home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #10# Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal denne blog genoptages?
Ja, gør det nu.
Vent til du er tilbage fra ferie.
Start en ny blog.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: #10# Brøndby IF  (Læst 21576 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: #7# Brøndby IF
« Svar #60: 05 Jun 2008, 12:46 »

gode grafiske detaljer

-Benja-
Gæst

Sv: #7# Brøndby IF
« Svar #61: 05 Jun 2008, 12:53 »

gode grafiske detaljer
Tak skal du ha' Thumbs Up

-Benja-
Gæst

Sv: #8# Brøndby IF- Pokalfinalen.
« Svar #62: 05 Jun 2008, 14:01 »

vesperGT
Manager

« Svar #63: 05 Jun 2008, 14:06 »

Der er nogle irriterende stavefejl i dine "bold.dk" updates, hvilket kan være at det er "svært" for øjnene at læse.......

Men ellers godt Thumbs Up

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #64: 05 Jun 2008, 14:06 »

Det er meget fint med nye ideer med bold.dk, men jeg er personligt skuffet over den måde.
Jeg havde hellere set, at tiden blev brugt på at forbedre det skriftlige fra blogkonkurrencen og benytte dig af simpel og fin grafik, som du mestrer.

Det ville gøre bloggen meget mere interessant i mine øjne.

Surt med pokalfinalen forresten.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #65: 05 Jun 2008, 14:09 »

Ideen med dette design er godt, men jeg må indrømme, jeg syntes ikke det fungere, det virker lidt klodset på på sitet. Så lige en sætning der springer mig i øjnene som en graverende fejl:
"De favoritterne fra Brøndby med 1-0, det var ikke den mest udnerholdene kamp, men det tror jeg Esbjerg er ligeglad med"
Sætningen hænger jo slet ikke sammen og giver ikke mening. Og så sidst i sætningen går du ind i pludselig at skrive i Jeg-form, hvilket ikke passer ind i resten af artiklen. Når man skriver opjektive artikler som på bold.dk, er det som regel ikke i jeg-form, hvis du forstår.

Men bare klø på, det er flot men kan sagtens blive bedre Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-Benja-
Gæst

« Svar #66: 05 Jun 2008, 14:36 »

Der er nogle irriterende stavefejl i dine "bold.dk" updates, hvilket kan være at det er "svært" for øjnene at læse.......

Men ellers godt Thumbs Up
Ja, det kan jeg godt se. Men når jeg har lukket 'layet' ned, kan jeg godt åbne det igen, men ikke redigere det. Men skal nok gøre det bedre næste gang.

Det er meget fint med nye ideer med bold.dk, men jeg er personligt skuffet over den måde.
Jeg havde hellere set, at tiden blev brugt på at forbedre det skriftlige fra blogkonkurrencen og benytte dig af simpel og fin grafik, som du mestrer.

Det ville gøre bloggen meget mere interessant i mine øjne.

Surt med pokalfinalen forresten.
Kan godt lide den her måde, plus at det tager ikke så lang tid at skrive, den her form for updates.
Den her blog er en lille hygge en, gider ikke skrive lange updates.

Ideen med dette design er godt, men jeg må indrømme, jeg syntes ikke det fungere, det virker lidt klodset på på sitet. Så lige en sætning der springer mig i øjnene som en graverende fejl:
"De favoritterne fra Brøndby med 1-0, det var ikke den mest udnerholdene kamp, men det tror jeg Esbjerg er ligeglad med"
Sætningen hænger jo slet ikke sammen og giver ikke mening. Og så sidst i sætningen går du ind i pludselig at skrive i Jeg-form, hvilket ikke passer ind i resten af artiklen. Når man skriver opjektive artikler som på bold.dk, er det som regel ikke i jeg-form, hvis du forstår.

Men bare klø på, det er flot men kan sagtens blive bedre Wink
Kan godt se hvad du mener, ved ikke hvorfor den gjorde det der med: "De favoritterne fra Brøndby med 1-0" Men ved ikke hvad min computer lavede der, havde skrevet en helt anden sætning. Men kom åbenbart til at slette noget, og så have overset det.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #67: 05 Jun 2008, 14:52 »

Kan godt lide den her måde, plus at det tager ikke så lang tid at skrive, den her form for updates.
Den her blog er en lille hygge en, gider ikke skrive lange updates.

Du behøves da heller ikke at skrive lange updates, fordi de ikke står på bold.dk?

Desuden så kan du med held læse dem igennem og eller skrive dem ind i word først. Så mindsker du hvert fald de små fejl Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #68: 05 Jun 2008, 15:01 »

Du behøves da heller ikke at skrive lange updates, fordi de ikke står på bold.dk?

Desuden så kan du med held læse dem igennem og eller skrive dem ind i word først. Så mindsker du hvert fald de små fejl Smiley
Hvis jeg skriver en simpel update, får jeg dem altid til at fylde mere end f.eks dem jeg laver nu.

Ja selvfølgelig Thumbs Up

-Benja-
Gæst

Sv: #9# Brøndby IF- Champions
« Svar #69: 06 Jun 2008, 12:11 »

Bave
Gæst

« Svar #70: 06 Jun 2008, 12:19 »

Tillykke Med Mesterskabet
og
Endnu en rigtig god update Thumbs Up

MadsWiinther
Gæst

« Svar #71: 06 Jun 2008, 12:29 »

Jeg har lige fået læs op på det hele, og jeg er fakitisk ret glad for din blog. Smiley
Wink Jeg synes at du helt sikkert har taget den kritik du fik i din blogkonkurrencen - blog, til dig. Det er godt. Den sidste update er rimelig god grafisk du beviser at du har tænkt over det. Indholdet er også godt, især med et mesterskab. KIU Peace

-Benja-
Gæst

« Svar #72: 06 Jun 2008, 12:43 »

Tillykke Med Mesterskabet
og
Endnu en rigtig god update Thumbs Up
Mange tak Bave Thumbs Up

Jeg har lige fået læs op på det hele, og jeg er fakitisk ret glad for din blog. Smiley
Wink Jeg synes at du helt sikkert har taget den kritik du fik i din blogkonkurrencen - blog, til dig. Det er godt. Den sidste update er rimelig god grafisk du beviser at du har tænkt over det. Indholdet er også godt, især med et mesterskab. KIU Peace
Det er jeg meget glad for at høre, har også tænkt på hvad jeg kunne gøre bedre, det har jeg så prøvet. Er glad for at du kan se fremskridt.
Mange tak Wink Smiley

kie
Landsholdsspiller

« Svar #73: 06 Jun 2008, 12:47 »

Tillykke med mesterskabet..

Det er godt skrevet og god grafik..

-Benja-
Gæst

« Svar #74: 06 Jun 2008, 12:52 »

Tillykke med mesterskabet..

Det er godt skrevet og god grafik..
Mange tak til dig også Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010