-0
Poborský's første opgave var forholdsvis overkommelig, da Slavia gæstede FK Vlasina fra den bedste serbiske række. Det blev alligevel til en overraskende stor sejr, da Sešívaní viste sin styrke på dødboldene og slog serberne fra Vlasotince-regionen med hele 6-0. Især midterforsvaren Erich Brabec, imponerede da han med sine 189 centimere, dominerede hovedspillet og scorede hattrick – alle tre mål efter hjørnespark og hovedstød. Desuden nettede den defensivt orienterede franskmand Mickaël Tavares også, mens højrekanten David Kalivoda sikkert placerede et straffespark bag den serbiske målmand. Sidst slog Jan Blazek sejren fast med et flot solomål, med 2-3 afdriblinger.
vs. UTA -> 3-1
Efter den store sejr i det serbiske drog Poborskýs tropper videre til Rumænien, hvor UTA Arad ventede. Her blev det da også til en sejr, dog ikke nær så overbevisende som sejren i Serbien. Venstrekanten Dusan Svento åbnede for målscoren, da han flot afsluttede et gennemspillet angreb med en sikker flugter. Efterfølgende to Slavia's to angribere fat, og først satte Jan Blazek sidste fod på et indlæg fra højrefløjen og efterfølgende viste Milan Ivana et godt måløje, da han modtog en fin spilning, fra Vladimir Smicer, med ryggen til mål, hvorefter han drejede rundt på en tallerken og sendte bolden ind til 3-0. Dog måtte Sešívaní også se deres netmaske blafre, da rumærnerne blev tildelt et noget tvivlsomt straffespark, som de sikkert omsatte til mål.
Gambrinus
Liga
vs. Viktoria Zizkov -> 3-0
Første kamp i ligaen skulle spilles hjemme på Stadion Eden, hvor Stanislav Grigas Viktoria Zizkov skulle besejres. Og besejret blev den 105 år gamle klub da også, eftersom klubbens to nyindkøb Nicolas Fauvergue og Jérémy Mathieu viste gode takter. Først var det dog den offensive midtbanespiller Vladimir Smicer, der viste sin klasse, da han bankede bolden ind fra kanten af straffespark feltet, efter et mislykket frispark, der røg i muren. Herefter tog de to nye franskmænd over, da Mathieu headede et af Smicers velplacerede hjønespark ind bag keeperen, og efterfølgende da Fauvergue satte hovedet på Dusan Svento's indlæg, efter et flot raid ned af venstrekanten.
Således kom Poborskýs mandskab altså også godt i gang i ligaen.
vs. Sparta Prag -> 2-1
Poborský's første store opgave, kom da han stod ansigt til ansigt med Tjekkiets største klubopgør. Prag-derbyet var nu en realitet for Poborský som træner, og det skulle vise sig at blive et succesfuldt første derby. Det var dog ikke lutter lagkage, for allerede efter 5 minutter bragte Libor Dosek hjemmeholdet, Sparta, foran med 1-0 efter et stort forsvarskiks af Martin Latka. Heldigvis tog den nye franske midtbanegeneral Mathieu over, og med to hovedstødsmål efter hjørnespark, sikrede han således Slavia Prag en utrolig vigtig sejr, både for stillingen, såvel som for selvtilliden og moralen hos Sešívaní.
vs. Bohemians 1905 -> 1-1
For anden uge i træk ventede der Karel Poborskýs mandskab et Prag-opgør, da Slavia tørnede sammen med kænguruerne fra Bohemians. Dette blev en mindre skuffelse for de ellers positivt overraskede Slavia fans, da man blot formåede at spille 1-1. Det var tydeligt at man gennem hele kampen havde store problemer med at skabe chancer, og fastholde spillet, men Mathieu formåede dog, endnu engang, at få bolden headet i nettet, efter et frækt frispark fra Milan Ivana, som Bohemians' målmand fuldstændigt fejlvurdere, hvilket gav Mathieu et helt frit mål.
vs. Mlada Boleslav -> 2-0
For tredje runde i træk ventede der Slavia Prag en stor opgave i den hjemlige liga. De, altid farlige, Mlada Boleslav skulle nemlig besejres. Det kørte ikke just på skinner for Prag-klubben men på trods af de mange afsporinger lykkedes det, for 5. gang efter Poborskýs overtagelse, for forsvarsspilleren Erich Brabec, at heade bolden i mål efter et hjørnespark. Mlada Boleslav blev aldrig så farlige som man forventede, og i stedet for at true Slavia kunne de stå og se på mens Nicolas Fauvergue headede et flot indlæg fra højrebacken Krajkic i mål, til slutcifrene 2-0. Dermed har Slavia Prag endnu ikke tabt en kamp i ligaen endnu, og fortjent nok modtog Karel Poborský titlen som månedens manager.
