home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rumænien - Tilbage i det fine selskab!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rumænien - Tilbage i det fine selskab!  (Læst 2579 gange)
EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

Rumænien - Tilbage i det fine selskab!
« : 04 Jun 2008, 22:20 »

Rumænien Challenge

-Historien
Rumænien har i flere årtier været med i den absolutte top af europæisk fodbold. Især i 80'erne var rumænerne blandt de stærkeste hold, i europa, ja i hele verden. De var blandt jokerne i både, VM 82 og EM 84. Det var dog først i 86 at Rumnien for alvor fik deres stjernespillere. Det var i form af Dorinel Munteanu og Gheorghe Hagi. De har også skrevet sig selv ind i historiebøgerne, for "Flest spillede landskampe" og "Flest landskampsmål" Dorinel Munteanu står for den første, med hele 134 kampe for rumænerne og Hagi for den anden. Han har nettet 35 gange.

I 90'erne blev der stille nede fra østeuropa. Stjernerne var få og det rumænske fodboldforbund var i dyb krise, med en direktør der blev dømt for skattesvindel. De gik i stå og kom ikke med i fem slutrunder i træk. De mørke tider, blev understreget da Rumænien midt i 90'erne tabte med 6-0 til upåagtede Ungarn. Det var også Ungarn da i 1943 gav dem deres største nederlag i historien. 9-0 tabte de med. Dengang var Ungarn dog betydeligt bedre end rumænenerne. Det lykkedes efter den store 90'er tørke, endelig for Rumænien at komme tilbage i det fine selskab og de kvalificerede sig til EM 2000 i Holland og Belgien. Der gjorde de en god figur og nåede videre fra gruppen, med blandt anden en 3-2 sejr over England. I kvartfinalen blev man dog sendt ud af de senere finaledeltagere fra Italien. Men Rumænien var hjemme hvor de hører hjemme. Stjernen Hagi sluttede efter EM 2000 og nye spillere kom til. Inden kvalifikationsturne ringen til EM 2004 blev der skiftet ud blandt stamspillerne. Der var tre navne der skilte sig ud af de nye. Dorin Goian, Cristian Chivu og især problembarnet Adrian Mutu blev omtalt. De tre, er nu stjerner på Rumæniens landshold, som folket har store forventninger til. Der er også kommet talenter fra den rumænske fodboldskole. Det er især Gabriel Tamas, Ianis Zicu og Ciprian Marica der bliver betegnet som som nogle af europa's største talenter. Disse spillere udgør grundstammen på Rumæniens hold, der vil have trofæer og succesfulde oplevelser. Trænere som Anghel Iordanescu og Victor Piturca har stået i spidsen for holdet. Kan du gøre det lige så godt som dem ? 

-Udfordringer
Du skal føre Rumænien tilbage i toppen af ranglisten. Den rumænske rekord på verdensranglisten er nummer 4 og det skal du gøre bedre. Her får du et kort referat af truppen som den ser ud til EM. Selvom det her er IRL, vil jeg kraftigt anbelfale disse spillere.

Målmænd: 1.Bogdan Lobont l 12.Marius Popa l 23.Eduard Stancioiu

Forsvar: 2.Cosmin Contra l 3.Razvan Rat l 4.Gabriel Tamas l 5.Cristian Chivu l 13.Cristian Sapunaru l 14.Sorin Ghionea l 15.Dorin Goian l 17.Cosmin Moti l 22.Stefan Radu

Midtbane 6.Mirel Radoi l 7.Florentin Petre l 8.Paul Codrea l 11. Razvan Cocis l 16.Banel Nicolita l 19.Adrian Cristea l 20.Nicolae Dica

Angreb 9.Ciprian Marica l 10.Adrian Mutu l  18.Marius Niculae l 21.Daniel Niculae 

Her er de 5 mål der skal indfries:
1. Vind et EM
2. Vind et VM
3. Vind Confederations Cup
4. Bliv nummer 1 på Rumæniens "Hall Of Fame"
5. Bliv nummer 1 på Verdensranklisten.

