home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89440 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #210: 09 Mar 2009, 17:26 »

At du nævner at par forskere (?) som har skrevet i en bog at de ikke mener det kan gøres af mennesker, gør det jo næppe til noget bevis. Farvede påstående ja, indicier måske, bevis - ikke i nærheden.

Det med at bøje uden at knække så jeg i det tidligere omtalte program - det blev såmænd lavet ved hjælp af et bræt med snore igennem som de så trådte på henover kornet.


Det har jeg også set/hørt. Det skulle ikke være så svært som folk gør det til. Det kræver bare tid og planlægning, da det jo skal være perfekte cirkler. Men det kan jo løses med en pind i centrum og så bare måle radius op!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #211: 09 Mar 2009, 17:33 »

Jeg kørte lige en hurtig google seach på Jonah Ohayv, manden bag hjemmesiden du henviser til, Ben Musalho. Disse artikler kom blandt andet frem...
http://www.skeptica.dk/2001/wegner7.htm
http://jp.dk/arkiv/?id=669858&eceExpr=Jonah%20ohay%22%20/%3E&eceArchive=o

Om ikke andet, så indikerer de i hvert fald, at Jonah Ohayv er lidt af en svindler. Er det sandt, så mister hjemmesiden i hvert fald sin troværdighed.

EDIT:
Og til din edit 2 i samme indlæg, skal du nok bide mærke i, at det står hypotesen. Det betyder altså, at teorien hverken er gennemtestet eller bekræftet.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 17:37 af ZhotLog » Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #212: 09 Mar 2009, 17:36 »

Heh, som jeg har skrevet hundredevis af gange, forklarer det IKKE (!!!), hvorfor fugle ændrer flyveretning, batter .. nå ja, I kan vel selv resten?

DNE@ Endelig! Thumbs Up Har du links til disse episoder? Og såfremt det skulle være dem, hvordan fik de så batterier til at dø .. you name it!?
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #213: 09 Mar 2009, 17:39 »

Igen Benmusalho.. Hiv kilder frem! Hvor finder du, at de fik batterier til at gå ud?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #214: 09 Mar 2009, 17:44 »

http://www.korncirkler.dk/evidence.html - men den bliver ikke godkendt, vel? Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #215: 09 Mar 2009, 17:46 »

At du nævner at par forskere (?) som har skrevet i en bog at de ikke mener det kan gøres af mennesker, gør det jo næppe til noget bevis. Farvede påstående ja, indicier måske, bevis - ikke i nærheden.

Det med at bøje uden at knække så jeg i det tidligere omtalte program - det blev såmænd lavet ved hjælp af et bræt med snore igennem som de så trådte på henover kornet.

Er det heller ikke et bevis hvis de fremfører hvordan det er blevet gjort, og argumenterer for det.. De konstaterer det jo ikke blot uden videre...

Nu tales der så meget om at i ikke vil godtage dit og dat... Hvad vil i egentlig godtage.. Hvilket bevis vil være godt nok til jer..

Ja men mig bekendt er det pænt umuligt at dette skulle være foregået om natten da man så ville have kunne se dem fordi de sku bruge lommelygter.. Medmindre de har night-vision eller det som ligner, hvilket jeg anser for hjøest mistænksomt  Peace.. Disse cirkler bliver nemlig lavet om natten, for hvis de bliver lavet om dagen ville det blive opdaget hver og hver anden gang.. dette er ikke just tilfældet Smiley

Altså jeg ved ikke om aliens har lavet dem, men jeg ved at intet menneske kan frembringe en sådan temperatur som det blev skrevet, og jeg kender ikke til noget naturfænomen der kan det...

En anden ting som undrer mig.. Hvis det er menneskeskabt, hvorfor er så så lige at det ikke bliver opdaget oftere Rullende Øjne.. Mystisk ik Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #216: 09 Mar 2009, 17:48 »

Tror ikke på det. Alt kan laves i photoshop eller redigeres i video programmer og smække det ind på youtube Wink
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #217: 09 Mar 2009, 17:49 »

Og til det med at det ikke ville give mening, hvis de bare tog herned for at lave mærker på markerne: Vi kender jo slet ikke deres formål, hvorfor de gør/skulle gøre det, eller noget andet - men fint spørgsmål. Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #218: 09 Mar 2009, 17:50 »

Jeg kørte lige en hurtig google seach på Jonah Ohayv, manden bag hjemmesiden du henviser til, Ben Musalho. Disse artikler kom blandt andet frem...
http://www.skeptica.dk/2001/wegner7.htm
http://jp.dk/arkiv/?id=669858&eceExpr=Jonah%20ohay%22%20/%3E&eceArchive=o

Om ikke andet, så indikerer de i hvert fald, at Jonah Ohayv er lidt af en svindler. Er det sandt, så mister hjemmesiden i hvert fald sin troværdighed.