Champions
League
vs. Derry City -> 4-1 & 3-0
Poborský har selv spillet Champions League i sin karriere, men det skulle nu vise sig, om han også kunne klare opgaven som manager. Det var dog en forholdsvis let modstander Slavia Prag var oppe mod i 2. runde af kvalifikationen til Champions League, da irske Derry City skulle besejres. De blev dog aldrig noget problem, da de blev besejret i to omgange, først med 4-1 og efterfølgende med 3-0. 2 af målene blev sat ind af den franske angriber Fauvergue, mens serbiske Milan Ivana stod for yderligere 2, mens de resterende 3 blev sat ind af Erich Brabec, forsvartårnet, David Kalivoda og sidst Marek Jarolim. Således gik Slavia Prag altså videre til næste runde, hvor portugisiske Benfica nu ventede.
vs. Benfica -> 1-2 & 1-1
Så skulle Poborský have sin første store internationale kamp som træner, og hvordan ville dette mon gå? Flere var slet ikke i tvivl om at Rui Costa & Co. ville give Smicer's drenge en lektion i fodbold, men sådan skulle det dog ikke helt gå. Slavia viste nemlig fornemme defensive takter, og fomåede at begrænse Benficas kolossale pres til blot 2 mål. Men dette gav ikke just Slavia noget godt udgangspunkt, så Fauvergue tog sagen i egen hånd, afdriblede to Benfica-spillere og lobbede til sidst bolden over målmanden i ægte Poborský stil. Og træneren var da også jublende glad over så flot en scoring, og så fint et udgangspunkt Slavia Prag nu havde til returkamp i Prag.
Og netop returkampen, blev en utroligt spændende affære. Spillet bølgede under hele kampen frem og tilbage, men sidst i første halvleg skete det utrolige for Slavia Prag, da Jan Blazek modtog en flad bold ind i feltet fra højrebacken Krajcik. Blazek stoppede således bolden, spillede en hurtig bande med Vladimir Smicer, og trillede derefter sikkert bolden ind under målmanden til 1-0. Det var nu pludselig Slavia der stod til at gå videre. Dog fik den tyske dommer, Herbert Fandel, en vital betydning, da han som eneste mand på banen, fik øje på et straffespark efter et hjørne. Martin Latka skulle efter sigende have trukket Rui Costa i trøjen, men den langsomme gengivelse viste efterfølgende at Latka stod 1½ meters penge væk fra Rui Costa, da han snublede over en knold på banen. Dog prellede alle de voldsomme protester af på Fandel, og Rui Costa omsatte selv straffesparket til mål, og bragte dermed portugiserne videre.
Pořadí -
Stillinger
Ligaens top 5 og bund 5 ser således ud efter de første 4 runder:
1. Slavia Praha
2. Teplice
3. Viktoria Plzen
4. Sigma Olomouc
5. Sparta Praha
--------------------
12. Brno
13. Bohemians 1905
14. Mlada Boleslav
15. Slovan Liberec
16. Kladno
Topscorerlistens top 5 ser således ud efter 4 runder:
1. Vaclav Mrkvicka, Ceske Budejovice - 7 mål
2. Lukas Hartig, Sigma Olomouc - 6 mål
3. Jérémy Mathieu, Slavia Praha - 4 mål
4. Ludek Zelenka, Jablonec - 4 mål
5. Tomas Jun, Teplice - 4 mål
I næste update bringes der en reportage fra en af de mange inkarnerede Slavia-fans!
FCK88
Manager
«
Svar #29:
11 Jun 2008, 21:13 »
Citat af: FC Barcelona 11 Jun 2008, 20:47
Tusind tak!
Dejligt at høre, specielt fra en garvet og god blogskriver som dig!
0,001% er også sådan cirka den sandsynlighed der er for at jeg laver en ren tjekkisk update
Update lige om hjørnet med Poborskýs første resultater!
HEY!!!
Say what?!
Sider:
1
[
2
]
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »