home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89422 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #225: 09 Mar 2009, 18:04 »

Lad os tage de to vigtigste uddrag af artiklen:

"De samme cirkelforskere gentager ofte, at forskeren doktor William C. Levengood, leder af The BLT Group (Burke, Levengood, Talbot) USA, har registreret effekter på kornet, som ligner effekten fra en mikrobølgeovn. Nogle steder har han fundet mystiske jord- og jernforbindelser i korncirklerne.

Opdagelserne er offentliggjort i tidsskrifterne Physiologia Plantarum i 1994 og i Journal of Scientific Exploration i 1995 og bliver flittigt citeret af cirkel-entusiaster.

Den danske korncirkelforsker Jonah Ohayv kan fremvise et strå fra en britisk korncirkel, hvor kornakset tilsyneladende er blevet forlænget omkring ledet, altså en fysisk forlængelse af cellerne i et aks, som skulle være sket i en korncirkel.

Doktor William Levengood har ifølge den hollandske korncirkelforsker Robert J. Borman testet yderligere et korncirkel-fænomen: Et hvidt pulver, som Borman selv har fundet i en korncirkel.

»Jeg sendte noget af pulveret til dr. Levengood. Undersøgelsen viste, det var silicium i så ren en form, at hvis det var menneskeskabt, ville det koste millioner at fremstille. Det blev også gjort klart af BLT-teamet (Levengoods laboratorium, red.), at det hvide pulver opstår ved 3000 graders varme,« rapporterer Borman."

og
"Joe Nickell, forfatter til flere kritiske artikler og bøger om paranormale fænomener, og seniorresearcher for Committee for the Scientific Investigation of Claims of the Paranormal (Komité for videnskabelig undersøgelse af påstande om overnaturlige fænomener) har gennemgået W.C. Levengoods argumentation"

"»Levengoods indgang til arbejdet og hans formodninger afslører ham som en hemmelig korncirkel-troende,« skriver Joe Nickell i en analyse"

" »Ikke før hans arbejde uafhængigt gentages af kvalificerede videnskabsmænd, som udfører dobbelte, ''blinde'' forsøg og følger en stringent videnskabelig protokol, kan Levengood tages alvorligt.«"


Jeg må ærligt erkende at jeg ikke rigtigt kan se hvor der påstås at han er en svindler... Han har enda offentliggjort sine forsøg... Så vidt jeg kan læse mig til her, er hans forsøg gjort på ganske normal basis...

Så indtil at den kære Nickell kan modbevise disse forsøg så syntes jeg da han burde stikke piben ind, og jeg syntes hans udtalelser bærer lige så meget præg af at han overhovede ikke vil tro på disse fænomener.. For han afviser nogle prøver han endnu ikke har set!





Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #226: 09 Mar 2009, 18:08 »

Altså jeg ved ikke om aliens har lavet dem, men jeg ved at intet menneske kan frembringe en sådan temperatur som det blev skrevet, og jeg kender ikke til noget naturfænomen der kan det...

Lava/vulkan udbryd kan vel sagtens komme med en sådan temp., ikke at svaret er det ikke denne sammenhæng, for det er det næppe, men stadig..

Jeg undrer mig til gengæld over, hvorfor man har lavet disse korncirkeler, uanset hvem det har været. Hvilken gavn skal de gøre? Hvis det var et menneske, hvad ville vedkommende så få ud af det? Sidde derhjemme i lænestolen og grine af de personer som tror det er aliens? Eller kunne det være et 'visitkort'/we-was-here-signatur fra aliens?

Svarene på de mange spørgsmål om aliens/universet får vi næppe svar på i dag, i morgen eller i år. Men måske om et tre-/firecifret antal år? Who knows..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #227: 09 Mar 2009, 18:09 »

Hvorfor bliver det ikke opdaget oftere hvis det er menneskeskabt spørger i, det samme spørgsmål kan man vel stille, hvis det er skabt af andet end mennesker  Wink

Svaret er egentlig ganske enkelt, det er de færreste kornmarker, der er udstyret med tyverialarm, så det er faktisk ret usandsynligt, at snuppe nogen på fersk gerning, der har udvalgt en tilfældig mark, at lave cirkler på, med mindre man i forvejen har kendskab til planerne.  Wink

Hvad kilder angår, så er der jo altid Wikipedia, selvom den ikke er supertroværdig, men begge sider har trods alt mulighed for at fremsætte deres synspunkter der. Men ellers stammer det meste fra dokumentarprogramme r på TV, igen kan de selvfølgelig vinkles, alt efter hvilket budskab man ønsker skal ud, men personligt har jeg det sådan, at jeg vil se stærke beviser, før jeg tror på, at den naturlige forklaring ikke er den rigtige. Som sagt, det med bare at hoppe på den letteste forklaring, har i historiens løb, gang på gang, vist sig som den forkerte konklussion. I gamle dage tyede man til religion som forklaring på det man ikke lige kunne forklare, i dag tyr man til rumvæsner, men lighederne er til at få øje på.

http://en.wikipedia.org/wiki/Crop_circle

Der står det endda også, at de høje temperaturer, som ses på nogle korncirkler (ikke alle, de mange forskelle på cirklerne, er jo nærmest det bedste bevis for at cirklerne er menneskeskabte) sagtens kan være menneskeskabte...
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #228: 09 Mar 2009, 18:14 »

Lava/vulkan udbryd kan vel sagtens komme med en sådan temp., ikke at svaret er det ikke denne sammenhæng, for det er det næppe, men stadig..

Jeg undrer mig til gengæld over, hvorfor man har lavet disse korncirkeler, uanset hvem det har været. Hvilken gavn skal de gøre? Hvis det var et menneske, hvad ville vedkommende så få ud af det? Sidde derhjemme i lænestolen og grine af de personer som tror det er aliens? Eller kunne det være et 'visitkort'/we-was-here-signatur fra aliens?

