home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89512 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #45: 02 Jun 2008, 14:38 »

http://www.youtube.com/v/FtKuBKIaVvs
Fuck det ser ægte ud alligevel :p

men det er fake efter hvad jeg har hørt, og overbeviser mig nu heller ikke.. hvis jeg kan finde hvor jeg har linket/min grund til at sige dette, skal jeg nok ligge det op Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #46: 02 Jun 2008, 14:39 »

Billederne fra google earth er jo 10 år gamle..... Og når man er i området af Area 51, så bliver man bortvist med det samme, selvom man er mange kilometer væk! - Lad lige være med at sige at det ikke er hemmeligt!

De er ikke 10 år gamle hvis du har versionen fra 08, men okay Smiley..
er enig i det sidste.
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #47: 02 Jun 2008, 14:41 »


Makkerskilap, dine argumenter med pyramiderne osv. holder ikke i længden, ja det er et mysterie, men der har været folk der har været meget forud for deres tid, uden tvivl.
De gamle Egyptere er jo kendt for at være forud for deres tid, de lavede hjerne operationer der selv i dag er svære, nogen gange med mindre held end andre, nok lidt oftere dengang førte det til dødsfald men stadig væk lykkedes det også. Pyramiderne, ja, de blev bygget under ekstremt godt ledede forhold, hvordan arbejdernes forhold var, tør jeg end ikke tænke på, men bestemt ikke umuligt, med den intelligens som top folk i Egypten dengang besad!
Der er også folk der mener at der har været hjælp udefra med byggelsen af det gamle Rom, og ja måske, det var satme arkitektur der var forud for dens tid, og det fungerede, bevars det er bedre i dag. Men i forhold til datiden, var deres vand forsyning, kloak system, badehuse og opbyggelsen af byen, eminent. Men igen, der har været folk der har været forud for deres tid og bare har fået en gave til at kunne se tingene.
Muligvis er det ved hjælp fra "aliens" der har skubbet de mennesker i den rigtige retning, men faktum er at det vil vi aldrig få afvide.

jeg vil så mene at de bare var "forud for deres tid" hvilket de self var, heller ikke holder i længden, alene.. jeg ville gerne at jeg kunne forklare helt præcist hvorfor jeg tror som jeg tror Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #48: 02 Jun 2008, 14:43 »

jooeh, det ér den jo så netop, og jooeh, de har benægtet det, dog sagde jeg ikke at George W. Bush og hele hans administration har holdt en pressekonference hvor de har sagt, "Det findes ikke". Smiley hvorfor tror du der er så mange der snakker om hvad det præcist er der foregår derinde? hvorfor tror du at man ikke må få noget afvide mht. hvad det er de laver, hvorfor der er bevæbnede vagter, osv osv.

og hvis du tror at det kun er flyvemaskiner de laver på bl.a. Area 51, så synes jeg igen, at du skulle søge lidt mere info og teori om det..

makkerskilap. Nu er der jo mange ting i USA hvor der er bevæbnede vagter.

Du siger vi skal søge teorier og info om det. Pas nu på, man skal ikke tro på alt hvor der står på nettet, eller i blade osv.

Vi kan også vende det om. Hvad nu hvis dette Area 51, blev brugt til at teste ting om såkaldte rumvæsner. Det ville have været blevet opdaget før eller siden af sattelitter eller ligende ting.

Dertil ikke sagt jeg ikke tror på andre der findes andet liv. Det tror jeg der gør, men mistænker ikke bare et sted hvor man ikke må se hvad der bliver lavet. Ikke alt er godt for verden at vide, og det ved Usa.
Logged


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #49: 02 Jun 2008, 14:44 »

ja ved jeg Wink jeg tror sku ingen har set en ufo nogensinde Wink

pleeeease, definer lige din opfattelse af ordet"ufo"? Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #50: 02 Jun 2008, 14:44 »

Det er sjovt at aliens ser fuldstændig ud som vi regnede med Wink
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #51: 02 Jun 2008, 14:45 »

og hvad vil være bevis for DIG, så?

Ikke noget man kan finde på YouTube i hvertfald. Sandsynligvis ikke noget man kan finde på nettet overhovedet. Nettet er fyldt med lort.
Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #52: 02 Jun 2008, 14:45 »

pleeeease, definer lige din opfattelse af ordet"ufo"? Smiley

Man skal altid definere tingene for dig Grin
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #53: 02 Jun 2008, 14:47 »

Hør nu lige her, jeg har aldrig påstået, at der ikke er liv andre steder i universet, tvært imod har jeg sagt, at det er usandsynligt at der ikke er det, jeg tror bare ikke at vi har haft besøg af noget af dette liv.

Den Amerikanske regering forsøgte rigtig nok at benægte Area 51 basens tilstedeværelse for år tilbage, egentlig eksisterer den heller ikke, for den hedder nemlig ikke area 51 mere. Det arbejde der udføres på basen er stemplet som tophemmeligt, og hemmeligholdelsen betegnes som altafgørende for nationens sikkerhed. Derfor ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er de laver derinde, andet end at de blandt andet tester militærfly derinde. Det er i øvrigt også det basen blev lavet til i sin tid, hvor man manglede et sted at testflyve U-2 spionflyet. Det er i øvrigt USAF (det Amerikanske luftvåben), der står for driften af basen. F-22 Raptor er vist et af de fly der stadig udvikles og testes på i området, og der bliver efter al sansynlighed også udviklet og testet ubemandede spionfly, alt sammen er teknologi, som det ville være pænt uheldigt, faldt i fjendtlige regeringers hænder, derfor hemmelighedskræmmer iet.

