home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 784 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)  (Læst 67808 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #15: 08 Jun 2008, 11:30 »

Kan godt li' du bruger animationer. Det er såvidt jeg ved ikke set før i en blog. Peace
Det er faktisk også rigtig fint skrevet, men der er dog enkelte fejl.
"Ben sahar er i hjemlandet"
"største talente nogensinde"
"med mig som en vigtig spiller, var som sød musik i mine øre"
"men nnogen gange må man prioritere karrieren højest."

Måske lidt nedern jeg sidder og påpeger alle dine fejl, men der er vel ikke meget ved, at få af vide, at man har nogle som man ikke selv kan se. Peace

Fortsæt det gode arbejde! Thumbs Up


Ja, har også snakket med Cesc, og jeg har lovet at dobbelttjekke mine updates.

Og tak for respons og ros, alle! Smiley
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #16: 08 Jun 2008, 11:33 »

Er det på en PS3 du spiller? Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #17: 08 Jun 2008, 11:35 »

Er det på en PS3 du spiller? Smiley

Jeg spiller på min PSP Opstemt Grin
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #18: 08 Jun 2008, 12:36 »

Erreala henter centrale folk
14.8.07, Real Sociedad

Real Sociedad har allerede hentet ét stortalent, men en uge senere, kom to mere. Da Ben Sahar blev præsenteret, nævnte træner Mikkel Sørensen, at der helt sikkert ville blive hentet en forsvarsspiller. Og blot en uge senere, kom der hele to centerbacks. Martin Caceres og Felipe, er begge kommet på frie transfers. Endnu to fantastiske køb. Mikkel Sørensen udtalte, at han var ovenud tilfreds med, at Real Sociedad har formået at hente 3 så store talenter, gratis. Martin Caceres er kendt som en "coming man" fra Villarreal, men Villarreal kunne ikke tilbyde ham fast spilletid, og derfor slog Sociedad Villarreal i kampen om hans kontrakt. Caceres kommer fra Uruguay, og var en central mand, på Uruguays succesfulde U-20 landshold.

Felipe har længe været nævnt som et stort brasilliansk forsvars talent. Men Udinese gav ham heller ikke helt fast spilletid, og da Sociedad kunne tilbyde både fast spilletid og en federe løncheck, var Felipe ikke i tvivl. "Nej, jeg følte at jeg var kørt fast hos Udine, og så syntes jeg at Sociedads projekt lød ganske spændende. At jeg samtidig kunne få en højere løn, var jo ganske fint," sagde Felipe med et skævt smil.

Mikkel Sørensen var nok en gang, en glad dansk mand. Han roste de to centerbacks til skyerne, og nævnte deres forudseenhed som en nøgle til deres succes. Han tøvede heller ikke med at sige, at de var to kommende stjerneforsvarsspil lere, og han var positivt overrasket over, at klubben kunne hente to så store talenter. "Martin og Fill har jo længe markeret sig som store talenter. Vi viser virkelig vores seriøsitet omkring det her projekt, ved at hente to så store profiler. Ikke nok med at de har klasse nu, de bliver også fantastiske aktiver for Real Sociedad i fremtiden. Jeg vil skyde på, at vi stort set er færdige på markedet. Vi mangler lidt hist og pist, og nu må vi også lige se, om der kommer nogle salg."

« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 15:12 af Ghertesteas » Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #19: 08 Jun 2008, 12:41 »

Super indkøb  Thumbs Up
Ufatteligt at du fik hentet Caceres og Felipe Opstemt
KIU  Smiley
Logged

Viva Ronaldo ! §

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #20: 08 Jun 2008, 12:43 »

Super indkøb  Thumbs Up
Ufatteligt at du fik hentet Caceres og Felipe Opstemt
KIU  Smiley

Ja, FIFA er et urrealistisk spil Grin
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #21: 08 Jun 2008, 16:34 »

Marcelo til Sociedad
1.9.07, Real Sociedad

Dagen inden transfer vinduet blev smækket i, lavede Real Sociedad tre handler. Ind er kommet Marcelo fra Real Madrid. Marcelo er en tekniske stærk venstreback. Han blev hentet til Real, som den nye Roberto Carlos, men spilletiden blev begrænset, specielt da klubben hentede Gaby Heinze. Marcelo fik besked på at han blev andetvalg, og valgte derfor at søge til baskerlandet. Marcelo er brasillianer, og mange håber stadig på, at han bliver ligesom Roberto Carlos. Marcelo selv er smigret over sammenligningen, men ved ikke hel selv om det passer. "Ja jeg har hørt den sammenligning. Jeg er meget smigret over at blive sammenlignet med en legende som Roberto, men helt ærligt, så tror jeg ikke så meget på at, at jeg bliver lige så stor. Men når det kommer til stykket, vil jeg også hellere være Marcelo. Nu er jeg skiftet til Sociedad, og havde jeg blevet i Real, tror jeg desværre ikke mine mål ville være blevet opfyldt. Real er en stor klub, og det var stort at være der. Men nu må jeg tænke på min fremtid. Så derfor valgte jeg Sociedad, som også er en storklub. De kan ihvertfald bruge mig."

