home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1174 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste/værste drukhistorier
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] Udprint
Forfatter Emne: Bedste/værste drukhistorier  (Læst 62291 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #270: 18 Dec 2011, 04:50 »

Puha, kunne huske, at jeg i tidernes morgen sad og læste i denne tråd uden nogen drukerfaring, og tænkte, at sådan nogen fucked ting kommer jeg aldrig til at opleve, men jeg har da fået nogle år på bagen! Og et par solide drukhistorier at fortælle! Grin

Der har været flere gode med et par herindefra! MANGE med gymnasiet! Opstemt Men den her jeg skal fortælle nu, stammer fra så sent som i torsdags og er fra den årlige julefrokost i CinemaxX! Opstemt

Jeg var på arbejde inden julefrokosten fra 17-22, temaet var galla og hen mod slutningen af vagten begynder mine småstive kollegaer at dumpe ind af døren. Jeg får så lidt før fri, og går op og hopper i gallatøjet og går ned til de andre. Jeg er normalt meget udadvendt og god til at smalltalke med folk til fester osv. men lige på mit arbejde har jeg egentligt altid været ret anonym, og især da jeg sad der helt og aldeles ædru, til bords med mine allerede stangstive kollegaer, tænker jeg lidt, at den aften nok ikke bliver det vilde! Jeg tog grueligt fejl.. maden og snapsen kom på bordet, også tog det ellers fat! Jeg får noget indenbors og får drukket mig godt op, drikker snaps og udveksler historier, er oppe og danse lidt, står og har det fucking epic med mange af mine kollegaer, inden jeg så vælter random rundt!

Så kommer der sådan noget awardshow hvor man skal stemme, jeg sætter mig over ved siden af en af mine kvindelige chefer, som jeg arbejde meget med i sommers, hvor jeg havde en del vagter! Sidder og er herre flink, fordi vi havde nogle gode dage derinde, også fordi hun gav mig fri en af dagene, efter mange dages arbejde! Så jeg siger så, at jeg stemmer på hende som årets supervisor (chef), men kommer så i tvivl, fordi en anden af mine chefer sidder ved siden af, og hun har også været ret flink. Også er jeg også nostalgisk, fordi hun gav mig fri, så jeg kunne tage til J-dag! Grin Herre kogt, men det var lidt random! Fuck det tænker jeg så, også går jeg ud for at ryge, hvor jeg så falder i chef med den under 18-ansvarlige chef (Det er meget normalt at snakke med cheferne til personalefesterne i CinemaxX, de er ret unge og har også selv nogle gode branderter og er super flinke). Vi står så og ryger et par smøger, og jeg alkoholen gør så, at jeg ikke kan lade være med at blive nysgerrig over hvad de synes om min arbejdsindsats, så jeg får lige herre meget ros og en halv forfremmelse, som vi skal snakke om til et møde om 10-dages tid! Grin Derefter går vi ind og drikker shots, og danser også senere! Grin Så for at opsummere, så snakkede jeg forfremmelse med min chef, drak alt for mange shots og dansede på livet løs! Grin Mens jeg fedtede lidt for meget for de to andre kvindelige chefer, udfordrede en anden af mine chefer til cheeseburger contest på MacD! Jeg var kort sagt ret pinlig, og jeg er stadig lidt flov, men jeg er en af de typer der bliver ret kærlige når de er stive, og jeg er glad for, at mine chefer er så nice, så det kommer hurtigt til at se mærkeligt ud! Grin Jeg snakkede dog naturligvis også en del med mine kollegaer! Opstemt

Men det var så enden på personalefesten, jeg er æskestiv og to timer for sent på den udfra min oprindelige tidsplan, men får det heldigvis timet med toget, så jeg er hjemme på næsten ingen tid! Jeg har to veninder, som jeg går i klasse med, som har været til julefrokost hos konkurrenten (Palads) som jeg havde ringet til tidligere. Den ene er min bedste veninde, den anden er også ret nice! Men så da jeg lige har lagt mig til at sove, så ringer hun så og vi ender med at blive enige om at mødes! Jeg bor i Valby og hun bor i Frederiksberg, så jeg hopper selvfølgelig bare tilbage i gallatøjet, vælter ud af døren og går et godt stykke inden vi så finder hinanden et lille stykke inde på Frederiksberg... vi går så ned af Frederiksberg Allé og tager nogle fucking kogte billeder i et solcenter, sætter os ned for at læse spansk æskestive, inden vi lige tager et smut forbi hende for at få hendes skoleting med! Grin Vi sidder i hendes køkken fucking stive, jeg drikker Red Bull og spiser noget herre kogeren kage, klokken nærmer sig de halv otte og vi skal møde kl. 10. Stive som vi er, tænker vi fuck det. Vi er begge to i fint tøj, men i skole skal vi, så vi tager bussen og sidder og tripper medpassagererne med højt musik inden den lokale kioskmand står for tur, så kommer vi over på skolen kl. 8 hvor vi så ligger os til at sove i gallatøj udenfor vores lokale.. så kommer vores klassekammerater, bemærker den kæmpe stank af brandert, og vi skal så gennemgå den mest kogte skoledag nogensinde i en total brandert! Fuck det var sgu sjovt! Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #271: 13 Mar 2012, 16:43 »