Håber der er nogen der vil tilmelde sig, da jeg har arbejdet hårdt med denne Challenges. I må gerne vise SS og fortælle hvordan det går, i denne tråd  Smiley

Her ses tilmeldte:
-Tilmeldte:
fc-hansen

« Seneste Redigering: 04 Jun 2008, 23:35 af EFBMANUTDX2 » Logged

Viva Ronaldo ! §

-LFC-
Manager

Sv: Rumænien - Tilbage i det fine selskab!
« Svar #1: 04 Jun 2008, 22:28 »

Intressant udfordring. Jeg vil dog først påpege, at Stipe Pletikosa er kroat og nok burde erstattes med Bogdan Lobont. Wink

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 04 Jun 2008, 22:28 »

var egentlig også ham jeg mente, men må have skrevet et forkerte  Thumbs Up
Det var nok fordi jeg tidligere idag har spillet, med det kroatiske landshold og der har jeg brugt Pletikosa Opstemt
« Seneste Redigering: 04 Jun 2008, 22:38 af EFBMANUTDX2 » Logged

Viva Ronaldo ! §

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 04 Jun 2008, 23:13 »

Intressant udfordring. Jeg vil dog først påpege, at Stipe Pletikosa er kroat og nok burde erstattes med Bogdan Lobont. Wink

Vil du tilmeldes ? Opstemt

Viva Ronaldo ! §

-LFC-
Manager

« Svar #4: 04 Jun 2008, 23:19 »

Vil du tilmeldes ? Opstemt
Jeg overvejer det stadig. Jeg spiller med et bloggame lige pt. men det kan da være jeg spiller med denne ved siden af. Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #5: 04 Jun 2008, 23:26 »

Lyder meget interessant og overvejer lige nu giver besked om 5-10 minutter

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 04 Jun 2008, 23:27 »

Jeg overvejer det stadig. Jeg spiller med et bloggame lige pt. men det kan da være jeg spiller med denne ved siden af. Peace

Håber du vil prøve den af, da jeg tror du kan nå langt Opstemt

Lyder meget interessant og overvejer lige nu giver besked om 5-10 minutter

Mange tak Smiley
Bliver spændende at høre  Thumbs Up

Viva Ronaldo ! §

fc-hansen
Manager

« Svar #7: 04 Jun 2008, 23:34 »

Skriv mig på, har overvejet det og syntes sku det er en frisk idé Smiley

hay que joder?

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 04 Jun 2008, 23:34 »

Dejligt fc-hansen Opstemt Det bliver spændende at se hvad du kan udrette med Mutu og co. Du er hermed skrevet på som den første !  Thumbs Up

Viva Ronaldo ! §

fc-hansen
Manager

« Svar #9: 04 Jun 2008, 23:44 »

Dejligt fc-hansen Opstemt Det bliver spændende at se hvad du kan udrette med Mutu og co. Du er hermed skrevet på som den første !  Thumbs Up
Mig en kæmpe ære at være den første! Ja gør, syntes Rumænien er et meget interessant hold.

hay que joder?

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 04 Jun 2008, 23:46 »

Det er det helt klart også. Selvom profilerne er Mutu og Chivu er der jo gode spillere som Dica, Marica, Nicolae, Lobont og Räv (stav) Jeg kunne blive ved hele dagen  Thumbs Up

EDIT: Jeg har selv opfyldt kravené, for at se om det var muligt. Det var det bestemt men det tog sin tid.

Viva Ronaldo ! §

fc-hansen
Manager

« Svar #11: 04 Jun 2008, 23:53 »

Det er det helt klart også. Selvom profilerne er Mutu og Chivu er der jo gode spillere som Dica, Marica, Nicolae, Lobont og Räv (stav) Jeg kunne blive ved hele dagen  Thumbs Up

EDIT: Jeg har selv opfyldt kravené, for at se om det var muligt. Det var det bestemt men det tog sin tid.

Ja det kunne jeg forestille mig, da det vel ikke var de første slutrunder du var til, som du vandt

hay que joder?

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 04 Jun 2008, 23:55 »

Nej, det var det ikke. EM blev vundet i andet forsøg og VM i tredje. Men Confederations Cup er nem nok at vinde. 

Viva Ronaldo ! §

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 05 Jun 2008, 11:28 »

Jeg vil lige sige at der ingen tidsfrist.
I kan bruge lige så mange sæsoner på at gennemføre det, som i vil.  Thumbs Up

Viva Ronaldo ! §

fc-hansen
Manager

« Svar #14: 05 Jun 2008, 14:36 »

Så er det første skridt på vejen taget, da jeg lige har kvalkificeret mig til EM Smiley

hay que joder?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010