home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 675 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Den Indonesiske Drøm - Persik.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Den Indonesiske Drøm - Persik.  (Læst 2956 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Den Indonesiske Drøm - Persik.
« : 29 Maj 2008, 14:18 »



Tak til -Benja- for banner.





Indledning

Der er 36 klubber i den Indoniseske første division, delt over 2 grupper. Gruppe A og Gruppe B. De har hver især 18 klubber i hver gruppe og i Gruppe B er der kun en klub, der ikke starter med P, det er Sriwijaya FC. Resten er kun klubber der starter med P. Arema, Deltras, Pelita Yaja, Persebaya, Perserne, Persib, Persija, Persikota, Persipora, Persiraja, Persma, PKT Bontang, PSDS, PSIM, PSIS, PSM, PSMS, Semen Padang, det er alle klubberne i gruppe A. Det er ligefør man burde kalde Indonesien, det fantasiløse land, fordi næsten alle klubberne minder om hinanden. PSM blev grundlagt i 1918, og så 32 år efter, bliver der grundlagt en ny klub der hedder PSMS.
I Gruppe B, minder klubberne ligeså meget om hinanden. Persegli Bali FC, Persekapbas, Persela, Perseman, Persiba, Persibom, Persijap,  Persik, Persikabo, Persis Solo, Persita, Persitara, Persiter, Pesiwa, Persmin, PSS, PSSB og til aller sidst Sriwijaya FC



« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 15:26 af FMManutd » Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #1: 29 Maj 2008, 14:25 »

Det bliver spændende at se hvad du får ud af dit meget anderledes klubvalg. Jeg prøvede engang at starte med en indonesisk klub, det tog 5minutter før jeg synes det var for åndsvagt. Så håber du har overvejet det inden du starter denne blog Wink
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #2: 29 Maj 2008, 14:28 »

Det bliver spændende at se hvad du får ud af dit meget anderledes klubvalg. Jeg prøvede engang at starte med en indonesisk klub, det tog 5minutter før jeg synes det var for åndsvagt. Så håber du har overvejet det inden du starter denne blog Wink

Jeg har allerede spillet 2 dage Wink Og har stadig ikke mistet lysten, så det ser godt ud Smiley
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #3: 29 Maj 2008, 14:31 »

Jeg har allerede spillet 2 dage Wink Og har stadig ikke mistet lysten, så det ser godt ud Smiley
To dage som i 48 timer eller i spillet? Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #4: 29 Maj 2008, 14:35 »

To dage som i 48 timer eller i spillet? Opstemt

I spillet Opstemt
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #5: 29 Maj 2008, 14:36 »

I spillet Opstemt
Jeg kom 2 uger hen, så gik den ikke mere Wink Men håber da du holder ud længere end jeg gjorde Smiley
Logged

vejlefan1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #6: 29 Maj 2008, 20:57 »

Fin blog Aron .. Bliver fedt med noget indonesisk fodbold (:S) Peace
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #7: 29 Maj 2008, 22:05 »

Spændende med en blog fra asien Wink
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#1
« Svar #8: 30 Maj 2008, 16:24 »



Tak til -Benja- for banner.





Kampe

Persik 1-1 Sriwijaya FC Ligaen
Persiter 5-4 PersikLigaen
Persik 3-1 Persijap Ligaen
Persegi Ball FC 2-4 ]Persik]Ligaen
PSS 1-3 PersikLigaen

De første 5 kampe er blevet spillet i det store fantasiløse land. Nogen af kampene har været spændende kampe, og andre har været kampe, hvor man kunne falde i søvn.
Debutkampen for Aron Vidarsson, var kampen mod det eneste hold, der ikke startede med P, Sriwijaya FC. Kampen udviklede sig til at være en god kamp, til en meget kedelig kamp. I de første 10 minutter, presede Persik meget, men så efter de havde scoret, begyndte de at spille som om, at de allerede havde vundet. Kampen var kedelig lige indtil det 55 minut, hvor Sriwijaya scorer til 1-1, og efter det mål, begyndte Persik, at tage sig sammen. Men det var til ingen nytte for kampen endte 1-1.

8 dage efter, kampen mod Sriwaijaya, skulle vi spille igen, denne gang mod et p-hold, Persiter. Vi starter kamepn meget skidt, og de scorer til 4-0, da der er gået 30 minutter. Efter det mål scorede vi til 4-1 efter 39 minutter. I halvlegen sagde jeg til spillerne "I skal gøre det for fansene", og den kommentar, må have virket meget godt, fordi de kommer tilbage fra 4-0 og vendet det til 4-4. Uheldigvis, scorer Persiter i de sidste minutter, så kampens resultat blev 4-5. Så en kedelig kamp blev det ikke.
Jeg var skuffet efter vi havde fået dårlige resultater i de to første kampe, så jeg tog mig sammen og lavede os et nyt hjemmebane Sæt.
De nye trøjer har næsten været magiske, for i de tre næste kampe, har det ikke været andet end sejr. Den første sejr var mod Persijap. Vi havde hele spillet i den kampog burde have vundet meget større, men det blev det altså ikke. Og vi vinder så, 3-1.
Kun 4 dage efter gik det løs igen, vi skulle spille Persegi Ball FC, og igen vinder vi med 2 måls forskel. De får scoret til 2-2 på et tidspunkt, men Johan Prasetjo redder os med to mål i de sidste 80 minutter. Derfor var vi nu oppe på en 5 plads. Hvis vi ville vinde den næste kamp, ville vi komme op på 1. pladsen, og det gjorde vi også, med en flot 3-1 sejr, over et godt arbejdende PSS hold. Men de kunne ikke få scoret de sidste 3 mål.





« Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 16:38 af FMManutd » Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #9: 30 Maj 2008, 17:53 »

Okay, update. Wink Kan godt lide banner og trøjer, fortsæt det gode arbejde. Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #10: 30 Maj 2008, 17:54 »

tak Smiley
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #11: 30 Maj 2008, 17:58 »

tak Smiley
Bliver nød til at spørge, hvordan kom du på at vælge det hold til en blog? Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #12: 30 Maj 2008, 18:01 »

Bliver nød til at spørge, hvordan kom du på at vælge det hold til en blog? Opstemt

Jeg ville vælge nogen anderledes lande, så jeg valgte alle ligaer i Indonesien, Indien og Sydkorea. I starten ville jeg være Air India, som er et hold i Indien, men jeg ville også kigge på de andre lande, og så fandt jeg Persik, og det syntes jeg lød fedt Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#2
« Svar #13: 31 Maj 2008, 16:40 »

Er i klar på en update?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #14: 31 Maj 2008, 17:17 »

Ja da, kom med den Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010