Og hvor er disse artikler troværdighed så bekræftet henne om jeg må spørge Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #219: 09 Mar 2009, 17:51 »

Tror ikke på det. Alt kan laves i photoshop eller redigeres i video programmer og smække det ind på youtube Wink
Jeg tvivler på, du har læst særlig mange indlæg på de sidste sider? Peace For det ene argument har afløst det andet, og der har været ét af dem, der har haft noget med en video at gøre.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #220: 09 Mar 2009, 17:52 »

Og til det med at det ikke ville give mening, hvis de bare tog herned for at lave mærker på markerne: Vi kender jo slet ikke deres formål, hvorfor de gør/skulle gøre det, eller noget andet - men fint spørgsmål. Peace
Som talt ud af min mund Smiley

Hvor i guds anvn skulle vi kende deres motiv fra... Vi aner intet om dem, eller hvordan de ser ud... I følge min teori er de blot langt over vores udviklings stadie.. Men alt det har jeg skrevet om tidligere så gider ik gentage mig selv Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #221: 09 Mar 2009, 17:54 »

Og hvor er disse artikler troværdighed så bekræftet henne om jeg må spørge Smiley
Du kan læse rundt omkring på nettet om skepticas troværdighed. Den skulle være ganske pålidelig, men jeg skal da ikke garantere for noget. JP er derimod en anerkendt avis, som man må formode at være troværdige.

Jeg har ikke sagt, at jeg tror/ikke tror på rumvæsners indvirken i skabelsen af disse cirkler. Jeg mener bare, at enhver påstand der siges i tråden, uden at kunne komme med kildehenvisninger af nogenlunde troværdig art eller noget, ikke kan tages seriøst. Simpelthen fordi det lige så godt kan være udtryk for en holdning.

EDIT: Angående skeptica.. Hvis du læser deres forfatteliste, vil du se at mange af forfatterne bag artiklerne på hjemmesiden er enten professere eller uddannet inden for det felt, de udtaler sig om. Det øger da i hvert fald troværdigheden.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 18:02 af ZhotLog » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #222: 09 Mar 2009, 17:57 »

Det vil jeg gerne se kilder for Smiley

Og JP har som alle andre aviser ikke altid været lige troværdige Smiley..Jeg vælger så yderligere at stille spørgsmålstegn ved de skeptikkeres pålidelighed som de har interwievet.. Hvad har de af kvalificeret baggrund?

Er dog enig i det sidste Smiley.. Ellers kan man jo bare sige hvad som helst, men syntes også grundlæggende at der er kommet mange kilder indover det vi siger Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #223: 09 Mar 2009, 17:58 »

Du kan læse rundt omkring på nettet om skepticas troværdighed. Den skulle være ganske pålidelig, men jeg skal da ikke garantere for noget. JP er derimod en anerkendt avis, som man må formode at være troværdige.

Jeg har ikke sagt, at jeg tror/ikke tror på rumvæsners indvirken i skabelsen af disse cirkler. Jeg mener bare, at enhver påstand der siges i tråden, uden at kunne komme med kildehenvisninger af nogenlunde troværdig art eller noget, ikke kan tages seriøst. Simpelthen fordi det lige så godt kan være udtryk for en holdning.
Alt jeg har lagt frem på bordet indtil videre (der kommer mere), har jeg fået fra bøger - lidt af det fra internettet. Troværdigheden kan man ALTID (læs: ingen undtagelser) diskutere.. Så det er vel lidt svært?
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #224: 09 Mar 2009, 18:03 »

Ja Ben, troværdigheden kan altid diskuteres. Nogle gange er manglen på den bare mere tydelig end ellers.

VK: Læs mit EDIT til mit forrige indlæg.. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010