Jeg synes lige vi skal have gang i den her fantastiske tråd igen Opstemt

Jeg har i hvert fald en lille historie fra sidste weekend som jeg må ud med.. En aldeldes dramatisk og dyr aften Grin

Startede på Østerbro hos nogle venner fra min gymtid, hvor vi holdt en lille reunion bare for os 5 drenge.. Vi fik lidt god mad, vin, bajere, shots, og alt hva dertil hører, mens vi snakkede gode anekdoter fra gymtiden.. Pise hyggeligt..

Da vi skulle i byen var jeg allerede fantastisk godt ristet. Vi kører mod centrum af KBH, hvor vi står af. Jeg skulle mødes med en pige som jeg havde en aftale med, og ville naturligvis bare have drengene med, men det gad de ikke, så vi måtte gå hver til sit der. Og aftalte at mødes senere..
Møder hende og hendes veninde på en bar som kaldes Streckers som ligger på strøget.. og som den gentlemann jeg alle dage har været vælger jeg naturligvis at give hele aftenen på egen regning..
Var godt stiv i forvejen, og begynder alligevel at gå op og hente tequila, Fisk, Gajol, bajere, drinks, og alt hva der faktisk kunne drikkes.

Promillen bliver højere og højere, hvorefter LFC som har skrevet et indlæg ovenover mig, og Bave her fra siden pludselig dukker op. Det gjorde ikke aftenen mindre sjov. Tænkte at jeg måske ville bruge en times tid sammen med dem, hvorefter jeg ville gå tilbage til dem fra min klasse..

Tre timer efter, fik jeg nosset mig sammen til at komme videre.. Prejer en cykeltaxa hvor jeg åbenbart har stået og grint af hele mit hjerte mens jeg kørte væk fra baren. Når lige at køre 2 min, før jeg finder ud af at taxamanden ikke kender adressen på hvor jeg skal hen.. Så giver ham en mega skideballe og stiger af.
Når dårligt at stige af og gå ud på strøget før jeg i bogstaveligste forstand bliver gået midt over af en stor indvandrer. Dum og magestiv som jeg er siger jeg " Hva fanden laver du din svans!!!!?" hvorefter han vender sig om, går hen mod mig og giver mig en på hovedet så jeg flyver bagud og knalder hovedet ned i gaden.. Så virkelig sol måne og stjerner der crazy Grin.
Men heldigvis for mit ve og vel nøjedes han med at stikke mig en enkelt, og jeg fik i en vis fart bevæget mig væk fra området, dog godt omtumlet Grin..

Klokken var vel ca 4 om natten, og kulden havde desværre også sat sit spor på mig. Efter at have været ude i noget tid slog promillen hårdere end på noget andet tidspunkt den aften. Skulle finde min vens adresse hvor jeg ville sove, men det var simpelthen helt umuligt. Tog en taxa til hans kvarter, men kunne simpelthen ikke finde huset, så valgte i stedet at gå rundt i KBH i noget jeg tror var flere timer.. Fuldkommen fortabt og fattesvag crazy.  Hvorefter jeg tager en taxa til hovedbanegården(Husker jeg svagt)

Tager sovende toget til Hillerød, hvor jeg bliver vækket ved endestationen, ved at togføren klapper mig en på siden af hovedet.
Toget jeg skulle med til min hjemby holdt der egentlig, men det gik førs ti min efter..

Det kunne jeg naturligvis ikke vente på. Så i stedet for at vente tog jeg en ny taxa. Jeg når lige at komme ind i Helsinge, før jeg beder ham om at stoppe.. I det han stopper, vælter jeg med hovedet først, ud af taxaen, kravler over i en busk og knækker mig som aldrig før Grin.. Hvorefter jeg så gik resten af vejen slingrende hjem..

Sjældent har jeg været mere lettet over at være hjemme i min egen seng... Og at jeg ikke havde brugt mere end 2300 den aften er mig stadig en gåde Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Lavezzi
Gæst

« Svar #272: 13 Mar 2012, 16:50 »

Fik du sæx af hende du betalte for?

verdenskrig
Manager

« Svar #273: 13 Mar 2012, 16:52 »

Så heldig er jeg sjældent, desværre Wink. I øvrigt tror jeg min krop kæmpede så meget for at holde mig i live, at klokkeværket nok ikke havde virket hvis det endelig var Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 17 18 [19] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010