Svarene på de mange spørgsmål om aliens/universet får vi næppe svar på i dag, i morgen eller i år. Men måske om et tre-/firecifret antal år? Who knows..
Det kan komme langt over men hvad har det præcist med denne sag at gøre Wink?

Jaja grin du bare, så griner jeg igen, for hvordan kan man grine af noget som man dybest set hverken kan be eller afkræfte Peace
Men er enig i det sidste,.. Vi er ikke klar til at vide den slags ting endnu, og personligt kan jeg godt lide at der stadig er uopklarede mysterier i denne verden Smiley
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 18:16 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #229: 09 Mar 2009, 18:19 »

DNE@

Wiki gider jeg slet ikke bruge tid på, men hvis jeg endelig skal så vil jeg meget gerne have citaterne ud af hvor det påstås at mennesker kan lave en sådan varme ude på en mark mens de laver cirkler Smiley

Og nej det har du ret i, men jeg NÆGTER stadig at tro på at folk kan slæbe maskine, værktøj, biler og hvad ved jeg derud uden at det bliver opdaget... Den køber jeg simpelthen ikke, og da slet ikke hvis de gør det om aftenen/natten for så lyser de jo op.. Selvfølgelig sover de fleste mennesker der, men at der ikke er flere der har set det anser jeg for værende umuligt!

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #230: 09 Mar 2009, 18:21 »

Og at de slæber sten med fra rummet, maskiner der "driller" teknologiske apparater i området, og at de kaster små lysglimt op på himlen.. Smiley Mon ikke det er glimmer, de køber i Netto? Hvis sådan noget altså findes..

EDIT: Eller er det små tallerkener, de smider på i luften, de blokerer så for fuglenes flyvetur, og de er nødt til at vende om.. Hmm - vi fandt vidst svaret..

Ej, seriøst, I må gerne lige svare på det første der, for jeg mindes ikke, vi har fået et eneste modargument mod det endnu? Det er som om I undgår det.. Det er vidst kun ZhotLog, der har lagt mærke til det indtil videre Grin Tunge


« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 18:27 af BenMusalho » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #231: 09 Mar 2009, 18:32 »

Igen vil jeg mene at bevisbyrden ligger hos dem der mener det er rumvæsener. Det er der ikke kan findes en umiddelbar forklaring nu, beviser jo slet ikke at det har noget med rumvæsener at gøre.

Der er masser af ting her i verden der er uforklarlige, og hurra for det, men før det bliver bevist - og ikke blot indikeret - vælger jeg at tro at der findes mere jordnære forklaringer, selvom de måske ikke er til at forstå i vores nuværende tidsalder.
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #232: 09 Mar 2009, 18:35 »

Nej men vi har som sagt beviser for(varmen) at der er ting ved disse cirkler som ikke kan være opstået ved hjælp af menneskers hjælp.. Ellers andre fænomener på jorden... ved i hvertfald ikke hvad det skulle være...

Eller hva med det grundstof som blev fundet på en af markerne der var så rent at det havde kostet millioner at fremstille.. Kan ik huske hva det hed... Men det stod vidst i JP artiklen...

Jeg anser det bare som værende ret gode beviser for at det ikke er noget på jorden der har skabt dette..

Og hvad skulle sådan en jordnær forklaring være Peace?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #233: 09 Mar 2009, 18:37 »

http://www.youtube.com/v/r6BTATuEcdU nu vi snakker rumvæsner... Gid de ser sådan ud, så skal jeg fandme gå amok når de kommer  Wink Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #234: 09 Mar 2009, 18:39 »

Du har ikke beviser for det, nej. Du har måske noget som ingen ved hvordan er opstået. At påstå at det ikke kan være skabt af enten naturlige årsager eller af mennesker mener jeg ikke holder vand. Det er blot en antagelse, fordi man ikke ved hvordan det ellers skulle være sket. At ingen ved det, er naturligvis ikke et bevis for at det ikke kan lade sig gøre.

Igen - indicier måske, beviser nej.

Og hvis jeg ikke har gjort det klart tidligere, så gør jeg det nu: Jeg har naturligvis ikke selv nogen forklaringer.
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #235: 09 Mar 2009, 18:40 »

Okay så lad mig spørge på en anden måde.. Hvad på jorden skulle frembringe de varme på stedet, eller skulle efterlade det reneste grundstof der koster millioner at fremstille Rullende Øjne ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #236: 09 Mar 2009, 18:43 »

Once again - det har jeg da ingen anelse om. Men det er stadig ikke bevis for at det har noget som helst med rumvæsener at gøre.
Logged



Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #237: 09 Mar 2009, 18:44 »

Når det ikke kan laves af mennesker må det jo være noget meget unaturligt der har fremstillet det... Det kunne meget passende været et rumvæsen.
Logged


Arsenal Football Club


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #238: 09 Mar 2009, 18:55 »

Jeg anser det da værende lige så meget et bevis for som i mod..

Hvis det ikke er mennskeskabt og det ikke kommer fra et naturfænomen må det jo komme udefra... Og hvis det kommer udefra kunne det være en meteor men den kan ikke lave mønstre.. Ergo noget intelligent.. Og da det kommer ude fra er det et rumvæsen...

Jeg taler jo ikke om en eller anden alien fra ellen ripleys mareridt xD Grin.. Ingen ved hvordan sådan en ser ud, men regner da med at de er mindre "fantastiske " Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #239: 09 Mar 2009, 18:56 »

Og når der nu bliver fundet sten, der ikke findes NOGET sted på jorden i Rusland, efter nogle mente de så en UFO og 2-3 mærkelige væsener, kan de vel også passende være fra rummet..
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010