home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 350 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Boksning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Boksning  (Læst 25749 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Boksning
« Svar #15: 07 Maj 2011, 20:42 »

HVIS Brian skulle sejre sensationelt i dag... så bliver det et blodbad mod Valuev Grin
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boksning
« Svar #16: 07 Maj 2011, 20:53 »

Mange tak til dem der sendte link, der er sgu nok og vælge imellem.. Wink
http://www.legendsofthering.dk/gallery-img/6.jpg   Men man kan vidst godt se hvem der er i bedst form Peace

Brian er da ved at være oppe i en d-skål Opstemt
Logged

FCK

søgaard
Gæst
 
Sv: Boksning
« Svar #17: 07 Maj 2011, 21:36 »

Som I alle med garanti allerede ved, så skal der ikke snakkes om streams her på siden!

Derfor vil alle fremtidige beskeder om det resultere i advarsler.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boksning
« Svar #18: 07 Maj 2011, 21:53 »

Som jeg har sagt mange gange før, så er der intet ulovligt i ordet 'streams'. Der findes vanvittig mange lovlige streams derude. Jeg kunne forstå, hvis der blev direkte linket til et ulovligt stream, at i gav advarsel. Det bryder derfor ingen regler i regelsættet at sige 'tak for link til streams', 'jeg ser den på stream'. Nu ved jeg så ikke, om der direkte blév linket/opfordret til ulovlig stream herinde - i så fald er det vel så også i orden at slette/advare.
« Seneste Redigering: 07 Maj 2011, 22:02 af Njaourinho » Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Boksning
« Svar #19: 07 Maj 2011, 22:02 »

Som jeg har sagt mange gange før, så er der intet ulovligt i ordet 'streams'. Der findes vanvittig mange lovlige streams derude. Jeg kunne forstå, hvis der blev direkte linket til et ulovligt stream, at i gav advarsel. Det bryder derfor ingen regler i regelsættet at sige 'tak for link til streams', 'jeg ser den på stream'. Nu ved jeg så ikke, om der direkte blév linket til ulovlig stream herinde - i så fald er det vel så også i orden at slette/advare.
Der finde ganske rigtigt lovlige streams også af denne kamp, men det er stadigvæk en pay-per-view kamp og når folk mere eller mindre ordret nævner at de ikke vil betale, nævner programmer, som ikke vil blive brugt i forbindelse med f.eks. ViaPlay, hvor den kan købes. Så vil de advarsler, som vi ville give selvfølgelig være på sin plads.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boksning
« Svar #20: 07 Maj 2011, 22:05 »

Der finde ganske rigtigt lovlige streams også af denne kamp, men det er stadigvæk en pay-per-view kamp og når folk mere eller mindre ordret nævner at de ikke vil betale, nævner programmer, som ikke vil blive brugt i forbindelse med f.eks. ViaPlay, hvor den kan købes. Så vil de advarsler, som vi ville give selvfølgelig være på sin plads.


Enig. Og giver dig fuldstændig ret, hvis det var tilfældet. Ville bare lige komme med mit input, da jeg selv er blevet nærmest overfuset af en admin pgr. af ordet 'stream' i chatten. (ikke at du overfusede nogen Smiley )
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Boksning
« Svar #21: 07 Maj 2011, 22:08 »

Hvis man vil se god boksning, så skal det sgu være Pacquiao/Mosley. Nielsen/Holyfield er i hvert fald en joke sportsligt. Tunge
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Boksning
« Svar #22: 07 Maj 2011, 22:08 »

Enig. Og giver dig fuldstændig ret, hvis det var tilfældet. Ville bare lige komme med mit input, da jeg selv er blevet nærmest overfuset af en admin pgr. af ordet 'stream' i chatten. (ikke at du overfusede nogen Smiley )

hæhæ.

 Opstemt Grin Thumbs Up
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Boksning
« Svar #23: 07 Maj 2011, 22:11 »

Enig. Og giver dig fuldstændig ret, hvis det var tilfældet. Ville bare lige komme med mit input, da jeg selv er blevet nærmest overfuset af en admin pgr. af ordet 'stream' i chatten. (ikke at du overfusede nogen Smiley )
Hihi. Overfuset simpelthen, der skal åbenbart ikke meget til, før end at du føler dig trådt over tæerne.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boksning
« Svar #24: 07 Maj 2011, 22:13 »

Hihi. Overfuset simpelthen, der skal åbenbart ikke meget til, før end at du føler dig trådt over tæerne.

Overfuset var måske så meget sagt, men jeg skal da love for, at man fik besked.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Boksning
« Svar #25: 07 Maj 2011, 22:21 »

Så er det altså heller ikke værre, det er et internetforum for God's sake...
Men det skal jo ikke ødelægge denne tråd.

Jeg har ikke ret meget forstand på boksning, men jeg så Holyfield mod Valuev, og jeg tror simpelthen ikke på, at Brian kan klare Holyfield. Holyfield virker simpelthen alt for trimmet i forhold til Brian Nielsen, på trods af at han altid har været slasket.
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Boksning
« Svar #26: 07 Maj 2011, 22:46 »

hvem, owner hvem!!?
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Boksning
« Svar #27: 08 Maj 2011, 00:04 »

Så er det altså heller ikke værre, det er et internetforum for God's sake...
Men det skal jo ikke ødelægge denne tråd.

Jeg har ikke ret meget forstand på boksning, men jeg så Holyfield mod Valuev, og jeg tror simpelthen ikke på, at Brian kan klare Holyfield. Holyfield virker simpelthen alt for trimmet i forhold til Brian Nielsen, på trods af at han altid har været slasket.

Well er trods alt to et halvt år siden de to boksede så det kan man vel ikke bruge til meget nu her. Ikke at jeg på nogen måde tror mere på Brian af den grund.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boksning
« Svar #28: 08 Maj 2011, 00:29 »

Nogen der så/ser kampen og kan fortælle hvordan det gik til?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Manager89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Boksning
« Svar #29: 08 Maj 2011, 00:53 »

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010