Manager Mikkel Sørensen var ekstremt tilfreds med, hvordan transferperioden var gået. Han har fået 4 klassespillere, især inde i fremtiden. Han udtalte, at alt andet end en oprykning, ville være en kæmpe skandale. Han udtalte samtidig, at han ville sig op, hvis ikke oprykningen kom i hus. Men det bliver ikke nødvendigt, hvis man skal tro ham selv. "Nej, jeg er sikker på, at vi med det her hold går hele vejen. Jeg vil vove og påstå, at vi ville overleve sikkert i LaLiga. Det her hold bliver bare bedre og bedre, og med de fire tilføjelser, ser truppen næsten komplet ud. Jeg glæder mig til at vise Spanien, hvad Sociedad står for!"

Real Sociedad afsluttede pressemødet, med at annoncere, at de to talenter, Agirretxe og Carlos Martinez, er blevet udlånt til hendholdsvis Las Palmas og Sevilla B. Grunden er, at de ikke har kunnet tilkæmpe sig en plads i truppen, men at Sociedad ser dem som potentielle førsteholdsspillere .



Truppen til sæsonen 07/08, kan ses herunder:

Asier Riesgo
Claudio Bravo

Martin Caceres
Felipe
Marcelo
Gerardo García
Víctor López
Xabier Castillo
Mikel Labaka
Ion Ansotegui
Mikel González

Xabier Prieto
Álvaro Novo
Dalibor Stevanovič
Mikel Aranburu (c)
David Vaughan
Gaizka Garitano
Gari Uranga
Gorka Elustondo
Daniel Estrada

Ben Sahar
Morten Skoubo
Oskitz Estefania
Andrija Delibašić
Iñigo Díaz de Cerio


Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #22: 08 Jun 2008, 16:57 »

Savner det grafik, som jeg havde håbet på ville komme. De animationer er ikke noget videre specielt efter min mening - og der er en masse at læse uden at være imponeret over dit grafik Smiley

Synes i hvert fald ikke der er vægt på det grafiske kontra det skriftlige, desværre!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #23: 08 Jun 2008, 17:01 »

Savner det grafik, som jeg havde håbet på ville komme. De animationer er ikke noget videre specielt efter min mening - og der er en masse at læse uden at være imponeret over dit grafik Smiley

Synes i hvert fald ikke der er vægt på det grafiske kontra det skriftlige, desværre!

Hvad for noget grafik, havde du håbet på? Har tænkt på at ændre stil, sidenhen.

Det skrev jeg mest, for at sige, at jeg gik mere op i grafikken, ind gennemsnitligt.

Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #24: 08 Jun 2008, 17:05 »

Hvad for noget grafik, havde du håbet på? Har tænkt på at ændre stil, sidenhen.

Det skrev jeg mest, for at sige, at jeg gik mere op i grafikken, ind gennemsnitligt.

Smiley

Synes bare ikke du har gjort meget mere ud af grafikken end det gennemsnitlige. Ja kan godt se det er animationer, men synes ikke det er noget specielt(omend jeg ikke kan lave det Wink). Noget ud af grafikken, så er det som Cube f.eks. gjorde det Smiley

Havde håbet på noget hvor du blandede tekst og grafik - ikke ligesom nu, hvor der er en masse tekst man skal æde sig igennem også Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #25: 08 Jun 2008, 17:08 »

Kæft, nogle urealistiske handler, men omvendt det er jo bare FIFA. Peace

Godt skrevet og rigtig pæn grafik!

Keep it up Bazooka Joe! Thumbs Up Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #26: 08 Jun 2008, 17:11 »

Synes bare ikke du har gjort meget mere ud af grafikken end det gennemsnitlige. Ja kan godt se det er animationer, men synes ikke det er noget specielt(omend jeg ikke kan lave det Wink). Noget ud af grafikken, så er det som Cube f.eks. gjorde det Smiley

Havde håbet på noget hvor du blandede tekst og grafik - ikke ligesom nu, hvor der er en masse tekst man skal æde sig igennem også Smiley

Jeg skifter til et hjemmeside layout, hvor det hele bliver lavet i Photoshop. Det sker, endten når vi går ind i sommerferien, eller, hvis jeg skifter klub Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #27: 08 Jun 2008, 22:17 »

Så kom september updaten!
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #28: 09 Jun 2008, 10:38 »

Kan rigtig godt li' dit sprog og dine updates!
Rigtig godt med "hjemmeside" designet!
Har aldrig set en FIFA blog før Opstemt

KUTGW Thumbs Up
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vamos Erreala
« Svar #29: 09 Jun 2008, 20:49 »

Tak anders. Andre der vil kommentere på stilen?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010