Ifølge Wikipedia er det i øvrigt muligt at kigge ind på basen med kiggert...
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #54: 02 Jun 2008, 14:52 »

pleeeease, definer lige din opfattelse af ordet"ufo"? Smiley
min opfattelse er at de ikk findes Wink og at ingen mennesker har set en 'ægte' ufo endnu, da man på de fleste optagelser kan se det er fake Wink den video jeg postede er den enste jeg synes ser mere ægte ud end de andre, selvom jeg ikk tror på aliens etc.. - Meen man ved aldrig ? Tunge

PS: lidt off-Topic;
http://www.youtube.com/v/ncecwD3xRWc
http://www.youtube.com/v/DStwXsmZ3OE
http://www.youtube.com/v/XM82Hs0LEpc
 Huh
« Seneste Redigering: 02 Jun 2008, 14:55 af naitsirhc » Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #55: 02 Jun 2008, 14:52 »

Hør nu lige her, jeg har aldrig påstået, at der ikke er liv andre steder i universet, tvært imod har jeg sagt, at det er usandsynligt at der ikke er det, jeg tror bare ikke at vi har haft besøg af noget af dette liv.

Den Amerikanske regering forsøgte rigtig nok at benægte Area 51 basens tilstedeværelse for år tilbage, egentlig eksisterer den heller ikke, for den hedder nemlig ikke area 51 mere. Det arbejde der udføres på basen er stemplet som tophemmeligt, og hemmeligholdelsen betegnes som altafgørende for nationens sikkerhed. Derfor ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er de laver derinde, andet end at de blandt andet tester militærfly derinde. Det er i øvrigt også det basen blev lavet til i sin tid, hvor man manglede et sted at testflyve U-2 spionflyet. Det er i øvrigt USAF (det Amerikanske luftvåben), der står for driften af basen. F-22 Raptor er vist et af de fly der stadig udvikles og testes på i området, og der bliver efter al sansynlighed også udviklet og testet ubemandede spionfly, alt sammen er teknologi, som det ville være pænt uheldigt, faldt i fjendtlige regeringers hænder, derfor hemmelighedskræmmer iet.

Ifølge Wikipedia er det i øvrigt muligt at kigge ind på basen med kiggert...

Ja. Alt det der med teorier om aliens osv, som skulle være på basen er noget medierne, pressen og i det hele taget befolkningen selv har opdigtet i desperation af at de ikke måtte vide hvad der foregik. Og hvis man ser nogle af teorierne, er de godt nok latterlige.
I følge wikipedia:

Rumvæsner og flyvende tallerkener

Da det rygtedes at de nye eksotiske fly havde været testet og fløjet i lang tid uden offentlighedens vidende fra Area 51, begyndte der straks at opstå teorier om, hvad der så ellers fandtes på denne base, som man ikke kendte til endnu. De mest eksotiske teorier hænger uløseligt sammen med konspirationsteorie r om, at USAs regering holder en masse hemmeligt for offentligheden. Nogle af spekulationerne går på følgende:

    * At et udenjordisk rumskib styrtede ned i Roswell i 1947, og vragdelene nu er samlet i Area 51.
    * At det er lykkedes at genskabe det styrtede rumskibs mekanismer og der opereres en flåde af brugbare rumskibe. (Disse flyver fra en anden hemmelig base kaldet S-4, syd for Area 51)
    * En hemmelig aftale mellem mennesker og rumvæsner er indgået i Area 51. De fremmede får lov at lave forsøg på mennesker, mens regeringen får adgang til fremmed teknologi til gengæld. (En misforståelse i forbindelse med frasen "fremmed teknologi" kunne være, at der refereredes til de Sovjettiske fly man afprøvede)
    * Hele verden styres herfra af en skyggeregering som kontrollerer marionet-regeringerne rundt om i verden.
    * Der findes et kæmpe underjordisk kompleks ved Area 51, og bygningerne på overfladen er kun en afledningsmanøvre.
    * Tidsmaskiner og Stargates findes i hemmelighed på basen.
    * Rumvæsner er blevet taget til fange og afhøres/obduceres/udnyttes/drives forsøg på et sted på basen (eller under jorden).
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #56: 02 Jun 2008, 14:53 »

Er jeg den eneste der ikke er kommet med beviser da?.. DNE og ham jeg skrev den lange besked til af mine, har da heller ikke kunne bevise at der IKKE findes liv andre steder

Hehe, det bliver sjovere og sjovere. Det er nok pænt umuligt at bevise at der IKKE eksisterer liv andre steder, så at bede om det er nok for meget forlangt. Til gengæld er det vel ikke for meget forlangt at folk må bevise AT de eksisterer før man beder folk om at tro på det? Og sådanne beviser findes (desværre?) ikke.

Og DNE siger jo ikke at alt hvad der foregår på Area 51 er til offentligt skue. Han siger, hvad rigtigt er, at det vel ikke kan betegnes som nogen hemmelighed at Area 51 eksisterer.

Logged



makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #57: 02 Jun 2008, 14:53 »

Ikke noget man kan finde på YouTube i hvertfald. Sandsynligvis ikke noget man kan finde på nettet overhovedet. Nettet er fyldt med lort.

så du vælger at tro på regeringerne og tv/radio fremfor muligheden for bare at overveje om det kunne være.. okay Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #58: 02 Jun 2008, 14:54 »

min opfattelse er at de ikk findes Wink

Naturligvis findes der UFO'er. Jeg har set massevis af flyvende objekter som jeg ikke lige kunne identificere.

 Cool
Logged



Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #59: 02 Jun 2008, 14:54 »

Makkerskilap! Det er sgu da et filmtrick som de har lavet!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010